نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد دارید تا سرخ کن ها بدون روغن را خریداری بکنید ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین سرخ کن های موجود در بازار بپردازیم که از ارزش خرید بسیار بالایی برای خرید برخوردار می باشد. اگر شما هم از دسته افزاد علاقه مند به خرید سرخ کن های با روغن هستید ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین روغن های موجود در بازار بپردازیم و آن را برای خرید بررسی بکنیم. در ادامه به بررسی سرخ کن های برند هایی همچون نینجا ، دسینی ، سوپر لایت و... می پردازیم که از دسته بهترین مدل های سرخ کن خارجی در بازار می باشد. در ادامه ی این بخش از مقاله برای شما لیستی از بهترین برند های موجود در بازار اماده و تهیه کرده ایم که این لیست براساس آخرین بررسی های انجام شده بر روی بهترین سرخ کن های خارجی انجام شده است. در ادامه همراه من باشید. ابتدا بیاید به بررسی تفاوت سرخ کن های با روغن و بدون روغن بپردازیم. 

تفاوت سرخ کن با روغن و بدون روغن

سرخ کن (Fryer) از جمله ابزارهای پرکاربرد پخت و پز و آشپزی است که وجود آن در هر منزلی ضروری به نظر می‌رسد. این دستگاه در طرح، سایز، مدل و کارایی‌های مختلفی ساخته و به بازار ارائه شده است. محبوب‌ترین مدل این دستگاه سرخ کن بدون روغن (Air Fryer) است که برای افرادی که بیماری یا رژیم غذایی خاصی دارند، مناسب‌تر است.

برخی دیگر از انواع آن که با نام سرخ کن با روغن شناخته می‌شود، با استفاده از حجم مشخصی از روغن، انواع غذا، سبزی و صیفی‌جات را با بهترین کیفیت برای شما سرخ می‌کند. نمونه‌های دیگری از سرخ کن در بازار موجود است که هر دو عملکرد را به شما ارائه خواهند داد. در این مقاله می‌خواهیم بهترین سرخ کن با روغن را به شما معرفی کنیم.

بررسی و راهنمای خرید بهترین سرخ کن های خانگی

بهترین سرخ کن وسیله ای است که عملیات سرخ کردن مواد غذایی را با سرعت بیشتر و در یک حرارت معین انجام میدهد. این دستگاه محبوب ساختار آنچنان پیچیده ای ندارد و از یک المنت گرم کننده و سبد فلزی برای قرار گیری مواد غذایی داخل در آن تشکیل شده است. همچنین بر روی سبد دستگیره ای تعبیه شده است که بتوان آنرا به آسانی درون دستگاه به سمت بالا و پایین حرکت داد. به طور کلی میتوان بهترین سرخ کن را وسیله ای دانست که با حرارت و سرعت بالا غذا را سرخ می کند. از همین رو ما در بست رویو بهترین سرخ کن های بازار را با صفحه بررسی تخصصی و قیمت به روز شده برایتان آورده ایم تا شما با مقایسه کیفیت و قیمت آنها، بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواعی از بهترین سرخ کن ها

سرخ کن‌هایی که در بازار موجود هستند انواع مختلفی دارند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیازهای خود یک نوع را انتخاب کنید.

سرخ کن های برقی
سرخ کن های پروپان
سرخ کن های ایر فرایر
سرخ کن های برقی
سرخ کن‌های برقی برای استفاده در محیط‌های داخلی مناسب هستند. طرز کار با این دستگاه‌ها بسیار راحت است. تمام کاری که باید انجام دهید این است که آن را به پریز برق متصل کنید. به همین سادگی می‌توانید غذاهای سرخ‌کرده‌ی متنوعی آماده کنید. از امکانات سرخ کن برقی می‌توان به تنظیم خودکار و کنترل دما اشاره کرد. البته این محصولات مصرف برق بالاتری دارند.

این محصولات همچنین مجهز به قابلیت خاموش شدن خودکار هستند و با دغ شدن بیش از حد روغن به طور اتوماتیک خاموش می‌شوند. همچنین دارای درپوش‌های محکمی هستند که از پاشیده شدن روغن به خارج از دستگاه جلوگیری می‌کنند. سرخ کن‌های برقی معمولا ابعاد کوچکی دارند و فضای بسیار کمی را در آشپزخانه اشغال می‌کنند.

سرخ کن های پروپان


برخلاف انواع برقی، سرخ کن‌های پروپان مناسب فضای باز هستند. استفاده از این دستگاه‌ها ممکن است خطرات بیشتری به همراه داشته باشد؛ به همین دلیل توصیه می‌شود در فضای باز استفاده شوند. اما خوب است بدانید که این نوع سرخ کن‌ها نسبت به نمونه‌های برقی غذا را با کیفیت بهتری سرخ می‌کنند. همچنین غذاهای تردتری برای شما آماده می‌کنند که طعم بهتری هم دارند.

اگر امکان آشپزی در فضای باز را دارید بهترین سرخ کن برای شما سرخ‌کن پروپان است. به این ترتیب دیگری خبری هم از بوی روغن در آشپزخانه نخواهد بود. این سرخ کن بسیار عمیق است و روغن را بسیار سریع‌تر داغ می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود غذا در مدت زمان کمتری آماده شود.

سرخ کن های ایر فرایر


این نوع سرخ‌کن ها برخلاف انواع پروپان و برقی از سیستم ایر فرایر و حداقل میزان روغن برای طبخ غذا استفاده می‌کنند. از برترین ویژگی‌های این محصولات می‌توان سالم ماندن غذا اشاره کرد. شما می‌توانید با حداقل مقدار روغن یا حتی بدون استفاده از روغن غذاهای سرخ‌کرده و خوشمزه‌ای آماده کنید. این سرخ‌کن در واقع از یک فن برقی جهت گردش هوای گرم در اطراف غذا استفاده می‌کند. به این ترتیب بهترین سرخ کن برای ترد کردن و پخته شدن غذا هستند. نحوه کار این نوع از سرخ‌ها بسیار شبیه به نحوه کار آون توستر است.

 

سرخ کن چندکاره دلونگی مدل FH1394


 این سرخ کن دلونگی، چندکاره است. یعنی امکان پخت خورشت، کیک، پیتزا و سرخ کردن مواد را به شما می‌دهد. علاوه بر این چهار برنامه پخت و پز، می‌توانید با تنظیم ۴ درجه حرارت و زمانی بین یک تا شصت دقیقه، ۳ برنامه پخت دستی نیز به آن بدهید. این سرخکن می‌تواند با مصرف روغن بسیار کم؛ غذایی سالم، رژیمی و در عین حال کاملا پخته شده و خوشمزه به شما ارائه دهد.

قسمت بالای این وسیله از پلاستیک شفاف ساخته شده و می‌توانید در حین پخت یا سرخ کردن مواد غذایی داخل آن را مشاهده کنید. قطعات متحرک این دستگاه قابل شستشو بوده و پس از هر بار استفاده می‌توانید به راحتی آن‌ها را جدا کرده و بشوئید. این مدل گرچه قیمت نسبتا بالایی دارد، اما کیفیت و کارایی فوق‌العاده آن سبب شده تا در لیست بهترین سرخ کن جای گیرد. علاوه بر تمام موارد فوق، با داشتن برنامه‌های پخت متنوع شما را از خرید فر، کیک‌پز و یا حتی ماکروویو بی‌نیاز خواهد کرد.

 

لیستی از بهترین مدل های سرخ کن موجود در بازار از برند دلونگی


بهترین سرخ کن چندکاره دلونگی مدل FH1394
بهترین سرخ کن دلونگی مدل 1396
بهترین سرخ کن دلونگی مدل F28533.BK
بهترین سرخ کن دلونگی مدل RotoFry F18436
بهترین سرخ کن دلونگی مدل F18233
بهترین سرخ کن دلونگی مدل 1130
بهترین سرخ کن دلونگی مدل F17233
بهترین سرخ کن دلونگی مدل 38233

 



:: برچسب‌ها: اگر قصد خرید خرید بهترین مارک سرخ کن با روغن را دارید ، در ادامه همراه من باشید تا به بررسی آن بپردازیم , ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروزه با توجه به گرم شدن هوا وجود یک عدد دستگاه پنکه در هر خانه ای نیازی ضروری است. اگر قصد خرید دستگاه های پنکه را داردی ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین نرد های پنکه ی موجود در بازار ایران بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکینم. در ادامه همچنین به ویژگی هایی همچون کیفیت ، گارانتی وخدمات پس از فروش ، قیمت و... این برند می پردازیم و آن را برای خرید بررسی می کنیم. در ادامه همچنین قصد داریم به بررسی پنکه ی برند هایی همچون پارس خرز ، بوش ،  فلر و... می پردازیم و آن ها را برای خرید بررسی می کنیم تا شما با شناخت بیش تر این برند ها با خیال راحت ری خرید خودتان را انجام بدهید و آن ها را خریداری بکنید. در ادامه بیش تر هماره من باشید


چگونه بهترین پنکه را انتخاب کنیم؟


همانطور که در بالا گفتیم پنکه‌ها مدل‌های مختلفی دارند بنابراین لازم است قبل از خرید انواع مدل‌ها را بررسی و براساس نیاز خود محصولی ایده‌آل انتخاب کنید.

 

پنکه رومیزی


این مدل پنکه همانطور که از اسمش نیز پیداست بر روی میز قرار می‌گیرد و با با حرکات نوسانی محیط اطراف را خنک می‌کند. به طور معمول می‌توانید ارتفاع این محصولات را تنظیم کنید. پنکه رومیزی قیمت مقرون به صرفه ای دارد اما قدرت آن نسبت به مدل‌های دیگر کمتر است.

 

پنکه ایستاده


یکی از بهترین مدل‌های پنکه برای خنک کردن محیط اطراف است. این محصولات قدرت بیشتر، تنظیمات بهتر و ارتفاع مناسب‌تری دارند. همچنین پوشش دهی آن‌ها برای خنک کردن محیط بسیار بیشتر از مدل قبلی است.

پنکه برجی


این محصول برای خنک کردن محیط‌های کوچک کاربرد دارد و با نوسان‌های مختلف محیط اطراف را خنک می‌کند.

چه زمانی می‌خواهید از پنکه ایستاد یا رومیزی خود استفاده کنید؟
نکته مهمی که برای خرید این محصولات باید در نظر بگیری زمانی است که قصد دارید از پنکه استفاده کنید. آیا می‌خواهید در طول شب پنکه به طور مداوم کار کند؟ اگر جواب منفی است به دنبال محصولی با قابلیت تایمر باشید. در این صورت می‌توانید زمان خاموش یا روشن شدن دستگاه را کنترل کرده و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

میزان صدای پنکه چقدر باشد؟


از دیگر مسائل مهمی که برای خرید بهترین پنکه ایستاده یا رومیزی باید در نظر بگیرید، میزان صدای آن است. اگر سر و صدای پنکه برای شما آزاردهنده است با صرف هزینه بیشتر می‌توانید محصولاتی را انتخاب کنید که صدای کمتری داشته باشند. نور صفحه نمایش دستگاه نیز از دیگر مشکلاتی است که هنگام خوابیدن ممکن است برای شما آزاردهنده باشد. بنابراین به دنبال محصولی باشید که صفحه نمایش آن به طور خودکار در شب خاموش شود.

 

بهترین پنکه رومیزی پارس خزر مدل ۳۰۱۰

پنکه رومیزی پارس خزر مدل ۳۰۱۰ به شکلی کلاسیک طراحی شده و دارای چهار پره بزرگ و صفحه شبکه میله‌ای است. پارس خزر برای نشان دادن سرعت پنکه رومیزی از نمایشگری کوچک استفاده کرده است. همچنین مجهز بودن موتور به فیوز حرارتی از آسیب دیدن آن در اثر استفاده ی مکرر جلوگیری می کند.

پنکه سه منظوره ویداس مدل VIR-8033

پنکه سه منظوره ویداس مدل VIR-803 با قابلیت قرارگیری در سه حالت ایستاده، رومیزی و دیواری که می تواند در جاهای گوناگون مورد استفاده قرار گیرد. این محصول می تواند به کمک حالت اتوماتیک با تغییر سرعت پنکه، حالت نسیمی ایجاد کند. قابلیت تنظیم ارتفاع در حالت ایستاده یکی دیگر از ویژگی های این بهترین پنکه ی رومیزی خواهد بود.

 

کلام آخر


در این مطلب با مشخصات پنکه سقفی خوب و یا هر مدل دیگری آشنا شدید. لیست تهیه شده با توجه به نظرات کاربران گردآوری شده است که در صورت تجربه استفاده از هر کدام مدل های زیر می توانید تجربیات خود را با ما در این صفحه به اشتراک بگذارید اما توجه داشته باشید که در نهایت تصمیم گیرنده خود شما هستید. در مطلب راهنمای خرید پنکه تنها به دنبال هدایت مشتری برای پاسخ به سوالاتی هستیم که ذهن آن ها را درگیر کرده است و به اکثر آن ها مانند پنکه سانی خوبه؟ و بهترین پنکه های بازار کدامند؟ یا پنکه چه مارکی بخرم ؟ اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: خرید بهترین مارک های پنکه ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید دستگاه های پرینتر را دارید ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین دستگاه های پرینتر خانگی در بازار ایران بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکنیم. در ادامه ی این مقاله به بررسی بهترین دستگاه های پرینتر موجود در بازار می پردازیم که از ارزش خرید بسیار بالایی برای خرید برخوردار می باشند . بسیاری از افرادی مه به دنبال خرید دستگاه ای پرینتر هستند پرینتر های برند ساموسونگ و hp را خریداری می کنند چرا که این دسته از دستگاه از دسته بهترین دستگاه های موجود در بازار می باشند و از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشند. در ادامه همچنین به بررسی مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید دستگاه های پرینتر خانگی به آن توجه بکنید را لیست کرده ایم . 

 

چه پرینتری برای استفاده در خانه مناسب است؟


در زمان خرید و انتخاب بهترین پرینترهای خانگی اچ پی باید برخی از ویژگی ها را در نظر گرفت. اول این که باید بین پرینتر های رنگی و سیاه و سفید یکی را انتخاب کرد. اگر به چاپ رنگی نیاز نداشته باشید، قطعا انتخاب پرینتر های سیاه و سفید مقرون به صرفه تر است. اما از آن جایی که کاربران پرینتر های خانگی اغلب از آن برای چاپ عکس ها استفاده می کنند، انتخاب یک پرینتر خانگی رنگی گزینه ایده آل تری است. دسته دیگر پرینتر ها به دو دسته لیزری و جوهر افشان تقسیم بندی می شوند.

معمولا پرینتر های جوهر افشان بیشترین کاربرد را در بین بهترین چاپگر های خانگی دارند. البته در صورت نیاز به مصرف مداوم این گزینه بهتری است. اما اگر از پرینتر خانگی مدت زمان زیادی استفاده نمی شود، پرینتر های لیزری می توانند گزینه بهتری برای خرید و کاربری خانگی باشند. از طرفی تک کاره بودن یا چند کاره بودن پرینتر مد نظر است. اگر کارایی های دیگری غیر از پرینت از جمله اسکن و فکس هم نیاز است، برای کاربری خانگی بهترین گزینه یک دستگاه چندکاره است.

تاریخچه پرینتر لیزری


اولین چاپگر لیزری در سال 1975 ساخته شد و 9 سال بعد HP با تولید اولین پرینتر لیزری خود که می توانست با سرعت 8 صفحه در هر دقیقه چاپ کند، انقلابی در فناوری دستگاه‌های چاپ ایجاد کرد.

با گذشت سال ها، پرینترهای لیزری HP از نظر فناوری پیشرفت کرده و قابلیت های آنها افزایش یافته است. این پیشرفت را می توان در اولین چاپگر لیزری چند منظوره HP در سال 1998 مشاهده کرد که قادر به کپی، اسکن و ارسال فکس بود. چاپگرهای لیزری HP اکنون می توانند حداکثر 70 صفحه در دقیقه به صورت رنگی چاپ کنند.

انواع چاپگرهای لیزری


چاپگرهای لیزری بر اساس کاربرد و قابلیت هایشان به انواع مختلفی تقسیم می شوند. اگر بخواهیم انواع چاپگرهای لیزری را بر اساس قابلیت ها و نوع چاپ آنها دسته بندی کنیم، باید بگوییم چاپگرهای لیزری به دو دسته رنگی و تک رنگ تقسیم می شوند. در چاپگرهای تک رنگ از کارتریج مشکی استفاده می شود و در چاپگرهای رنگی علاوه بر رنگ مشکی از رنگ های آبی ، زرد و قرمز نیز استفاده می شود.

اگر چاپگرهای لیزری را بر اساس کاربرد آنها تجزیه و تحلیل کنیم ، باید آنها را به یک کاره و چند منظوره تقسیم کنیم. چاپگرهای لیزری تک کاره فقط می توانند اسناد و تصاویر را چاپ کنند. علاوه بر چاپ ، چاپگرهای لیزری چند منظوره قابلیت کپی ، فکس و حتی اسکن را نیز دارند.

 

ویژگی‌های اصلی پرینتر لیزری CANON مدل I-SENSYS MF3010:

 

عمر و بازده مناسب دستگاه
قیمت قابل قبول
توانایی چاپ ۱۸ صفحه در دقیقه
رزولوشن مناسب
طرّاحی زیبا و کاربردی
عدم نیاز به دانش تخصصی برای استفاده از این پرینتر
پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M130fw جزو بهترین پرینترهای خانگی شناخته می‌شود:
پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M130fw یکی دیگر از بهترین پرینترهای خانگی موجود در بازار‌های داخلی است و از نظر کیفیّت و عملکرد در سطح بالایی قرار دارد. این پرینتر لیزری علاوه بر اسکن، چاپ و پرینت فایل‌های متنی توانایی دریافت و ارسال فکس را نیز دارد که جزو ویژگی‌های پایه‌ی یک محصول خوب و قابل اعتماد محسوب می‌شود و باعث تبدیل شدن این چاپگر به یکی از محبوب‌ترین و بهترین پرینتر خانگی شده است.

کمپانی HP این محصول را به گونه‌ای طرّاحی کرده است تا بتوان از کاغذ‌هایی با سایز‌های A4، A5، A6 و B5 در آن استفاده کرد و قابلیّت تغذیه خودکار یا ADF این دستگاه باعث شده است تا شما با مشکلات چندانی در هنگام اسکن همزمان چندین فایل متنی مواجه نشوید و این فرایند را در مدّت زمان کوتاهی انجام دهید و این مورد یکی از اصلی‌ترین دلایل تبدیل شدن این پرینتر به یکی از بهترین پرینتر خانگی برای مصارف عادّی و روزمرّه شده است.

سرعت چاپ این مدل در سطح ایده‌آلی قرار دارد و با کمک این پرینتر می‌توان ۲۳ برگ کاغذ را در کم‌تر از ۱ دقیقه چاپ کرد که نشان دهنده‌ی عملکرد بهتر این محصول در مقایسه با سایر پرینتر‌های موجود در بازار است. حافظه‌ی ۲۵۶ مگابایتی، پردازنده‌ی ۶۰۰ مگاهرتزی، رزولوشن ۶۰۰*۶۰۰ DPI، قابلیّت اسکن ۱۱ صفحه در دقیقه، نمایشگر ۲٫۷ اینچی و لمسی و امکان بزرگنمایی فایل‌های متنی تا میزان ۴۰۰ درصد همگی جزو امکاناتی هستند که این محصول به کاربران ارائه می‌دهند و باعث قرار گرفتن این چاپگر در لیست بهترین پرینتر خانگی موجود در بازار شده‌اند.

از طرفی، سیستم فکس پرینتر لیزری HP مدل LaserJet Pro MFP M130fw از نظر کیفیّت، عملکرد، بازده و امکانات جزو بهترین‌ها می‌باشد و تمامی این موارد دست در دست یکدیگر داده‌اند تا این چاپگر را به یکی از بهترین پرینترهای خانگی تبدیل نمایند.



:: برچسب‌ها: بهترین پرینتر های خانگی برای خرید ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید بهترین تلویزیون های گیمینگ را دارید ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین تلویزیون های گیمینگ در بازار بپردازیم و ان ها را برای خرید بررسی بکنیم. بسیاری از افرادی به بازی علاقه مند هستند در زمان خرید دستگاه تلویزیون سر در گم می شوند و نمی دانند باید چه نوع تلویزیونی با چه قابلیت هایی برای دستگاه های بازی پلی استیشن و ایکس باکس خریداری بکنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و پاسخ این پرسش را نمی دانید در ادامه ی این مقاله با من باشید تا به بررسی بهترین تلویزیون هایی که برای بازی کردن مناسب هستند بپردازیم و ان ها را برای خرید بررسی بکنیم. همچنین در ادامه به بررسی پرسش ، یک تلویزیون گیمینگ باید چه قابلیت هایی داشته باشد بپردازیم و آن را برای خرید بررسی بکنیم. 

 

تلویزیون گیمینگ چه قابلیت‌های دارد؟


یکی از بارزترین ویژگی‌های این تلویزیون‌های مناسب بازی که باعث می‌شود تا خروجی کنسول‌های بازی نسل جدید در بهترین و بالاترین سطح قرار بگیرد، بهره‌گیری از درگاه HDMI 2.1 و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز است. ویژگی‌های مهم دیگری هم مانند VRR (نرخ نوسازی متغیر) و Auto Low Latency (تاخیر کم خودکار)، مواردی هستند که در تلویزیون‌های پیشرفته و جدید ارائه شده‌اند.

با اینکه هر دو کمپانی سونی و مایکروسافت وعده‌های زیادی برای اجرای بازی‌های 8K در کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سریز ایکس داده‌‌اند، اما قدرت سخت‌افزاری هر دو دستگاه ثابت کرده که چنین وعده‌هایی صرفا تبلیغاتی هستند و تمرکز اصلی این دو کنسول بازی، روی ارائه بهترین خروجی در رزولوشن 4K است. پس در لیست این مقاله، خبری از تلویزیون گیمینگ 8K نیست.

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که بهترین تلویزیون‌های 4K مجهز به فناوری‌های گفته شده هنوز هم در بازار ایران به ندرت پیدا می‌شوند و می‌توان گفت که بیش از ۹۰ درصد فروشندگان رسمی مانند مراکز خرید تهران، هنوز به مدل‌های قدیمی‌تر بسنده می‌کنند. با توجه به این قضیه، حتما مدل‌های گفته شده را در اینترنت جستجو کنید تا به فروشگاه‌های دارای این محصولات دست پیدا کنید.

اما چند سوال و جواب:

آیا همه تلویزیون‌های 4K گیمینگ ۱۲۰ هرتز هستند؟


با گذشت زمان، دو اصطلاح و مشخصات 4K و 120Hz بیش از پیش شنیده و در هم‌ گره می‌خورند، اما پاسخ واضح این سوال «خیر» است. هنوز هم با توجه به گستردگی نیاز به تلویزیون‌های 4K 120Hz، اما این دست از محصولات آنقدر فراگیر نشده‌اند (به خصوص در ایران) و اکثر تلویزیون‌های بازار هنوز از مشخصات 4K 60Hz پشتیبانی می‌کنند.

با مراجعه به بازارهای داخلی، مانند فروشگاه‌های خیابان جمهوری تهران و کمی جستجو، متوجه می‌شوید که هنوز 4K 120Hz و حتی اصطلاح HDMI 2.1 برای بسیاری از فروشندگان هم جا نیوفتاده و به سختی می‌توان این دست از محصولات را در سطح شهر پیدا کرد.

بهترین نرخ نوسازی برای تلویزیون 4K کدام است؟


شاید بگویید «بالاتر همیشه بهتر است»، اما هم می‌توان گفت درست است و هم نه! اینکه شما از تلویزیون خود چه عملکردی را انتظار دارید و اصلا برای چه منظوری تلویزیون را خریداری می‌کنید، مهم‌ترین و کلیدی‌ترین مسئله ممکن است.

هنوز هم تلویزیون‌های 4K 60Hz از کیفیت خارق‌العاده‌ای برخوردار هستند و نمی‌توان آن‌ها را دست کم گرفت. تماشای فیلم یا انجام بازی در این تلویزیون‌ها عالی است. اما اگر جزو کسانی هستید که به خوبی با ویژگی‌های 4K 120Hz آشنایی دارید و محتوا یا بازی مورد علاقه شما از نرخ ۱۲۰ فریم و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، قطعا تهیه یک تلویزیون ۱۲۰ هرتز مجهز به HDMI 2.1 برای‌تان انتخابی ارزشمند و لذت‌بخش خواهد بود.

کدام تلویزیون بهتر است؛ 4K UHD یا 120HZ؟


ممکن است یکی از گزینه‌هایی که برای خرید تلویزیون گیمینگ مد نظر دارید، وضوح 4K UHD باشد که نرخ ۱۲۰ هرتز را ارائه نمی‌دهد و البته خوب است! واقعیت این است که نبود قابلیت 120Hz، به معنای ضعف بسیاری از تلویزیون‌های بازار نیست چون آن‌ها حتی بدون این قابلیت از کیفیت فوق‌العاده و کم‌نظیری برخوردار هستند.

توجه داشته باشید: چیزی به اسم تلویزیون 120Hz که 4K UHD نباشد وجود ندارد، همانطور که قرار نیست همه تلویزیون‌های 4K UHD، نرخ ۱۲۰ هرتز داشته باشند.

1. تلویزیون Samsung QE65QN95A

این شرکت Mini LED های اختصاصی خود را که اندازه آنها فقط یک چهلم LED های نور پس زمینه سنتی است ، تولید کرده و آنها را با فناوری Quantum Dot موجود خود ترکیب کرده و طیف وسیعی از تلویزیون های برتر را که Neo QLED نامیده می شود ، ایجاد می کند.

QE65QN95A اولین Neo QLED است که ما آزمایش کرده ایم و پرچمدار 4K سامسونگ برای سال 2021 تنظیم شده است.

از لحاظ عملکرد در دنیای واقعی ، مینی LED ممکن است انقلابی نباشد که سامسونگ در تلاش آن است ، اما هنوز هم یک نسخه قابل توجه از یک تلویزیون عالی است.

کنتراست کلی ارائه شده سرسام آور است و QN95A ترکیبی از سطح سیاه نزدیک به OLED با نورهای برجسته سفید بسیار واضح و رنگهای خارق العاده است.

در بازی ، هر چهار HDMI QN95A از ALLM ، 4K @ 120Hz و VRR (نرخ بازخوانی متغیر) پشتیبانی می کنند. و VRR در هر سه قالب موجود در حال حاضر پشتیبانی می شود: استاندارد HDMI VRR ، Nvidia G-Sync و AMD FreeSync (در واقع این اولین تلویزیون دارای مجوز FreeSync Premium Pro است).

سامسونگ همچنین “Game Bar” را ایجاد کرده است. یک منوی بازشو که به شما امکان دسترسی سریع به ویژگی های مختلف مربوط به بازی را می دهد و اطلاعات زنده را در مورد سیگنال دریافت شده از جمله فرمت VRR و نرخ فریم ارائه می دهد. در همین حال ، تاخیر ورودی به کمتر از 10 میلی ثانیه کاهش یافته است که کاملاً نامحسوس است.

اگر مخالف این نیستید که کمی از این سرعت را فدا کنید ، می توانید برخی از نرم افزارهای حرکتی مخصوص بازی را فعال کنید ، اگرچه ما در طول آزمایش چنین چیزی را ضروری نمی دانیم.

سرانجام ، در قسمت بازی ، تنظیمات HGiG (HDR Gaming Interest Group) که از اواخر سال گذشته از طریق یک به روزرسانی نرم افزاری به QLED های 2020 سامسونگ اضافه شد ، در QN95A نیز وجود دارد. این ارزش همراه با تنظیمات کالیبراسیون HDR تصویر دقیق تری با رنگهای سیاه عمیق تر و نکات برجسته دقیق تر منجر می شود. جهت خرید ps5 دست دوم کلیک کنید. شاید این گزینه بهترین تلویزیون برای ps5 باشد.

2. تلویزیون LG CX

یکی از بهترین انتخاب های ممکن در زمینه تلویزیون گیمینگ، CX است. این تلویزیون، نسل جدید C9 بوده و می توان کیفیت بهتری را از آن انتظار کشید. تلویزیون LG CX محصول سال 2020 بوده و همانند نسل قبلی می تواند تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش بگذارد. استفاده از پنل OLED سبب شده ویژگی های مختلف این تلویزیون مانند کنتراست، زاویه دید و … رشد چشم گیری داشته باشد. تلویزیون LG CX مخصوص نمایش محتوی HDR طراحی شده و بهترین حالت برای استفاده گیمنگ است. در ساخت LG CX نسبت به نسل قبلی پیشرفت هایی لحاظ شده و برای مثال می توان به افزایش سرعت و قدرت پردازنده اشاره کرد. تاخیر ورودی در نسل قبلی برابر 13 میلی ثانیه بود اما در نسل جدید به رقم شگفت آور 6 رسیده است. این ویژگی ها دست به دست هم می دهد تا تلویزیون LG CX ، به یک محصول گیمنگ تبدیل شود.

یکی از مهم ترین تکنولوژی های مناسب گیم در تلویزیون ها، توانایی پشتیبانی از محتوی HDR است. LG CX با توانایی پخش چنین محتویی و تاخیر ورودی بسیار کم می تواند یک انتخاب مطمئن برای استفاده گیمنگ باشد.

 



:: برچسب‌ها: بررسی بهترین تلویزیون‌های گیمینگ برای پلی‌استیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مطلب همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های جارو شارژی بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. براساس آخرین بررسی های انجام شده ، بسیاری از افرادی که قصد خرید دستگاه های جارو شارژی دارند ، از خریدی که داشته اند راضی بوده و حتی خرید آن را به دیگران هم پیشنهاد کرده اند که نشان دهنده ی کیفیت بالای جارو شارژی های این برند در بازار می باشد. در ادامه ی این مقاله همراه من باشید. بسیاری از افرادی که دستگاه های جارو شارژی را خریدی کرده اند از خریدی که داشته اند راضی بوده و حتی خرید های آن را به دیگران هم پیشنهادکرده اند که نشان دهنده ی کیفیت بالای دستگاه های جارو شارژی در بازار می باشد برای بررسی نکات استفاده ی بیش تر در ادامه با من باشید. 

 نکات استفاده از جارو شارژی

از مهمترین ویژگی‌های بارز جاروهای شارژی بدون سیم بودن آن‌هاست. این نوع از جاروها با باتری کار می‌کنند. تا زمانی که دستگاه، باتری داشته باشد، به‌صورت مداوم کار می‌کند و در صورت تمام شدن باتری، قدرت مکش خود را از دست داده و برای شارژ مجدد باید به برق وصل شوند. باتری اولین نسخه‌های جارو شارژی به‌دلیل قدرت مکش ضعیف و زمان کارکرد پایین، خیلی خوب عمل نمی‌کردند. اما نسخه‌های به‌روز آن با عمر باتری یک ساعته و قدرت مکش بالا بسیار پرطرفدار است.

انواع و کاربردهای جارو شارژی

در تشخیص ویژگی‌های مختلف جارو شارژی، آن‌ها را می‌توان به دسته‌های زیر تقسیم کرد:

جارو شارژی دستی یا پارویی
جارو شارژی‌های دستی، به دلیل سبک و کوچکتر بودن، استفاده بیشتری نسبت به مدل پارویی (دسته بلند) دارند. همچنین به‌دلیل راحتی در جابجایی و تمیزکردن نقاطی که دسترسی سخت‌تری به آن‌ها وجود دارد کاربرد بیشتری دارند.

جاروهای پارویی، با شکل ظاهری همانند جاروبرقی و بخارشوی، بیشتر برای تمیزکردن کف خانه به کار می‌روند. همچنین این مدل برای افرادی با مشکلاتی همچون کمردرد بسیار مناسب است زیرا در استفاده از آن نیازی به خم شدن نیست. توجه به راهنمای استفاده جارو شارژی به شما در انتخاب انواع مدل‌های جارو شارژی کمک می‌کند.

خرید جاروشارژی

راهنمای استفاده جارو شارژی تک‌منظوره و دومنظوره
جاروهای شارژی دومنظوره با قدرت مکش بالا، هم قابلیت مکش آب و هم قابلیت مکش خاک را داشته و برای استفاده در نظافت منزل کاربرد بیشتری دارند. اما مدل‌های تک‌منظوره بیشتر برای نظافت فضاهایی مانند داخل خودرو مناسب هستند.

جارو شارژی هوشمند
این مدل از جاروهای شارژی، دارای دهانه‌ی متحرک هستند که در مسیری افقی (به چپ و راست) حرکت می‌کند. همانطور که از اسم این مدل مشخص است، به‌صورت هوشمند عمل کرده و در صورتی که آشغالی در محیط باشد، با روشن شدن چراغ قرمز علامت می‌دهد و در صورت پاک بودن محیط، چراغ سبز آن روشن می‌شود.

راهنمای استفاده جارو شارژی و حالت‌های مختلف آن


انواع مختلف جارو شارژی درعین داشتن کارکرد کلی یکسان، ویژگی‌ها و قابلیت‌های استفاده مخصوص به خود را نیز دارند. با استفاده از راهنمای استفاده جارو شارژی، باید روش استفاده هر کدام را شناخت و با توجه به آن، از انواع مختلف این دستگاه‌ها در تمیزکردن محیط استفاده کرد.

با توجه به راهنمای استفاده جارو شارژی دستی، این مدل بیشتر برای تمیزکردن مبلمان، گوشه‌های محیط با دسترسی سخت‌تر، داخل خودرو، داخل انواع کشوها و کابینت، فرش و مانند این‌ها کاربرد خوبی دارد. این مدل از جارو شارژی، به دلیل دستی‌بودن برای تمیزکردن کل محیط خانه مناسب نیست. بعد از استفاده از این مدل جارو شارژی، بخش فیلتر آن باید کامل تمیز شود تا قدرت مکش خود را حفظ کند.

جارو شارژی دستی را باید در محیط‌هایی بدون رطوبت نگه‌داری کرد. در استفاده از این مدل، بهتر است بعد از ۲۰ دقیقه استفاده، آن را خاموش کرده و بعد از زمانی استراحت، مجدد از آن استفاده شود. باید دقت شود که محفظه جارو شارژی دستی همیشه تمیز باشد زیرا در غیر این‌صورت به موتور دستگاه فشار می‌آید و باعث بروز مشکل در آن می‌شود.

از جارو شارژی‌های پارویی نیز برای تمیز کردن سطوح محدود استفاده می‌شود زیرا قدرت موتور آن به‌گونه‌ای است که بعد از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه استفاده از آن باید خاموش شود تا آسیب نبیند.

از این مدل دستگاه به‌صورت پیوسته نمی‌توان استفاده کرد و برای سطوح زیاد توصیه می‌شود از مدل‌های دیگر جارو شارژی استفاده کنید. این مدل، یکی از مناسب‌ترین مدل‌ها برای تمیزکردن داخل ماشین است. دقت کنید که همیشه با فیلتر تمیز از دستگاه استفاده کنید زیرا گردوغبار به موتور نفوذ می‌کند و باعث آسیب رساندن به آن می‌شود. حین استفاده طولانی‌مدت از دستگاه، حتما به آن استراحت داده و مجدد از آن استفاده کنید.

با بررسی راهنمای استفاده جارو شارژی دومنظوره، کارکرد آن مشابه با کارکرد دو مدل قبلی است اما برای مکیدن هم خاک و هم آب استفاده می‌شود. این مدل برای تمیزکردن خانه مناسب است. توصیه می‌شود با محفظه و فیلتر تمیز از این مدل استفاده شود زیرا روی قدرت مکندگی دستگاه و افزایش عمر آن تاثیر دارد. در استفاده از این مدل، باید مراقب باشید که به آن ضربه شدید وارد نشود.

جمع بندی نهایی 

قبل از خرید جارو شارژی به نیازتان و انواع مدل‌های آن دقت کنید تا به گزینه‌ای مناسب برسید که در منزل و انجام نظافت خانه برای‌تان کاربرد داشته باشد. برای خرید این کالا از لحاظ قیمت با طیف وسیعی از برندها رو به رو هستید و از حوالی ۵۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان می‌توانید برای خرید این وسیله، هزینه کنید. مدل‌های مختلفی وجود دارند که بنا به بودجه و نیازتان از میان‌ آنها به انتخاب بهتر خواهید رسید. امیدواریم خواندن این مطلب برایتان مفید بوده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروزه از دستگاه هایی که تواسنته است نظر بسیاری را به خودش جلب بکند می شود به دستگاه های همزن برقی اشاره کرد که از کیفیت بسیار بالای برخوردار می باشد. اگر قصد خرید دستگاه های همزن را دارید در ادامه ی این مقاهل همراه من باشید تا به بررسی بهترین برند های همزن برقی در بازار بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکنیم. در ادامه همچنینی به بررسی راهنمای خرید دستگاه های همزن برقی می پردازیم و ان ها را برای خرید بررسی می کنیم. از دسته نکاتیکه در ادامه به بررسی آن می پردازیم می شود به مسائلی همچون ، قیمت ، کیفیت ، گارانتی و خدمات پس از فروش و... اشاره کرد که شما با رعایت این نکته ها می توانید با خیال راحت تری خرید خودتان را انجام بدهید. ابتدا بیایید به بررسی معرفی انواع همزن برقی های موجود در بازار بپردازیم.

معرفی انواع همزن برقی های موجود در بازار


در گذشته همزن های برقی ارائه شده در بازار غالبا به صورت معمولی و دستی بود، اما با گذر زمان همزن های کاسه دار یا ایستاده هم برای سهولت کارکرد وارد بازار شدند، و در حال حاضر خریداران بسیاری در بازار را به خود اختصاص داده اند. بد نیست پیش از خرید همزن برقی به آشنایی این دو نوع از همزن برقی بپردازیم.

هر یک از این دو مدل همزن برقی معمولی و همزن کاسه دار و ایستاده ویژگی ها و امکانات خاص خود را دارند که در ادامه مفصل هر یک را بررسی خواهیم کرد:

راهنمای خرید همزن برقی های معمولی به شرح زیر است:

همزن برقی های معمولی ساده ترین و ابتدایی ترین همزن های موجود در بازار هستند که کارکرد آن ها به صورت دستی می باشد.
این همزن ها خود در دو رده دو موتوره و تک موتوره تولید می شوند و کارکرد آن ها بدین صورت است که شما همزن را روشن کرده و می توانید آن را در ضرف مواد فرو کنید و از آن استفاده کنید. قطعا یکی از اصلی ترین عیوب این همزن ها این است که بعد از دقایقی دست شما با خستگی مواجه می شود.

ویژگی‌های مهم که در خرید همزن‌های برقی باید به آنها توجه کنید

در خرید همزن برقی باید به نکاتی کلی هم دقت و توجه داشته باشید. نکات زیر می‌توانند به شما کمک کنند تا بهتر خرید کنید:

راحتی

اگر همزنی معمولی خریداری می‌کنید باید به راحتیِ دسته آن توجه داشته باشید. قرار است که همزن برای مدتی در دست‌تان باشد و اگر طراحی مناسبی نداشته باشد، دست‌تان خسته می‌شود و کیفیت کارتان پایین می‌آید. مثلا بعضی از همزن‌ها در بخش دسته، دارای پوششی پلاستیکی یا سیلیکونی هستند و کار نگه‌داشتن همزن باوجود این طراحی ساده‌تر می‌شود.

همزن‌های ایستاده هم نباید بیش از حد سنگین و بزرگ باشند. چون جابه‌جایی‌شان برایتان سخت و دشوار خواهد بود. در نظر بگیرید که اگر همزن سنگین باشد، هر بار، خارج‌کردن همزن از کابینت و گذاشتن مجدد آن سر جایش چقدر طاقت‌فرسا خواهد بود. البته اگر فضای کافی داشته باشید، خیلی ساده و راحت می‌توانید همزن را روی بخشی از پیشخوان بگذارید.

بخش مخصوص هم‌زدن دستگاه

به بخشی از همزن که درون مواد مختلف قرار می‌گیرد و آنها را هم می‌زند، دقت زیادی داشته باشید. تنوع این بخش یعنی وجود چند پایه همزن مختلف و طراحی آنها هم در تصمیم‌گیری درست نقش دارد. باید همزنی انتخاب کنید که شست‌وشوی پایه‌های همزن آن ساده باشد و ترجیحا، چند نوع پایه همزن متنوع برای هم‌زدن مواد مختلف در اختیارتان قرار بدهد.

ضروت خرید همزن برقی چیست؟

اگرچه به نظر میرسد، همزن ها جز وسایل ضروری محسوب نمیشوند و شما به جای استفاده از همزن می توانید با یک قاشق مواد را با هم ترکیب کنید، اما در حقیقت استفاده از همزن علاوه بر بالا بردن سرعت شما و خسته نکردن تان، به شما کمک می کند که ترکیب همگون تر و یک دستی تهیه کنید. استفاده از همزنها بیشتر در مورد تهیه ی انواع کیک و شیرینی درست کردن خمیر نان، بستنی، زدن تخم مرغ، مخلوط کردن آرد و کره و هم زدن خامه، به کار می رود. میتوان گفت یکی از بخشهای سخت تهیه خوراکی ها همان مرحله ترکیب مواد با یکدیگر است که با داشتن یک همزن برقی ترکیب مواد بسیار سریعتر و باکیفت تر خواهد بود.

همزن چیست و چه کاربردی دارد؟


همزن همان طور که از اسمش پیداست وسیله ای است که جهت هم زدن طراحی و ساخته شده است. این وسیله خارق العاده سرعت شما را در هم زدن به طور باور نکردنی بالا می برد و به هیچ وجه شما را خسته نمی کند. امروزه همزن ها به یک عضو همیشه ثابت در آشپزخانه ها مبدل گشته اند. مخصوصاً افرادی که علاقه وافری به درست کردن انواع کیک و شیرینی جات دارند حتماً یک نوع از آن را به خانه خود راه داده اند. از این وسیله جالب می توان حتی برای درست کردن خمیر نان، انواع بستنی و مخلوط کردن آرد، کره و خامه نیز استفاده کرد و از نتیجه کار شگفت زده شد.

چرا که خمیر آماده شده به وسیله آن مانند خمیری است که ساعت ها آن را ورز داده اید. شاید بگویید با قاشق این کار انجام می دهید ولی شما هیچ وقت نمی توانید ادعا کنید که نتیجه دو روش شبیه هم است چرا که همه سرآشپز های حرفه ای عنوان کرده اند سخت ترین مرحله تهیه خوراکی ها، درست ترکیب کردن و بدست آوردن مایع یک دست و همگون تر است. همچنین هم زدن با قاشق زمان زیادی احتیاج دارد که این زمان طولانی باعث می شود کیک شما در حین پختن، زیاد پُف نکند و به اصطلاح ماسیده شود.



:: برچسب‌ها: راهنمای خرید همزن برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید دستگاه های آبمیوه گیریر را دارید ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین برند های موجود در بازار بپردازیم که در زمینه و حوزه ی تولید دستگاه های آب میوه گیری در بازار فعالیت می کنند و از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشند. در ادامه به بررسی برند هایی همچون پاناسونیک ، ال جی ، بوش و... نیز می پردازیم و آن ها را زیر ذره بین بررسی می بریم تا با داشتن اطلاعات بیش تری و دقیق تری در ارتباط با محصولی که می خواهید بخرید با خیال راحت تری نسبت به خرید ان اقدام بکنید. با وجود شروع زمستان و شیوع انوع ویرویس ها بسیاری از مردم ترغیب به خرید دستگاه های آبمیوه گیری در بازار ایران شده اند که در ادامه بیش تر به بررسی آن میپردازیم. 

 

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید غذاساز باید به آن توجه کنید:

 

جنس بدنه

 

نکته دیگری که هنگام انتخاب و خرید بهترین غذاساز باید به خاطر داشته باشید ، مواد بدنه اینگونه محصولات است که بسته به مارک و سازنده دستگاه می تواند از موادی مانند پلاستیک ، فلز و همچنین فولاد ضد زنگ ساخته شود.

توان غذاساز

.قدرت غذاساز می تواند سرعت آن را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین باعث فشار کمتر بر روی موتور و دوام بیشتر می شود. حداقل توان قابل قبول برای این دستگاه می تواند 750 وات باشد و تا 1100 وات نیز برسد.

قابلیت تنظیم سرعت

بیشتر غذاسازها دارای کلید روشن / خاموش و کلید دکمه ای هستند. البته برخی دیگر دکمه تنظیم سرعت دارند و شما می توانید میزان برش خوراکی را با توجه به تنظیمات دلخواه کنترل کنید.

میکروسوییچ

این ویژگی در غذاسازها بدان معنی است که اگر تیغه یا دربی در موقعیت صحیحی نباشد ، با فشار دادن دکمه روشن / خاموش دستگاه شروع به کار نمی کند. اگر دستگاهی این ویژگی را نداشته باشد ، ممکن است خطرناک باشد یا به سرعت آسیب ببیند.

جنس تیغه‌ها

از آنجا که این دستگاه با مواد غذایی سرو کار دارد ، باید بتوان قطعات بیشتری را شست. بنابراین اطمینان حاصل کنید که ماده تیغه ضدزنگ و تیز و از نظر کیفیت سودآور باشد. همچنین ، مواد بدن آنها اغلب از پلاستیک ساخته شده است. هرچه کیفیت پلاستیک بدنه بهتر باشد ، شکنندگی آن کمتر و ماندگاری آن بیشتر می شود.

بررسی بهترین مدل های ابمیوه گیری 

 

1) آبمیوه گیری کیچن‌اید KitchenAid 5KVJ0333E Juicer

دستگاه آبمیوه گیری KitchenAid 5KVJ0333E Juicer مدتی است که به عنوان یکی از بهترین و البته گران قیمت‌ترین دستگاه‌های آبمیوه گیری روز دنیا شناخته می‌شود. زمانی که این دستگاه را از جعبه خارج می‌کنید، ظاهر زیبا و جنس بدنه فلزی کوره‌ای رنگِ آن شما را شگفت زده می‌کند، اما این پایان کار نیست. گنجایش مخزن آبمیوه و تفاله این دستگاه کاملا مناسب با یکدیگر طراحی شده‌اند، به طوری که 1 لیتر به مخزن آبمیوه گیری و 1.2 لیتر به تفاله اختصاص داده شده تا در هنگام آبمیوه گیری، پر شدن مخزن تفاله باعث ایجاد مزاحمت برای شما نشود. جنس تیغه این دستگاه، استیل از نوع ضد زنگ است تا نه خطر آلودگی آبمیوه‌های شما را تهدید کند و نه نیاز به هزینه اضافی برای عوض کردن تیغه در بازه‌های زمانی کوتاه مدت داشته باشید.

2) دستگاه آبمیوه‌ گیری Omega NC900HDC Masticating Juicer

آبمیوه طبیعی به‌دست آمده از میوه‌های سالم و مرغوب در مقایسه با آبمیوه‌های بسته‌بندی، مقوی‌تر و سالم‌تر بوده و نوشیدن آن حس لذت بخشی را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد؛ از این‌رو وجود یک آبمیوه‌گیری با کیفیت و قدرتمند به افراد در تهیه آبمیوه طبیعی از میوه‌های تابستانی و زمستانی کمک شایانی خواهد کرد. در حال حاضر انواع و اقسام دستگاه آبمیوه‌گیری با برندهای گوناگون در صنعت لوازم خانگی برقی موجود است. انواع دستگاه آبمیوه‌گیری از صدای بلندی برخوردار هستند؛ بنابراین هنگام خرید باید به میزان صدا، لرزش، قدرت و جنس تیغه‌های آبمیوه‌گیری توجه کرد تا محصولی ایده‌آل و کاربردی را با قیمت مناسب از برند معتبر خریداری کنید. آبمیوه‌گیری Omega NC900HDC Masticating Juicer یکی از بهترین محصولات موجود در بازار به‌حساب می‌آید که به عنوان نوشیدنی ساز فوق‌العاده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل آبمیوه‌گیری، عملیات آبگیری را در دو مرحله و سرعت قابل تنظیم انجام می‌دهد که آبمیوه با ماندگاری طولانی مدت را با سرعت کم 80 دور در دقیقه و جلوگیری از افزایش گرما و اکسیداسیون مواد تهیه می‌کند. در ادامه جدول مشخصات و خصوصیات دستگاه آبمیوه‌گیری مدلOmega NC900HDC Masticating Juicer را مشاهده می‌کنید:

 

3.  آبمیوه گیری کنوود Kenwood JE880 Juicer

Kenwood سال‌هاست که نام خود را به عنوان یکی از باکیفیت‌ ترین برندهای لوازم خانگی دنیا بر سر زبان‌ها انداخته است. یکی از تولیدات قابل تحسین این برند، دستگاه‌های آبمیوه گیری‌اش بوده و هست. دستگاه آبمیوه گیری Kenwood JE880 Juicer یکی از پرقدرت ‌ترین آبمیوه گیری‌های موجود در بازار است. البته این دستگاه از قیمت متعادلی برخوردار است و یک میان رده به شمار می‌رود. دلیل این امر نیز امکانات متوسط اما کاملا کافی به کار رفته در دستگاه است که نیاز یک خانواده معمولی را کاملا برطرف می‌کند.

جنس بدنه این دستگاه از آلومینیوم است و به همین دلیل زیبایی ظاهر دستگاه کاملا تضمین شده است. مخزن 1.5 لیتری آبمیوه گیری به همراه مخزن 3 لیتری مخصوص تفاله باعث می‌شود که بتوانید در هر دور آبمیوه گرفتن بتوانید حداقل از 6 نفر پذیرایی کنید و در عین حال دردسر پر شدن مخزن تفاله را نیز نداشته باشید. تیغه آبمیوه گیری Kenwood JE880 Juicer مانند اکثر دستگاه‌های آبمیوه گیری روز دنیا از جنس استیل ضد زنگ است که دردسر زنگ زدن تیغه را ندارد. این دستگاه 2000 واتی بوده و می‌توان گفت که جزو قدرتمندترین نمونه‌های بازار است. قدرت بالای این دستگاه موجب می‌شود تا با صرف مدت زمان طولانی برای آبمیوه گیری نیز نگرانی بابت داغ کردن موتور دستگاه نداشته باشید.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک آبمیوه گیری ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

دستگاه های مایکروویو امروزه توانسته اند نظر بسیاری از خریداران را به خودشان جلب بکنند و به یکی از پرفروش ترین دستگاه های موجود در بازار ایران تبدیل بشونند. اگر قصد خرید دستگاه های مایکروویو را دارید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید چرا که قصد داریم به بررسی بهترین دستگاه های مایکروویو بپردازیم و مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید دستگاه های مایکروویو به آن ها توجه بکنید را بررسی بکنیم تا در زمان خرید محصول اشتباهی را خریداری نکنید که نتوانید از آن استفاده بکنید و مطابق با خواسته ها و نیاز های شما نباشید ونتواند آن ها را بر آورده بکند. از دسته بهترین دستگاه های مایکروووی موجود در بازارمی شود به برند هایی همچون ال جی سامسونگ پاناسونیک و... اشاره کرد که بسیاری در بازار معروف می باشند و بسیاری از افرادی که آن ها راخریداری کرده اند از خریدی که داشته اند راضی بوده وحتی خرید آنخ به دیگران هم پیشنهاد کرده اند.  

نکاتی که باید پیش از خرید مایکروویو بدانید

اندازه

هنگام خرید مایکروویو باید دقت کنید دستگاهی را انتخاب کنید که هم پاسخگوی نیاز شما در پخت‌وپز باشد و هم با فضایی که در اختیار دارید تناسب داشته باشد. در خرید ماکروفرهای رومیزی می‌توانید طول و عرض و ارتفاع فضای موردنظرتان را اندازه بگیرید و با ارتفاع، عرض و عمق بیرونی مدل موردنظرتان مقایسه کنید. ماکروفرها سایزهای مختلفی دارند که معمولا از ۲۵x۴۵x۳۵ سانتی‌متر تا ۳۵x۶۰x۵۰ سانتی‌متر را شامل می‌شوند.

از اندازه داخلی یا به عبارت بهتر ظرفیت داخلی مایکروویو هم نباید غافل شوید. اندازه خارجی لزوما متناسب با ظرفیت داخلی نیست. پس هنگام خرید، فارغ از اندازه بیرونی دستگاه، ظرفیت داخلی آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید با نیاز شما هم‌خوانی دارد.

توان مصرفی

توان مصرفی مایکروویوها ارتباط مستقیمی با قدرت آن‌ها دارد. معمولا هرچه توان مصرفی دستگاه بالاتر باشد غذای شما را سریع‌تر و یکنواخت‌تر می‌پزد. توان مصرفی اکثر ماکروفرها بین ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ وات است. بهترین مایکروویو ها گران‌تر و بزرگ‌تر بوده و معمولا توان بیشتری هم دارند. پس اندازه و قیمت معمولا نکات تعیین‌کننده‌ای در قدرت ماکروفرتان هستند که باید هنگام خرید مایکروویو به آن‌ها توجه داشته باشید.

برنامه پخت

مایکروویوهایی که برنامه پخت دارند به شما کمک می‌کند تا تنها با زدن یک دکمه دستگاه را متناسب با استفاده‌ای که از آن می‌خواهید بکنید، تنظیم کنید و بهترین گزینه را برای استفاده موردنظرتان به صورت پیش‌فرض در خود دارد. هر برنامه پخت متناسب با غذای مربوط به آن برنامه، زمان و دمای پخت را به صورت خودکار تنظیم می‌کند و با انتخاب آن برنامه بهترین عملکرد دستگاه برای پخت آن غذا انتخاب می‌شود و دیگر لازم نیست نگران خام ماندن یا سوختن غذای‌ خود باشید!

به عنوان مثال برخی از این برنامه‌ها عبارتند از برنامه پخت پیتزا، ماهی، پاستا، سیب‌زمینی، سبزیجات، گوشت و غیره. برخی از دستگاه‌ها از این غذاها هم فراتر رفته‌اند و حتی برای غذاهای ایرانی نظیر برنج، ته‌چین، قورمه‌سبزی، کباب تابه‌ای، کوکو سبزی، قیمه و … هم برنامه دارند.

 

ویژگی های مایکروویو

در اینجا برخی از عبارات و کلمات متداول که در هنگام خرید مایکروویو استفاده می شود را خواهید دید. معنی هر کلمه توصیفی مایکروویو را در لیست خواهید دید.

قفل کودک

اگر در خانه کودک دارید، ممکن است به طور اتفاقی درب مایکروویو را باز کرده و یا دست خود را در آن قرار دهند. بنابراین ویژگی قفل کودک این امکال را حذف می کنند. عموما قفل کودک با کمک کدی که مانند رمز عبور برای باز کردن قفل است، تسهیل می شود. فضای داخلی مایکروویو کانوکشن هنگام پخت و پز بسیار داغ می شود و در این حالت باید قفل کودک زده شود.

طبخ خودکار

در صورتی که می خواهید آشپزی را ساده کنید، این گزینه را انتخاب کنید. مایکروویو های اقتصادی یا کم مصرف این ویژگی را ندارند. شما نیازی به تنظیم زمان و تنظیمات برق ندارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوع غذا را مشخص کنید.

مصرف برق

جدا از اینکه تنظیم برق وجود دارد، هر چه ولتاژ بالاتر باشد، کارآمدتر و سریعتر خواهد بود. اگر دوست دارید وسایل سنگین مواد غذایی یا مقادیر فله را برای یک خانواده بزرگ طبخ کنید، یک مایکروویو قدرتمندتر در نظر بگیرید. اگر فقط برای یک یا دو نفر غذا می پزید، مایکروویو کم قدرت کافی است. همان ویژگی به نام “سطح قدرت” نیز گفته می شود.

یخ زدایی

این ویژگی در گرم کردن مواد غذایی منجمد تخصص دارد. اگر زمانتان کم است و نمی توانید صبر کنید از این ویژگی استفاده کنید.

گرم کردن

قبل از شروع پخت و پز و دستورالعمل ها اجاق باید به درجه حرارت خاصی برسد. بنابراین باید اجاق مایکروویو را روشن کنید و مدتی صبر کنید تا گرم شود یا به دمای لازم برسد. فرایند فوق به عنوان پیش گرمایش گفته می شود. قبل از خرید، زمان پیش گرم شدن مورد نیاز مایکروویو را در دفترچه راهنما جستجو کنید.



:: برچسب‌ها: راهنمای خرید مایکروویو ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروزه در هر خانه ای می شود یک تلویزیون پیدا کرد و دشتن یک رسیور و یا گیرنده ی دیجیتالی برای دیدین تلویزیون با کیفیت بسیار لازم می باشد. در این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین گیرنده های دیجیتالی تلویزیون در بازار ایران بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکنیم. در ادامه برای شما لیستی از بهترین مدل های گیرنده ی دیجیتالی لیست و تهیه کرده ایم که این لیست براساس آخرین بررسی های انجام شده بر روی نظرات کاربران و خریداران تهیه و جمع آوری شده است تاش ما با شناخت بهترین مدل های موجود در بازار نسبت به خرید آن ها نیز اقدام بکنید و با خیال راحت تری خرید خودتان را انجام بدهید ، در ادامه ی این بخش همراه من باشید تا بیش تر این موضوع را بررسی بکنیم. 

راهنمای خرید بهترین گیرنده دیجیتال تلویزیونی

این روزها دیگر کمتر خانه‌ای را می‌توانید پیدا کنید که یک گیرنده‌ی دیجیتال تلویزیون در آن وجود نداشته باشد. این دستگاه‌ها با گرفتن شبکه‌های با کیفیت و دیجیتال دیگر شما را از زحمت تنظیم کردن آنتن و کلنجار رفتن با آن راحت کرده‌اند.

با خرید یک گیرنده‌ی دیجیتال می‌توانید حتی روی تلویزیون‌های قدیمی خود هم کانال‌های با کیفیت و با وضوح بالا را تماشا کنید. اگر می‌خواهید یکی از این دستگاه‌های کاربردی را بخرید اما آشنایی چندانی با آن‌ها ندارید، ادامه‌ی راهنمای ما را از دست ندهید.

 

گیرنده دیجیتال تلویزیون چیست؟

ابتدا به سراغ آشنایی با این دستگاه می‌رویم تا بدانیم اصلا یک گیرنده‌ی دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد. گیرنده‌ی دیجیتال قادر است به کمک آنتن مرکزی خود امواج تلویزیونی را دریافت کند. سپس آن‌ها را به‌صورت صدا و تصویر به تلویزیون شما انتقال می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید انواع شبکه‌های داخلی و صدا و سیما را تماشا کنید.

این دستگاه به کمک درگاه‌های HDMI و AV به تلویزیون‌های شما وصل می‌شوند و دارای قابلیت ذخیره و جست‌وجوی کانال‌های رادیویی و تلویزیونی هستند.

چرا باید از گیرنده دیجیتال تلویزیونی استفاده کنیم؟


بدون شک شما هم به کیفیت بالای محتوای تصویری و شنیدن صدای واضح و با کیفیت اهمیت می‌دهید؛ پس داشتن یک گیرنده‌ی دیجیتال کمک بسیار بزرگی برای بهره‌مندی از بهترین امکانات تلویزیونی است.

این دستگاه‌ها قادرند تصاویر را با بهترین کیفیت و کمترین مقدار نویز برای شما نمایش دهند. این گیرنده‌های دیجیتال نیازی به آنتن‌های بزرگ و جاگیر ندارند و با یک آنتن کوچک و جمع‌وجور کار می‌کنند. همچنین به کمک این گیرنده‌ها می‌توانید برنامه‌های دلخواه خود را ضبط کرده و بعدا تماشا کنید.

به این ترتیب دیگر برنامه‌ی مورد علاقه‌ی خود را از دست نخواهید داد. به‌علاوه، خرید گیرنده‌ی دیجیتال تلویزیون هزینه‌ی معقول و مناسبی خواهد داشت. یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه‌ها این است که می‌توانید همیشه برنامه‌های دلخواه خود را تماشا کنید؛ اگر ساعاتی که برنامه‌ی مورد نظرتان پخش می‌شود در خانه نباشید یا سرتان شلوغ باشد، می‌توانید به‌راحتی آن را ضبط کنید. به این ترتیب برنامه‌ی تلویزیونی مورد علاقه‌ی خود را از دست نخواهید داد.

 

بهترین مدل های گیرنده ی دیجیتالی برای خرید 

 

۱. گیرنده دیجیتال دنای مدل STB1011H

کیفیت صدا و تصویر در این مدل از گیرنده‌های دیجیتال دنای عالی است و از رزولوشن با وضوح بالای 1080P و عمق رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند. این گیرنده قابلیت پخش بیشتر فرمت‌های صوتی و ویدیویی متعددی از جمله ,PNG , BMP , JPG AAC , MP3 , OGG , WMA , M4A وKV, AVI, MP4, MPEG, MTS را دارد. این گیرنده به تیونر DVB-T2 پرقدرت مجهز است و پردازشگر پرسرعتی دارد.

با وجود پورت USB این دستگاه می‌توانید به‌راحتی برنامه‌های دیجیتال را ضبط کنید. البته این دستگاه علاوه‌بر پورت USB به پورت HDMI هم مجهز است. با این پورت می‌توان تصاویر و صوت را با کیفیت بالاتر به تلویزیون یا مانیتورهای دیجیتال انتقال داد.

نوع دیکودر آنلاین این گیرنده دیجیتال HEVC و MPEG4 است. این دستگاه تا ۱۰۰۰ کانال را می‌تواند در خود ذخیره کند. این گیرنده دیجیتال از زیرنویس فارسی و همچنین تله‌تکست فارسی پشتیبانی می‌کند و قابلیت خاموش شدن خودکار دارد.

 

۲. گیرنده دیجیتال پاناتک مدل P-DJ4413

این گیرنده دیجیتال نمایشگری چندزبانه دارد و به‌راحتی می‌توانید زبان دلخواه‌تان را انتخاب کنید. برای اتصال این گیرنده به تلویزیون باید از طریق پورت‌های HDMI و AV اقدام کنید. وضوح تصویر در این مدل از بهترین گیرنده دیجیتال 1080P است و می‌توانید بیش از ۱۰۰۰ کانال را در این گیرنده ذخیره کنید.

از امکانات و قابلیت‌های این گیرنده باید به پردازشگر قوی با سرعت بالا، رم پرسرعت داخلی، تنظیم روشن‌ و خاموش شدن خودکار و پشتیبانی از زیرنویس فارسی اشاره کرد. تصاویری که می‌توان با استفاده از این گیرنده دیجیتال پخش کرد باید فرمت JPG یا PNG داشته باشند. تیونر این دستگاه از نوع DVB-T2 و رزولوشن قابل پشتیبانی آن از نوع تمام HD است.



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید دستگاه های غذا ساز را دارید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید دستگاه های غذاساز آن ها را رعایت بکنید را بررسی بکنیم و اطلاعات بیش تری در این زمینه به دست بیاوریم. دستگاه های غذاساز به خاطر قابلیت های بسیار خوبی که دارند کار شما را در درست کردن دستگاه های غذا ساز راحت تر می کند. در واقع دستگاه های غذا ساز مخلوطی از چند دستگاه مخلتف کار آمد در اشپزخانه ی شما می باشد که کار شما در ساخت و درست کردن غذا راحت تر می کند. اگر دوست دارید تا اطلاعات بیش تری در ارتباط با دستگاه های غذا ساز به دست آورید در ادامه بیش تر به بررسی مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید دستگاه های غذاساز به دست آورید. 

غذاساز ساده بهتر است یا مدلی که مخلوط‌کن و آبمیوه‌گیری هم داشته باشد ؟

اولین نکته‌ای که در این مورد باید در نظر داشته باشید این است که هر چقدر تعداد عملکردهای غذاساز بیشتر شود ظروف و وسایل مربوط به آن هم بیشتر می‌شود و فضای بیشتری برای نگهداری متعلقات غذاساز لازم دارید. پس اگر در آشپزخانه‌تان محدودیت فضا دارید بهتر است سراغ غذاساز های ساده‌تر بروید.

نکته دیگر اینکه اگر خودتان مخلوط‌کن یا آبمیوه‌گیری هم دارید دیگر لزومی ندارد سراغ غذاسازی بروید که این عملکردها را داشته باشد. چرا که هم هزینه بیشتر و اضافه‌ای باید پرداخت کنید، هم اینکه معمولا دستگاه‌هایی که تخصصی یک عملکرد را انجام می‌دهند کارایی بیشتری در آن عملکرد دارد. به عنوان مثال در اکثریت قریب به اتفاق غذاساز هایی که آبمیوه‌گیری هم دارند نباید انتظار داشته باشید که به خوبی یک دستگاه مخصوص آبمیوه‌گیری تک‌کاره برای‌تان آبمیوه بگیرد.

مورد آخر اینکه باید ببینید چقدر از غذاسازتان استفاده می‌کنید. اگر شما وقت زیادی را صرف آشپزی و درست کردن غذا و نوشیدنی می‌کنید و حجم زیادی از غذا و نوشیدنی آماده می‌کنید یک غذاساز همه‌کاره برای شما مناسب‌تر است. به این ترتیب لازم نیست در طول روز چندین بار سراغ دستگاه‌های مختلف بروید و می‌توانید همه کارهایتان را با یک دستگاه چندکاره انجام دهید.

غذاسازها تا چه اندازه از خود صدا تولید می‌کنند؟

باید این موضوع را پذیرفت که غذاساز یک وسیله پر سروصدا است! اگر به دنبال یک مدل بی سروصدا هستید که کاملا رضایت شما را از کم بودن صدایش جلب کند، به احتمال زیاد موفق نمی‌شوید آن را پیدا کنید! نتایج به دست آمده از اندازه‌گیری صدای تولیدی از مدل‌های مختلف نشان می‌دهد که صدای ایجاد شده توط اکثر غذاساز ها در بازه ۶۸ دسی‌بل تا ۹۰ دسی‌بل قرار می‌گیرد.

جالب است بدانید که صدای ناشی از یک گفتگوی معمولی حدود ۶۰ دسی‌بل است! و ترافیک شهری حدود ۸۰ دسی‌بل سروصدا به همراه دارد! به این ترتیب احتمالا حتی هنگام استفاده از کم‌صداترین غذاساز هم برای داشتن مکالمه با شخص دیگری، لازم است صدای‌تان را بلند کنید تا بتوانید به خوبی صدای یکدیگر را بشنوید!

صدای ایجاد شده توسط مدل‌های نسبتا پر سروصدا به اندازه‌ای است که انگار یک موتورسیکلت در فاصله ۸ متری شما دارد گاز می‌دهد! پس درست است که همه غذاساز ها میزانی از صدا ایجاد می‌کنند اما اگر در هنگام خرید به این نکته توجه نکنید ممکن است غذاسازی بخرید که کار کردن با آن به حدی آزاردهنده باشد که انگیزه‌ای برای استفاده از آن نداشته باشید.

پیش ار خرید باید به کدام ویژگی‌های غذاساز ها بیشتر دقت کنیم ؟

 

فضای مورد نیاز

می‌خواهید غذاساز تان را کجا قرار دهید؟ از آنجایی که غذاساز دستیار شما در پختن غذاست، بهتر است دم‌دست‌تان باشد. پس دقت کنید که اندازه مدل مورد نظرتان با فضایی که در آشپزخانه در اختیار دارید تناسب داشته باشد. از طرف دیگر غذاساز ها معمولا چندین تکه و قطعه جدا از خود دارند. پس دقت کنید چه میزان فضا برای نگهداری آن‌ها دارید.

اندازه ظرف غذاساز

اندازه ظرف غذاساز در مدل‌های مختلف متفاوت است. بنابراین مهم است مدلی را انتخاب کنید که گنجایش ظرف آن با میزان نیاز شما تناسب داشته باشد. اگر تعداد افراد خانواده‌تان بیش از ۴ نفر است یا اینکه اهل مهمانی دادن هستید، دقت کنید مدلی را انتخاب کنید که ظرف نسبتا بزرگی داشته باشد.

اگر ظرف غذاساز متناسب با نیازتان نباشد مجبور می‌شوید برای هر عملکرد چندین بار از آن استفاده کنید. این موضوع هم باعث افزایش مصرف و هزینه برق می‌شود و هم یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این دستگاه که صرفه‌جویی در زمان است را زیر سوال می‌برد. این نکته هم یادتان نرود که اگر غذاسازی که مدنظر دارید مخلوط‌کن هم دارد به گنجایش پارچ مخلوط‌کن هم توجه کنید.

عملکردهای غذاساز

هر غذاسازی تعداد مشخصی از عملکردها را دارد و نمی‌توانید مدلی پیدا کنید که بتواند تمام عملکردها را در اختیار شما بگذارد. پس مهم است بدانید کدام عملکردها برای شما در اولویت هستند و آیا مدلی که در نظر دارید این عملکردها را دارد یا خیر.

عملکردهایی که می‌توانید در غذاسازها دنبال آن باشید عمدتا عبارتند از: یخ خردکن، آب مرکبات گیری، آب‌میوه گیری، آسیاب، خردکن کوچک، رنده ریز و درشت، رنده نگینی، رنده چیپس‌ساز، رنده رشته‌ساز، رنده خلال‌کن، پوره‌ساز، رب‌ساز، خمیر زن و همزن.

قابلیت پالس «Pulse» یا عملکرد لحظه‌ای

عملکرد لحظه‌ای چرخش‌های پرقدرت، اما لحظه‌ای و منقطع ایجاد می‌کند. این قابلیت کمک می‌کند تا مواد داخل ظرف غذاساز به صورت یکنواخت‌تری در حجم ظرف قرار بگیرند و مخلوط یکنواخت‌تری از مواد اولیه به‌دست آید. این قابلیت مخصوصا در مواقعی که مقدار مواد اولیه، قسمت کمی از گنجایش ظرف خرد کن را تشکیل می‌دهد، می‌تواند کارایی دستگاه را بالاتر ببرد.

اندازه‌ دهانه ظرف غذاساز

اگر برای خرد کردن سبزیجات و مواد اولیه نسبتا بزرگ از غذاساز استفاده می‌کنید، مهم است که اندازه دهانه به قدر کافی بزرگ باشد. وگرنه مجبورید انرژی و زمان اضافه‌ای صرف کوچک‌تر کردن مواد اولیه بکنید. البته دقت داشته باشید که طراحی دهانه باید به گونه‌ای باشد که ضمن اینکه ظرفیت ورودی قابل قبولی دارد، مواد اولیه هنگام کار با دستگاه از آن خارج نشوند.

تعداد تنظیمات سرعت

تعداد تنظیمات سرعت در غذاساز های مختلف متفاوت است. برخی از غذاساز ها به همان دو حالت روشن و خاموش بسنده کرده‌اند اما در برخی مدل‌ها تا ۱۵ حالت سرعت در نظر گرفته شده است. این سرعت‌های متفاوت می‌توانند بسته به عملکردی که مد نظرتان است کارایی دستگاه را بالاتر ببرند. مثلا برای عملکرد خردکن ریز و چیپس‌ساز سرعت بیشتر، نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: نکات لازم برای خرید غذاساز ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

دستگاه های تردمیل با توجه به وجود کرونا و خانه نشین شدن بسیاری از افراد توانسته است نظر بسیاری از ورزشکاران و افزارد معمولی را به خودش جلب بکند و به یکی از پرفروش ترین محصول ات موجود در سال نیز تبدیل بشود. اگر دوست دارید تا اطلاعات بیش تری در ارتباط با تردمیل های خانگی به دست بیاورید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های تردیمل خانگی موجود در بازار بپردازم و آن ها را برا یخرید بررسی بکنیم. در ادامه برای شما بهترین مدل های تردمیل موجود در بازار را لیست کرده ایم که این لیست براساس بررسی های صورت گرفته بر روی نظرات کاربران و خریداران تهیه و مع آوری شده است تا شما توانید با خیال راحت تری خرید خودتان را انجام بدهید. بنابراین در ادامه همراه ما باشید. 

 

معرفی برخی از برند های تردمیل خانگی 

معرفی برندهای تردمیل
تردمیل توربوفیتنس – Turbo Fitness
به نظر معروف ترین برند موجود در بازار است. ساخت کشور تایوان. یک کمپانی معروف و معتبر در بازارهای جهانی. اما آیا بهترین برند تردمیل در بازار ایران است؟ باید بررسی شود.

بازار این برند، آسیا و اروپا است. توربو فیتنس محصولات خود را برای مصارف خانگی و باشگاهی به بازار عرضه می­نماید. تمام محصولات خانگی توربوفیتنس همگی از نوع تاشو هستند. مدل­های این برند تک کاره و چندکاره به بازار عرضه می­شوند.

اگر قدرت موتور برایتان اهمیت دارد، حتما دقت نمایید. قدرت موتور محصولات خانگی توربوفیتنس از 8/1 تا 5 اسب بخار متغیر است. مدل­های چندکاره آن مجهز به کش ایروبیک، تخته شنا، ماساژور برقی و پایه دراز و نشست و البته دمبل می­باشند. امکان تغییر شیب تردمیل بصورت دستی و کنترلی در آن امکان پذیر است. احتمالا پرطرفدارترین برند بازار ایران، با توجه به قیمت تردمیل این برند، توربوفیتنس می­باشد.

قیمت تردمیل تایوانی توربوفیتنس به نسب جزء قیمت­های مناسب و متوسط رو به بالا بازار است. نظرات کاربران برای مدل­های باشگاهی این برند، رنک یک پرطرفدارترین­ ها را به خود اختصاص داده است.

تردمیل اسپرتک – Sportec
اگر دنبال طراحی زیبا و موتور قوی برای تردمیل خود هستید، اسپرتک بهترین برند برای شماست. طراحی زیبا اسپرتک زبانزد همه مشتریان است. موتور تایوانی این برند در چین مونتاژ می­شود.

کاربری ساده آن، کار با آن را برای همه آسان کرده است. مشخصه ویژه دیگر این برند، خدمات پس از فروش آن است. اگر به دنبال پرفروش ترین تردمیل خانگی ارزان قیمت هستید، شاید بهینه ترین گزینه اسپورتک باشد. قیمت تردمیل تایوانی اسپورتک تقریبا مناسب است.

تردمیل بی اچ فیتنس – BH Fitness
یک برند اروپایی خوشنام و خوش قیمت. اسپانیا مبداء این تردمیل است. با توجه به موتور فوق العاده آن، که 2 سال گارانتی نیز به آن تعلق می­گیرد، قیمت تردمیل اسپانیایی را جزء رده بالاها قرار داده است. قیمت تردمیل تایوانی در مقایسه با این برند، ارزان­تر است.

برند معتبری است، گول قیمت بالای آن را نخورید، حتما در میان گزینه هایتان قرار دهید و آن را تست نمایید. در مدل­های تاشو نیز در بازار عرضه می­شود و مدل­های فول آپشن نیز به بازار عرضه کرده است.

تردمیل استرانگ – Eastrong
قطعات تایوانی این برند در کشور چین و تحت لیسانس تایوان مونتاژ می­شوند. برند معروفی است. قیمت آن مناسب است و کیفیت ساخت بالایی دارد.

شرکت چینی با نزدیک به 20 گواهینامه و استاندارد جهانی، لوازم ورزشی خود را در بازار عرضه می­نماید. قیمت تردمیل استرانگ معمولا متوسط رو به پایین است. در بازار ایران پرطرفدار بوده و خدمات پس از فروش خوبی ارائه می­نماید.

 

بهترین مدل های تردمیل خانگی برای خرید

 

1. تردمیل خانگی جی ایکس مدل 902

اگر قصد ورزش هوازی دارید و تردمیل خانگی با کیفیت می‌خواهید، نگاهی به جی‌ایکس داشته باشید. البته دقت کنید که این مورد، گران‌ترین گزینه پیشنهادی در فهرست بهترین تردمیل خانگی است و حدود ۳۳ میلیون تومان قیمت دارد (بهار ۱۴۰۱). بگذارید که نگاهی به ویژگی‌هایش داشته باشیم.

ابعاد: ۱۷۰x۷۳x۱۲۸ سانتی‌متر
قابلیت جمع کردن: دارد
جنس بدنه: آلومینیوم، فلز
جنس تسمه: پلاستیک
ظرفیت وزنی: تا ۱۲۰ کیلوگرم
قابلیت‌ها: نمایش ضربان قلب، کالری مصرف‌شده، سرعت
تردمیل جی‌ایکس حرفه‌ای است و تمام خدمات تردمیلی مطلوب را در اختیارتان می‌گذارد. یکی از ویژگی‌های جذابش، این است که اپلیکیشنی تحت سیستم‌های اندروید و ios دارد. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که دستگاه را برنامه‌ریزی و نمودارهای مختلفی از آن دریافت کنید.

منظور چه نمودارهایی است؟ داده‌ها و اطلاعاتی که فعالیت‌های بدنی‌تان با تردمیل را در طول هفته‌ها و ماه‌ها به نمایش می‌گذارند و امکان رصد وضعیت ورزش و سلامت را برایتان به‌وجود می‌آورند.

2.  تردمیل مارشال فیتنس مدل 1-133

مارشال فیتنس از مواردی است که قیمت متعادل‌تری نسبت به گزینه‌های قبلی دارد. برای خرید تردمیل خانگی مارشال باید حدود ۱۵ میلیون تومان بپردازید. البته قیمت مخصوص بهار ۱۴۰۱ است. مارشال فیتنس هم از پرفروش‌های بازار به‌شمار می‌رود و ویژگی‌های مطلوبی دارد.
ابعاد: ۱۲۶x۶۸x۱۲۲ سانتی‌متر
قابلیت جمع کردن: دارد
جنس بدنه: فلز، پلاستیک
جنس تسمه: پلاستیک
ظرفیت وزنی: تا ۱۱۰ کیلوگرم
قابلیت‌ها: نمایش ضربان قلب، مجهز به ضربه‌گیر و پورت USB، امکان پخش موسیقی
در میان مدل‌های مختلف تردمیل، بعضی دارای خدمات جذابی هستند که کارکردن با آنها را مفرح‌تر می‌کند. این مدل از بهترین تردمیل خانگی مجهز به پورت‌هایی برای متصل‌کردن فلش و… به آن است. این وسیله برایتان موسیقی هم پخش می‌کند و وجود ضربه‌گیر در آن به شما احساس دویدن و پیاده‌روی روی چمن‌ها را می‌دهد.

 

3. تردمیل لیجی یوجیا مدل 6028S

شرکت لیجی یوجیا هم از تازه‌واردهای بازار ایران است و محصولات خوبی روانه بازار ما می‌کند. محصولات این برند از نظر کیفیت و خدماتی مانند ارائه ضمانت سطح خوبی دارند. پس اگر قصد خرید بهترین تردمیل خانگی دارید، خوب است که نگاهی به این تردمیل هم داشته باشید.

ابعاد: ۱۷۰x۷۱x۱۲۵ سانتی‌متر
قابلیت جمع کردن: دارد
جنس بدنه: فلز
جنس تسمه: پلاستیک
ظرفیت وزنی: تا ۱۱۰ کیلوگرم
قابلیت‌ها: نمایش ضربان قلب، کلیدهای تنظیم شیب و سرعت روی دسته
این تردمیل ضربه‌گیر دارد و استفاده از آن به زانوها و بخش‌های مختلف پا فشار وارد نمی‌کند. کلیدهای تنظیم شیب و سرعت وسیله هم روی کنسول آن است و کاملا در دسترس کاربر قرار دارد. تردمیل لیجی یوجیا تحت لیسانس آمریکا تولید می‌شود.



:: برچسب‌ها: خرید بهترین مدل های تردمیل خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

سبزی از دسته مواد غذایی محبوب در بین خانواده ی ایرانی می باشد که می شود آن را در هر سفره ای پیدا کرد. در این مقاله قص داریم به بررسی بهرتین مدل های سبزی خرد کن در بازار بپردازیم و آن ها را برای خرید انتخاب بکنیم. خرید یک دستگاه سبزی خدر کن با کیفیت بسیار بالا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و بسیار مهم است چه مارکی را انتخاب می کنید تا هم طول عمر بالا داشته باشید و هم بتواند جواب نیاز و حواسته های شما را بدهد. از دسته بهترین بهترین مدل هایی که در ادامه قصد داریم به بررسی آن بپردازیم می شود به مارک هایی همچون آکا الکتریک ، سبزی خرد کن ایران و... نیز اشاره کرد که در این مقاله قصد داریم به بررسی ان بپردازیم و جزیئان آن را بررسی بکنیم. اما ابتدا بیایید به بررسی بهترین سبزی خرد کن های موجود در بازار بپردازیم.

انواع دستگاه سبزی خردکن‌:


سبزی خردکن های خانگی: این مدل سبزی خرد کن ها معمولا برای مصارف خانگی که سبزی در حجم کمتری خرد می‌شود کاربرد دارند و معمولا جنس تیغه های آنها از استیل ضد زنگ است که بسیار برنده می‌باشند. لازم است بدانیم که دور موتور در بیشتر سبزی خرد کن‌های خانگی ۱۴۰۰ دور در دقیقه است.

سبزی خردکن های صنعتی: این مدل سبزی خردکن‌ها بیشتر در مصارف صنعتی مثل: هتل ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. ابعاد این مدل سبزی خرد کن ها بزرگتر است و در نتیجه حجم بیشتری از سبزی را می‌توان با آن خرد کرد.

 

بررسی بهرتین سبزی خرد کن های ایران برای خرید 

 

سبزی خرد کن سبزی ایران مدل SIN-16

ابعاد ۲۵×۴۹ سانتی‌متر

وزن ۷.۲۰ گرم

اقلام همراه محصول یک عدد کفگیر پلاستیکی یک عدد سوهان درب شیشه ای بسته بندی مناسب

سایر ویژگی‌ها

دور موتور:۱۴۰۰ دور در دقیقه با الکترو موتورهای فن دار بهداشتی تیغه استیل قطر ۲۵ دستگیره در از جنس پلاستیک،اتصال با پیچ و واشر زوار فلزی در قابلیت چرخش تیغه به چپ یا راست پایه پلاستیکی دارای دریچه خروجی کابل و کلید با کیفیت

طول سیم ۱.۵ سانتی متر

توان ۲۲۰ وات

ظرفیت ۳ لیتر

جنس بدنه : استیل ضدزنگ

 

۲. سبزی خردکن ایرانی دیسینی مدل 001

سبزی خرد کن دیسینی مدل ۰۰۱ هم از جنس استیل است. علاوه بر بدنه، جنس تیغه هم از استیل ساخته شده و به ادعای شرکت سازنده آن، در عرض ۳۰ ثانیه، سبزی‌ها را کاملا خرد و ریز می‌کند. در قسمت پایینی دستگاه، یک عدد فن در نظر گرفته شده است که باعث بهبود عملکرد دستگاه می‌شود و نمی‌گذارد موتور وسیله بیش از حد داغ شود.

با خرید این دستگاه، یک عدد سنگ تیزکُن هم دریافت خواهید کرد. این سنگ برای تیز کردن تیغه سبزی خرد کن کاربرد دارد. کاردک هم زدن سبزی هم یکی دیگر از اقلامی است که همراه با وسیله به خریدار داده می‌شود.

ویژگی‌ها و مشخصات دیگر
وزن کلی این دستگاه حدود شش کیلوگرم است. پس یادتان باشد که جابجایی و انتقالش کار چندان ساده‌ای نیست. ضمن اینکه نگهداری یک وسیله بزرگ و سنگین در منازل نه چندان بزرگ امروزی تاحدی دشوار خواهد بود. پس اگر در نگهداری وسیله محدودیت‌هایی از نظر جا و مکان دارید حتما قبل از خرید، دقت کافی داشته باشید. قیمت این دستگاه حدود ۲۸۰ هزار تومان است.

 

۳. سبزی خردکن ایرانی آکا الکتریک مدل Sahand 3000

آکا الکتریک هم شرکت ایرانی دیگری است که با در نظر گرفتن نیاز و خواسته مشتریان وطنی، اقدام به طراحی و تولید دستگاه سبزی خرد کن می‌کند. موتور دستگاه تولیدی آکا الکتریک مدل Sahand 3000 ، سیصد و پنجاه وات است و حجم زیادی سبزی را در مدتی کوتاه خرد می‌کند. بدنه این وسیله، تلفیقی است از فلز و پلاستیک و ظرفیت مخزن آن حدود سه کیلوگرم است. این میزان از سبزی برای مصارف خانگی کاملا مطلوب خواهد بود.

از نکات قابل توجه این محصول باید به میکروسوئیچ ایمنی اشاره کرد. یعنی کلیدی در این دستگاه تعبیه شده است که تا در جایگاهی ثابت قرار نگیرد، روشن نمی‌شود. علاوه بر نشان ملی استاندارد، وجود گواهی‌هایی مانند ایزو ۹۰۰۱، ایزو۱۴۰۰۱ و ایزو ۱۸۰۰۱ هم از نکات مثبتی است که باعث می‌شود در میان گزینه‌های موجود برای خرید به این دستگاه هم فکر شود.

ویژگی‌ها و مشخصات دیگر
در قسمت گلویی موتور این دستگاه سبزی خرد کن، کاسه نمد آب‌بندی وجود دارد و آب سبزی به هیچ عنوان وارد موتور نمی‌شود. با خرید سبزی خرد کن آکا الکتریک به شما یک عدد کف‌گیر پلاستیکی به همراه سنگ مخصوص تیز کردن تیغه هم داده می‌شود. از این وسیله می‌توانید برای آماده‌سازی ترشی و خرد کردن کلم و سبزی‌های لازم برای آن هم استفاده کنید.

 

جمع بندی 

در خرید یک دستگاه سبزی خرد کن باید علاوه بر قدرت موتور آن به کیفیت طراحی و ساخت هم دقت کنید. اگر وسیله ابعاد و وزن زیادی داشته باشد، نگهداری و جابجایی آن کمی دشوار خواهد شد. این وسیله برای کسانی که عاشق مهمانی‌های بزرگ هستند و دوست دارند که سبزی خورشت پرطرفدار قرمه‌سبزی یا آش‌های خوشبوی ایرانی را خودشان درست کنند بسیار مناسب خواهد بود.

  



:: برچسب‌ها: بهترین مدل سبزی خرد کن ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروزخ یخچال یکی از مهم ترین لوازم جهزیه به شما ر می رود از زمان های قدیم هم همین طور بوده است. اگر قصد دارید تا بیش تر در ارتباط با بهترین مارک های یخچال ، اطلاعات به دست آورید در ادامه همراه من باشید. در ادامه ی این بخش به بررسی بهترین برند هایی که به تولید یخچال می پردازند ، خواهیم پرداخت و آن ها را بررسی خواهیم کرد. تا شما هایی که قدص خرید یخچال را دارید به راحتی با شناخت بهترین و پرفروش ترین مدل های یخچال های موجود در بازار نسبت به خرید آن ها اقدام بکنید. از دسته بنرد هایی که در ادامه تصمیم گرفتیم به بررسی آن ها بپردازیم می شود به برند هایی همچون اسنوا ، ال جی ، سامسونگ و... اشاره کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخهوردار می باشند و از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشند. در ادامه ی این بخش همراه من باشید. 

انواع مدل‌ یخچال فریزر  در بازار ایران


یخچال فریزر بالا و پایین

گاهی برای خرید بهترین مدل یخچال فریزر، فروشنده از کلماتی کار میبرد که برای ما نامفهوم است. یکی از این کلمات یخچال و فریزر کمبی است. حال منظور از یخچال و فریزر کمبی چیست؟ کمبی به معنی ترکیبی است وقتی یخچال هم کاربرد یخچال داشته باشد و هم کاربرد فریزر داشته باشد را یخچال فریزر کمبی میگویند. در کل یخچال فریزر بالا و پایین کمبی هستند.

یخچال فریزر دوقلو

در این مدل یخچال فریزر، نسبت به سایر مدل‌ّها فضای بیشتری برای قرار دادن مواد غذایی طراحی شده است. داشتن فریزر جداگانه برای خانواده‌های پر جمعیت امتیاز محسوب می‌شود، البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که به نسبت باقی مدل‌ها فضای بیش‌تری را هم اشغال می‌کنند.

 
یخچال فریزر ساید بای ساید

یخچال فریزر ساید جز مدل‌هایی است که از تکنولوژی بالاتری برخوردار بوده و طراحی آن به روزتر است یخچال فریزر فضای داخلی کم‌تری داشته اما از نظر ظاهری طراحی بی‌نظیری دارد و برای خانواده‌های پر جمعیت خیلی جذاب‌ است. یخچال فریزرهای ساید دارای آب سرد کن و یخ‌ساز اتوماتیک هستند.

 

عرفی چندتا از برند های خوب تولید کننده یخچال در بازار ایران :

یخچال فریزر امرسان

یخچال فریزر یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم هر خانه است و برای انتخاب آن لازم است دقت زیادی به خرج داده شود. امروزه برخلاف گذشته تعداد مدل‎‌های موجود در بازار به طرز شگفت‌انگیزی زیاد است و پیدا کردن یخچالی که نیازهایتان را برطرف کند کار چندان سختی نیست.
البته نکات مهمی را باید در انتخاب یخچال مدنظر قرارداد. برای مثال قطعات پلاستیکی داخل یخچال باید باکیفیت باشند و یخچال باید از نظر مصرف انرژی هم به‌صرفه باشد. ضد برفک بودن و داشتن قابلیت‌هایی مانند یخساز اتوماتیک هم می‌تواند مزیت به‌حساب بیاید. به‌علاوه باید پیش از خرید نیاز خودتان و فضایی که برای یخچال در اختیار دارید را نیز در نظر بگیرید.

یخچال فریزر امرسان یکی از محصولات باکیفیت و قابل قبولی است که در حال حاضر در بازار ایران موجود است و می‌توانید انواع آن از یک یخچال فریزر ایستاده ۲۷ فوت گرفته تا یک ساید بزرگ و جادار یا یخچال درب فرانسوی را به‌راحتی تهیه کنید. در حقیقت می‌توان گفت برند امرسان، برندی است که به‌عنوان یک نمونه داخلی در مقابل برندهای خارجی خوب عمل کرده و انواع لوازم خانگی امرسان از ماشین ظرفشویی تا لباسشویی و یخچال فریزر باکیفیت هستند.
کارخانه امرسان در سال‌های اخیر کارهایی مشابه یکی از برندهای امریکایی لاکچری لوازم خانگی انجام داده و می‌توانید یخچال فریز امرسان رنگی برای آشپزخانه تهیه کنید و چیدمان مدرن و شیکی داشته باشید. برای مثال یخچال فریزر ساید زرشکی طرح و رنگی بسیار خواستنی دارد و می‌تواند کل فضای آشپزخانه را تغییر دهد. درحالی‌که اگر بخواهید یخچال‌های خارجی با چنین طرح و رنگی بخرید قیمت‌ها نجومی می‌شوند با پرداخت هزینه کمتر می‌توانید شیک‌ترین مدل‌های یخچال فریزر امرسان را در اختیار داشته باشید.

 

دوو، تکنولوژی برتر کره

کمپانی دوو الکترونیکز (Daewoo Electronics) پس از ال جی و سامسونگ بزرگ‌ترین شرکت الکترونیکی در کشور کره جنوبی است. این شرکت از سال ۱۹۸۷ تا امروز یکی از نام‌های برتر لوازم خانگی برقی، نه فقط در کره، که در تمام دنیا بوده است. تنوع محصولات دوو از لوازم خانگی صوتی و تصویری تا لوازم خانه و آشپزخانه را پوشش می‌دهد. دوو در یخچال فریزرهای خود همیشه از ترندهای جدید و مدرن رونمایی می‌کند.
یخچال فریزر دوو، دوست‌دار خانواده و طبیعت
در دوو، فناوری به خدمت خانواده و طبیعتی سالم و ماندگار درآمده است. دوو در کنار فراهم کردن امکانات مدرن در یخچال‌فریزرهای خود، اهمیت زیادی هم به حفظ کیفیت مواد غذایی و پایداری منابع انرژی و محیط زیست می‌دهد.
انواع یخچال فریزرهای ساید بآی ساید، دو قلو، در فرانسوی و یخچال فریزر پایین بالا با کیفیت بالایی در این شرکت تولید می‌شوند. اما سبک زندگی می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب یک یخچال فریزر مناسب داشته باشد. اگر به داشتن انواع نوشیدنی علاقه دارید، قطعا یک یخچال ساید دوو می‌تواند فضای کافی برای نگهداری از بطری‌های کوچک و بزرگ نوشیدنی برای‌تان فراهم کند. از طرفی یخچال فریزر دو قلو به معنی دکوراسیون متفاوت در آشپزخانه و دسترسی آسان‌تر است.
این محصولات بسته به نیاز کاربران یا حتی فضای زندگی و کار آن‌ها، در ابعاد مختلف از ۲۰ و ۲۸ فوت گرفته تا ۳۸ و ۳۴ فوت. شاید اندازه و حجم این یخچال‌ فریزرها زیاد باشد و یک یخچال ۱۵ فوتی هم نیاز شما را برآورده کند. اما تکنولوژی و امکانات به کار رفته در این یخچال‌های بزرگ را نمی‌توان با یک یک یخچال کوچک و جمع‌وجور مقایسه کرد.
دوو با خوش‌فکری و با در نظر گرفتن امکانات خاص و ویژه‌ در محصولات خود، کار استفاده از یخچال و فریزرها را فارغ از نوع و ابعاد آن‌ها آسان‌تر کرده است. قفل کودک، یخ‌ساز، آب‌ریز، نمایش‌گر همه به معنای استفاده‌ی آسان‌تر و مطمئن‌تر از یک یخچال فریزر هوشمند برای کابران است.

 

یخچال فریزر ال جی (LG)

یخچال یکی از مهم‌ترین اجزای هر آشپزخانه است. حتی پیش از اختراع برق و وجود تکنولوژی‌های امروزی مردم از یخچال‌های طبیعی برای خنک نگه‌داشتن مواد استفاده می‌کردند. روش‌هایی مانند نگهداری مواد خراب‌شدنی در سردابه‌ها و زیرزمین‌های خنک و حتی دفن کردن بعضی از مواد خوراکی درون زمین روش‌هایی بود که مردم گذشته برای سالم نگه‌داشتن مواد غذایی استفاده می‌کردند.
اما امروزه با وجود تکنولوژی لاکچری ترین و جدیدترین مدل‌های یخچال هرروز به بازار می‌آیند و افراد انتخاب‌های بسیار گسترده‌ای ازنظر کیفیت و قیمت در اختیاردارند.

ال جی،زندگی خوب

برند ال جی یکی از برندهایی است که در زمینه‌ی لوازم خانگی بسیار موفق عمل کرده است. محصولات این شرکت از ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی گرفته تا یخچال و اجاق‌گاز یکی از بهترین‌ انتخاب‌های موجود در بازار هستند. ال جی در طی سال‌های گذشته انواع و اقسام مدل‌های یخچال فریز را با اندازه‌های مختلف روانه‌ی بازار کرده است. مهم نیست یک یخچال ۱۸ فوت می‌خواهید، ۲۵ فوت، ۲۷ فوت یا بزرگتر، ال جی همه چیز را در نظر گرفته است. این یخچال‌ها امکانات مختلفی هم دارند که باید متناسب با نیازتان آن‌ها را انتخاب کنید.
برای انتخاب یک یخچال خوب توجه به چند نکته ضروری است. اندازه‌ی یخچال باید مناسب نیاز شما و حجم موادی که می‌خواهید نگه‌داری کنید باشد، کوچک یا بزرگ بودن هر دو ایجاد مسئله می‌کنند، به‌اضافه‌ی اینکه یخچال باید جای کافی داشته باشد اگر فضای آشپزخانه‌ی شما خیلی کوچک است می‌توانید از یخچال‌های زیر کانتر یا مینی یخچال‌ها استفاده کنید. مسئله‌ی بعدی مسئله‌ی انرژی است. برچسب انرژی یخچال در طولانی‌مدت اهمیت زیادی دارد و البته ضد برفک بودن بسیار مهم است. امکاناتی مانند یخساز اتوماتیک یا آبسرد کن جداگانه هم امکاناتی هستند که می‌توانند موردنظر شما باشند.
جدای از کاربرد این روزها ظاهر وسایل خانه هم از اهمیت زیادی برخوردار است. هرکدام از لوازمی که تهیه می‌کنید بخشی از چیدمان به‌حساب می‌آیند. همین باعث شده بسیاری از برندهای لوازم خانگی از جمله ال جی طراحی‌های خاص و جالبی را هم برای بعضی از محصولاتشان در نظر گرفته‌اند. برای مثال می‌توانید یخچال ساید زرشکی طرح گل ال جی را هم برای خانه‌ی جدیدتان تهیه کنید. برای دیدن تنوع ساید بای سایدهایی که ال جی تولید کرده است کافی است refrigerator side by side lg را در گوگل سرچ کنید.

 



:: برچسب‌ها: خرید بهترین مارک یخچال ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی


:: برچسب‌ها: راهنمای خرید فرتوکار ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید دستگاه های اجاق را دارد د به دنبال بهترین مدل های اجاق گاز در بازار می گردید در ادامه ی این مقاله هرماه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های اجاق گاز بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. امروزه شما می تواندی یک دستگاه اجاق گاز شیشه ای و یا استیل را در هر خانه ای به راحتی پیدا بکند. اگر به دنبال عوض کردن اجاق گاز خانه ی خود می باشید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی آن نیز بپردازیم تا با شناخت بهترین مدل های موجود در بازار با خیال راحت تری محصولات خودتان را خریداری بکنید. از دسته بهترین برند های موجود در که خدمات بسیار خوبی را به مشتری اش ارائه بدهد می شود به برند کن ، پارس خزر ، داتیس و... اشاره کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند تا شما بتوانید با خیال راحت تری محصولات مورد نظرتان راخریدای بکنید. 

با انواع اجاق گاز آشنا شوید


اجاق گازهای انواع مختلفی دارند، اجاق گازهای ایستاده فردار، اجاق گازهای ایستاده بدون فر، اجاق گازهای صفحه ای، اجاق گازهای توکار و … که در ادامه به توضیح مختصری از مزایا و معایت هر کدام می پردازیم.

اجاق گاز ایستاده فردار


این مدل اجاق گازها همان مدل های معروف قدیمی هستند که بین کابینت‌های شما قرار می‌گیرند، این مدل اگرچه فضای زیادی اشغال می‌کند و برای آشپزخانه‌های بزرگ مناسب است، اما در عوض قدرت و دوام بیشتری دارند و همچنین شما را از خرید فر بی نیاز می ‌کنند.

تنها عیب این مدل این است که اولا برای آشپزخانه‌های کوچک خیلی مناسب نیست و دوما ممکن است همه مدل‌های آن زیبایی چندانی برای آشپزخانه ایجاد نکنند، البته مدل‌های زیبایی هم در بازار وجود دارند که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

اجاق گاز ایستاده بدون فر


اجاق گازهای ایستاده در دو مدل فردار و بدون فر هستند، در مدل بدون فر مسلما قیمت کاهش پیدا می‌کند و از فضای زیر گاز که می‌توان به عنوان کابینت استفاده کرد، چرا که دیگر فر وجود ندارد.

اما در عوض اگر نیاز به فر داشته باشید مجبور هستید که به صورت جداگانه خریداری کنید که قطعا نیاز به فضایی در آشپزخانه برای فر جداگانه دارید، پس در نظر داشته باشید که اگر قصدتان خرید اجاق گاز ایستاده هست و به فر هم نیاز دارید، قطعا باید اجاق گاز ایستاده فر دار را انتخاب کنید.

8 نکته ای مهم برای خرید اجاق گاز فردار و طرح فر ایرانی


1.انتخاب مدل
اولین چیزی که باید هنگام خرید اجاق گاز باید به خاطر بسپارید انتخاب مدل است. در بازار امروز کشور ما می توانید 3 مدل اصلی پیدا کنید: گازهای مبله (ایستاده)، گازهای داخلی و همچنین گازهای رومیزی. بسته به اندازه فضا یا میزان استفاده از این محصولات می توانید مناسب ترین مدل ممکن را انتخاب کنید.

ناگفته نماند که گازهای رومیزی که در نهایت می توانند سه شعله داشته باشند، بیشتر برای محیط های کاری استفاده می شوند.

2.جنس بدنه
به طور کلی اجاق گازها از سه چنس در ساخت اجاق های ایستاده استفاده می شود: استیل، سرامیکی، شیشه ای در مدل های داخلی و همچنین خانواده های دیگر فلزات در مدل های جدول استفاده می شود.

به یاد داشته باشید که جنس بدنه محصول شما تأثیر مستقیمی در تمیز کردن آسان ، مقاومت در برابر ضربه و طول عمر دارد. خصوصاً اگر در شرایط محیطی مرطوب مانند مناطق شمالی کشورمان زندگی می کنید.

استیل: مقاومت این مدل بیشتر از سایر موارد است. غذا به سطح این اجاق نمی چسبد و به راحتی تمیز می شود.این اجاق به دو مدل کلی تقسیم می شود. در مدل ساده به دلیل براق بودن و سطح صیقلی، احتمال ایجاد خراش زیاد است اما مدل آژدار به دلیل سطح ناهموار در برابر خراش مقاوم است اما پاک کردن لک روغن از آن مشکل است.
سرامیکی: کاشی و سرامیک مقاومت در برابر حرارت خود را افزایش می دهد. ریختن آب سرد روی سطح این اجاق گاز ترک ایجاد نمی کند و به راحتی تمیز می شوند. مزیت این مدل در برابر چربی، گرد و غبار و سایش ایجاد فرصت بیشتری برای خرید این اجاق گاز است.
شیشه ای: صفحه نشکن این اجاق ها بسیار زیبا و مقاوم در برابر حرارت است. شیشه ای استفاده شده در این مدل باعث تمیز کردن سریع و آسان سطوح می شود و با ریختن آب سرد ترکی ایجاد نمی کند.

بهترین اجاق گاز فردار ایرانی کدام است؟

همانطوری که در پاراگراف قبلی نیز اشاره کردیم، شرکت اسنوا، یکی از شرکت های برتر ایرانی در زمینه تولید محصولات خانگی، از جمله اجاق گاز های فردار می باشد. لذا اجاق گاز های اسنوا، به عنوان یکی از بهترین انواع اجاق گاز های فردار ایرانی، مورد توجه بسیاری از خریداران و مشتریان اجاق گاز در سراسر کشور قرار گرفته و فروش این مارک، در چند سال گذشته در سراسر کشور، بدلیل کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت بالا رفته است.

 

لیست اجاق گاز های فردار خارجی


در این قسمت به دو مورد از معروف ترین و پر فروش ترین انواع اجاق گاز های فردار خارجی اشاره می کنیم:

اجاق گاز فردار برتینو مدل Bergamo plus: یکی از انواع اجاق گاز های خارجی که با عنوان بهترین اجاق گاز فردار آن را می شناسند، اجاق گاز برتینو مدل Bergamo plus است. این اجاق گاز پنج شعله دارد که در فاصله های مناسبی از یکدیگر قرار گرفته اند. بطوریکه می توان به طور همزمان پنج قابلمه روی آن قرار داد و بصورت همزمان از هر پنج شعله استفاده نمود. یکی دیگر از ویژگی های این نوع اجاق گاز فردار، این است که درب این اجاق گاز فردار دارای سیستم ایمنی می باشد و همچنین شیشه فر آن دو جداره بوده که از انتقال گرما و حرارت به بیرون از آن جلوگیری به عمل می آورد.

اجاق گاز هاردستون مدل LUXURY-SS: یکی دیگر از اجاق گاز های فردار خارجی که مشتریان بسیاری در بازار فروش این محصولات دارد، اجاق گاز هاردستون مدل LUXURY-SS می باشد. این اجاق گاز نیز دارای پنج شعله بوده و جنس شبکه های آن از چدن می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارند. همچنین دارای فندک بوده و وزنی در حدود 70 کیلوگرم دارد.

 



:: برچسب‌ها: بهترین مدل اجاق گاز ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروز قصد داریم تا به بررسی مهم ترین نکاتی که باید آن در خانه داری آن ها را رعایت بکنید ، بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. دانستن راز ها و نکات خانه داری باعث می شود تا راحت تر بتوانید کار های خود را با سرعت بیش تری انجام بدهید و زمان بیش تری برای خودتان ذخیره بکنید. به طور مثال در ادامه به شما روش هایی یاد خواهیم داد همانند تمیز کردن شیشه ، استفاده از هواگیر به جای لوله ی جاروبرقی و... را به شما اموزش خواهیم داد تا هم هزینه ی کمتری بپردازید و هم کار ها را سریع تر پیش ببرید. همچنین در ادامه به بررسی راز های مامان بزرگ ها هم نیز خواهیم پرداخت که از دسته مهم ترین گنجینه های کدبانو بودن می باشد. 

 

1. استفاده از فیلتر قهوه برای تمیز کردن شیشه و آیینه

شاید اصلا به فیلتر قهوه توجه نکرده باشید و خیلی راحت آن را دور بریزید اما اگر یک بار با آن به تمیز کردن شیشه و آینه بپردازید، دیگر هیچوقت آن ها را دور نخواهید انداخت .

2. استفاده از هواگیر در لوله جاروبرقی

با قرار دادن هواگیر در لوله جاروبرقی باعث می شوید که جارو برقی شما ناخودآگاه سکه ها و پول های تان را به درون خود نکشد .

3. تمیز کردن مایکروویو با یک فنجان آب

اگر مایکرویو شما بعد از چند بار استفاده سریعا کثیف می شود ، عصبانی نشوید. یک فنجان آب گرم بردارید و نصف یک لیمو را به آن اضافه کنید و آن را به مدت یک دقیقه درون ماکروویو قرار دهید و سپس آن را بیرون آورده و کل مایکروویو را با دستمال آغشته به این ترکیب تمیز کنید .

4. استفاده از اسفنج های مصرف شده

هرگز مجبور نیستید که به طور مداوم در حال خرید اسفنج و اسکاچ باشید که این کار نه تنها هزینه های شما را بالا می برد، بلکه به طبیعت نیز آسیب وارد می کند . یک یا دو دقیقه این اسفنج ها را درون مایکروویو با دمای بالا قرار دهید تا ببینید که مثل روز اول شده است و تمام باکتری های آن کشته می شود .

5. از یک پاک کننده طبیعی برای کل خانه استفاده کنید.

در این قسمت می توانید کاملا اقتصادی عمل کنید و خودتان پاک کننده بسازید و فقط کافی است که چهار قاشق جوش شیرینی را با یک لیتر آب گرم مخلوط کنید تا یک پاک کننده چند منظوره و طبیعی داشته باشید و سپس آن را روی دستمال ریخته و در هر جای خانه که خواستید، بکشید .

9. استفاده از روغن بچه برای لکه های روی استیل ضد زنگ
روغن بچه فقط برای نرم شدن پوست و تسکین دادن به کار نمی رود. اگر کاپوت ماشین یا دیگر وسایل استیل ضد زنگ با اثرات انگشت کثیف شده باشند، کمی روغن بچه بر روی یک پارچه تمیز قرار دهید و آن را پاک کنید.

10. مسواک کهنه برای تمیز کردن دستشویی
مسواک کهنه خود را دور نریزید - این می تواند یک ابزار واقعاً مفید باشد. آن را در آب جوش آب قرار دهید تا از شر هر گونه میکروب خلاص شوید و از آن برای تمیز کردن جاهایی که جاروبرقی تان به آن دسترسی ندارد، استفاده کنید.

به خصوص در دستشویی، برای تمیز کردن جاهایی که دسترسی خوبی ندارن مفید است، مثل دور اطراف شیر آب و یا فاضلاب.

14. نکات خانه داری پیرامون تمیز کردن لکه های مبل
اگر روی مبل تان لکه ای ایجاد شده است بهتر است پیش از کهنه شدن فکری برای تمیز کردن آن کنید، برای این منظور می توانید از الکل و فرچه ی نرم استفاده کنید، اگر لکه از بین نرفت بهتر است آن را به یک متخصص بسپارید تا مثل روز اول آن را تمیز کند.

18. نکات خانه داری درباره تمیز کردن یخچال فریز
همانطور که میدانید یخچال یکی از مهم ترین وسیله ها در آشپز خانه می باشد و تمیزی و بهداشت آن بسیار حائز اهمیت است و همیشه باید آن را مرتب و تمیز نگه داریم ولی یک سوال اینکه چطور به بهترین شکل ممکن یخچال فریزر خود را تمیز کنیم؟ در مطلب تمیز کردن یخچال فریز مفصل به مطالب زیر پرداخته ایم :

تمیز کردن یخچال حداقل سالی دوبار
تمیز کردن یخچال با جوش شیرین
تمیز کردن درب یخچال
تمیز کردن لاستیک درب یخچال
تمیز کردن فریزر
از بین بردن بوی یخچال با قهوه
از بین بردن بوی یخچال با جوش شیرین
چگونه بدنه یخچال را تمیز کنیم؟

 

امیدوار این مطلب به شما در ارتباط با یادگیری شما در ارتباط با مهم ترین نکات خانه داری کمک کرده باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: مهم ترین نکات خانه داری ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر به دنبال خرید تلویزیون هستید و به دنبال بهترین مارک های تلویزیون در بازار می باشد ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مارک های تلویزیون در بازار بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکینم. امروزه وجود دستگاه تلویزیون در هر خانه ای جزو واجبات است و در هر خانه ای امروزه می شود دستگاه تلویزیون را پیدا کرد. در اادامه ی این مقالعه همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های تلویزیون بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکنیم. در ادامه به بررسی مدل هایی می پردازیم که توانسته اند نظر بسیاری از خریداران را به خودشان جلب بکنند و به صدر لیست پرفروش ترین تلویزیون های موجود در بازار تبدیل بشوند. از دسته تلویزیون هایی که در ادامه قصد داریم به بررسی آن بپردازیم می شود به تلویزیون های ایکس ویژن ، ساموسنگ ، ال جی و.. اشاره کرد. با من باشید 

 

بررسی بهترین مارک های تی وی برای خرید

 

بهترین مارک تلویزیون ال ای دی – بررسی برند تی سی ال

آیا نام TCL را شنیده‌اید؟ بدون شک این نام برایتان آشناست، با تولید حدود ۱۰٪ از سهم بازار جهانی تلویزیون، این تولید کننده لوازم الکترونیکی چینی در چند سال گذشته به خانه‌های ما هجوم آورده و عنوان بهترین برند چینی تلویزیون را از آن خود کرده است و از نظر مقیاس پشت سر سامسونگ و ال جی قرار دارد. این برند با نمایندگی شرکت مادیران با قیمت بسیار خوب در بازار ایران به فروش می‌رسد و رتبه‌ی دوم محبوبیت را در آمریکا دارد. 

تلویزیون‌های تی سی ال بیشتر گزینه‌های اقتصادی هستند که از ویژگی‌های خوبی بهره می‌برند، اما نباید انتظار زیادی از آنها داشت. کیفیت و پردازش تصویر برای محصولاتی با چنین برچسب قیمتی رضایت بخش است.

بیشترین تلویزیون‌های TCL برای استفاده خانگی خود بازار چین طراحی می‌شوند ، اما مدل‌های سری ۵ و ۶ آن از بهترین مواردی است که می‌توانید با صرف هزینه مقرون به صرفه تهیه کنید، به خصوص که به پلتفورم هوشمند Roku مجهز شده‌اند. لازم به ذکرست در سال ۲۰۲۱ شاهد عرضه‌ی ارزان‌ترین تلویزیون ۸K ساخته شده نیز هستیم.

تلویزیون های ال جی

در جواب این سوال که کدام برند تلویزیون بهتر است می‌توانیم از ال‌جی نام ببریم. از اولین تولید کننده های نمایشگر OLED ال جی بود که توانست انقلاب بزرگی در صنعت تصویر سازی به وجود آورد، این تکنولوژی باعث می شود پیکسل ها به صورت خودکار خاموش و روشن شوند و عمق رنگ مشکی خالصی را به نمایش بگذارد. اما تلویزیون های LCD و LED که توسط ال جی ساخته می شوند زاویه دید وسیع تری دارند و نور بیشتری تولید می کنند، اما کنتراست آن ها پایینتر از OLED است.
خرید تلویزیون LG بهترین انتخاب برای کسانی هستند که با تلویزیون خود زیاد ورزش تماشا می کنند و یا گیمر هستند. تفکیک رنگ عالی پنل های OLED باعث می شود رنگ ها را به صورت واعی با کنتراست بالا ببینید و تاخیر کم ورودی های HDMI 2.1 باعث می شود این تلویزیون ها برای کسانی که بازی های ویدئویی با ایکس باکس و PS5 انجام می دهند انتخاب عالی ای باشد.

 

بررسی برند ایکس ویژن

یکی از برندهای خصوصی فعال در زمینه تولید تلویزیون برند ایکس ویژن است که فعالیت خود را تحت نظر شرکت مادیران در ایران آغاز کرده است. تلویزیون‌های ایکس ویژن خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر ارائه می‌دهند، بنابراین پس از خرید این تلویزیون‌ها خیالتان کاملاً راحت باشد.

اگر کمی به عقب برگردیم متوجه می شویم که در ابتدا ایکس ویژن وظیفه‌ی مونتاژ و گارانتی مانیتورهای ال جی را بر عهده داشت، اما بعدها گام در عرصه‌ی تولید تلویزیون گذاشت و کار خود را با تولید تلویزیون کوچک آغاز کرد، اما رفته رفته تلویزیون‌های جدیدی با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا راهی بازار می‌کند.

کاربری آسان، کیفیت تصویر مناسب با قیمت، پردازش سریع، کیفیت صوتی خوب و برچسب قیمتی مقرون به صرفه از جمله مزایای خرید تلویزیون ایکس ویژن است. این حقیقت بر کسی پوشیده نیست که برندی نظیر ایکس ویژن نمی‌تواند با برندهای نظیر ال جی، سامسونگ، سونی و … رقابت کند، اما نسبت به همتایان مشخصات بسیار خوبی دارد که آن را در فهرست بهترین مارک تلویزیون داخلی قرار داده است.

 

تلویزیون های سونی

همانطور که می دانید، سونی از گذشته تا کنون در صنعت صوت و تصویر بسیار موفق بوده و توانسته جای پای خود را در این بازار محکم کند؛ تلویزیون های سونی بیشترین کیفیت تصویر را در بین تلویزیون های بازار دارند و از کیفیت ساخت بسیار خوبی بالاتر از تمام برندها قرار گرفته اند.
تلویزیون های سونی در زمینه هوشمند بودن هم عملکرد بسیار خوبی دارند و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند، به این ترتیب می توانید از فروشگاه گوگل پلی برنامه های مورد نظرتان را دانلود کنید و لذت ببرید. همچنین تصویر تلویزیون های سونی بسیار سریع و بدون تاخیر است که برای گیمرها ویژگی بسیار بزرگی است. همچنین می تواند محتوای با کیفیت پایین را به صورت خودکار ارتقا دهد و با کیفیت بیشتری پخش کند، شاید به همین دلایل است که تلویزین های سونی قیمت بالاتری نسبت به ال جی و سامسونگ دارند.

 


:: برچسب‌ها: خرید بهترین مارک تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مقاله هراه من باشید چرا که قصد داریم به بررسی مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید فر توکار آشپزخانه به آن دقت بکنید را بررسی بکنیم و به آن بپردازیم. از دسته بهترین راه های خرید فر توکار آشپزخانه می شود به سفارش آن از طریق وب سایت های آنلاین اشاره کرد که در ادامه بیش تر به بررسی آن خواهیم پرداخت. امروزه فر های توکار در بازار ایران بسیار معروف شده اند که می شود گفت از ارزش خرید بالایی برخوردار می باشد. همچنین بسیاری از افرادی که فر های توکار آشپزخانه این برند ها را خریداری کرده اند از خریدی که داشته اند راضی بوده و از دسته بهترین فر های موجود در بازار را در ادامه ی این مطلب قصد داریم به  شما معرفی بکنیم.در ادامه در مورد کلیه ویژگی ها و پارامترها و عملکردهای دستگاه فر آشپزخانه صحبت خواهیم کرد. در ادامه توضیح خواهیم داد که فر توکار را با توجه به چه پارامترهایی باید خرید. برای خرید بهترین فر توکار، باید مشخصات کلی آن، مثل ابعاد فر توکار و همین طور قیمت فرتوکار را مد نظر قرار داد. در این مقاله به صورت کامل در مورد آن صحبت خواهیم نمود.

 


چه نوع فری را شما نیاز دارید؟


شما همیشه این انتخاب را ندارید که فر برقی یا گازی بخرید چون این موضوع بستگی داره به امکانات و تجهیزات سوخت برق و گاز که در خانه شما مهیاست. به عنوان مثال فرهای گازی نیاز به لوله کشی جداگانه تا پشت فر بوده و در غیر اینصورت شرکت تولید کننده بحث نصب و گارانتی را به عهده نخواهد گرفت.
بعضی مواقع ممکن است که شما دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر داده و انتخاب شما بدلیل کم بودن فضای نصب فر، محدود شود. در ادامه ما آپشن های موجود و مزایا و معایب آنرا توضیح می دهیم تا به شما کمک کند که تصمیم بگیرید آیا میخواهید تغییرات کلی در آشپزخانه خود ایجاد کنید یا به سادگی موارد را با هم جایگزین کنید.

 

فر توکار چی بخرم؟ فر برقی یا گازی؟


فرهای توکار برقی امروزه مرسوم ترند. با توجه به اینکه فر تنها یا دابل در نظر دارید می توانید از موارد بسیاری انتخاب کنید. فرهای توکار گازی امروزه سخت تر پیدا می شوند. فقط تعداد کمی از تولید کننده ها فر توکار گازی را در سبد کالایی خود قرار داده اند، بنابر این انتخاب شما محدودتر می شود.
به طور کلی، نتایج نشان می دهد که فرهای برقی بهتر عمل می کنند. فرهای توکار برقی گرما را در فضای داخل مخزن بهتر پخش کرده و پخت بهتر و کامل تری نسبت به فرهای گازی دارند.
از طرف دیگر، فرهای گازی میتونن از نظر هزینه خرید و نصب ارزان تر باشن و برخی موارد مناسب وجود داره. بنابر این اگر لوله کشی گاز را قبلا انجام دادید و نمی خواین هزینه فر برقی را بپردازید می توانید فرهای توکار گازی موجود در فروشگاه هایپرکیت را بررسی کنید. البته به این نکته هم توجه داشته باشین که احتراق گاز همیشه همراه با تولید مونو اکسید کربن خواهد بود و قطعا بر سلامت غذا تاثیر خواهد گذاشت.

سایز درست فر توکار را انتخاب کنید


ظرفیت فرهای توکار شناخته شده می تونه از 51 تا 76 لیتر متغیر باشه.
ظرفیت متوسط یک فر تک معمولا 60 لیتره.
ظرفیت متوسط برای فرهای دابل : 62 لیتر برای فر اصلی و 35 لیتر برای فر کوچکتره.
طراحی و نحوه قرار گرفتن طبقات یک فر روی میزان غذایی که داخل آن طبخ می کنید تاثیر گزاره.
تولید کنندگان معمولا حجم کلی داخل فر را به عنوان راهنمای ظرفیت فر عنوان می کنند. اما از آنجایی که غذا به صورت مکعب های بزرگ در داخل فر قرار نمی گیره این مورد خیلی مفید نیست. توجه داشته باشید که ظرفیت خالص فر نشان دهنده ظرفیت واقعی فر خواهد بود. این امکان وجود داره که یک فر با ابعاد بزرگتر دارای فضای کمتری نسبت به یک فر با ابعاد کوچتر باشه.
ظرفیت مورد استفاده یک فر توکار میتونه 27 لیتر کمتر از ظرفیت شناخته شده آن فر باشه.
حجم واقعی استفاده شده از یک فر اندازه گیری شده است و فضای 3 سانتیمتری بالای فر و فضای زیر آخرین طبقه فر در این اندازه گیری چشم پوشی شده است. اگر غذا را در این فضا ها قرار دهید از گردش صحیح هوای داغ جلوگیری کرده و بر نتایج پخت و پز تاثیر خواهید گذاشت.

پرفروش ترین مدل های فر توکار


در این بخش می خواهیم سه مدل از پرفروش ترین مدل های فر توکار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به آنها انتخاب راحت تری داشته باشید.

فر توکار اخوان مدل F35: این مدل از فر توکار با داشتن برنامه پخت، استفاده از برق، یخ زدایی، جوجه گردان، صفحه نمایش و... به یکی از سه مدل پرفروش فر توکار تبدیل شده است.
فر توکار سینجر مدل SES1: این مدل نیز با داشتن عملکرد گاز و برق، رده مصرفی A ، سیستم گازرسانی، قابلیت مایکروویو، گریل، یخ زدایی، جوجه گردان و... توانسته در میان یکی از سه مدل پرفروش فر توکار خودنمایی کند.
فر توکار بوش مدل HBN559W3I: این مدل نیز دارای رده مصرفی A بوده و با داشتن برنامه پخت، یخ زدایی، صفحه نمایش و... به یکی از سه مدل پرفروش تبدیل شده است.



:: برچسب‌ها: راهنمای خرید فر توکار آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید دستگاه های رنده برقی را دارید ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های رنده برقی موجود در بازار ایران بپردازیم و آن را بررسی بکنیم. امروزه دستگاه های رنده برقی توانسته اند نظر بسیاری از خریداران را به خودشان جلب بکنند و به یکی از پر فروش ترین مدل های دستگاه رنده برقی در بازار تبدیل بشوند. در ادامه به بررسی برند هایی همچون پارس خزر ، گاسونیک و ... خواهیم پرداخت که توانسته اند در این زمینه خوب عمل بکنند و به یکی از بهترین مدل های رنده برقی در بازار تبدیل بشوند و برای خرید محصولی مناسب باشند. رنده و خرد کردن مواد غذایی یکی از کارهای بسیار سخت در آشپزخانه می باشند و با وجود دستگاه های رنده برقی اینکار به یک کار لذت بخش تبدیل شده است. 

رنده برقی مناسب چه کسانی است؟


رنده برقی برای هر آشپزخانه‌ای کارایی دارد. فرقی ندارد که گیاهخوار هستید یا نه؛ ورزشکارید یا رژیم غذایی خاصی را برای کاهش وزنتان انتخاب کرده‌اید؛ در هرصورت این ابزار کاربردی برای هر کسی که زیاد از سبزیجات و صیفی‌جات استفاده می‌کند، بسیار کارآمد خواهد بود.

از طرفی، با استفاده از رنده برقی، نیاز شما به رنده دستی کاملا از بین خواهد رفت. برای بسیاری از ما، استفاده از رنده دستی، کاری زجرآور و خسته‌کننده است.

این مسئله برای کسانی که دچار ضعف عضله‌اند، به آرتروز یا رماتیسم مبتلا هستند یا به‌علت افزایش سن قوای بدنی ضعیف‌تری دارند هم بسیار کارآمد خواهد بود.

رنده برقی به شما کمک می‌کند تا مصرف سبزیجات را افزایش دهید و این مسئله، عاملی برای بهبود سبک تغذیه و افزایش سلامتی شما خواهد بود.

 

فهرست بهترین رنده برقی در بازار ایران

 

رنده برفی سافلون مدل FSM-110


این رنده برقی مناسب تهیه انواع سالاد است و به شما کمک می‌کند تا به‌سادگی انواع سبزیجات را خرد و قطعه‌قطعه کنید. طراحان رنده برقی سافلون مدل FSM-110 با قرار دادن ۴ رنده مخروطی متفاوت، دست شما را در انواع برش باز گذاشته‌اند تا به‌سادگی سبزیجات را به‌هرشکلی خرد کنید.

توان: ۱۵۰ وات
جنس تیغه: استیل ضدزنگ
ظرفیت: ۰.۵ لیتر
جنس بدنه: استیل
قیمت: ۱میلیون و ۸۵۰ هزارتومان
امکانات: مجهز به ۴ تیغه مخروطی برای انواع برش، امکان جداسازی تمام قطعات، مجهز به پایه ضدلغزش، سیستم قفل ایمنی و چرخش دوطرفه تیغه.

 

رنده برقی تفال MB7535

برای رنده یا خلال‌کردن میوه یا سبزیجات‌مختلف به صورت یکنواخت، می‌توان از رنده‌های برقی مختلف استفاده کرد. رنده برقی تفال مدل MB7535 محصولی با درت موتور 200 واتی، دارای 3 تیغه مختلف برای رنده و برش است.

به‌وسیله این رنده می توانید برش‌های ریز، درشت و برش‌های چیپس مانند بزنید و از قطعات یکنواخت مواد برای غذاهای مختلف استفاده کنید. قطعاتی که خرد یا رنده می‌شوند مستقیما وارد ظرف سالاد یا هر ظرف مورد نظر شما می‌شوند و بلافاصله قابل استفاده خواهند شد.

سری‌های رنده‌ها به راحتی جدا و نصب می‌شوند. قطعات مختلف جداشونده دستگاه قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارند.

 

رنده چندکاره کیپ NJM-2200TK

رنده برقی مولینکس مدل DJ50 که در بازار لوازم‌خانگی برقی به سالادساز دستی مولینکس هم معروف است، بدون سختی نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های معمول رنده‌کن یا غذاسازها وظیفه‌ی خود را انجام می‌دهد.

کافی است دیسک رنده‌ی موردنظر خود را انتخاب کرده، در دستگاه قرار دهید، درپوش را گذاشته و دستگاه را بالای ظرف نگه‌دارید تا با فشار دکمه‌ی روی دستگاه، موتور حرکت کرده و دیسک را به چرخش در‌آورد. حالا زمان آن است که میوه و سبزیجات موردنیاز تهیه‌ی سالاد را از بالا وارد آن کنید تا پس از رنده‌شدن از سمت دیگر خارج‌ شده و وارد ظرف شوند.

 

بهترین رنده برقی: رنده برقی Presto 02910


این رنده یکی دیگر از رنده‌های برقی مارک چینی Presto است که توانسته در این لیست جای بگیرد. این رنده برقی با اندازه جمع و جور خود فضای زیادی در آشپزخانه شما اشغال نمی‌کند؛ بدنه آن از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و به سرعت می‌تواند میوه و سبزیجات و سایر مواد غذایی مانند پنیر را تکه تکه کند. شما با این دستگاه می‌توانید به سرعت مواد اولیه یک پیتزا، ساندویچ، دسر و سوپ را آماده کنید. تیغه‌های فولادی ضد زنگ متنوع در آن این امکان را به شما می‌دهد که این مواد غذایی را در اندازه و ضخامت‌های مختلف برش دهید. به منظور شست‌وشو، کافی است قسمت‌های قابل بازسازی را از دستگاه خارج کرده و در ماشین ظرف‌شویی قرار دهید.

 



:: برچسب‌ها: بررسی بهترین مدل های رنده برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید دستگاه های مایکروویو را دارید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مایکروویو های موجود در بازار ایران بپردازیم و ارزان ترین مدل های مایکروویو را بررسی بکنیم. براساس آخرین بررسی های انجام شده امروزه دستگاه های مایکروویو تبدیل به یکی از بهترین و پرطرفدار ترین دستگاه های مجود در بازار شده اند و بسیاری از افراد آن را جزو اصلی از جهاز عروس می دانند. همچنین از دسته بهترین برند های مایکروویو موجود در بازار می شود به برند های همچون میگل ، فلر و... نیز اشاره کرد که بسیار در بازار معروف می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین در کنار برند های گفته شده ، برند هایی همچون سامسونگ و ال جی و... هم از ارزش خرید بالایی نیز برخوردار می باشند اما با توجه به اینکه وارد شدن این محصولات به کشور ممنوع شده امکان خرید آن ها فراهم نمی باشد. 

 

خرید مایکروویو ارزان قیمت

 

۱. مایکروویو میگل مدل GMW 342

 

این مدل مایکروویو میگل هم از محصولات نسبتا ارزان بازار است. مایکروویو مدل GMW 342 امکانات خوبی دارد و در راهنمای خرید مایکروویو ارزان گزینه قابل‌تأملی به نظر می‌رسد.
کارایی
این مایکروویو ۳۴لیتری است و اندازه‌ای متوسط دارد. برنامه‌های پخت مختلفش هم به شما کمک می‌کند که پیتزا، ماهی، سبزیجات، کیک، مرغ، ذرت و… آماده کنید.

این مدل از مایکروویو ارزان میگل مجهز به سیستم فن کانوِکشن هم هست که دما را در تمام کابین دستگاه به‌طور یکنواخت پخش می‌کند و گزینه‌ای کاربردی است.

طراحی و سهولت استفاده
طراحی مایکروویو میگل ساده و زیباست. صفحه نمایش آن هم اطلاعاتی درباره پخت در اختیارتان قرار می‌دهد. بدنه دستگاه از جنس استیل ضدزنگ است و قفل ایمنی کودک هم دارد.

ارزش خرید و نظرات کاربران
امکانات این وسیله مطلوب است. علاوه بر مواردی که پیش‌تر گفته شد، وجود جوجه‌گردان در آن هم مزیت خوبی به حساب می‌آید. مشتریانی که آن را خریده‌اند از کیفیتش ابراز رضایت کرده‌اند.

اگر شما هم دوست دارید که این مایکروویو ارزان یا شاید بهتر است بگوییم، نسبتا ارزان را بخرید، باید حدود ۹ میلیون بپردازید(آذر ماه ۱۴۰۰). اگر هم این قیمت برایتان زیاد است، همراه ما باشید تا موارد ارزان‌تری هم در ادامه به شما معرفی کنیم.

 

۲. مایکروویو سامسونگ مدل 3513
 

این مدل از مایکروویو سامسونگ هم در دسته ارزان‌قیمت‌ها قرار می‌گیرد. مایکروویو سامسونگ ۲۳لیتری است و دستگاهی با ظرفیت کم به حساب می‌آید. اما اگر قصد خرید مایکروویو جمع‌وجور داشته باشید، گزینه بدی نخواهد بود.

کارایی مایکروویو ارزان سامسونگ
این مایکروویو ارزان می‌تواند در حد یک وسیله با امکانات و کیفیت نسبتا متوسط به شما خدمات بدهد. سامسونگ برای کاهش قیمت تا حدودی کیفیت ساخت و استحکام بدنه را پایین آورده اما قابلیت‌های مناسبی در آن قرار داده است.

طراحی و سهولت در استفاده
ظاهر مایکروویو ارزان سامسونگ نسبتا زیبا و شکیل است. کارکردن با آن هم دشواری خاصی ندارد. صفحه نمایشش هم لمسی است.

ارزش خرید و نظرات کاربران
کاربرانی که این مایکروویو را خریده‌اند، در یک کلام توصیف جالبی از آن داشته‌اند: این وسیله کار راه‌انداز است.

طراحی و کارایی نسبتا مطلوب مایکروویو سامسونگ می‌تواند شما را از خرید این دستگاه راضی نگه دارد. قیمت آن هم در پاییز ۱۴۰۰، حدود ۳میلیون و ۴۰۰هزار تومان است.

 

۳. مایکروویو تکنو مدل ۳۴۲ 

تکنو هم از برندهای خوش‌نام بازار است که محصولات با کیفیت و مقرون‌ به‌صرفه‌ای عرضه می‌کند. این مایکروویو ارزان دارای المنت برای گریل است و قابلیت پخت ترکیبی و یخ‌زدایی هم دارد.

کارایی مایکروویو ارزان تکنو
این دستگاه دارای برنامه‌های متنوعی برای گرم کردن غذا، دم کردن چای و قهوه، تهیه سوپ، پیتزا، پاستا، پاپ‌کرن و گریل جوجه، ماهی و استیک است.

قابلیت یخ‌زدایی از مواد منجمد و فریزری دارد و امکانات متنوع دیگری از جمله تایمر ۶۰ دقیقه‌ای و زنگ هشدار پایان زمان پخت در آن موجود است.

طراحی و سهولت استفاده
ظاهر و کیفیت ساخت مایکروویو ارزان تکنو نمره خوبی می‌گیرد. کارکردن با آن سخت نیست و وسیله کاربردی و خوبی در آشپزخانه‌تان خواهد بود. البته به گواه کاربران، کمی وزن آن سنگین است.

ارزش خرید و نظرات کاربران
کسانی که این مایکروویو نسبتا ارزان را خریده‌اند، می‌گویند که صدای اندک، کارایی خوب، قابلیت‌های متنوع و البته قابلیت گریل رضایت‌بخش است. البته برخی هم از متوسط بودن قدرت یخ‌زدایی گلایه کرده‌اند.

برای خرید این وسیله باید حدود ۳میلیون و ۹۰۰هزار تومان بپردازید. این قیمت متعلق به اواخر پاییز سال ۱۴۰۰ است.

 

راهنمای خرید مایکروویو

 

پخت سریع: آشپزی با مایکروفر سریع‌تر از هر روش پخت و پز دیگر مانند گاز یا اجاق الکتریکی است.


حفظ ارزش غذایی: غذای پخته شده با مایکروفر از ارزش غذایی بالاتری نسبت به غذای پخته شده با روش‌های سنتی برخوردار است و کمتر مواد مغذی خود را از دست می‌دهد.


آشپزخانه‌ی خنک‌تر: در صورت استفاده از مایکروفر، درجه حرارت آشپزخانه‌ بالا نخواهد رفت؛ چرا که در این روش خبری از شعله‌ی آتش نیست و حتی ظرف و ظروف آشپزی شما نیز همانند پخت‌و‌پز با اجاق داغ نخواهند شد.


ایمنی: آشپزی با مایکروفر به دلیل عدم استفاده از آتش به خودی خود ایمن است. علاوه بر این، جهت اطمینان خاطر، مایکروفرها معمولا به چندین سیستم امنیتی مختلف نیز مجهز هستند تا در صورت پخت بیش از حد غذا، با قطع خودکار عملیات پخت‌و‌پز مانع از آتش‌گیری آن شوند.


نظافت: تمیز کردن داخل مایکروفر به سادگی کشیدن یک دستمال است؛ البته در برخی موارد نیاز به استفاده از مواد شست‌و‌شوی مخصوص مایکروفر برای حذف مواد چسبیده به بدنه‌ی آن است.

 

باور های اشتباه مایکروویو

برخی افراد معتقدند استفاده از مایکروفر، غذا را به امواج رادیواکتیو آلوده می‌کند؛ اما FDA که سازمان غذا و دارو در ایالات متحده است اذعان دارد که مایکروفر غذا را آلوده نمی‌کند. امواج مایکروویو تنها مولکول‌های آب داخل غذا را به جنبش در می‌آورند که باعث تولید گرما در غذا و پخت آن می‌شود. به همین دلیل است که خوراکی‌های آب‌دارتر مثل سبزی‌ها زودتر در مایکروفر پخته می‌شوند. دلیل این موضوع که گفته می‌شود مایکروفر غذا را از داخل به بیرون می‌پزد نیز همین است. بنابراین، انرژی امواج در مایکروفر به گرمای داخل غذا تبدیل می‌شود و هیچ‌گونه آلودگی در کار نخواهد بود. البته امواج مایکروویو تأثیری که روی غذا می‌گذارند را بر بافت‌های بدن شما نیز می‌توانند بگذارند و از این جهت برای شما ایجاد خطر کنند؛ اما این فقط در زمانی ممکن است که درب فر شکسته باشد و یا درزی در لولای آن به وجود آمده باشد و امواج به بیرون از محفظه درز پیدا کنند. به گفته‌ی چاد مولر، استادیار دانشگاه بیرمنگام، امواج مایکروویو مخصوصا روی قسمت‌هایی از بدن که قابلیت انتقال گرما را ندارند، مانند چشم‌ها، می‌تواند تأثیر مخربی داشته باشد. مولر همچنین سردرد گرفتن افرادی که در فست‌فودها کار می‌کنند را تا حدودی ناشی از درز امواج مایکروویو می‌داند.



:: برچسب‌ها: بررسی و خرید مایکروویو ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

همانطور که بسیای از شماها می دانید نوشیدنی چای یکی از محبوب ترین نوشیدنی های موجود در بازار ایران می باشد و وجود یک عدد سماورگازی در هر خانه ی ایرانی برالی درست کردن چای الزامی است. اگر شما هم قصد خرید سماور گازی را دارید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های سماور گازی موجود در بازار ایران بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم . در این مطلب به بررسی بهترین و جذاب ترین سماور گازی های ساخت کشور ایران می پردازیم که هم قیمت بسیار خوری را دارا می باشند و هم از لحاظ کیفیتی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. اگر شما قصد خرید و یا تکمیل جهزیه خود را دارید و به دنبال بهترین مدل های سماور گازی در بازار ایران می گردید در ادامه ی این مطلب با من باشید. 

بهترین سماور های گازی ایرانی برای خرید

 

۱. سماور گازسوز عالی نسب مدل سهند سیمین

عالی‌نسب یکی از بهترین برندهای سماور گازی و برقی است و قبلا در مطلب نکات مهم در خرید سماور به آن اشاره کرده‌ بودیم. سماور گازسوز مدل سهند-سیمینِ آن هم یکی از محبوب‌ترین‌های بازار است. اما دلیل محبوبیت آن چیست و چرا پرفروش و پرطرفدار است؟

کیفیت ساخت
سماور عالی‌نسب ۸لیتری است و تولیدکنندگان ظرفیت خوبی برایش در نظر گرفته‌اند. این محصول بدنه‌ای از جنس برنج دارد و دارای پوششی نیکل-کرومی هم روی بدنه است. پایه‌های برنجی آن مستحکم‌اند و کیفیت ساخت خوبی دارند.

ایمنی
این سماور مجهز به ترموسوئیچ اتوماتیک است و اگر سماور بی‌آب بماند، به‌طور خودکار خاموشش می‌کند. برای همین از نقطه‌نظر امنیت می‌توان روی آن حساب کرد. شیر سماور عالی‌نسب هم ترموکوپل‌دار است و بِرنِر استانداری دارد که ایمنی بیشتری برای دستگاه مهیا می‌کند.

طراحی
این سماور هم از جنس خوب و مقاومی برای بدنه‌ و اجزایش استفاده کرده و هم طراحی شکیل و زیبایی دارد. دسته‌های آن هم از جنس باکالیت هستند و کیفیت خوبی دارند.

ارزش خرید و نظرات کاربران
خریداران قبلی این محصول از آن رضایت داشته‌اند و گفته‌اند که ماندگاری و مقاومت بالای سماور در کنار ظاهر ظریف و زیبایش از آن گزینه درجه‌یکی ساخته است. مشتریان قبلی‌ می‌گویند اگر از آب تصفیه‌شده استفاده کنید، رسوب کمتری در سماور شکل می‌گیرد. تمیزکردن راحت محصول و ایمنی خوب هم از جمله دلایل محبوبیت سماور عالی‌نسب است. این محصول در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ حدود ۴میلیون و ۴۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

۲. سماور گازی پلان کد 1580P

گزینه دیگری که در این مقاله می‌تواند جایگاه بهترین سماور گازی را به خود اختصاص بدهد، سماور گازی پلان است. این برند هم از معروف‌های بازار است و سماور ۶لیتری‌اش در میان خریداران طرفدار دارد.

کیفیت ساخت
بهترین سماور گازی پلان ۶لیتری از جنس استیل است و پوشش بدنه‌اش نیکل و کروم هم دارد. وزن این سماور حدود ۳٫۵کیلوگرم است و پایه‌های مستحکمی هم دارد.

ایمنی
شیر سماور گازی پلان هم ترموکوپل دارد و دسته‌هایش هم طوری طراحی شده‌اند که امنیت خوبی برای بلند و جابه‌جاکردن آن فراهم می‌کنند. پیلوت و بِرنر آن هم استانداردهای لازم را دارند.

طراحی
جنس بدنه سماور پلان از استیل است و از نظر زیبایی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. اگر به تصویرش نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که با سماور زیبایی روبه‌رو هستید.

ارزش خرید و نظرات کاربران
دوام و کیفیت این محصول قابل‌اعتناست و مشتریان قبلی‌اش اذعان داشته‌اند که چندین سال است از آن استفاده می‌کنند. ظاهر خوب و کیفیت عملکرد سماور پلان آن را محبوب می‌کند اما باید بدانید که قیمت این سماور گازی چندان ارزان نیست و در زمستان ۱۴۰۰، لازم است که حدود ۴میلیون و ۱۰۰هزار تومان برایش بپردازید.

۳. سماور گازی آپولون مدل پلوتون

ومین گزینه‌ای که در فهرست بهترین سماور گازی می‌خواهیم معرفی کنیم هم از برندی معروف و معتبر در بازار است. نام برند آپولون را شنیده‌اید، این‌طور نیست؟ این برند هم محصولات باکیفیتی عرضه می‌کند.

کیفیت ساخت
سماور گازی آپولون ۶لیتری و مانند دو موردی که پیش‌تر گفتیم از جنس استیل است. ترکیب نیکل و کروم هم در پوشش بدنه اش استفاده شده و دسته‌هایی از جنس باکالیت دارد. البته برخلاف موارد قبلی، این سماور قوری هم دارد.

ایمنی
شیر این مدل از بهترین سماور گازی ساده است و شاید از نظر ایمنی نسبت به دو گزینه قبلی کمی در رده پایین‌تری بایستد. البته ترموکوپل دارد و از نظر ایمنی گزینه خوبی بدی نیست.

طراحی
سماور آپولون طراحی خوبی دارد. جنس بدنه‌اش و شکل پایه‌ها و بدنه متناسب‌اند. دسته‌های قوری و خود سماور حالتی خلاقانه دارند و اگر متناسب با سلیقه‌تان باشد، خرید خوبی خواهید داشت.

ارزش خرید و نظرات کاربران
این محصول از سوی مشتریان قبلی رضایت‌بخش بوده و به سهولت در استفاده، کارایی و عملکرد و کیفیت ساختش نمرات خوبی داده‌اند. اگر شما هم قصد خرید این سماور ۶لیتری را دارید، باید حدود ۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان بپردازید؛ البته این قیمت متعلق به بهمن ۱۴۰۰ است.



:: برچسب‌ها: بررسی سماورهای گازی برای خرید ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید بهترین دستگاه های تردمیل خانگی را دارید و نمی دانید در زمان خرید دستگاه های تردمیل باید به چه نکاتی توجه بکنید  در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های تردمیل خانگی بپردازینم و آن ها را بررسی بکنیم. دستگاه های تردمیل با توجه به شیوع ویروس کرونا تبدیل به یک وسیله ی بسیار محبوب شده است که بسیاری خواهان خرید آن می باشند اگر شما هم از این دسته از افراد هستید در ادامه بری شما لیستی از بهترین تردمیل های خانگی برای شما آماده کرده ایم تا شما بتوانید با خیال راحت تری خرید خود را انجام بدهید. از دسته بهترین برند های دستگاه تردمیل در بازار می شود به مدل های تایتان فیتنس ، آذیموس و... اشاره کرد که بسیار کیفیت بالایی را دارا می باشند و در بازار بسیار پطرفدار و محبوب هستند.

 

راهنمای خرید تردمیل


در خرید تردمیل سعی کنید بیشتر دقت کنید تا بتوانید تردمیل را با توجه به نیاز خود و همچنین تردمیل مناسب برای خود خرید کنید. بیشتر افرادی که قصد خرید تردمیل دارند معمولا مشکل کمبود جا دارند برای اینکه بتوانید تردمیل مناسب و با امکانات خرید کنید و جای کمتری را در خانه نیز اشغال کند سعی کنید تردمیل تاشو خرید کنید زیرا این تردمیل ها فضای بسیار کمتری نسبت به سایر تردمیل اشغال میکنند. به مارک تردمیل و کشور سازنده ی آن حتمی دقت کنید شرکت و کشور سازنده ی تردمیل تاثیر زیادی در کیفیت آن دارد تردمیل هایی که در بازار ایران وجود دارد معمولا محصول کشورهای تایوان، چین، کره، اسپانیا و فنلاند هستند.بیشتر از کشور سازنده ی تردمیل گارانتی و خدمات پس از فروش آنها حائز اهمیت است. تردمیل ها دارای امکانات زیادی هستند که در قیمت آنها نیز تاثیر مثبت دارد پس قبل از خرید تردمیل بودجه ی خود را مشخص کنید تا بتوانید از امکانات تردمیل نیز استفاده کنید برای مثال بیشتر تردمیل ها امکان شیب دار کردن آن به صورت برقی وجود دارد دارای ضربه گیر هستند و از فشار و آسیب به زانو جلوگیری میکند سرعت بیشتری نسبت به سایر تردمیل ها دارند پس حتمی بودجه ی خود را از قبل مشخص کنید تا بتوانید تردمیل با امکانات لازم با قیمت مناسب خرید کنید.

 

برندهای مختلف تردمیل در ایران


برای خرید تردمیل و دانستن قیمت تردمیل و مقایسه آنها ابتدا باید برندهای مختلف تردمیل را بشناسیم. تردمیل های موجود در بازار ایران، بیشتر متعلق به کشورهای چین، فنلاند، اسپانیا، کره و تایوان هستند. البته اگرکمی دقت نماییم به تردمیل های آمریکایی نیز در بازار برمی خوریم.

اگر بخواهیم تک تک برندها و مدل های متنوع موجود در بازار را معرفی کنیم، به یک کتاب چند جلدی نیاز خواهیم داشت. اما برای انتخاب تردمیل مارک خوب ، نکات مهمی است که باید به آنها دقت نماییم.

 

معرفی انواع فشارسنج‌ ها و بررسی قیمت آن‌ها


اگر قصد خرید تردمیل درجه یک را دارید و برای اینکار در سایت­های اینترنتی جستجو کرده باشید، قطعا به شدت باید گیج شده باشید. سوال مهمی که در انتخاب بهترین برند تردمیل باید به آن پاسخ داده شود، این سوال است، معیارهای انتخاب بهترین برند برای تردمیل چیست؟ آیا یک تردمیل فول آپشن، با تمام امکانات اما بدون خدمات پس از فروش، برند منتخب شما خواهد بود؟ بیایید چند نکته و معیار درباره انتخاب بهترین برند تردمیل را با هم مرور کنیم.

نکات مهم در خرید تردمیل ایرانی


بودجه: اولین و مهم­ترین گزینه برای انتخاب بهترین برند، بودجه و قیمت تردمیل مورد نظر است. با توجه به تنوع زیاد تردمیل در بازار، با یک دسته بندی قیمتی، تعداد انتخاب های خود را به حدود قیمت مدنظرتان، محدود نمایید.
کارآیی: شما از تردمیل خود چه انتظاری دارید؟ اینکه قیمت تردمیل لطیفی فلان است و قیمت تردمیل تایوانی فلان قدر، تا وقتی که شما انتظار خود از تردمیل را ندانید، هیچ فایده­ای ندارد. برای مصرف خانگی خرید گرانترین تردمیل باشگاهی، دور از عقل است.
آپشن های لازم: هر راحتی و رفاه و خدماتی، قیمت خاص خودش را دارد. اگر نیاز به پخش موسیقی در هنگام ورزش روی تردمیل خود هستید، نیاز به بلوتوث و یا USB در تردمیل خود دارید، باید روی قیمت تردمیل خود کمی دست و دلبازتر باشید.
اندازه تردمیل: فضای کار شما برای تردمیل چقدر است؟ مکان استفاده شما اتاق خوابتان است؟ شاید یک تردمیل تاشو بهترین انتخاب برای شما باشد.
گارانتی و خدمات پس از فروش: معمولا بدنه و قسمت فلزی تردمیل­ها گارانتی مادام العمر دارند. اما به گارانتی موتور و صفحه نمایشگر و سایر قسمت­های داخلی تردمیل باید دقت نمایید. برندهای معتبر به دلیل ساخت قوی و با کیفیت از گارانتی دستگاه­های خود ترسی ندارند.
قبل از خرید حتما تست کنید: از قبل یک چک لیست تهیه نمایید و قبل از پرداخت پول حتما موارد مهم را تست کنید.
در زیر برخی از مواردی که می­تواند در چک لیست شما قرار گیرد را تهیه نموده ­ایم:

کنترل ایست و حرکت تردمیل را تست کنید. به موقع ترمز می­کند؟ ترمز اورژانسی به خوبی عمل می­کند؟


اعداد روی مانیتور را ببینید که خوانا باشند.
عرشه در زمان حرکت، لرزش­های سنگین و غیرطبیعی ندارد؟
سر و صدا چطور؟ عرشه در زمان حرکت سر و صدای اضافی نداشته باشد.
هزینه ­های اضافی را مانند هزینه­ های نقل و انتقال، مونتاژ و جابجایی و گارانتی را بپرسید. گارانتی­ ها برای تردمیل­های مختلف و بر اساس قیمت تردمیل، متفاوت است. معمولا تردمیل­ها 2 نوع گارانتی دارند. یک گارانتی برای بدنه که معمولا مادام العمر است و گارانتی دوم برای موتور و نمایشگر.
نکاتی دیگری هم در نحوه انتخاب بهترین مارک و برند تردمیل وجود دارد که بصورت موردی در هنگام معرفی برند های تردمیل ذکر خواهیم کرد.

 



:: برچسب‌ها: خرید بهترین تردمیل خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مقاله قصد داریم به بررسی مهم ترین نکات آموزشی در ارتباط با خرید دستگاه چای ساز بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. از آنجایی که نوشیدنی چای در ایران از دسته محبوب ترین نوع های نوشیدنی در بازار می باشد ، می شود گفت وجود دستگاه های چای ساز در هر خانه ای ضروری و واجب می باشد و افراد بسیار در جال اضافه کردنم دستگاه چای سای به لیست جهیزیه ی خود می باشند ! اگر قصد خرید چای ساز را دراید و به دنبال بهترین مدل های چای ساز در بازار می باشید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین و مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید دستگاه چای ساز به آن دقت بکنیم بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم تا در زمان خرید محصول اشتباهی را خریداری نکنید که نتوانید از آن استفاده بکنید و مورد استفاده ی شما قرار نگیرد. 

بررسی مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید چای ساز به آن توجه بکنید

دم آور

در ابتدا اول نگاهی به بهترین نوع چای ساز خواهیم پرداخت که به به صورت دم آور هست طراحی این دسته از چای سازها به این صورت است که قوری بر روی کتری قرار می گیرد و چای با حرارت بخار آب به آرامی دم می کشد که این موضوع باعث می شود چای رنگ و بوی بهتری داشته باشد دقیقا مانند زمانی که با از سماور و یا کتری قوری استفاده می کنیم.

چای ساز دارای استند

در طراحی این نوع از چای سازها از یک استند استفاده شده است که کتری و قوری به صورت جداگانه بر روی آن قرار می گیرد به این صورت که چای ساز بر روی یک صفحه قرار می گیرد که توسط المنت گرم می شود و باعث دم کشیدن چای می شود و اما در این حالت اگر قوری مدت زیادی بر روی آن باشد رنگ و طعم چای عوض می شود که برای جلوگیری از این اتفاق در مدل های جدید یک تایمر برای آن در نظر گرفته شده که این صفحه بعد از چند دقیقه خاموش شود تا باعث خراب شدن طعم و رنگ چای نشود یا در اصطلاح می گویند از جوشیدن چای جلوگیری شود ولی همین موضوع باعث می شود چای یخ کند، تنها مزیتی کر در مورد این نوع از چای سازها می توانیم بگویم این است که طراحی زیباتری دارند و بیشتر افراد این نوع طراحی را بیشتر دوست دارند اما کیفیت چای در چای سازهای دم آور بسیار بالاتر است.


حال که با عملکرد دو نوع چای ساز آشنا شدیم مواردی را که در زمان انتخاب بهترین چای ساز باید به آن دقت کنیم را مورد بررسی قرار می دهیم چرا که امروزه به قدری برندها و مدل های مختلف در بازار بسیار زیاد است که باعث می شود شما را سر در گم کند و شما بیشتر بر اساس ظاهر و قیمت چای ساز تصمیم به خرید بگیرید اما با دانستن این مطالب شما می توانید انتخاب بهتری داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم تمام این موارد را با دقت بخوانید شاید تعدادی از آن ها را بدانید و تعدای را هم تا امروز به آن دقت نکرده باشید و در نهایت تمام این موارد باعث خواهد شد تا بهترین چای ساز را برای منزل و یا محل کار خود انتخاب کنید این مطلب نهایتا 10 دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت.


جنس قوری

یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود چای و یا دمنوش ما طعم و رنگ بهتری داشته باشد در کل جنس قوری می تواند پیرکس، چینی و یا استیل باشد، قوری های که جنس چینی و یا پیرکس دارند بهترین کیفیت را برای دم کردن چای به ما می دهد اما قوری های استیل بسیار زیباتر هستند و هیچ گاه نمی شکند اما متأسفانه استیل باعث تغییر رنگ و طعم چای می شود و خیلی زود چای را سیاه می کند اما در زیبایی آن هیچ شکی نیست، پس اگر کیفیت طعم و رنگ برای شما اهمیت بیشتری دارد به دنبال چای سازی باشید که دارای قوری چینی و یا پیرکس هست اما متأسفانه برندهای مطرح هیچ کدام قوری چینی ندارند اما کیفیت پیرکس هم بسیار به چینی نزدیک است.

قطع کن خودکار

قطع خودکار چای سازیکی از مواردی که در انتخاب چای ساز بسیار مهم است داشتن قطع کن اتوماتیک می باشد این سیستم در کتری برقی باعث می شود به محض اینکه آب به نقطه جوش برسد کتری برقی شما به صورت خودکار در حالت گرم نگه دارنده قرار می گیرد این موضوع دو مزیت برای شما خواهد داشت اول اینکه مصرف انرژی پایین می آید و دوم اینکه چای با دمای ملایم و دائمی بخار آب شروع به دم کشیدن می کند و در انتها در صورت تمام شدن آب کتری به صورت اتوماتیک خاموش می شود و از آسیب رسیدن به کتری برقی جلوگیری می شود و دیگر لازم نیست نگران تمام شدن آب کتری خود باشید، شاید برندهای متفرقه نیز همین سیستم را داشته باشند اما سنسوری که برای این کار استفاده می کنند به قدری ضعیف است که بعد از مدت کوتاهی خراب می شود و احتیاج به سرویس پیدا خواهد کرد و به یک دستگاه بلااستفاده در منزل شما تبدیل می شود.



:: برچسب‌ها: راهنمای خرید چای ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

 در این مقاله همراه من باشید چرا که قصد داریم به بررسی بهترین تلویزیون های برند سونی در بازار بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم ، در ادامه برای شما لیستی از بهترین تلویزیون های موجود سونی در ایران تهیه کرده ایم که این لیست براساس بررسی های صورت گرفته بر روی نظرات کاربران این لیست تهیه شده است تا بتوانید با خیال راحت تری محصول مورد نظر خودتان را خریداری بکنید. امروزه می شود گفت که تلویزیون به یک بخش مهمی از زندگی روزمره افراد تبدیل شده است و می توان آن را در تمامی خانه ها نیز پیدا کرد. از دیگر برند های تلویزیون موجود در بازار می شود به کیفیت بسیار بالایی دارند و قیمت آن ها برای خرید مناسب می باشد ، می شود به تلویزیون های برند پاناسونیک ، ال جی و... نیز اشاره کرد که بسیار معروف و محبوب می باشند اما همانطور که گفته شد قرار است در این مقاله تلویزیون های برند سونی را برای خرید بررسی بکنیم.

بررسی بهترین مدل های تلویزیون سونی در ایران 

 

۱. تلویزیون ۵۵ اینچ سونی مدل X8500G

این مدل از تلویزیون‌های سونی سال ۲۰۱۹ وارد بازار شده و از وضوح تصویر 4K برخوردارست. رنگ‌های تصاویر به دلیل استفاده از فناوری‌هایی چون Live Colour و Triluminos بسیار طبیعی به نظر می‌رسند.

این مدل از بهترین تلویزیون سونی به فناوری HDR10 مجهز است که در کنتراست تصویر بسیار بالاست و صحنه‌های تاریک و روشن با تفکیک بالایی به تصویر کشیده می‌شوند.

تلویزیون سونی X8500G همچنین از استانداردهای HLG و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. در نتیجه تصویر خروجی چشم‌نواز و واقعی‌تر به نظر می‌رسد.

یکی دیگر از امکانات جالب این تلویزیون جستجوی برنامه مورد نظر با استفاده از صداست. می‌توانید اسم برنامه دلخواه‌تان را با صدای بلند بگویید و نرم‌افزار جستجوی تلویزیون آن برنامه را برایتان فراخوانی کند.

 

۲. تلویزیون ۶۵ اینچی سونی X7000G

این مدل از تلویزیون‌های سونی هم سال ۲۰۱۹ تولید شده و از نوع صفحه تخت است. صفحه نمایش آن از فناوری Triluminos برخوردارست که کمک می‌کند تصاویر شفاف‌تر و با کیفیت بیشتری دیده شوند. در واقع با این فناوری نمایش بسیاری از رنگ‌ها در پنل‌های LCD و TFT ممکن می‌شود.

فناوری دیگر مورد استفاده در این تلویزیون Live Colour است که پوشش طیف رنگی را تا ۳۰درصد افزایش می‌دهد. از فرمت‌های ویدیویی و تصویری که این تلویزیون پشتیبانی می‌کند می‌توان به MKV، M2TS، MP4، MPEG-4، TS، VC-1، VP7 و JPEG، GIF، PNG، MPO، BMP و فرمت‌‌های صوتی AAC، FLAC، M4A، MIDI، MP3 و ALAC اشاره کرد.

از ویژگی‌های دیگر این مدل تلویزیون سونی باید به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد: ۱۴۶,۳ × ۸۴,۵ × ۸ سانتی‌متر
نمایشگر: ۶۵ اینچی با وضوح تصویر 4K و پنل VA LCD
خروجی صدا: مجهز به ۲بلندگوی ۱۰وات (توان کلی سیستم صوتی:۲۰وات)
سیستم عامل: لینوکس
قیمت: ۲۳ میلیون تومان

۳. تلویزیون ۵۰ اینچی سونی مدل W660F

گر بودجه کمتری دارید و وضوح 4K برایتان مهم نیست، بهترین تلویزیون سونی برای شما W660F با نمایشگر ۵۰ اینچ و وضوح FHD است.

این مدل هم از فناوری‌های HDR برای افزایش کنتراست، Live Colour برای نمایش زنده رنگ‌ها و ارتقای شفافیت تصویر برخوردار است. همچنین به رابط هوشمند لینوکس مجهز است و می‌توانید از طریق وای‌فای به اینترنت هم متصل شوید

می‌توانید با کمک ۲درگاه USB، ویدیوها، عکس‌ها و موسیقی‌هایی که در ابزارهای دیگرتان مانند تلفن هوشمند ذخیره کرده‌اید در این تلویزیون پخش کنید و آنها را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون ببینید.

سیستم صوتی این تلویزیون ارزان سونی به فناوری +ClearAudio مجهز است که می‌تواند به‌طور خودکار صدا را در بهترین و واضح‌ترین حالت ممکن تنظیم کند.

از دیگر ویژگی‌های تلویزیون ارزان سونی W660F باید به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد: ۱۱۳× ۶۶× ۶,۸ سانتی‌متر
نمایشگر: ۵۰ اینچ با رزولوشن FHD و پنل VA
خروجی صدا: ۱۰ وات (دو بلندگوی ۵ واتی)
سیستم عامل: لینوکس
قیمت: ۱۵ میلیون تومان

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین تلویزیون‌های سونی در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد تهیه لوازم خامگی و جهزیه را دارید و می خواهید با بهترین برند های خارجی برای خرید جهزیه آشنا بشوید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین برند های لوازم خانگی خارجی بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. خرید لوازم خانگی و جهیزیه از یک برند خوب بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که قرار است تا سال ها از آن وسیله استفاده بکنیم و خرید لوازم خانگی که چندان کیفیت خوبی نداشته باشد ما را مجبور به تعویض سالیانه می کند لوازم زندگی می کند. در ادامه برای راحتی کار شما و آشنایی با بهترین برند های لوازم خانگی خارجی برای شما لیستی از بهترین برند ها تهیه کرده ایم تا با خیال راحت خرید تان را انجام بدهید. از دسته بهترین برند های لوازم خارجی در بازار می شود به برند هایی همچون بوش ، سامسونگ ، ال جی و... نیز اشاره کرد.

 

لیستی از بهترین لوازم خانگی خارجی

1. بررسی لوازم خانگی برند بوش 

بوش در این لیست از 10 مارک برتر لوازم آشپزخانه در جهان در سال 2020، رتبه چهارم را دارد. بوش یک شرکت مهندسی و فناوری چند ملیتی آلمان است که دفتر مرکزی آن در گرلینگن، نزدیک اشتوتگارت آلمان قرار دارد و این شرکت به دلیل محصولات با کیفیت بالا شناخته شده است. J.D. Power Ratings رتبه دوم را در بین برندهای برتر لوازم آشپزخانه به Bosch اعطا کرده که تنها پشت سر برند LG قرار دارد. بوش بیشتر یک مارک لوکس لوازم آشپزخانه محسوب می شود، زیرا قیمت محصولات آن ها معمولاً بیشتر از محصولات سامسونگ یا ال جی است. همچنین برخی محصولات مثل اجاق های خود خنک کننده و لوازم خانگی خود تمیز شونده از این برند، با قیمت های بسیار بالاتر ارائه می شود. بوش سال گذشته 84.84 میلیارد دلار درآمد سالانه داشت و از این نظر، در رتبه سوم مارک های برتر آشپزخانه در جهان قرار گرفت.

2. بررسی لوازم خانگی برند بوش 

شرکت ال جی یکی از بهترین برند های کره ای می باشد ، ال جی فعالیت خود را از سال 1947 آغاز کرده است ، در رابطه با ساخت محصولات ال جی باید بیان کنیم که برخی از محصولات ال جی در خود کشور کره ساخته میشوند اما در برخی از موارد قطعات محصولات الجی در خود کره ساخته شده و در کشور های دیگری چون چین ، ایران ، ژاپن ، مصر ، مالزی و … مونتاژ می شوند .

منظور از مونتاژ کردن این می باشد که قطعاتی که ساخت کشور کزه هستند در داخل کشور دیگری در کنار هم دیگر پیوند میزنند تا محصول اصلی را بسازند ، برند ال جی اولین برندی بوده است که سولاردام ها را تولید کرده اند . مارک ال جی هم همانند دیگر برند های معتبر دارای گارانتی می باشد .در واقع الجی برای هر یک از محصولات خود گارانتی جداگانه ای با مدت زمان معین در نظر میگیرد. در ایران به راحتی می توانید نمایندگی خرید محصولات الجی را پیدا کنید .

 

3.بررسی لوازم زندگی برند سامسونگ

امسونگ یک برند لوازم خانگی کره‌‌ای است که از سال 1938 تاسیس شد و به صادرات فرآورده‌های دریایی پرداخت، سپس در دهه 1950 و 1960 وارد بیمه عمر وو منسوجات شد در دهه 1970 تلویزیون سیاه و سفید ساخت و کم‌کم تولید لوازم خانگی دیگر را آغاز کرد، سپس در دهه 2000 به بازار موبایل و لوازم ارتباطی هم وارد شد. و در دهه اخیر رقیب سرسخت برندهای مشهور دنیا از جمله اپل شده است.

چرا سامسونگ معروف است؟

سامسونگ در زبان کره‌ای یعنی 3 ستاره و این شرکت از سال 2000 به بعد رشد چشم‌گیری در کل دنیا داشته است. سامسونگ در سال ‌2005 از دیدگاه Businessweek به عنوان برترین تولیدکننده لوازم برقی شناخته شده است.

بهترین‌های سامسونگ: سامسونگ تلویزیون و یخچال‌های بسیار خوبی دارد.

به سامسونگ اعتماد کنیم؟ بله سامسونگ در سال‌های اخیر پیش‌رفت‌های زیادی در تمام شاخه‌های تولید لوازم خانگی خود داشته است و برای جلب اطمینان مصرف کننده تیم تحقیق و توسعه‌ای قوی دارد و هنگامی که در سال 2016 باتری گوشی‌های نوت 7 آتش گرفت، مدیران شرکت سامسونگ به رسم عذرخواهی از مصرف‌کنندگان روی استیج به مردم تعظیم عذرخواهی کردند.

4. بررسی  برند KitchenAid

آخرین برند از فهرست 10 مارک برتر لوازم آشپزخانه در جهان که توسط وب سایت فروشگاه آنلاین ژینال گردآوری شده است، برند KitchenAid، مارک لوازم خانگی آمریکایی متعلق به شرکت Whirlpool است. KitchenAid یک مارک کلاسیک است که به دلیل محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب شناخته شده است. یکی از بزرگترین ویژگی های KitchenAid، رنگ های مختلفی است که محصولات آن را خاص می کند. همچنین درصد قابلیت اطمینان این برند،20.54٪ است.

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین لوازم خانگی خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از مهم ترین پرسش های شما که در ارتباط با بهترین مارک های لوازم خانگی ایرانی می باشد بررسی بکنیم و بهترین برند ها را برای شما معرفی بکنیم. برند های ایرانی با توجه به تحریم های صورت گرفته در چند سال اخیر باحمایت مردم از تولید کالای داخلی توانتسه ان خودی نشان بدهند و دوبارهجایگاه خود را در بازار پس بگیرند. از دسته بهترین مارک های لوازم خانگی در بازار ایران می شود به لوازم خانگی های برند اسنوا ، پارس خزر ، پاکشوما و... نیز اشاره کرد. در ادامه هزماه من باشید تا بیش تر این موارد را بررسی بکنیم و آن ها را زیر ذره بین بررسی ببریم. وجه تمایز لوازم خانگی های ایرانی با خارجی ها می شود به قیمت بسیار ارزان تری که لوازم خانگی ایرانی دارند اشاره کرد. بیایید ابتدا به بررسی برند اسنوا بپردازیم و آن را بررسی بکنیم. 

 ۱. اسنوا؛ یک برند ملی و اصیل ایرانی

بد تولید اسنوا شامل محصولات متنوعی است: ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق‌گاز، یخچال‌فریزر، تلویزیون و تجهیزات توکار از قبیل فر و قهوه‌ساز. البته، قهوه‌ساز که می‌گوییم منظورمان قهوه‌سازهای رومیزی و قابل‌حمل نیست؛ قهوه‌سازهای اسنوا توکارند و خود به آسیاب‌ قهوه چندحالته مجهزند.

اسنوا را می‌توان برندی برای کلیه لوازم اساسی آشپزخانه دانست. اما وجه تمایز اسنوا با سایر برندهای وطنی رقیب در چیست؟ خود اسنوا، به‌خصوص، روی کیفیت بالای مواد اولیه و لعاب‌کاری محصولاتش مدعی است؛ ادعا دارد که از مواد اولیه قابل‌رقابت با مواد موردمصرف در کارخانجات تراز اول دنیا استفاده می‌کند و نیز ماشین‌آلات و فرمولاسیون مورداستفاده در لعاب‌کاری محصولاتش بر استانداردهای اروپا و آمریکا منطبق‌ است.

برای مثال، برخی محصولات فِردار اخیر اسنوا از لعاب هوشمند خودتمیزشونده برخوردارند. یعنی پس از هر بار پخت‌وپز نیازی به تمیزکاری نیست، بلکه قسمت‌هایی از فر که به پوشش خودتمیزشونده مجهزند بدون نیاز به هیچ دخالتی توسط مصرف‌کننده به‌خودی‌خود از ذرات غذا پاک خواهند شد.

 

۲. پارس خزر؛ نیم‌قرن همراهی، مشارکت و همدلی

پارس خزر نامی آشنا در صنعت لوازم خانگی وطنی است و یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی به شما می‌رود. اغلب‌مان پارس خزر را به پلوپزهای خوش‌ته‌دیگ این برند می‌شناسیم. حتی ایرانیان خارج‌نشین هم، بااینکه انواع‌واقسام پلوپزهای آن‌ورآبی برایشان مهیاست، باز خاطرخواه پارس‌خزرند. پلوپزی هم که در تصویر می‌بینید، از سِری پلوپزهای دیجیتالی پارس خزر است که چند مدل برنامه پخت دارند.

اما محصولات پارس خزر تنها به پلوپز محدود نمی‌شوند. در حال حاضر، پارس خزر بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران است و تقریبا همه خرده‌ریزهای برقی جهیزیه را شامل می‌شود. حتی جالب است بدانید پارس خزر اسپرسوساز هم دارد. تولیدات این برند پیشتر با نام پارس توشیبا به بازار عرضه می‌شدند، اما از سال ۱۳۶۱ تاکنون با نام تجاری پارس خزر و سایا شناخته می‌شوند.

3. تولیپس (تولید کننده با تجربه در صنعت لوازم خانگی)

تولیپس برای نخستین بار در سال 1380 توسط شرکت صنايع الکتريکي ناسيونال ایران به بازار کشور معرفی شد که البته این شرکت پیش از معرفی این برند لوازم خانگی، در زمینه عرضه محصولات پاناسونیک در ایران فعالیت می کرد.

شرکت صنايع الکتريکي ناسيونال ایران (سهامی خاص) در دی ماه سال 1351 با مشارکت 70 درصدی گروه ژاپنی ماتسوشيتا الکتريک با نام تجاری ناسيونال شروع به کار کرد که در واقع موسس این شرکت همان شخصی است که برند پاناسونیک را بنا نهاد. شرکت تولیپس در حال حاضر انواع مختلفی از لوازم های برقی های کوچک مانند جاروبرقی، پلوپز، چای ساز و.. را روانه بازار لوازم خانگی ایران می کند و در لیست لوازم خانگی ایرانی برتر قرار می گیرد.

4. ایکس ویژن (سابقه دیرینه در تولید تلویزیون با کیفیت)

برند ایکس ویژن در سال 1385 توسط شرکت مادیران به منظور تولید تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری راه اندازی شد و از سال 1395 به تولید دیگر محصولات خانگی نظیر ماشین لباسشویی، دستگاه تصفیه هوا و یخچال فریزر مشغول شد.تلویزیون های ایکس ویژن با استقبال مشتریان مواجه شدند و از قابلیت های آن ها می توان به رزولوشن و کیفیت بالا و قابلیت های هوشمند اشاره کرد.

ماشین لباسشویی و یخچال فریزرهای ایکس ویژن نیز از برچسب انرژی A و بالاتر برخوردار بوده که در نتیجه مصرف انرژی پایین تری دارند. از دیگر مزیت های محصولات ایکس ویژن می توان به تنوع بالا و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته نام برد. تلویزیون های ایکس ویژن در بازار ایران پرطرفدار بوده و می تواند جایگزین مناسبی برای برندهای خارجی باشد.



:: برچسب‌ها: بهترین لوازم خانگی های ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروزه یکی از وسایلی که در بین بسیاری از مردمان محبوب شده است ، می شود به دستگاه های اسپرسو ساز اشاره کرد. در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مارک های ارسپرسو ساز در بازار بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. در بازار امروزه مدل های متفاوت و مختلفی وجود دارد که به تولید دستگاه های اسپرسو ساز می پردازند اگر در بین این همه مدل سردرگم شده اید و نمی دانید برای خرید کدام مدل باید اقدام بکنید همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل ها و مارک های اسپرسو ساز بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. از بهترین مارک های دستگاه اسپرسو در بازار می شود به دستگاه هایی همچون نوا ، اسپرسو ساز دلونگی ، دلمونتی و... نیز اشاره کرد که بسیار پرطرفدار و معروف می باشند. همچنین برخی از دستگاه های قهوه ساز موجود در بازار دارای ویژگی های بسیار متفاوتی نیز می باشند و برخی از آن ها دارای نازل بخار و قابلیت ساخت کاپوچینو را نیز دارا می باشند. در ادامه بیش تر به بررسی بهترین مارک های اسپرسو ساز می پردازیم.

بررسی بهترین مارک اسپرسو ساز

۱. اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

اسپرسوساز دلونگی (Delonghi) مدل EC685 در سه رنگ قرمز، سفید و مشکی و با بدنه استیل ضد زنگ تولید شده و با فشار بخار ۱۵ بار، از پرفروش‌ترین اسپرسوسازهای بازار است.

این دستگاه دارای نازل بخار است و با استفاده از آن می‌توانید شیر داغ یا فوم شیر برای کاپوچینو استفاده کنید. در ضمن می‌توانید فاصله لیوان و نازل را تنظیم کنید. از نوشیدنی‌های قابل تهیه در این دستگاه می‌توان به اسپرسو، کاپوچینو، شیر گرم و آب جوش اشاره کرد.

این مدل از بهترین اسپرسو ساز به قابلیت تنظیم دمای قهوه (سرد، ولرم و داغ) و قابلیت غلظت قهوه مجهز است و دارای قطع‌کن خودکارست. از دیگر ویژگی‌های این اسپرسو ساز دلونگی ارزان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد ۳۶۵x ۱۵۵x ۳۱۰ میلی‌متر و وزن ۴ کیلوگرم
قابلیت تنظیم میزان بخار به‌صورت دستی
حجم مخزن آب ۱,۲ لیتری و حجم مخزن قهوه ۳۰ گرمی
توان ۱۳۵۰ وات
دو عدد نازل قهوه
یکی از نکات ضعف این دستگاه نداشتن قابلیت آسیاب قهوه است که با توجه به قیمتش تقریبا قابل چشم پوشی است.

 

2) اسپرسوساز دلونگی Delonghi ELETTA ECAM44.660B

اگر به دنبال اسپرسوسازی حرفه‌ای با امکانات پیشرفته و بادوام برای کافه و منزل خود هستید این مدل که به نام ELETA شناخته می‌شود بهترین گزینه است. زیرا با امکاناتی پیشرفته امکان تهیه نوشیدنی‌های‌ متنوع را به شما می‌دهد و در آن آب جوش، شیر گرم،کاپوچینو، اسپرسو، کافه لاته، لانگو، ماکیاتو با درجات مختلف غلظت قابل تهیه است.

قابلیت شخصی‌سازی مقادیر شیر و قهوه علاوه بر تنظیمات پیش فرض دستگاه و تولید کف شیر با مخزن شیر و مکانیسم بخاردهی نوشیدنی‌های ترکیبی که با قهوه و شیر سرو می‌شوند، همه مصرف‌کنندگان را راضی نگه می‌دارد. نازل دوتایی و امکان تنظیم فاصله‌ی فنجان و نازل برای فنجان‌های کوچک تا لیوانی به ارتفاع 14.2 سانتی‌متر قابل استفاده است. شاید قابلیت مهم و مفید این مدل سیستم گرمایشی دو بخشی مجزا برای تهیه آب جوش و دیگری برای گرم‌کردن شیر باشد که باعث افزایش سرعت فرآیند آماده‌سازی نوشیدنی می‌شود. ضمن آن که آب جوش برای تهیه انواع چای و دمنوش، تنوع نوشیدنی‌ها را افزایش می‌دهد.

3. اسپرسوساز نسپرسو مدل Creatista Plus

اسپرسوساز کپسولی کریتیستا پلاس نه‌تنها طراحی زیبایی دارد، بلکه از پیشرفته‌ترین سیستم‌ها و تنظیمات برای تهیه قهوه استفاده می‌کند و به همین خاطر در فهرست بهترین اسپرسو ساز خانگی جای گرفته است.

این دستگاه مناسب تهیه انواع نوشیدنی مانند کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، ریسترتو، لانگو، فلت وایت، شیر با بافت‌های مختلف و آب جوش است.

این دستگاه همراه یک پارچ استیل برای تهیه شیر گرم عرضه می‌شود که حجمی معادل ۴۸۰ میلی‌لیتر دارد. این محصول ۹ گزینه برای آماده‌سازی شیر دارد که شامل ۴ گزینه برای انتخاب بافت شیر با طعم‌های مختلف و ۵ گزینه برای دمای شیر می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این اسپرسوساز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت تهیه ۸ بافت قهوه
خاموش شدن خودکار بعد از ۹ دقیقه
ظرفیت ۸ تا ۱۲ کپسول
وزن ۶,۲ کیلوگرم و ظرفیت مخزن ۱,۵ لیتر
مجهز به سیستم کاپوچینو ساز، فیلتر آب، نشانگر سطح آب، سینی چکه‌گیر و قابلیت تولید کف شیر
توان مصرفی ۱۳۰۰ تا ۱۶۰۰ وات
دارای یک نازل قهوه
اسپرسوساز دلونگی کریتیستا پلاس از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۴ ستاره دریافت کرده و در بازار با قیمت ۱۷میلیون و ۹۸۰هزار تومان به فروش می‌رود.

4. اسپرسوساز Espressione Stainless Steel Machine Espresso and Coffee Maker

قهوه‌ساز و اسپرسوساز استیل ضدزنگ Espressione با طراحی کشور سوئیس از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار است و با آن می‌توانید اسپرسو، قهوه فیلتر شده و لاته موردعلاقه خود را با بهترین کیفیت تهیه کنید. این دستگاه دارای مخزن آب شفاف 1.5 لیتری، یک دستگیره تنظیم، چهار دکمه و 2 لامپ LED آبی‌رنگ است و قابلیت برنامه دادن دارد و می‌تواند میزان آب را تشخیص دهد تا در صورت تمام شدن آب، خاموش شود.

قهوه‌ساز Espressione Stainless Steel با فشار بخار 19 بار و سیستم گرم‌کننده ترموبلاک قهوه قوی، غلیظ و خوشایندی تولید می‌کند و هر بار 10 فنجان قهوه به شما تحویل می‌دهد که به لطف سینی گرم‌کننده، تا زمان مصرف گرم باقی می‌مانند. فشار بخار در این دستگاه بالاتر از حد معمول قهوه‌سازهای هم‌رده است که تاثیر مستقیمی بر کیفیت و غلظت اسپرسو دارد.

این دستگاه ظاهر و عملکرد یک قهوه‌ساز حرفه‌ای و همه‌کاره را دارد. نازل بخار قدرتمند آن، کف شیر خوشمزه‌ای برای کافه لاته و کاپوچینو تولید می‌کند و امکان جوش کردن آب برای چای و دمنوش را دارد و مخزن قهوه برای سرو کردن به راحتی جدا می‌شود.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک اسپرسو ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین مارک های آرام پز در بازار بپردازیم و به پرسش هایی همچون ، آرام پز چیست ؟، آرام پز چه مارکی خوبه بخرم ؟ و... را بررسی می کنیم. اگر هیچ اطلاعاتی در ارتباط با خرید آرام پز ندارید جای هیچ نگرانی نیست چرا که در ادامه قرار است به بررسی راهنمای خرید آرام پز هم بپردازیم. از بهترین برند های موجود در بازار که به تولید آرام می پردازند ، می شود به برند هایی همچون برند بوش ، فلر و... نیز اشاره کرد که بسیار محبوب می باشد و به علت کیفیت بالا و خدمات بسیار خوبی که ارائه می دهند ، بسیار معروف و محبوب می باشند. از مزایای دستگاه آرام پز هم می شود به انرژی مصرفی بسیار کمی که دارند اشاره کرد که سبب صرفه جویی در مصرف برق نیز می شود. همچنین از سایر ویژگی های آرام پز می شود به کم سر و صدا بودن آن ها در زمان پختن غذا ها اشاره کرد که هیچگونه مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کنند

نحوه استفاده از آرام پز

برای طبخ غذا با استفاده از این محصولات تنها کافی است تا مواد غذایی را درون ظرف اصلی گذاشته و زمان پخت و دستورات مربوط به آن را تنظیم نمایید و پخت را آغاز کنید. بعد از آماده شدن غذا و کامل شدن فرآیند پخت، دستگاه به طور خودکار خاموش میشود و دیگر نیازی به بررسی و یا نگرانی از سوختگی غذا وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید که ظرف اصلی این دستگاه ها دارای پوشش کاملاً نچسب است که از سرامیک یا تفلون ساخته شده و غذا بعد از پخت به راحتی از کف و بدنه ظرف جدا خواهد شد. محدوده دما پخت دستگاه نیز بین ۷۰ تا ۱۴۰ درجه سنتیگراد بوده که مانع از سوختگی غذا می شود و میتواند به آرامی غذا را طبخ نماید.

آیا من واقعا به آرام پز نیاز دارم؟

آرام پز وسیله‌ای همه‌کاره برای آشپزخانه شماست. این وسیله با استفاده از رطوبت موجود در غذاهایی مانند خورش‌ها، سوپ‌ها و کسرول‌ها، آن‌ها را در دمایی بسیار پایین می‌پزد. این محصول مخصوصا برای پخت سوپ گوشت یا مرغ یا هر نوع حبوبات بسیار کارآمد است. آرام پزها از جمله وسایل بسیار کارآمد آشپزخانه هستند؛ چراکه می‌توانید غذا را برای پخت در آن‌ها گذاشته و آن را ساعت‌ها رها کنید و به کار خود برسید. علاوه بر این می‌توانید با استفاده از آرام پزها گوشت‌های دیرپز و ارزان‌تر را بپزید. بعلاوه با پخت غذا با آرام پز نیازی به فعالیت زیادی نداشته و آشپزخانه خود را کمتر به هم می‌ریزید و نیازی به بالا بردن نابجای دمای آشپزخانه خود نیز ندارید. پس خرید آرام پز را در فهرست خریدهای خود قرار دهید.

 

 2 مورد از بهترین آرام پز های موجود در بازار 2022

در میان تنوع مدل ها و برند ها در بازار انتخاب مناسب بسیار سخت است، چرا که هر مدلی می تواند دارای بخشی از ویزگی های خوب باشد، اما ما برای اینکه در هنگام خرید انتخابی راحت تر و لذت بخش تری داشته باشید پنج مورد از بهترین آرام پز های موجود در بازار را برای شما تهیه کرده ایم.

راهنمای خرید بهترین آرام پز فلر مدل rc99

آرام پز فلر مدل rc99 از این برند مطرح جزو کامل ترین آرام پز های موجود در بازار است که تمام آن چه که یک مصرف کننده می خواهد را در خود جای داده، این برند که همیشه جزو مطرح ترین تولید کننده های لوازم آشپزخانه بوده در تولید آرام پز هم عملکرد بسیار خوبی داشته.

راهنمای خرید بهترین آرام پز میگل مدل GRC 830

برند میگل این آرام پز را برای خانواده های 4 تا 6 نفره با ظاهری زیبا و مدرن طراحی کرده است، آرام پز میگل مدل GRC 830 یکی از آرام پز هایی است که مجموعه ای کامل از تمام امکانات می باشد و هر آن چه را که یک مصرف کننده بخواهد در خود جای داده، اعم از:

گنجایش 3 لیتری.
جنس بدنه از پلاستیک سخت.
دارای صفحه نمایشگر.
توان مصرفی 600 واتی.
دارای 8 برنامه پخت.
دستگیره حمل دیگ.
دارای حالت گرم نگه دارنده.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک آرام پز ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

از دسته وسایل محبوب در بازار که امروزه بسیار پرفروش و پرطرفدار می باشد ، می شود به دستگاه های غذاساز اشاره کرد. در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی  بهترین مارک های غذاساز بپردازیم و ویژگی های آن را بررسی بکنیم. از دلایل مبحوبیت غذاساز در بازار می شود به این مورد اشاره کرد که سبب می شود تا فرایند درست کردن غذا و آماده کردن مواد اولیه برای شما سریع تر از قبل پیش برود. از بهترین مارک های غذاساز موجود در بازار می شود به ، غذاساز های برند پارس خزر ، فیلیپس ، بوش و... نیز اشاره کرد که از دسته بهترین و پرطرفدار ترین مارک های غذاساز در بازار می باشد. در میان غذاساز های ایرانی و خارجی چندان تفاوتی وجود ندارد و اگر قیمت غذاساز ها برایتان مهم نمی باشد پیشنهاد به شما استفاده از غذاساز های خارجی است. در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا بیش تر به بررسی این بهترین مارک های غذاساز بپردازیم. 

معرفی بهترین مارک های غذاساز 

1. غذاساز فیلیپس مدل HR7778

غذاساز فیلیپس مدل HR7778 یکی از محصولات خوب این برند هلندی با قابلیت‌های مختلف است. دستگاه دارای بدنه‌‌ای زیبا با طراحی شیک است. پیچ تنظیم دستگاه روی بدنه قرار دارد. به‌وسیله‌ی این پیچ می‌توانید قدرت دستگاه را در سرعت‌های مختلف تنظیم کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه عدم روشن شدن موتور در صورت نصب نادرست قسمت‌های مختلف است. اگر ظرف مخلوط‌کن یا خردکن به‌درستی روی دستگاه نصب نشود یا درب دستگاه به‌خوبی بسته نشده باشد، موتور روشن نخواهد شد. به این ترتیب می‌توان گفت این غذاساز از ایمنی بالا برخوردار است.

این دستگاه از اجزای مختلف تشکیل شده است؛ آبمیوه‌گیری پلاستیکی، ظرف مخلوط‌کن، تیغه‌ی خردکن و دیسک‌های رنده و برش‌زن ازجمله اجزای این غذاساز هستند.

2.غذاساز گوسونیک محصولی با ظرفیت و کیفیت بالا

غذاساز گوسونیک مدل gfp-890، محصولی با ظرفیت و کیفیت ساخت بالا، توان مصرفی مناسب (500وات) و قابلیت‌های ویژه که برای هر آشپزخانه‌ای لازم است. این دستگاه دارای یه پارچ مخلوط کن، ظرف آسیاب و سه تیغه متفاوت رنده که خرد کردن ریز و درشت و خلالی را انجام می‌دهند. تیغه‌های این دستگاه از جنس استیل و مقاوم هستند.

همچنین در حالت خرد کن که ظرف اصلی روی موتور سوار می‌شود و تیغه‌ها، صفحات رنده یا سری مخصوص ورز دادن داخل این ظرف قرار گرفته و دستگاه را تبدیل به یک خرد کن قدرتمند تبذیل می‌کند که می‌تواند میوه و سبزیجات و حتی گوشت را ریز و آماده طبخ کند. آب مرکبات گیری نیز از قابلیت‌های خوب این دستگاه است.

3.  خرید غذاساز بوش مدل MCM3201B

غذاساز «بوش» مدل « MCM3201B» یکی از دستگاه‌های باکیفیت ارائه‌شده در بازار است. این غذاساز چندکاره، بدنه‌ای اصلی دارد که موتوری قدرتمند داخل آن قرار گرفته است. بدنه با ترکیب رنگ‌های مشکی زیبایی خاصی دارد که به جذابیت آشپزخانه هم اضافه می‌کند. روی دستگاه، پیچ تنظیم سرعت و روشن و خاموش تعبیه ‌شده که از حالت پالس یا لحظه‌ای هم پشتیبانی می‌کند. این پیچ تنظیم می‌تواند به‌صورت پله‌ای تنظیم شده و در دو سرعت تعریف شود. در بالای بدنه‌ی اصلی، ظرف خردکن متصل می‌شود که این امکان را ایجاد می‌کند تا با اتصال تیغه‌ها و دیسک‌های رنده‌ی مختلف، عملکردهای متفاوتی از دستگاه مشاهده شود؛ مثلا ریزکردن، خردکردن، رنده به صورت ریز و درشت. پارچ مخلوط‌کن نیز در غذاساز بوش مدل MCM3201B وجود دارد تا بتوان مخلوط‌های مایع، آبمیوه‌ و اسموتی‌های متنوع تهیه کرد.

4. غذاساز فلر مدل HB 851

غذاساز فلر مدل HB 851 یکی از محصولات باکیفیت این برند آلمانی است. جنس بدنه‌ی این محصول از پلاستیک است. توان مصرفی این غذاساز ۸۰۰ وات و مجهز به عملکرد توربو است.

غذاساز فلر مدل HB 851 دارای تیغه‌ای از جنس استیل ضد زنگ و محفظه‌ی پلاستیکی خردکن به گنجایش ۳/۱ لیتر است. این دستگاه فاقد امکاناتی چون مخلوط‌کن، یخ‌خردکن، آبمیوه‌گیری و چرخ‌گوشت است. اما به همراه امکانات دیگری چون رنده‌ی نگینی، چیپس‌ساز و خمیرزن عرضه می‌شود.

این محصول همچنین دارای یک پیمانه‌ی مدرج ۱ لیتری است ۱۰ تیغه و لوازم جانبی دارد. سری مخلوط‌کن این دستگاه قابلیت استفاده در مواد داغ را هم دارد.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک غذاساز ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مقاله همراه من باشید زیرا قصد داریم به بررسی بهترین برند های تلویزیون بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. امرزوه یکی از وسایلی که می شود آن را در هر خانه ای پیدا کرد ، می شود به دستگاه های تلویزیون نیز اشاره کرد. اگر قصد خرید بهترین مارک تلویزیون را دارید اما در انتخاب خرید خود سردرگم هستید و نمی دانید کدام برند برای خرید مناسب است هیچ جای نگرانی نیست. البته حق هم دارید با وجود این همه مدل و برند های مختلف در بازار پیدا کردن بهترین مارک تلویزیون بسیار سخت است. از دسته بهترین برند های تلویزیون که در ادامه قصد بررسی آن ها را داریم می شود به تلویزیون های ایرانی برند ایکس ویژن ، گلدیران ، جی پلاس و.. نیز اشاره کرد جزو بهترین مدل های تلویزیون در بازار می باشند و بسیار پرطرفدارند چرا که هم کیفیت بالایی دارند و هم از قیمت پایین تری نیز برخوردار می باشند.در ادامه ی این مقاله هرماه من باشید .

تلویزیون ایرانی چی بخرم ؟

از برندهای خوش‌نام داخلی، در حال حاضر می‌توان به ایکس‌ویژن، اسنوا، جی‌پلاس و شهاب اشاره کرد که از پرفروش‌ترین برند‌های ایرانی محسوب می‌شوند. سابقه فعالیت برخی از این برندها به‌بیش از یک دهه برمی‌گردد که همگی آنها در ارائه تلویزیون‌های خوش‌قیمت به‌همراه پشتیبانی از قابلیت‌های ضروری و داشتن کیفیت قابل‌قبول تلاش می‌کنند. در این لیست شاهد معرفی محصولاتی اکثرا از این مارک‌ها هستیم تا بتوانیم به‌اطمینان خرید آنها را به شما پیشنهاد کنیم.

 

تلویزیون هوشمند جی پلاس

تلویزیون جی پلاس توسط شرکت گلدیران ساخته و به بازار عرضه می‌شود. گلدیران یک شرکت معتبر و خوش نام ایرانی است که سال‌ها نمایندگی و خدمات پس از فروش ال‌جی در ایران را بر عهده داشته و به خوبی توانسته بود برند ال‌جی را راضی نگه دارد. بعد از خروج برندهای کره‌ای شامل سامسونگ و ال‌جی از بازار ایران، شرکت گلدیران با خط تولید قبلی خود اقدام به مونتاژ و تولید محصولات ایرانی با نام برند جی پلاس کرد. تلویزیون جی پلاس یکی از محصولات خوب این شرکت است که توانسته رضایت بسیاری از مصرف‌کنندگان ایرانی را جلب کند.

تلویزیون جی پلاس در انواع مختلف معمولی و هوشمند، در ابعاد گوناگون و با کیفیت‌ تصویرهای متفاوت 4k، Full HD و HD به بازار عرضه می‌شود. بنابراین شما هیچ محدودیتی در انتخاب نوع تلویزیون مورد نظر خود نخواهید داشت. یکی از تلویزیون‌های بسیار محبوب و پرفروش جی پلاس، تلویزیون هوشمند ال‌ای دی مدل GTV-50LU722S است که در اندازه 50 اینچ به بازار عرضه شده و بسیاری از مشخصاتی که از یک تلویزیون باکیفیت انتظار دارید را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. سیستم عامل به کار رفته در نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس، اندروید نسخه‌ی 9 است که امکان استفاده از برنامه‌های بیشتری را فراهم می‌کند. البته بهتر است انتظار بسیار بالایی از محصولات داخلی نداشته باشید. همین که جی پلاس توانسته است یک تلویزیون با قیمت مناسب، مطابق با تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت 4k مشابه بسیاری از مدل‌های خارجی ارائه کند، کافی است.

 

تلویزیون هوشمند اسنوا

بسیاری از مردم اسنوا را با نام یخچال و فریزر می‌شناسند اما اسنوا یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید تلویزیون است. این شرکت در سال 1384 با تولید اجاق گاز و کولر آبی کار خود را آغاز و به تدریج دامنه محصولات خود را گسترده‌تر کرد. تلویزیون‌های هوشمند اسنوا یکی از بهترین تلویزیون‌های ایرانی موجود در بازار هستند که در ابعاد و اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند.

از جمله پرفروش‌ترین تلویزیون‌های اسنوا می‌توان به تلویزیون ال ‌ای دی هوشمند مدل SSD-50SA620U و تلویزیون ال ای دی SSD-55SA620U اشاره کرد که به ترتیب در اندازه‌های 50 و 55 اینچ به بازار عرضه می‌شوند. امکاناتی که این تلویزیون‌ها ارائه می‌دهد شامل کیفیت تصویر 4K (Ultra HD)، دو درگاه USB، درگاه‌های HDMI وکامپوزیت است. سیستم عامل به کار رفته در تلوزیون‌های هوشمند اسنوا اندروید نسخه‌ی 9 است.

بهترین تلویزیون های ایرانی – تلویزیون شهاب مدل 55SH301UFL

شرکت شهاب با بیش از نیم قرن فعالیت درحوزه تولید محصولات الکترونیکی و تلویزیون، یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تولید لوازم برقی خانگی است. تلویزیون شهاب 55SH301UFL طراحی چشم‌نواز و عملکردی عالی دارد.

 پنل 55 اینچی این تلویزیون ساخت ایران تصاویر را با وضوح خیره‌کننده 4K و 2160 در 3840 پیکسل درکنار کنتراست بالا ‌نمایش می‌دهد. این دستگاه دارای رابط کاربری هوشمند اندروید است که با استفاده از آن می‌توان انواع اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی را اجرا کرد. پردازنده این رابط هوشمند شامل هسته Cortex-A53 است و رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایت را در اختیار دارد. افزون‌بر این، گیرنده دیجیتال و مرورگر وب نیز از دیگر امکانات جذاب این مدل هستند. در قاب پایینی تلویزیون دو مجرای خروجی صدا با توان 8 وات وجود دارد که منجر به توان کلی صوتی 16 وات می‌شود.

فناوری صفحه: LED
اندازه صفحه: 55
رزولوشن: 4K
رابط هوشمند: دارد
توان خروجی صدا: 16 وات
قابلیت‌ها: اندروید 9، نصب برنامه از طریق USB یا مرورگر وب، پشتیبانی از ضبط دیجیتال، تنظیمات مخصوص هتل

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین برند های تلویزیون در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروزه از محبوب ترین و پرکاربرد ترین لوازم خانگی که می شود آن را در هر خانه ای پیدا کرد می شود به دستگاه مایکروویو اشاره کرد ، اگر مایکروویو خریداری کرده اید اما طریقه ی کار کردن با آن را نمی دانید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید. از مهم ترین ویژگی های مایکروویو می شود به استفاده کردن از آن برای گرم کردن غذا و یخ زدایی مواد گوشتی اشاره کرد. همچنین برخی از مایکروویو های موجود در بازار دارای قابلیت هایی همچون طبخ مواد غذایی همچون گوشت و ماهی و مرغ را دارا می باشند که می تواند در آشپزخانه به بانوان های ایرانی بسیار کمک بکند. قبل از آنکه به صورت کامل به بررسی کارایی مایکروویو ها بپردازیم .ابتدا بیایید به پرسش مایکروویو چیست پاسخ بدهیم . مایکروویو از دسته لوازک خانگی است که وطیفه ی آن گرم کردن و طبخ مواد غذایی از طریق اشعه می باشد.

 

آیا مایکروویو ایمن است؟

البته در گذشته مردم با مشکلاتی هنگام استفاده از این وسیله مواجه بودند. این مشکلات بیشتر به علت استفاده از ظروف نامناسب بودند. پخت بیش ازحد غذا از دیگر مشکلات محسوب می شد. همچنین نگرانی در مورد استفاده از پوششی که برای پوشاندن غذا در هنگام پختن آن توسط مایکروویو وجود داشت. خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی این مشکلات و نگرانی ها برطرف شده اند و استفاده از مایکروویو با رعایت نکات زیر کاملا ایمن می باشد.

- تنها از ظروف مناسب و مخصوص مایکروویو استفاده کنید.

- تنها از پوشش ایمن و مناسب برای پوشاندن غذا در مایکروویو استفاده کنید.

- در صورت امکان از تنظیمات پخت اتوماتیک که در بیشتر مایکروویوهای امروزی موجود است و مانع پخت نامناسب(زیاد یا کم پخته شدن) می¬شود، استفاده کنید.

کاربردهای مایکروویو

بیشتر ما از مایکروویو تنها برای پختن غذا و یا گرم کردن آن استفاده می کنیم. اما آیا می دانستید که از دستگاه مایکروویو استفاده های بیشتری نیز می توان کرد؟ ما در این مقاله به چند مورد از آنها اشاره می کنیم.

1. ضدعفونی کردن و دفع بوی بد اسکاچ ظرفشویی با مایکروویو

اگر بعد از شستن ظرف ماهی، اسکاچ و اسفنج ظرفشویی تان بوی بد ماهی گرفت، آن را دور نیندازید. اسکاچ را در یک ظرف آب و آبلیمو یا سرکه خیس کنید، سپس آن را به مدت یک دقیقه در مایکروویو بگذارید. برای برداشتن اسکاچ از داخل مایکروویو حتما دستکش مخصوص آشپزی تان را به دست کنید. اسکاچ شما بوسیله حرارت مایکروویو کاملا ضدعفونی شده و بوی بد خود را از دست خواهد داد.

2. تمام مواد غذایی شام تان را تنها در 10 دقیقه بپزید

می توانید ماهی قزل آلا و سبزیجات و سیب زمینی تان را در مدت زمان بسیار کمی در این دستگاه برای شام آماده کنید. برای سرخ کردن، پختن، بخار پز کردن غذاهایتان از مایکروویو استفاده کنید. تنها باید برای هر نوع طبخ غذا مدت زمان دستگاه را تنظیم کنید.

3. گرم کردن محصولات آرایشی با مایکروویو

ممکن است بعضی ها عادت داشته باشند کرم های آرایشی شان را در یخچال بگذارند. گرم شدن یک کرم آرایشی ممکن است پانزده تا بیست دقیقه از وقت شما را بگیرید. اما با استفاده از دستگاه مایکروویو براحتی می توانید این زمان را به حداقل برسانید. (البته قبل از زدن کرم روی صورت گرمی آن را با دست تان امتحان کنید تا صورت تان نسوزد.) یا برای امتحان دقیق تر آن را با ساق پایتان بمالید و اگر هنوز سرد بود باز هم در مایکوویو گذاشته و حرارت دهید. برای اینکه دستگاه تان کثیف نشود می توانید کرم را داخل یک ظرف مخصوص مایکروویو بگذارید.

4. برشته کردن آجیل، نارگیل و تست كردن نان در مايكروفر

 برای برشته کردن مواد غذایی تان هم می توانید از مایکروویو استفاده کنید؛ برشته کردن آجیل و نان و ... با استفاده از مایکروویو زمان زیادی لازم ندارد. اما اگر بخواهید این کار را با استفاده از یک ماهیتابه انجام بدهید باید سه برابر زمان بگذارید. برای برشته کردن به این صورت انجام بدهید که آجیل یا نان و ... را در یک بشقاب بریزید و آنها را پخش کنید به صورتی که بهم نچسبند و برای 2 یا 3 دقیقه در مایکرویو بگذارید. هر یک دقیقه بشقاب را از دستگاه بیرون بیاورید و بشقاب را تکان دهید. به یاد داشته باشید که بعد از اینکه بشقاب را از دستگاه بیرون آوردید، اجازه بدهید مواد داخل آن برای 1 دقیقه بمانند تا سرد شوند و سپس آنها را میل کنید.

طرز پخت نان در مایکروویو :

برای پخت نان در ماکروفر ابتدا آرد سفید را 2 بار الک کنید و داخل کاسه بریزید سپس بکینگ پودر و وانیل را اضافه کنید. می توانید وانیل را حذف کنید، وانیل برای خوش عطر شدن نان است. سپس آن را هم بزنید. تخم مرغ بزرگی را به آرد اضافه کنید. و به خوبی مواد را مخلوط کنید.

شیر و آب را اضافه کنید. اگر از آب استفاده نکنید نان شما خیلی خشک خواهد شد. سپس روغن اضافه کنید. و مواد را با قاشق با هم ترکیب کنید.

دست هایتان را بشویید و سپس خشک کنید و بعد چرب کنید و با دست هایتان خمیر را ورز بدهید. این ورز دادن باید حدودا 5 دقیقه طول بکشد تا خمیر شما منسجم شود و بافتی لطیف پیدا کند.

سپس به خمیرتان شکل بدهید و آن را داخل ظرفی مناسب مایکروویو قرار بدهید و به مدت 5 دقیقه با گرمای زیاد روشن کنید.

به صورت مر1تب خمیر را از پنجره ی مایکروویو بررسی کنید تا مطمئن شوید که روند پخت مناسب پیش می رود. اگر خمیر شروع به خشک شدن، پوسته پوسته شدن کرد یعنی رطوبت را از دست داده است. باید نان را خارج کنید.

 



:: برچسب‌ها: کارایی مایکروویو چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع ترازو های موجود در بازار بپردازیم و پرسش هایی همچون ترازو چیست را پاسخ بدهیم . امروزه ترازو ها را می توان در خانه ی هر ایرانی پیدا کرد ، می شود گفت از دسته محبوب ترین ترازو های موجود در بازار ایران می شود به دو دسته از ترازو های موجود در بازار به عنوان ترازو های وزن کشی و ترازو های دیجیتال اندازه گیری مواد غذایی و حبوبات ها نیز اشاره کرد. از بهترین برند های موجود در بازار که به تولید ترازو های با کیفیت می پردازند می شود به برند هایی همچون محک ،هاردستون ، ویو و... نیز اشاره کرد که در بازار بسیار پرطرفردار و محبوب می باشند ، اگر قصد دارید با ترازو های بیش تری در بازار آشنا بشوید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا آن ها را جز به جز بررسی بکنیم اما ابتدا بیایید به بررسی پپرسش ترازو چیست بپردزایم.

آشنایی با انواع ترازو

ترازوی حکمت

ترازوی حکمت در اواخر قرن پنجم توسط دانشمندان اسلامی طراحی و تولید شد، در واقع ساخت این ترازو مابین قرن پنجم و قرن ششم هجری ثبت شده است که تولید کننده ی ترازو شخصی بنام عبدالرحمان خازنی معرفی شد و این شخص از دانشمندان اسلامی است، ترازو حکمت در زمانی توسط این دانشمند اختراع شد که پیشرفت تکنولوژی در حد صفر بود و تولید این ترازو که به ترازوی حکمت شناخته می شود اختراعی خارق العاده و بزرگ بود. ترازو حکمت از پنج کفه (بر اساس تحقیقات انجام شده تعداد کفه ی ترازوی حکمت تا هفت عدد هم قید شده است) با پیچیدگی بسیار تشکیل شده است که هر کفه خود نیز دارای ساختاری مجزا است.

در چندین سال اخیر ترازو پیشرفت زیادی داشته و ترازو در مدل ها و ساختارهای بسیار کاربردی به صورت دیجیتال در حال تولید است یکی از شگفتی های ترازوی حکمت امکان محاسبه وزن اجسام علاوه بر جرم آنها می باشد. ترازوی حکمت یکی از پیشرفته ترین ترازو در تاریخ اسلام است از ویژگی های دیگری که ترازوی حکمت را یک اختراع بزرگ می کند امکان عملکرد ترکیبی و تعداد کفه های ترازو است که در عیار سنجی آلیاژ دو عنصری به کار می رود، نمونه ای از ترازوی حکمت در پژوهشکده ی مکانیک با توجه به مستندات از کتاب عبدالرحمان خازنی طراحی و اجرا شد.

ترازو قپان

قپان به ترازویی که یک پله دارد و به جای پله ی دیگر سنگ از شاهین آن آویزان می کنند، گفته می شود. طبق لغت نامه دهخدا قپان یک لغت ترکی است.

از باسکول قپان در برخی از صنایع کشاورزی و دامداری استفاده شده و بسیار پر کاربرد است. دلیل اینکه به این نوع باسکول، باسکول سنگی هم می گویند این است که مقدار عددی توزین باسکول توسط سنگی که بالای علمک باسکول هست مشخص شده و بصورت کاملا مکانیکی عمل می کند.

ترازوی آشپزخانه

از انواع ترازو می توان به ترازی آشپزخانه اشاره کرد که خود دارای مدل های متنوع و گوناگون می باشد . ترازوی های آشپزخانه به دو صورت آنالوگ و دیجیتالی در بازار وجود دارند . از ترازوی آشپزخانه عموما برای وزن کشی مواد غذایی مانند آرد ، روغن ، مواد دیگری چون عدس ، لوبیا ، برنج و … استفاده می شود . بر روی ترازو های آشپزخانه کاسه هایی وجود دارد که با استفاده از آن به راحتی می توان مواد غذایی مایع را اندازه گیری کرد . در مطلب ترازوی آشپزخانه که لینکش را در مقدمه برای شما قرار داده ایم می توانید بیشتر آن ها را بشناسید .

ترازو عقربه ای

ترازو های وزن کشی قدیمی به صورت عقربه ای بودند که با پیشرفت تکنولوژی و گذشت زمان کم کم مدل های دیجیتالی بر روی کار آمدند ، اما با این حال باز هم نمونه های عقربه ای در بسیاری از خانه ها وجود دارد ، این مدل ترازو ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و وزن هایی تا 100 کیلو به بالا را هم ساپورت می کند ، عکس ترازوی وزن کشی عقربه ای را در ادامه می توانید مشاهده کنید .

ترازوی کفه ای

ساده ترین ترازو ها از یک شاهین و دو پله (کفه) تشکیل می شود. جسم را برای وزن کردن در یک پله و وزنه ها را در پله دیگر قرار می دهند تا شاهین به حالت تعادل درآید و جرم جسم معلوم شود.

به مرور زمان انواع ترازو، بر اساس نوع کاربرد آنها ساخته شد، برخی از آنها عبارت اند از: قَپان، ترازو ی آبی، و ترازو های ترکیبی از جمله ترازوی حکمت.

این ترازوها بسیار پیچیده تر از انواع معمولی و ساده ترازوها بودند و پله های بیشتری داشتند که تعدادشان در پیشرفته ترین آنها به پنج پله می رسید. وزن کردن اجسام در ترازوهای معمولی با معلق ماندن پله ها در هوا صورت می گرفت، اما در ترازوی آبی، جسم مورد نظر در آب غوطه ور می شد و بر اساس «اصل ارشمیدس» وزن مخصوص آن به دست می آمد. در ترازوهای ترکیبی، وزن کردن هم در آب هم در هوا انجام پذیر بود. قپان نیز، برخلاف ترازوهای دیگر، فقط یک پله داشت.



:: برچسب‌ها: انواع ترازو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

از دسته محبوب ترین دستگاه های موجود در بازار می شود به دستگاه های اسپرسو ساز اشاره کرد که بسیار محبوب و پرطرفدار می باشند. اگر قصد خرید دستگاه اسپرسو ساز را دارید و می خواهید بهترین برند های اسپرسو ساز موجود در بازار را خریداری بکنید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا شما را به صورت کامل در خرید یک دستگاه اسپرسو ساز خوب راهنمایی بکنم . از بهترین دستگاه های اسپرسو ساز می شود به دستگاه های اسپرسو ساز برند هایی همچون نوا ، دلمونتی ، دلونگی و... نیز اشاره کرد که بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشند. همچنین از مهم نکاتی که باید در زمان خرید دستگاه اسپرسو ساز باید به آن توجه بکنید می شود به وجود نازل بخار ، قدرت دستگاه ، برند دستگاه ، کارایی های جانبی و ... نیز اشاره کرد. در ادامه ی این متن با من همراه باشید تا به بررسی بیش تر مهم ترین نکات خرید دستگاه اسپرسو ساز نیز بپردازیم.

بررسی تاریخچه ی اسپرسو ساز

اما اول بگوییم ماجرای دستگاه اسپرسوساز چیست. اسپرسو درواقع نوعی دم‌آوری قهوه است که از آب خیلی داغ و تحت‌فشار و قهوه نرم آسیاب‌شده به‌دست می‌آید. بعد از این‌که لذت چشیدن اسپرسو زیر زبان مردم جا خوش کرد، به فکر طراحی دستگاه اسپرسوساز افتادند. در سال ۱۸۸۴ اولین ماشین اسپرسوساز ساخته و ثبت اختراع شد. ماشینی که بی‌شباهت به ترکیبی از سماور و بخاری علاالدین خودمان نبود و مردی ایتالیایی به‌نام آنجلو موریوندو (Angelo Moriondo) آن‌را طراحی کرد.

 

اما در ۱۹۰۲ مدل تازه‌تری از دستگاه اسپرسوساز طراحی شد که بعد از فروش حق اختراع آن و تغییراتی که در طراحی آن دادند، در نمایشگاه میلان به نمایش درآمد. در طی سال‌ها این ماشین کامل‌تر شد و در ۱۹۶۱ به آن پمپ اضافه کردند. در دهه ۱۹۵۰ پای اسپرسوساز به انگلیس باز شد و از آن‌جا به امریکا رفت. در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ استارباکس با عرضه نسخه خودش از اسپرسو، خیلی‌ها را عاشق قهوه کرد. به‌مرور دستگاه‌های اسپرسوساز جمع‌وجورتر، قشنگ‌تر، اقتصادی‌تر و کامل‌تر شدند. حالا دیگر عجیب نیست که علاوه بر از کافه‌ها، توی آشپزخانه‌ قهوه‌خورها هم اسپرسوساز ببینیم.

 

بعضی‌ها دوست دارند روزشان را با قهوه شروع کنند، یا عصر که به خانه برمی‌گردند، با فنجانی قهوه خستگی درکنند. هر روز که نمی‌شود به کافه رفت. پس بهترین کار خرید اسپرسوساز است. نکته‌هایی هست که باید قبل از خرید دستگاه اسپرسوساز با آنها آشنا شوید.

 

نکاتی که باید در زمان خرید دستگاه اسپرسو به آن دقت بکنیم

طراحی و کیفیت ساخت

انواع و اقسام مختلف اسپرسوساز در طرح و رنگ‌های متفاوت در بازار وجود دارد. کاربرد همه آنها تهیه انواع نوشیدنی برپایه اسپرسو است. اما ابعاد و فضای اشغال شده محصول براساس کاربرد خانگی، محل کار و یا کافه متفاوت و در قیمت مؤثر است. عمر دستگاه به کیفیت بدنه و مواد تشکیل‌دهنده آن مربوط است پس قبل از تهیه اسپرسوساز به وزن، ابعاد، جنس بدنه و در مرحله بعد طراحی و زیبایی دستگاه توجه کنید.

عملکردهای دستگاه

قطعا عملکرد بیشتر یک دستگاه رابطه مستقیم با محبوبیت و به صرفه بودن آن دستگاه دارد. بعضی از دستگاه های اسپرسو ساز مانند دستگاه های دلونگی BCO264 و BCO240 علاوه بر اسپرسو با کیفیت مطلوب و نازل بخار آب، قابلیت تهیه قهوه فیلتری (فرانسه) را نیز فراهم می سازند. در کل دستگاه های موجود خانگی را می توان بر اساس قابلیت بدین صورت رده بندی کرد:

قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی BCO264 و BCO240 با قابلیت تهیه قهوه فیلتری، اسپرسو، با قهوه پودر و پد، و نازل بخار جهت تهیه کاپوچینو و لاته

اسپرسو ساز همسول با قابلیت تهیه اسپرسو با پودر قهوه، پد قهوه، و کپسول قهوه (کپسول نسپرسو) و نازل بخار جهت تهیه کاپوچینو و لاته

اسپرسو ساز دلونگی ECP 35.31 با قابلیت تهیه اسپرسو با پودر و پد قهوه و همچنین نازل بخار جهت تهیه کاپوچینوو و لاته و تهیه آب جوش

اسپرسو ساز گاستروبک 42606 و نوا 149 و 148 و 140 با قابلیت تهیه اسپرسو با پودر قهوه و همچنین نازل بخار جهت تهیه کاپوچینو و لاته و تهیه آب جوش

اسپرسوساز نوا 139 و کاخلر با قابلیت تهیه اسپرسو با پودر قهوه و همچنین نازل بخار جهت تهیه کاپوچینو و لاته

 

پرتافیلتر

قسمت پلاستیکی و استیل و وزن یک پرتافیلتر، سطح کیفی و دوام دستگاه را نشان می‌دهد. سبد پرتافیلتر به دو شکل فشرده و غیر فشرده است. بسیاری از اسپرسوسازهای خانگی دارای سبدهای فشرده هستند. همچنین طراحی پرتافیلتر بازه عملکرد را مشخص می‌کند. برندهای مطرح در مدل‌های جدید خود تغییراتی در طراحی فیلتر ها می‌دهند تا امکان استفاده از پد یا کپسول قهوه در کنار پودر قهوه فراهم شود.

پیش از آن که چای به عنوان پرطرفدارترین نوشیدنی بعد از آب در ایران رواج یابد، نوشیدن قهوه بین ایرانی‌ها متداول بود. از این رو از گذشته تا به امروز به چایخانه، قهوه‌خانه گفته می‌شود. قهوه‌خانه محلی برای نوشیدن چای و کافه و کافی‌شاپ‌های مدرن محل نوشیدن انواع قهوه هستند و عطر خوش و طعم تلخ اما دل‌نشین قهوه بخشی از عادات و آداب نوشیدن بسیاری از ما شده است. در حال حاضر طرفداران قهوه رو به افزایش است و بسیاری از دوستداران قهوه تمایل دارند یک دستگاه اسپرسوساز خانگی برای تهیه نوشیدنی مورد علاقه خود داشته باشند.



:: برچسب‌ها: راهنمای خرید اسپرسو ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

جارو برقی یکی از اجزا های جدا نشدنی هذ خانه ی است و وجود آن در هر خانه از واجبات می باشد. اگر قصد خرید جارو برقی دارید و می خواهید بهترین جاروبرقی های موجود در بازار را خریداری بکنید در این مطلب همراه من باشید زیرا در ادامه ی این مطلب قصد داریم یک راهنمای خرید جامع و کامل در ارتباط با خرید جاروبرقی را برای شما قرار بدهیم. از مهم ترین نکاتی می بایست در زمان خرید جاروبرقی باید به آن دقت کرد می شود به توان موتور جارو برقی ، توان مکش جارو برقی ، وزن جارو برقی و ... نیز اشاره کرد که در ادامه به صورت دقیق تر بر این مسائل تمرکز می کنیم. همچنین از بهترین جاروبرقی های موجود در بازار می شود به جاروبرقی های برند فیلیپس ، پارس خزر ، بوش و... اشاره کرد که بسیاری از افرادی که این دسته اط جاوبرقی ها را خریداری کرده اند از خرید خود راضی بوده و حتی خرید آن را ینز به دیگران هم پیشنهاد کرده اند.

نکات مهم برای خرید جاروی برقی

توان موتور

عملکرد جاروبرقی بستگی زیادی به توان موتور آن دارد. بنابراین یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید، توان موتور جاروبرقی است.اغلب جاروبرقی ها دارای توان 1400 تا 2500 وات هستند. توان بالا نشان دهنده قدرت بیشتر جاروبرقی است. توان موتور 1700 تا 2000 وات برای مصرف معمولی کافی است.

توان مکش

 علاوه بر توان موتور، توان مکش جاربرقی بسیار اهمیت دارد، به همین دلیل در فهرست مشخصات فنی جاروبرقی، همیشه دو عدد ذکر می شود، به طور مثال اگر (300/1400) در مشخصات فنی جاروبرقی نوشته شده باشد، یکی به معنای قدرت موتور و یکی توان مکش جاروبرقی را نشان می دهد.

وزن

برخی از جاروبرقی ها دارای وزن بدن یا لوله سنگینی هستند که کار نظافت را دشوار و خسته کننده می کنند و به مرور به دست، کمر و سایر اعضای بدن آسیب می زند. بنابراین هنگام خرید باید به وزن جاروبرقی توجه کنید.

لوله تلسکوپی

اگر طول لوله جاروبرقی کوتاه باشد منجر به آسیب های مفصلی خواهد شد، زیرا حین کار مجبور می شوید که بدن خو را به سمت پائین خم کنید. از سوی دیگر لوله های بلندتر از دو متر نیز موجب کاهش قدرت مکش جاروبرقی می شوند. مزیت لوله های تلسکوپی، تنظیم طول آن متناسب با قد خودتان است.

 

جاروبرقی با کیسه بخریم یا بدون کیسه ؟

در این بخش از مقاله راهنمای خرید جاروبرقی به این نکته مهم میپردازیم که جاروبرقی با کیسه بخریم یا بدون کیسه؟ این سوالیست که خیلی از افراد به دنبال پاسخ آن هستند. اینکه جاروبرقی های پاکت دار بهترند یا بدون پاکت. 

خوب است بدانید که این دو ویژگی ملاک برتری یکی بر دیگری نیست و هر کدام از آنها طرفداران و مخالفانی دارند. اما این شما هستید که با در نظر گرفتن شرایط ویژه خود بهترین انتخاب را برای خود رقم می زنید. در ادامه مطلب به توضیح و بررسی ویژگی های انتخاب جاروبرقی کیسه دار و بدون کیسه خواهیم پرداخت:

از بین جاروبرقی های مخزن دار و پاکت دار کدام یک آسیب کمتری به محیط زیست میزنند؟

به طور کلی جاروبرقی ها این خصوصیت را دارند تا کمترین آسیب زیست محیطی را به به محیط پیرامون خود وارد.نماید. زیرا طراحی آنها به گونه ای انجام.شده است که قابلیت جذب مواد زائد را داشته و نمیتوانند خاصیت دافعه آن مواد را داشته باشند.

  • اگر خود پاکت جاروبرقی را یک زباله در نظر بگیریم، میتوان گفتجاروبرقی های پاکت دار زباله بیشتری تولید میکنند.
  • اما به این نکته نیز باید توجه کرد که پاکت های جاروبرقی به نسبت مخزن ها دیر تر پر میشوند و در مدت زمان بیشتری آشغال ها را در خود نگه میدارند.
  • اما پس از هر بار استفاده از جاروبرقی های مخزن دار و به محض پر شدن مخزن باید آن ها خالی نمایید.

تخلیه جاروبرقی های مخزن دار یا بدون کیسه وقت گیر است

مزیت جاروبرقی های کیسه دار در مقایسه با نوع بدون کیسه آن این است که می توان آنها را در هر زمان تخلیه کرد ولی این برای جاروبرقی های بدون کیسه صدق نمی کند و شما بعد استفاده ملزم به تخلیه آن هستید تا بتوانید در دفعه بعدی از آن به نحو.مطلوب استفاده نمایید.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به تخلیه کیسه جاروبرقی اهمیتی قائل نیستید بهتر است از جاروبرقی های بدون کیسه استفاده نمایید. تخلیه نکردن به موقع کیسه آسیب های جدی به جاروبرقی شما وارد میکند.

 



:: برچسب‌ها: راهنمای خرید جاروبرقی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

چند وقتی بود که سشوارم سوخته بود به همین دلیلی به دنبال یک سشوار خوب  و کاربردی و البته با قیمتی مناسب بودم اما متاسفانه این روز ها انواع بنرد های بسیار گوناگون و متنوعی در بازار وجود دارد که انواع سشوار های حرفه ای ، خانگی ، برس دار  و... را روانهبازار می کنند . به همنی دلیلی توصیه ما این است  تا قبلاز خرید بهترین مدل سشوار ابتدا ببنید یچه انتظاراتاز سشوار مد نظر خود دارید و سپس مطابق با این نکات بهترنی مدل سشوار های موجود در بازار را مشاهده تا بلاخره مدل سوشار مورد نیاز خود را پیدا کنید ، این کار کمک می کند تا خرید لذت بخشی را تجربه کنید . در ادامه مطلب ما قصد داریم تا چند مدل از بهرتین مدل های سشوئار توسط مارک ها معروفی چون پرومکس ، بابیلیس ، براون ، فیلیپس ، پاناسونیک ، رمینگتون و...را به شما معرفی کنیم ، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید . 

1. سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل ۷۲۰۰

سشوارپرومکس مدل ۷۲۰۰ با عملکرد آنویک به صورت دایمی، باد سرد به منظور تثبیت حالت مو، قابلیت تنظیم درجه باد وحرارت می‌تواند گزینه خوبی برای استفاده در سالن های آرایشی باشد.این نوع سشوار حرفه ای دارای موتور ۲۰۰۰ وات AC ، که به دلیل سرعت زیاد باد سشوار برای براشینگ مناسب است ومورد توجه ارایشگران واقع شده است

ازدیگر ویژگی های این سشوار میتوان به سه حالت دما، دو فیلترهوای قابل تعویض وسه متمرکزکننده هوا اشاره کرد، بد نیست بدانید که این سشوار یکی از پرفروش ترین سشوارهای دیجی کالا می‌باشد که بیش از ۲۵۰ نفر از خریداران آن را توصیه کرده اند و از این رو می‌تواند یکی از بهترین سشوارهای حرفه ای بازار باشد.

2. سشوار براون مدل Br-8828

یکی دیگر از پرفروش ترین سشوارهای حرفه ای بازار را به شما معرفی می کنیم. اگر به یک سشوار قوی برای استفاده‌ی خانگی نیاز دارید بدون شک این مدل از سشوار‌های خانگی براون می‌تواند انتخاب اول و آخر شما باشد. سشوار‌های براون دارای موتور AC بوده و به همین دلیل دوام بسیار بالایی دارند.

این محصول یک سری متمرکز کننده دارد و طول سیم آن ۱.۵ متر است. از این محصول حتی در سالن‌های زیبایی نیز می‌توانید استفاده کنید اما استفاده از آن در منزل بیشتر پیشنهاد می‌شود.

3. سشوار حرفه ای بابیلیس مدل BAB6610INE

– ولتاژ: 220-240 ولت
– توان: 2200 وات
– نوع موتور: AC
– وزن: 540 گرم
– حلقه آویختن: بله
– طول سیم: 2.7 متر
– دارای 3 درجه تنظیم حرارت و 2 درجه تنظیم سرعت
– طراحی ارگونومیک
– ساخت ایتالیا
– دارای دو متمرکزکننده بسیار باریک


4. سشوار پاناسونیک Panasonic NA65 Nano
محصولات الکترونیکی شرکت «پاناسونیک» در هر مدل و کاربری به لطف کیفیت بالا، مورد توجه مخاطبان این بازار قرار دارد اما در کنار کیفیت بالای این محصول، ویژگی برجسته آن، استفاده از فناوری نانو برای تسریع در فرایند خشک شدن موها بدون آسیب زدن به بافت آن‌ها است. این سشوار با آزاد کردن «یون منفی»، موجب کوتاه شدن زمان شکسته شدن اتصال‌های ملکولهای آب می‌شود که بدین صورت، در زمان کوتاه‌تری آماده بخار شدن یا جدا شدن از بافت مو خواهند بود. برای کاهش هرچه بیش تر تاثیر منفی سشوار بر مو می‌توان از جریان باد سرد برای حفظ لطافت آن استفاده کرد.

 

5. سشوار حرفه ای رمینگتون مدل AC9096
مورد پیشنهادی بعدی این سشوار حرفه ای رمینگتون است. که برای مصارف حرفه‌ایی و آرایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. موتور این سشوار پرقدرت AC است و توان آن 2400 وات می‌باشد. با اینکه قدرت موتور این دستگاه بسیار بالا است اما صدای خیلی کمی دارد و همچنین مجهز به فناوری یون ساز می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به توانایی تولید باد سرد، تقویت کننده توربو، فیلتر هوای جدا شونده،طول سیم 3 متری ... اشاره کرد.

 

6. سشوار فیلیپس مدل HP8230/50

سشوار فیلیپس مدل HP8230/50 دارای ۶ درجه تنظیم سرعت ودمای باد خروجی وجود دارد که به راحتی میتوان به موها را حالت داد و برای تثبیت از باد سرد سشوار استفاده کرد.

به طور کلی میتوان گفت سشوار فیلیپس مدل HP8230/50 با موتور ۲۱۰۰ واتی از نوع DC، قدرت وسرعت با هم ترکیب شده اند تا حالت دادن وخشک کردن موها سریع تر وراحت تر انجام شود.

این سشوار را می‌توان در کنار دیگر سشوارهای حرفه ای به عنوان بهترین سشوار حرفه ای بازار نامگذاری کرد که هم قیمت معقولی دارد و هم از کیفیت بالایی برخوردار است.

این سشوار فیلیپس توسط بیش از ۱۰۰ نفر از خریدران توصیه شده است، امتیاز ۴.۶ از ۵ را دریافت کرده است و رضایت ۸۷درصدی خریدران را به همراه داشته است که همه اینها این سشوار را به انتخاب نهایی خیلی از افراد برای خرید بهترین سشوار تبدیل کرده است.



:: برچسب‌ها: بهترین مدل سشوار ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

 این روز ها از میان اجاق گاز ها ، گاز های صفحه ای بسیار محبوب و پر طرفدار هستند .  این نوع اجاق گاز ها معمولا ظاهر جمع و جوری دارند و می توان آن ها را بر روی سنگ و کانتر آشپزهخانه نیز ققرار دارد . در زمان خرید اجاق گاز صفحه ای یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که پرسیده می شود این است که اجاق گاز صفحه ای چه مارکی خوبه بخرم ؟  در پاسخ به این سوال لازم است بین کنیم که این روز ها بنر های بسیار متنوعی در بازار  وجود دارند که انواع اجاق گپاز ها را روانه بازار می کنند . ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا چند تا  از پرفروش ترین اجاق گاز ها را به شما معرفی کنیم. به علاوه آن  مدل های معروفی آن ها را بررسی و معرفی کرده ایم و می توانید با ویژگی های آن ها نیز آشنا شوید . در زمان خرید اجاق گاز صفحه ای  توجه داشته باشید که تنها  اهمیت به مارک گاز صفحه ای نمیتواند دلیل خوبی برای خرید یک اجاق گاز خوب باشد بلکه لازم است تا  به جنس گاز ،  ابعاد آن  و ویژگی های و قابلیت هایی هم که دارد توجه کنید . 

1. اجاق گاز صفحه ای ایگل

در تیر ماه ۱۳۹۰، شرکت لوازم خانگی ایگل فعالیت خود را در استان تهران آغاز کرد.
در مرداد سال ۱۳۹۴ با تغییر مدیریت مجموعه تحولی عظیم در سازوکار کارخانه‌جات ایگل شکل گرفت.
درحال حاضر ایگل به عنوان یکی از پیشگامان در عرصه ی نوآوری و تولید، به صورت سهامی خاص به فعالیت خود ادامه می‌دهد که دریافت پیاپی تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده و استاندارد طراحی آیدیران گواهی بر این مدعاست.

2. گاز صفحه ای آریستون مدل PH-941

Hotpoint-Ariston PH 941 MSTV IX/HA ☂
ابعاد اجاق گاز: 3 * 51 * 87 سانتیمتر ☂
ابعاد برش: 3 * 47/5 * 83/5 سانتیمتر ☂
نوع برنر : گاز + برق ☂
دارای 1 زون رادیانت + 4 شعله گازی ☂
دارای قفل کودک ☂
دارای 5 شعله با پلوپز چپ ☂
دارای بدنه استنلس استیل ☂
وزن گاز : 12 کیلوگرم ☂
دارای فندک الکتریکی و ولوم باکالیت ☂
دارای 3 شبکه چدنی ☂
شعله پلوپز 3 حلقه ای ☂
دارای نشانگر باقی مانده حرارتی ☂
دارای 3 سال گارانتی معتبر ☂
Gas Power (KW): 8.5 ☂
Max pot. Consumption (Watts): 1800 ☂

3. اجاق گاز صفحه ای مستر هوم مدل EE01

ابعاد
86*50*0.8 سانتی‌متر
طول گاز
86 سانتی‌متر
محدوده سایز
85 و بزرگتر از 85 سانتی متر
تعداد شعله
5
رده مصرف انرژی
+A
جنس صفحه
شیشه
فندک اتوماتیک
دارد
شعله پلوپز
دارد
محل شعله پلوپز
وسط
توان حرارتی پلوپز
کیلووات (kw)

 

4 اجاق‌گاز صفحه‌ای استیل البرز مدل g-5910-w

اجاق‌گاز صفحه‌ای استیل البرز مدل g-5910-w از محصولات جدید شرکت تولیدی استیل البرز است. شرکت استیل البرز یکی از برندهای باکیفیت ایرانی و بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم‌خانگی در ایران است که سال‌ها در این زمینه فعالیت دارد و موفقیت‌های زیادی به دست آورده است. این شرکت تمام محصولات خود را با مواد اولیه با کیفیت تولید می‌کند.

اجاق‌گاز صفحه‌ای استیل البرز مدل g-5910-w دارای نمای شیشه سفید و 5 شعله است. در ساخت این اجاق‌گاز تمامی استانداردهای موردنیاز به کار گرفته شده است و در گروه گازهای با راندمان بالا و کم مصرف قرار می‌گیرد. بد نیست بدانید، قطعات اصلی این اجاق‌گاز صفحه‌ای ساخت کشور ایتالیا و اسپانیا است. اجاق‌گاز استیل البرز مدل G5910 W دارای ۱۸ ماه ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

5. آلتون

شرکت تولیدی صنعتی البا گاز با برند تجاری آلتون از اوایل دهه 80 شروع به تولید لوازم خانگی کرد. به‌کارگیری ماشین‌آلات مدرن و کارشناسان مجرب باعث شده تا آلتون به عنوان یک واحد تولیدی پیشرو و نوآور سهم مناسبی از بازار لوازم خانگی را تصاحب کند. شرکت آلتون با دریافت گواهینامه‌های ایزو 10002 و ایزو 10004 در مدیریت شکایات و رضایتمندی مشتری توانسته اعتماد مصرف‌کنندگان را جلب کند.

اجاق گازهای توکار آلتون با استفاده از فناوری‌های روز دنیا و در رده انرژی A تولید می‌شوند. این محصولات از جنس استیل، سرامیک، شیشه و شیشه اپتیک ساخته شده و به بازار عرضه می‌شوند.

به طور کلی مزایای اجاق گاز رومیزی توکار آلتون عبارتند از:

✅ راندمان حرارتی بالا
✅ وجود سپر حرارتی برای جلوگیری از انتقال حرارت به ولوم‌ها
✅ نظافت آسان و راحت
✅ شبکه چدنی لعاب‌دار و مقاوم
✅ ضمانت 24 ماهه
✅ قیمت مقرون به صرفه
✅ خدمات پس از فروش گسترده

6. خرید اجاق گاز صفحه ای برتینو مدل BS302

مشخصات این محصول
ابعاد: 89x50x5 سانتی‌متر
محدوده سایز: 85 و بزرگتر از 85 سانتی متر
تعداد شعله: 5
رده مصرف انرژی: A
جنس صفحه: استیل
توضیحات جنس صفحه: استیل
فندک اتوماتیک: دارد
شعله پلوپز: دارد
توان حرارتی پلوپز: 4.8 کیلووات (kw)
سیستم ایمنی: دارد
نوع شیشه: طرح ساباف ایتالیایی
نوع سرشعله: درجه یک
نوع ولوم: زاماک و پلی آمید
جنس شبکه: چدنی
کابل برق: دارد
سایر مشخصات:
صفحه رویه استیل
به کارگیری نسل جدید سرشعله ها با قدرت حرارتی بالا
مجهز به پایه جهت استفاده روی کابینت
مجهز به فندک و ترموکوپل فوق سریع در تمامی شعله ها و قابلیت EASY CLEAN
پلیت گرد با پوشش لعابی



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

 برخی از افراد عقیئ ده دارند که مایکروفر ها جزو اقلامی خیلی واجبی نمی باشد که حتما لازم باشد تا برای جهیزیه خریداری شود اما برخی دیگر بر این عقیده هستند که  در زمان خرید جهیزهی حتما مایکروفر را باید در دخل اقلام جهاز قرار داد. به اهمین دلیل خیلی از نوعروسان و افرای که قصد خرید جهیزیه دارند دودل می شوند که در جهیزیه خود مایکروفر بخرند یا نه ؟ و سوالاتی شبیه به این که مایکروفر خوبه بخرم ؟ مزایا و معایب وجود مایکروفر چیست ؟ و... نیز از ما می پرسند ، پس اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید توصیه می کنم تا انتهای این مطلب نیز با ما همراه باشید . راستی مشکل دیگری که در رابطه با تصمیم گیری برای مایکروفر ها وجود دارد این است که  دستگاه های دیگری شبیه به ان  در ازار زیاد وجود دارند همانند اون توستر ها ،  سولاردام ها و ... که شاید تنها در برخی ازموارد جزئی و کوچک  با هم تفاوت دشته باشند پس برای خرید  و انتخاب مایکروفر لازم است تا ویژگی های آن را بشناسید . 

فواید استفاده از مایکروفر

اگر برای غذا از مایکروفر استفاده کنید باید بدانید که این دستگاه امواج رادیویی با طول موج کوتاه و بسامد بالا مولکول های غذا را در حدود 45 میلیارد بار به حرکت در می آورد و این لرزش ها باعث به وجود آمدن حرارت در دستگاه می شود. مایکروفر به کمک این فرآیند باعث می شود تا غذا را سریع تر پخت کند. به صورت کلی فواید مایکروفر بدین شرح است:

1. پخت سریع تر غذا

آشپزی کردن با مایکروفر باعث می شود تا غذای شما به نسبت اجاق سریعتر پخت شود.

2. حفظ ارزش غذایی

غذای پخت شده توسط مایکروفر دارای ارزش غذایی بالاتر به نسبت روش های سنتی می باشد و مواد مغذی کمتری از دست می دهد.

3. آشپزخانه‌ی خنک‌تر

در صورتی که از مایکروفر استفاده کنید درجه حرارت آشپزخانه بالا نخواهد رفت ، چرا که در این روش از شعله های آتش خبری نیست و باعث می شود آشپزخانه شما خنک تر باقی بماند.

4. ایمنی

زمانی که از آتش برای پخت غذا استفاده نمی شود یعنی ایمنی تا حدود زیادی برقرار است ، دستگاه مایکروفر به دلیل تکنولوژی به کار رفته در آن دارای چندین سیستم ایمنی مختلف بوده و در صورت پخت بیش از حد غذا دستگاه به صورت خودکار قطع شده تا آتش سوزی رخ ندهد.

5. نظافت

برای تمیز کردن این دستگاه می توان با یک دستمال ساده اقدام کرد ، گاهی اوقات به دلیل چسبندگی مواد داخل مایکروفر می بایست آن را شست.

معایب دستگاه مایکروفر 

یکی از مواردی که بسیار در مورد معایب استفاده از مایکروفر به زبان می اورند، وجود میکرب هایی است که در مواد غذایی به دلیل سریع پخته شدن غذا از بین نرفته و باقی می مانند.

همینطور تماس پوست بدن با امواج مایکروو باعث ایجاد بیماری هایی چون سرطان در دراز مدت می شود. بنبابراین به هنگام کا ر کردن با مایکروفر باید دقت کرد که بدن و پوست دست در دسترسی مستقیم با امواج مایکروو باشد.

با اینکه امواج این دستگاه بسیار قوی است اما می توان برای کمتر در معرض قرار گرفتن اشعه های مضر مایکروفر راهکارهایی را ارائه داد. برای این کار بهتر است که به هنگام آشپزی و کار کردن با دستگاه مایکروفر از دستشکش نخی مناسب استفاده کرده و یا اینکه در فاصله دورتری از مایکروفر به هنگام آشپزی قرار بگیرید.

نکات مهم در خرید مایکروفر مارک خوب

اگر می خواهید که دستگاه مایکروفرتان به مدت طولانی برایتان کار کند جدا از اینکه باید به دنبال مارک خوب باشید، به دنبال سه مشخص در خرید دستگاه مورد نظر خود باشید. این سه مشخصه شامل موارد زیر هستند که در مایکروفر مارک خوب به خوبی می توانید آن را مشاهده کنید.


مایکروویو چه مارکی بخریم؟

مایکروویو ها متناسب با شیوه زندگی در گستره ای از اندازه، رنگ، قیمت و ظرفیت های متفاوت وجود دارند. آنها همچنین از مدل های ساده تا مدل های پیشرفته با تنظیمات مفید، متفاوت باشند. ما بهترین گزینه ها را با توجه به نیازهای مختلف مشتریان بررسی کرده ایم.


مایکروفر معمولی یا مایکروفر مجهز به انتقال گرما

یک مایکروفر معمولی، امواج مایکروویو را از طریق ظروف شیشه ای و پلاستیکی برای طبخ غذا عبور می دهد. مایکروفر مجهز به انتقال گرما، با ترکیب تکنولوژی مایکروفر معمولی و حرارت تابشی و گردش هوای گرم به شما اجازه می دهد غذاهای کبابی، بریان یا برشته را بهترطبخ نمایید.

مایکروفرهای مجهز به انتقال گرما یک المنت گرمایی و همچنین یک فن برای گردش هوای گرم دارند. این امر باعث می شود که غذا به صورت بهتر و کامل تری پخته شود.همچنین سرعت پخت و پز آن ها بسیار بیشتر از مایکروفرهای معمولی است. برخی از این مدل مایکروفرها به همراه یک ظرف برای طبخ استیک و نان ترد (برشته) عرضه می شوند.

یک جایگزین دیگر، گرم کردن با ترکیب اشعه مایکروویو و نور شدید یک لامپ هالوژن کوارتز برای کبابی و برشته کردن غذاست که از این روش عموما در سولاردم ها استفاده می شود.

از آنجایی که مایکروفرهای انتقال گرما امکان چندین مدل طبخ غذا را ذر یک دستگاه می دهند باید انتظار پرداخت هزینه خرید بیشتری را داشته باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

 

 

 

طرز تهیه کیک در انواع مایکروفر

هر چند هر کدام از برندهای تولید کننده ماکروفر در جهان سبک های خاصی خود را برای تولید این دستگاه دارد، اما با این حال بسیاری از عملگرهای آنها مشابه به هم عمل می نماید. از این رو روش پخت کیک با مایکروویو که در این مقاله با هم مرور می کنیم در برندهای مختلفی مانند ال جی، سامسونگ، پاناسونیک، شارپ، کنوود و دوو کاربرد دارد.

امروزه بسیاری از افراد ترجیح میدهند با وجود الزامات رعایت بهداشت در منزل کیک و شیرینی تهیه نمایند. بسیاری پخت کیک را با فر تجربه میکنند و بسیاری دیگر این کار را با استفاده از ماکروفر تجربه میکنند. در این مقاله به شما می آموزیم که چگونه به کمک مایکروویو به تهیه و پخت کیک و شیرینی بپردازید.


نحوه استفاده از دکمه کانوکشن convection برای پخت کیک و شیرینی در ماکروفر


دکمه کانوکشن در بسیاری از مایکوویو ها و سولاردوم های نسل جدید مانند الجی، سامسونگ، کنوود، فلر و … وجود دارد که فرآیند نحوه پخت کیک در ماکروفر را بیش از پیش ساده کرده است. همچنین فناوری کانوکشن ویژگی هایی دارد که باعث میشود کیک در ماکروفر خشک نشده و خام نیز نماند. در زیر به نحوه استفاده از دکمه کانوکشن convection برای پخت کیک در ماکروفر در انواع برند ها مانند سامسونگ، الجی، دوو، پاناسونیک، بوش، فلر و… میپردازیم:

هوای خشک و داغ قابلیت کانوکشن باعث پخت بهتر و سریع تر کیک و شیرینی در ماکروفر میباشد.
ابتدا مایکرویو را از قبل روی دمای مورد نظر گرم کنید.
پس از آنکه به دمای مورد نظر رسید ماکروفر را خاموش کنید.
مجددا پس از قرار دادن مواد خام کیک و شیرینی روی 3 پایه برنامه پخت کانوکشن را فعال کنید.
درجه دمای مورد نظر را تنظیم نمایید.
در نهایت دکمه استارت را فشار داده و منتظر پختن کیک و شیرینی خود باشید.


برای پخت کیک در مایکروفر در چه دمایی باید تنظیم شود؟

در اغلب مایکروفرها هیچ تنظیم دمایی در مایکروویو وجود ندارد، فقط تنظیمات سطح قدرت دستگاه دارد. برای پخت کیک در ماکروفر، باید سطح قدرت را بر روی 100٪ راندمان کل انرژی تنظیم کرد. اگر قصد درست کردن کیک در مایکروویو کانوکشن را دارید که حالت همرفت دستگاه را روشن می کند، 180 سلسیوس درجه ای است که باید برای پخت کیک تعیین می شود. به عبارت دیگر، برای پخت کیک در مایکروویو ساده، باید سطح قدرت را روی 100٪ یعنی قدرت 10 قرار داد. اما مایکروفر کانوکشن چگونه کار می کند؟ چگونه می توان یک کیک را در مایکروفر با سیستم کانوکشن پخت؟ تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

مواد لازم :

شکر یک لیوان
آرد ۵ لیوان
روغن یک و نیم لیوان
آب یا شیر ۱ونیم لیوان(اگر از شیر استفاده بشود نیازی به ماست نیست)
ماست نصف لیوان(ماست باعث میشود کیک بعد از پخت بافت نرمی داشته باشد)
تخم مرغ ۵ عدد
شکر یک لیوان(اگه کاملا شیرین می پسندید ۲ لیوان کنید )
بیکینگ پودر یک قاشق غذاخوری
وانیل یک قاشق چایخوری


طرز تهیه :


اول از همه تخم مرغ ها را با وانیل و شکر آنقدر میزنیم تا کشدار و کرم رنگ و حجیم بشود(شکر را کم کم اضافه کنید) ، کمی حجیم که شد روغن و ماست و آب را اضافه و با همزن ، هم که خورد ، آرد را لیوان لیوان داخل مواد با الک میکنیم دورانی هم میزنیم .بعد از اینکه دورانی هم زدیم،چند ثانیه،تاکید میکنم چندثانیه همزن برقی بزنید تا مواد گلوله شده از بین برود. زیاد همزدن کیک وقتی آرد اضافه می کنیم باعث پف نکردن کیک می شود.
بعد بیکینگ پودر هم اضافه کنید. حالا موادمان آماده هست.
حالا کمی اَرد و کمی روغن مایع(یا کره ذوب شده) را با هم حسابی مخلوط میکنیم و با آن قالب مان را حسابی چرب میکنیم(همجاشو)(این مواد باعث میشود که کیک تان اصلا به قالب نچسبد)،موادمان را داخل قالب میریزیم و داخل فراز قبل 5 دقیقه گرم شده (دمای ۱۴۰ درجه به مدت ۵۰ دقیقه)قرار دهید.
داخل سولاردم(حتما باید حالت کانوکشن داشته باشد،مایکروفر من که ال جی هست و در حالت کانوکشن که تقریبا مثل فر عمل میکند،اول ۱۷۰ درجه ۳۰ دقیقه گذاشتم ، بعد دوباره ۴۰ دقیقه روی دمای ۱۵۰ درجه گذاشتم کامل پخت) قبلش هم ۵ دقیقه رو دمای ۱۸۰ درجه گرمش کردم.



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در فصل های گرم سال مانند تابستان که دما تا حد زیادی افزایش می یابد و حرارت زیاد می شود،  افراد برای خنک کردن و متعادل کردن دمای محیط خود از وسایل خنک کننده ای مثل پنکه، کولر و کولرهای گازی یا اسپلیت استفاده می‌کنند. خیلی از افراد وقتی برای اولین بار نام کولر گازی را می شنوند سوالاتی شبیه به این که کولر گازی چیست  ؟ کولر گازی چگونه کار می کند ؟ انواع کولر گازی چست ؟ و ... نیز می پرسند که  در این  جا تصمیم گرفتیم تا پاسخ این سوالات را به شما بدهیم .  اول از همه باید بگوییم که کولر اسپیلت هایی که  این روز ها در اکثر خانه ها و ساختمان ها نیز مشاهده می کنید همان  نمونه ای از کولر کگازی ها می باشد و یا  جایگاه قبلی اسپیلیت ها استفاده زیادی از کولر پنجره ای ها میشد که ان هم نمونه ای از کولر گازی ها می باشد .  

به زبان ساده کولر گازی انرژی الکتریکی را گرفته و آن را به سرما تبدیل می کند. این تولید سرما و درواقع گرفتن گرما طی عملیاتی انجام می شود. در واقع کولر گازی بر خلاف اسم غلط انداز خود، با انرژی الکتریکی و برق باعث ایجاد سرما می شود نه با گاز!

 

تاریخچه کولرگازی

در سال 1840 میلادی اتفاقی بزرگ رخ داد.
جان گوری پزشک و مخترع در سال 1840 به این موضوع پی برد که هوای گرم باعث ایجاد بیماری‌های پوستی، مالاریا و تنگی نفس می‌شود.
خیلی از مردم به خاطر گرمای زیاد در فلوریدا جان خود را از دست دادند و در این شهر بیماری‌های زیادی شایع شد.
این امر باعث شد پزشک بزرگ شهر فلوریدا(جان گوری) برای حل مشکل بیمارستان تحقیقات خود را برای خنک کردن محیط شروع کند.
برای همین جان گوری دستور داد که در شهر فلوریدا مردم از سیستم‌های خنک کننده استفاده کنند.
اما سیستمی‌در آن زمان اختراع نشده بود که بتواند محیط خانه را خنک کند.

برای همین مردم نیاز داشتند که از یخ‌های بزرگ برای خنک کردن محیط استفاده کنند.
یخ‌های بزرگی که از دریاچه‌های یخ زده شمال ایالات متحده آمریکا قرار بود به فلوریدا برسد هزینه ی زیادی را در بر داشت.
از این رو جان گوری تصمیم گرفت که یک سیستم مصنوعی برای خنک کردن محیط بسازد.
برای اولین بار جان گوری توانست با ساخت یک کمپرسور آب و بخار را به یخ تبدیل کند.
این اولین جرقه ی تاریخ ساخت کولر گازی بود و در سال 1851 این اختراع به اسم جان گوری ثبت شد.

 

کولر گازی پنجره ای چیست و چگونه کار می‌کند


دلیل نامگذاری این نوع از کولر گازی‌ها این است که کولر گازی پنجره‌ای معمولا در قسمتی از پنجره نصب می‌گردند. کولر گازی پنجره‌ای که با نام Room Air Conditioner نیز شناخته می‌شود، از ابتدایی‌ترین مدل‌های کولر گازی به شمار می‌رود.

کولر گازی پنجره‌ای دارای دو بخش یا در اصطلاح یونیت است. یکی از یونیت‌های کولر گازی پنجره‌ای در داخل ساختمان و در قسمت پنجره نصب می‌شود و یونیت دیگر، در خارج از ساختمان قرار می‌گیرد. به یونیتی که در داخل ساختمان نصب می شود، یونیت داخلی یا Side Indoor گفته می‌شود و به یونیتی که در خارج از ساختمان قرار می‌گیرد، یونیت خارجی یا Outdoor Side می‌گویند.

یکی دیگر از انواع کولر گازی‌ها، کولر گازی پرتابل است که دارای ساختاری مشابه با کولر گازی پنجره ای می‌باشد، همانطور که از نام این نوع کولر گازی مشخص است، قابلیت حمل دارد و بیشتر برای محیط های کوچک مناسب است.

مزایایی که باعث می‌شود تا کولر گازی پنجره ای و پرتابل هنوز هم به عنوان یک انتخاب در نظر گرفته شود، هزینه پایین، مصرف انرژی نرمال و نصب آسان آن است به طوریکه برای نصب این نوع از کولر گازی، تنها به یک پنجره برای نصب احتیاج می‌باشد.


کولر گازی دو تکه یا اسپلیت

کولر گازی اسپلیت دو پنل داخلی و خارجی دارد که بخش داخلی آن را اوپراتور یا یونت داخلی و بخشی بیرونی آن را یونت بیرونی یا کندانسور می‌گویند. کولر گازی‌های اسپلیت معمولا روی دیوار نصب شده و دریچه تهویه هوا دارد. کولرهای گازی اسپلیت قابلیت تنظیم و تغییر دما متناسب با حرارت محیط را دارند و همین ویژگی‌ آن‌ها باعث شده تا محبوبیت بیشتری داشته باشند. همچنین کولر گازی یا اسپلیت‌ها قابلیت تنظیم زمان یا تایمر دارند و پس از زمان مشخص شده به‌طور خودکار خاموش می‌شوند.


کولر گازی چگونه هوای خنک تولید می کند ؟


در ابتدا مبرد وارد کمپرسور می شود و به وسیله کمپرسور فشار و دمای آن بالا می رود. سپس مبردی که به حالت گاز داغ فشار بالا درآمده وارد کندانسور می شود. کندانسور با انتقال حرارت از مبرد به محیط ، مبرد را از حالت گاز پرفشار به حالت مایع پرفشار تبدیل می کند. پس از آن مایع مبرد وارد شیر انبساط و یا لوله های مویین شده و فشار خود را از دست می دهد. در مرحله آخر مایع با فشار پایین وارد اواپراتور می شود. اواپراتور همان مبدلی است که با هوای محیط در تماس است. مبرد داخل اواپراتور با گرفتن گرمای محیط و تبخیر دوباره باعث خنک سازی هوا می شود. مبرد که به شکل گاز درآمده دوباره به کمپرسور بر می گردد تا این سیکل تکرار شود.

می توان گفت اصول کار تمامی دستگاههای تهویه مطبوع که از سیکل تبرید بهره می برند، اینگونه است.

معایب کولر گازی


کولر گازی و اسپلیت نیز همانند هر وسیله دیگری در کنار ویژگی های مفید و خاصی که دارند دارای معایبی نیز می باشند که در اینجا به چند مورد از معایبی که در میان کاربران بیشتر مطرح است اشاره می کنیم.

پر هزینه و گران قیمت
مصرف انرژی بالا که در مدلهای اینورتر تا حدودی این مشکل برطرف می شود
خشکی پوست با قرار گیری به مدت طولانی در زیر باد کولر گازی
خشکی چشم، مخصوصا برای کسانی که حساسیت چشمی دارند موجب خشکی، درد و خارش چشم می شود.
مواردی همچون تشدید مشکلات تنفسی، عفونت دستگاه تنفسی و حساسیت نیز ممکن است پیش بیاد



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

نقش سماور در درست کردن نوشیدنی های گرم و دلچسپ

در قدیم تنها راه درست کردن یک نوشیدنی دلچسب و لبریز سماور بود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان از راههایی گوناگونی این نوشیدنی را درست کرد. اما اگر می خواهید به راز خوش مزه بودن چای پی ببرید و دمنوش های سنتی ایرانی را بهتر و راحت تر درست کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم به جای استفاده چای سازهای مدرن از یک سماور سنتی ایرانی بهره ببرید. به هر حال سماور وسیله‌ای است که علاوه بر درست کردن چای نقش اساسی در دکوراسیون آشپزخانه دارد. سماور نیز انواع گوناگونی دارد که ما در این مقاله به نوع گازی آن اشاره می کنیم.

سماور گازی

چون هزینه برق نسبت به گاز بیشتر است، بهتر است از روی سماورهای گازی بیشتر فکر کنید، البته برای بعضی شرکت ها و اداره ها که گاز ندارند می توان از سماورهای برقی استفاده کرد.
موقع خرید سماور گازی توجه داشته باشید که این سماورها به دو نوع ترموکوپلی و غیر ترموکوپلی تقسیم می شوند. وظیفه ترموکوپل این است که هنگام قطعی موقت جریان گاز یا خاموش شدن سماور بر اثر وزش باد، جریان گاز را به طور کامل قطع می کند و مانع از پخش گاز در فضا می شود. پس برای اینکه امنیت خودتان را فراهم کنید حتما سماور گازی ترموکوپلی بخرید.
هر سماوری که می خرید حتما دقت کنید که روی در آن دستگیره چوبی نصب شده باشد، حتما خودتان هم هنگام برداشتن در سماور بخار فراوان آب را دیده اید و گرمای زیاد در سماور را احساس کرده اید. سماورهایی که در آن ها دستگیره چوبی ندارد، نخرید چون گرمای زیاد حتما دستتان را می سوزاند.
بعضی از سماورها دستگیره دارند اما دستگیره آن ها از پلاستیک نسوز است! بهتر است از این سماورها هم نخرید چون پلاستیک دستگیره شان چندان هم نسوز نیست! بعد از مدتی می سوزد و از بین می رود و شما مجبور می شوید آن را تعمیر کنید.
سماور وسیله ای است که هر روز بارها و بارها از آن استفاده می کنید و دوست دارید تا سال ها برایتان کار کند، پس سراغ سماورهای ارزان قیمت و تقلبی نروید یا هزینه کنید و یک سماور خوب از یک برند معروف بخرید، یا شیپور را بگردید، در سایت شیپور صفحه سماور صدها مدل سماور در اختیار شماست تا از بین آن ها یکی را انتخاب کنید.


سماور های برقی


سماورهای برقی نوع جدیدتر سماور ها هستند که با استفاده از نیروی برق گرما را ایجاد کرده و تفاوت زیادی از نظر ظاهر و کارکرد با سماور گازی دارند.

این نوع سماور به طور مستقیم به برق شهری متصل شده و به وسیله المنت های درون محفظه نگهداری آب، گرما را ایجاد می‌کند.

اما توجه داشته باشید که قیمت خرید این نوع سماور ها بیشتر از انواع سماور دیگر بوده و به دلیل هزینه برق شهری بالا در کشور ما، چندان مقرون به صرفه نخواهد بود.

به همین دلایل باعث شده است تا طرفداران بسیار کمتری نسبت به سماورهای گازی داشته باشد.

سماورهای برقی به دو صورت بدون قوری و همراه با قوری به بازار عرضه شده اند و هیچ نیازی به انرژی های دیگر به جز برق ندارند و برای مکان هایی که دسترسی آنها به گاز امکان پذیر نبوده، بسیار کاربردی هستند.

 

به طور کلی سماور های برقی از قسمت‌هایی همچون مخزن آب، عایق مخصوص سرامیکی، لوله های عایق نسوز و… تشکیل شده اند.

همچنین این سماور ها در انواع مختلف و با برندهای گوناگون تولید شده است که هرکدام امکانات و ویژگی های متفاوتی نسبت به دیگری دارد.

از جمله این امکانات می توان به سنسور سنجش آب یا کنترل جریان برق اشاره کرد. زمانی که آب درون مخزن دستگاه به هر دلیل تمام شود، با استفاده از این قابلیت ها دستگاه به طور خودکار خاموش شده و جریان برق آن قطع میشود.

المنت های قرار گرفته شده در مغز ندستگاه نیز در هر مدل متفاوت با مدل دیگر بوده و جنس آن ها تعیین کننده قیمت آنهاست. به گونه ای که هر چه جنس بهتری داشته و قدرت انتقال برق و گرم شدن در آنها بالا تر باشد قیمت تمام شده دستگاه نیز بالاتر خواهد بود.


گازي بخريم يا برقي؟


تنوع سماور در بازار آنقدر زياد است كه انتخاب را براي آدم حسابي سخت مي‌كند. به‌طور كلي سماورهايي كه امروزه در بازار وجود دارند و كاربردي هستند، 2نوع برقي و گازي محسوب مي‌شوند. سماورهاي برقي براي آن دسته از افرادي كه به طور دائم دائم مي‌خواهند از آن استفاده كنند، چندان گزينه خوبي به‌حساب نمي‌آيند چون هزينه برق آنها بالاست. با اين حال اگر كسي قصد دارد سماور برقي بخرد، بايد حتما سراغ سماوري برود كه روي آن برچسب انرژي داشته و ميزان مصرف برق آن مشخص باشد. سماورهاي گازي به نسبت سماورهاي برقي، مقرون‌به صرفه‌تر هستند و به همين دليل بيشتر مورد توجه افراد قرار گرفته‌اند. هنگام خريد اين نوع از سماورها، بايد حتما به اين نكته توجه كرد كه سماور داراي ترموكوپل باشد تا در زمان خاموش‌شدن خودبه‌خودي، گاز در محيط انتشار پيدا نكند.

چند ليتري بخريم؟

به‌طور كلي سماورها ظرفيت‌هاي متفاوت از حدود 5ليتر تا حدود 200ليتر دارند. سماورهاي بزرگ كه معمولا آنها را با نام سماورهاي بشكه‌اي مي‌شناسند، سماورهاي صنعتي محسوب مي‌شوند و مناسب مساجد، هيأت‌ها، كارخانه‌ها و... هستند و براي خانه‌ها كاربردي ندارند. انتخاب ظرفيت سماور به چند مسئله بستگي دارد؛ اول اينكه شما يك خانواده پرجمعيت هستيد يا يك خانواده كم‌جمعيت و دوم اينكه چه مقدار و در چند نوبت چاي مصرف مي‌كنيد، چنانچه مصرف چاي در خانه شما بسيار پايين باشد، بهتر است از خريد سماور صرف‌نظر كنيد و از كتري براي گرم‌كردن آب كمك بگيريد. علاوه بر اين موارد، افرادي كه آشپزخانه‌هاي كوچكي دارند، بهتر است سراغ سماورهاي كم‌ظرفيت و با اندازه‌هاي جمع و جور بروند.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد