نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر به دنبال خرید تلویزیون هستید و به دنبال بهترین مارک های تلویزیون در بازار می باشد ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مارک های تلویزیون در بازار بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکینم. امروزه وجود دستگاه تلویزیون در هر خانه ای جزو واجبات است و در هر خانه ای امروزه می شود دستگاه تلویزیون را پیدا کرد. در اادامه ی این مقالعه همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های تلویزیون بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکنیم. در ادامه به بررسی مدل هایی می پردازیم که توانسته اند نظر بسیاری از خریداران را به خودشان جلب بکنند و به صدر لیست پرفروش ترین تلویزیون های موجود در بازار تبدیل بشوند. از دسته تلویزیون هایی که در ادامه قصد داریم به بررسی آن بپردازیم می شود به تلویزیون های ایکس ویژن ، ساموسنگ ، ال جی و.. اشاره کرد. با من باشید 

 

بررسی بهترین مارک های تی وی برای خرید

 

بهترین مارک تلویزیون ال ای دی – بررسی برند تی سی ال

آیا نام TCL را شنیده‌اید؟ بدون شک این نام برایتان آشناست، با تولید حدود ۱۰٪ از سهم بازار جهانی تلویزیون، این تولید کننده لوازم الکترونیکی چینی در چند سال گذشته به خانه‌های ما هجوم آورده و عنوان بهترین برند چینی تلویزیون را از آن خود کرده است و از نظر مقیاس پشت سر سامسونگ و ال جی قرار دارد. این برند با نمایندگی شرکت مادیران با قیمت بسیار خوب در بازار ایران به فروش می‌رسد و رتبه‌ی دوم محبوبیت را در آمریکا دارد. 

تلویزیون‌های تی سی ال بیشتر گزینه‌های اقتصادی هستند که از ویژگی‌های خوبی بهره می‌برند، اما نباید انتظار زیادی از آنها داشت. کیفیت و پردازش تصویر برای محصولاتی با چنین برچسب قیمتی رضایت بخش است.

بیشترین تلویزیون‌های TCL برای استفاده خانگی خود بازار چین طراحی می‌شوند ، اما مدل‌های سری ۵ و ۶ آن از بهترین مواردی است که می‌توانید با صرف هزینه مقرون به صرفه تهیه کنید، به خصوص که به پلتفورم هوشمند Roku مجهز شده‌اند. لازم به ذکرست در سال ۲۰۲۱ شاهد عرضه‌ی ارزان‌ترین تلویزیون ۸K ساخته شده نیز هستیم.

تلویزیون های ال جی

در جواب این سوال که کدام برند تلویزیون بهتر است می‌توانیم از ال‌جی نام ببریم. از اولین تولید کننده های نمایشگر OLED ال جی بود که توانست انقلاب بزرگی در صنعت تصویر سازی به وجود آورد، این تکنولوژی باعث می شود پیکسل ها به صورت خودکار خاموش و روشن شوند و عمق رنگ مشکی خالصی را به نمایش بگذارد. اما تلویزیون های LCD و LED که توسط ال جی ساخته می شوند زاویه دید وسیع تری دارند و نور بیشتری تولید می کنند، اما کنتراست آن ها پایینتر از OLED است.
خرید تلویزیون LG بهترین انتخاب برای کسانی هستند که با تلویزیون خود زیاد ورزش تماشا می کنند و یا گیمر هستند. تفکیک رنگ عالی پنل های OLED باعث می شود رنگ ها را به صورت واعی با کنتراست بالا ببینید و تاخیر کم ورودی های HDMI 2.1 باعث می شود این تلویزیون ها برای کسانی که بازی های ویدئویی با ایکس باکس و PS5 انجام می دهند انتخاب عالی ای باشد.

 

بررسی برند ایکس ویژن

یکی از برندهای خصوصی فعال در زمینه تولید تلویزیون برند ایکس ویژن است که فعالیت خود را تحت نظر شرکت مادیران در ایران آغاز کرده است. تلویزیون‌های ایکس ویژن خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر ارائه می‌دهند، بنابراین پس از خرید این تلویزیون‌ها خیالتان کاملاً راحت باشد.

اگر کمی به عقب برگردیم متوجه می شویم که در ابتدا ایکس ویژن وظیفه‌ی مونتاژ و گارانتی مانیتورهای ال جی را بر عهده داشت، اما بعدها گام در عرصه‌ی تولید تلویزیون گذاشت و کار خود را با تولید تلویزیون کوچک آغاز کرد، اما رفته رفته تلویزیون‌های جدیدی با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا راهی بازار می‌کند.

کاربری آسان، کیفیت تصویر مناسب با قیمت، پردازش سریع، کیفیت صوتی خوب و برچسب قیمتی مقرون به صرفه از جمله مزایای خرید تلویزیون ایکس ویژن است. این حقیقت بر کسی پوشیده نیست که برندی نظیر ایکس ویژن نمی‌تواند با برندهای نظیر ال جی، سامسونگ، سونی و … رقابت کند، اما نسبت به همتایان مشخصات بسیار خوبی دارد که آن را در فهرست بهترین مارک تلویزیون داخلی قرار داده است.

 

تلویزیون های سونی

همانطور که می دانید، سونی از گذشته تا کنون در صنعت صوت و تصویر بسیار موفق بوده و توانسته جای پای خود را در این بازار محکم کند؛ تلویزیون های سونی بیشترین کیفیت تصویر را در بین تلویزیون های بازار دارند و از کیفیت ساخت بسیار خوبی بالاتر از تمام برندها قرار گرفته اند.
تلویزیون های سونی در زمینه هوشمند بودن هم عملکرد بسیار خوبی دارند و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند، به این ترتیب می توانید از فروشگاه گوگل پلی برنامه های مورد نظرتان را دانلود کنید و لذت ببرید. همچنین تصویر تلویزیون های سونی بسیار سریع و بدون تاخیر است که برای گیمرها ویژگی بسیار بزرگی است. همچنین می تواند محتوای با کیفیت پایین را به صورت خودکار ارتقا دهد و با کیفیت بیشتری پخش کند، شاید به همین دلایل است که تلویزین های سونی قیمت بالاتری نسبت به ال جی و سامسونگ دارند.

 


:: برچسب‌ها: خرید بهترین مارک تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مقاله هراه من باشید چرا که قصد داریم به بررسی مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید فر توکار آشپزخانه به آن دقت بکنید را بررسی بکنیم و به آن بپردازیم. از دسته بهترین راه های خرید فر توکار آشپزخانه می شود به سفارش آن از طریق وب سایت های آنلاین اشاره کرد که در ادامه بیش تر به بررسی آن خواهیم پرداخت. امروزه فر های توکار در بازار ایران بسیار معروف شده اند که می شود گفت از ارزش خرید بالایی برخوردار می باشد. همچنین بسیاری از افرادی که فر های توکار آشپزخانه این برند ها را خریداری کرده اند از خریدی که داشته اند راضی بوده و از دسته بهترین فر های موجود در بازار را در ادامه ی این مطلب قصد داریم به  شما معرفی بکنیم.در ادامه در مورد کلیه ویژگی ها و پارامترها و عملکردهای دستگاه فر آشپزخانه صحبت خواهیم کرد. در ادامه توضیح خواهیم داد که فر توکار را با توجه به چه پارامترهایی باید خرید. برای خرید بهترین فر توکار، باید مشخصات کلی آن، مثل ابعاد فر توکار و همین طور قیمت فرتوکار را مد نظر قرار داد. در این مقاله به صورت کامل در مورد آن صحبت خواهیم نمود.

 


چه نوع فری را شما نیاز دارید؟


شما همیشه این انتخاب را ندارید که فر برقی یا گازی بخرید چون این موضوع بستگی داره به امکانات و تجهیزات سوخت برق و گاز که در خانه شما مهیاست. به عنوان مثال فرهای گازی نیاز به لوله کشی جداگانه تا پشت فر بوده و در غیر اینصورت شرکت تولید کننده بحث نصب و گارانتی را به عهده نخواهد گرفت.
بعضی مواقع ممکن است که شما دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر داده و انتخاب شما بدلیل کم بودن فضای نصب فر، محدود شود. در ادامه ما آپشن های موجود و مزایا و معایب آنرا توضیح می دهیم تا به شما کمک کند که تصمیم بگیرید آیا میخواهید تغییرات کلی در آشپزخانه خود ایجاد کنید یا به سادگی موارد را با هم جایگزین کنید.

 

فر توکار چی بخرم؟ فر برقی یا گازی؟


فرهای توکار برقی امروزه مرسوم ترند. با توجه به اینکه فر تنها یا دابل در نظر دارید می توانید از موارد بسیاری انتخاب کنید. فرهای توکار گازی امروزه سخت تر پیدا می شوند. فقط تعداد کمی از تولید کننده ها فر توکار گازی را در سبد کالایی خود قرار داده اند، بنابر این انتخاب شما محدودتر می شود.
به طور کلی، نتایج نشان می دهد که فرهای برقی بهتر عمل می کنند. فرهای توکار برقی گرما را در فضای داخل مخزن بهتر پخش کرده و پخت بهتر و کامل تری نسبت به فرهای گازی دارند.
از طرف دیگر، فرهای گازی میتونن از نظر هزینه خرید و نصب ارزان تر باشن و برخی موارد مناسب وجود داره. بنابر این اگر لوله کشی گاز را قبلا انجام دادید و نمی خواین هزینه فر برقی را بپردازید می توانید فرهای توکار گازی موجود در فروشگاه هایپرکیت را بررسی کنید. البته به این نکته هم توجه داشته باشین که احتراق گاز همیشه همراه با تولید مونو اکسید کربن خواهد بود و قطعا بر سلامت غذا تاثیر خواهد گذاشت.

سایز درست فر توکار را انتخاب کنید


ظرفیت فرهای توکار شناخته شده می تونه از 51 تا 76 لیتر متغیر باشه.
ظرفیت متوسط یک فر تک معمولا 60 لیتره.
ظرفیت متوسط برای فرهای دابل : 62 لیتر برای فر اصلی و 35 لیتر برای فر کوچکتره.
طراحی و نحوه قرار گرفتن طبقات یک فر روی میزان غذایی که داخل آن طبخ می کنید تاثیر گزاره.
تولید کنندگان معمولا حجم کلی داخل فر را به عنوان راهنمای ظرفیت فر عنوان می کنند. اما از آنجایی که غذا به صورت مکعب های بزرگ در داخل فر قرار نمی گیره این مورد خیلی مفید نیست. توجه داشته باشید که ظرفیت خالص فر نشان دهنده ظرفیت واقعی فر خواهد بود. این امکان وجود داره که یک فر با ابعاد بزرگتر دارای فضای کمتری نسبت به یک فر با ابعاد کوچتر باشه.
ظرفیت مورد استفاده یک فر توکار میتونه 27 لیتر کمتر از ظرفیت شناخته شده آن فر باشه.
حجم واقعی استفاده شده از یک فر اندازه گیری شده است و فضای 3 سانتیمتری بالای فر و فضای زیر آخرین طبقه فر در این اندازه گیری چشم پوشی شده است. اگر غذا را در این فضا ها قرار دهید از گردش صحیح هوای داغ جلوگیری کرده و بر نتایج پخت و پز تاثیر خواهید گذاشت.

پرفروش ترین مدل های فر توکار


در این بخش می خواهیم سه مدل از پرفروش ترین مدل های فر توکار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به آنها انتخاب راحت تری داشته باشید.

فر توکار اخوان مدل F35: این مدل از فر توکار با داشتن برنامه پخت، استفاده از برق، یخ زدایی، جوجه گردان، صفحه نمایش و... به یکی از سه مدل پرفروش فر توکار تبدیل شده است.
فر توکار سینجر مدل SES1: این مدل نیز با داشتن عملکرد گاز و برق، رده مصرفی A ، سیستم گازرسانی، قابلیت مایکروویو، گریل، یخ زدایی، جوجه گردان و... توانسته در میان یکی از سه مدل پرفروش فر توکار خودنمایی کند.
فر توکار بوش مدل HBN559W3I: این مدل نیز دارای رده مصرفی A بوده و با داشتن برنامه پخت، یخ زدایی، صفحه نمایش و... به یکی از سه مدل پرفروش تبدیل شده است.



:: برچسب‌ها: راهنمای خرید فر توکار آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید دستگاه های رنده برقی را دارید ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های رنده برقی موجود در بازار ایران بپردازیم و آن را بررسی بکنیم. امروزه دستگاه های رنده برقی توانسته اند نظر بسیاری از خریداران را به خودشان جلب بکنند و به یکی از پر فروش ترین مدل های دستگاه رنده برقی در بازار تبدیل بشوند. در ادامه به بررسی برند هایی همچون پارس خزر ، گاسونیک و ... خواهیم پرداخت که توانسته اند در این زمینه خوب عمل بکنند و به یکی از بهترین مدل های رنده برقی در بازار تبدیل بشوند و برای خرید محصولی مناسب باشند. رنده و خرد کردن مواد غذایی یکی از کارهای بسیار سخت در آشپزخانه می باشند و با وجود دستگاه های رنده برقی اینکار به یک کار لذت بخش تبدیل شده است. 

رنده برقی مناسب چه کسانی است؟


رنده برقی برای هر آشپزخانه‌ای کارایی دارد. فرقی ندارد که گیاهخوار هستید یا نه؛ ورزشکارید یا رژیم غذایی خاصی را برای کاهش وزنتان انتخاب کرده‌اید؛ در هرصورت این ابزار کاربردی برای هر کسی که زیاد از سبزیجات و صیفی‌جات استفاده می‌کند، بسیار کارآمد خواهد بود.

از طرفی، با استفاده از رنده برقی، نیاز شما به رنده دستی کاملا از بین خواهد رفت. برای بسیاری از ما، استفاده از رنده دستی، کاری زجرآور و خسته‌کننده است.

این مسئله برای کسانی که دچار ضعف عضله‌اند، به آرتروز یا رماتیسم مبتلا هستند یا به‌علت افزایش سن قوای بدنی ضعیف‌تری دارند هم بسیار کارآمد خواهد بود.

رنده برقی به شما کمک می‌کند تا مصرف سبزیجات را افزایش دهید و این مسئله، عاملی برای بهبود سبک تغذیه و افزایش سلامتی شما خواهد بود.

 

فهرست بهترین رنده برقی در بازار ایران

 

رنده برفی سافلون مدل FSM-110


این رنده برقی مناسب تهیه انواع سالاد است و به شما کمک می‌کند تا به‌سادگی انواع سبزیجات را خرد و قطعه‌قطعه کنید. طراحان رنده برقی سافلون مدل FSM-110 با قرار دادن ۴ رنده مخروطی متفاوت، دست شما را در انواع برش باز گذاشته‌اند تا به‌سادگی سبزیجات را به‌هرشکلی خرد کنید.

توان: ۱۵۰ وات
جنس تیغه: استیل ضدزنگ
ظرفیت: ۰.۵ لیتر
جنس بدنه: استیل
قیمت: ۱میلیون و ۸۵۰ هزارتومان
امکانات: مجهز به ۴ تیغه مخروطی برای انواع برش، امکان جداسازی تمام قطعات، مجهز به پایه ضدلغزش، سیستم قفل ایمنی و چرخش دوطرفه تیغه.

 

رنده برقی تفال MB7535

برای رنده یا خلال‌کردن میوه یا سبزیجات‌مختلف به صورت یکنواخت، می‌توان از رنده‌های برقی مختلف استفاده کرد. رنده برقی تفال مدل MB7535 محصولی با درت موتور 200 واتی، دارای 3 تیغه مختلف برای رنده و برش است.

به‌وسیله این رنده می توانید برش‌های ریز، درشت و برش‌های چیپس مانند بزنید و از قطعات یکنواخت مواد برای غذاهای مختلف استفاده کنید. قطعاتی که خرد یا رنده می‌شوند مستقیما وارد ظرف سالاد یا هر ظرف مورد نظر شما می‌شوند و بلافاصله قابل استفاده خواهند شد.

سری‌های رنده‌ها به راحتی جدا و نصب می‌شوند. قطعات مختلف جداشونده دستگاه قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارند.

 

رنده چندکاره کیپ NJM-2200TK

رنده برقی مولینکس مدل DJ50 که در بازار لوازم‌خانگی برقی به سالادساز دستی مولینکس هم معروف است، بدون سختی نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های معمول رنده‌کن یا غذاسازها وظیفه‌ی خود را انجام می‌دهد.

کافی است دیسک رنده‌ی موردنظر خود را انتخاب کرده، در دستگاه قرار دهید، درپوش را گذاشته و دستگاه را بالای ظرف نگه‌دارید تا با فشار دکمه‌ی روی دستگاه، موتور حرکت کرده و دیسک را به چرخش در‌آورد. حالا زمان آن است که میوه و سبزیجات موردنیاز تهیه‌ی سالاد را از بالا وارد آن کنید تا پس از رنده‌شدن از سمت دیگر خارج‌ شده و وارد ظرف شوند.

 

بهترین رنده برقی: رنده برقی Presto 02910


این رنده یکی دیگر از رنده‌های برقی مارک چینی Presto است که توانسته در این لیست جای بگیرد. این رنده برقی با اندازه جمع و جور خود فضای زیادی در آشپزخانه شما اشغال نمی‌کند؛ بدنه آن از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و به سرعت می‌تواند میوه و سبزیجات و سایر مواد غذایی مانند پنیر را تکه تکه کند. شما با این دستگاه می‌توانید به سرعت مواد اولیه یک پیتزا، ساندویچ، دسر و سوپ را آماده کنید. تیغه‌های فولادی ضد زنگ متنوع در آن این امکان را به شما می‌دهد که این مواد غذایی را در اندازه و ضخامت‌های مختلف برش دهید. به منظور شست‌وشو، کافی است قسمت‌های قابل بازسازی را از دستگاه خارج کرده و در ماشین ظرف‌شویی قرار دهید.

 



:: برچسب‌ها: بررسی بهترین مدل های رنده برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید دستگاه های مایکروویو را دارید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مایکروویو های موجود در بازار ایران بپردازیم و ارزان ترین مدل های مایکروویو را بررسی بکنیم. براساس آخرین بررسی های انجام شده امروزه دستگاه های مایکروویو تبدیل به یکی از بهترین و پرطرفدار ترین دستگاه های مجود در بازار شده اند و بسیاری از افراد آن را جزو اصلی از جهاز عروس می دانند. همچنین از دسته بهترین برند های مایکروویو موجود در بازار می شود به برند های همچون میگل ، فلر و... نیز اشاره کرد که بسیار در بازار معروف می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین در کنار برند های گفته شده ، برند هایی همچون سامسونگ و ال جی و... هم از ارزش خرید بالایی نیز برخوردار می باشند اما با توجه به اینکه وارد شدن این محصولات به کشور ممنوع شده امکان خرید آن ها فراهم نمی باشد. 

 

خرید مایکروویو ارزان قیمت

 

۱. مایکروویو میگل مدل GMW 342

 

این مدل مایکروویو میگل هم از محصولات نسبتا ارزان بازار است. مایکروویو مدل GMW 342 امکانات خوبی دارد و در راهنمای خرید مایکروویو ارزان گزینه قابل‌تأملی به نظر می‌رسد.
کارایی
این مایکروویو ۳۴لیتری است و اندازه‌ای متوسط دارد. برنامه‌های پخت مختلفش هم به شما کمک می‌کند که پیتزا، ماهی، سبزیجات، کیک، مرغ، ذرت و… آماده کنید.

این مدل از مایکروویو ارزان میگل مجهز به سیستم فن کانوِکشن هم هست که دما را در تمام کابین دستگاه به‌طور یکنواخت پخش می‌کند و گزینه‌ای کاربردی است.

طراحی و سهولت استفاده
طراحی مایکروویو میگل ساده و زیباست. صفحه نمایش آن هم اطلاعاتی درباره پخت در اختیارتان قرار می‌دهد. بدنه دستگاه از جنس استیل ضدزنگ است و قفل ایمنی کودک هم دارد.

ارزش خرید و نظرات کاربران
امکانات این وسیله مطلوب است. علاوه بر مواردی که پیش‌تر گفته شد، وجود جوجه‌گردان در آن هم مزیت خوبی به حساب می‌آید. مشتریانی که آن را خریده‌اند از کیفیتش ابراز رضایت کرده‌اند.

اگر شما هم دوست دارید که این مایکروویو ارزان یا شاید بهتر است بگوییم، نسبتا ارزان را بخرید، باید حدود ۹ میلیون بپردازید(آذر ماه ۱۴۰۰). اگر هم این قیمت برایتان زیاد است، همراه ما باشید تا موارد ارزان‌تری هم در ادامه به شما معرفی کنیم.

 

۲. مایکروویو سامسونگ مدل 3513
 

این مدل از مایکروویو سامسونگ هم در دسته ارزان‌قیمت‌ها قرار می‌گیرد. مایکروویو سامسونگ ۲۳لیتری است و دستگاهی با ظرفیت کم به حساب می‌آید. اما اگر قصد خرید مایکروویو جمع‌وجور داشته باشید، گزینه بدی نخواهد بود.

کارایی مایکروویو ارزان سامسونگ
این مایکروویو ارزان می‌تواند در حد یک وسیله با امکانات و کیفیت نسبتا متوسط به شما خدمات بدهد. سامسونگ برای کاهش قیمت تا حدودی کیفیت ساخت و استحکام بدنه را پایین آورده اما قابلیت‌های مناسبی در آن قرار داده است.

طراحی و سهولت در استفاده
ظاهر مایکروویو ارزان سامسونگ نسبتا زیبا و شکیل است. کارکردن با آن هم دشواری خاصی ندارد. صفحه نمایشش هم لمسی است.

ارزش خرید و نظرات کاربران
کاربرانی که این مایکروویو را خریده‌اند، در یک کلام توصیف جالبی از آن داشته‌اند: این وسیله کار راه‌انداز است.

طراحی و کارایی نسبتا مطلوب مایکروویو سامسونگ می‌تواند شما را از خرید این دستگاه راضی نگه دارد. قیمت آن هم در پاییز ۱۴۰۰، حدود ۳میلیون و ۴۰۰هزار تومان است.

 

۳. مایکروویو تکنو مدل ۳۴۲ 

تکنو هم از برندهای خوش‌نام بازار است که محصولات با کیفیت و مقرون‌ به‌صرفه‌ای عرضه می‌کند. این مایکروویو ارزان دارای المنت برای گریل است و قابلیت پخت ترکیبی و یخ‌زدایی هم دارد.

کارایی مایکروویو ارزان تکنو
این دستگاه دارای برنامه‌های متنوعی برای گرم کردن غذا، دم کردن چای و قهوه، تهیه سوپ، پیتزا، پاستا، پاپ‌کرن و گریل جوجه، ماهی و استیک است.

قابلیت یخ‌زدایی از مواد منجمد و فریزری دارد و امکانات متنوع دیگری از جمله تایمر ۶۰ دقیقه‌ای و زنگ هشدار پایان زمان پخت در آن موجود است.

طراحی و سهولت استفاده
ظاهر و کیفیت ساخت مایکروویو ارزان تکنو نمره خوبی می‌گیرد. کارکردن با آن سخت نیست و وسیله کاربردی و خوبی در آشپزخانه‌تان خواهد بود. البته به گواه کاربران، کمی وزن آن سنگین است.

ارزش خرید و نظرات کاربران
کسانی که این مایکروویو نسبتا ارزان را خریده‌اند، می‌گویند که صدای اندک، کارایی خوب، قابلیت‌های متنوع و البته قابلیت گریل رضایت‌بخش است. البته برخی هم از متوسط بودن قدرت یخ‌زدایی گلایه کرده‌اند.

برای خرید این وسیله باید حدود ۳میلیون و ۹۰۰هزار تومان بپردازید. این قیمت متعلق به اواخر پاییز سال ۱۴۰۰ است.

 

راهنمای خرید مایکروویو

 

پخت سریع: آشپزی با مایکروفر سریع‌تر از هر روش پخت و پز دیگر مانند گاز یا اجاق الکتریکی است.


حفظ ارزش غذایی: غذای پخته شده با مایکروفر از ارزش غذایی بالاتری نسبت به غذای پخته شده با روش‌های سنتی برخوردار است و کمتر مواد مغذی خود را از دست می‌دهد.


آشپزخانه‌ی خنک‌تر: در صورت استفاده از مایکروفر، درجه حرارت آشپزخانه‌ بالا نخواهد رفت؛ چرا که در این روش خبری از شعله‌ی آتش نیست و حتی ظرف و ظروف آشپزی شما نیز همانند پخت‌و‌پز با اجاق داغ نخواهند شد.


ایمنی: آشپزی با مایکروفر به دلیل عدم استفاده از آتش به خودی خود ایمن است. علاوه بر این، جهت اطمینان خاطر، مایکروفرها معمولا به چندین سیستم امنیتی مختلف نیز مجهز هستند تا در صورت پخت بیش از حد غذا، با قطع خودکار عملیات پخت‌و‌پز مانع از آتش‌گیری آن شوند.


نظافت: تمیز کردن داخل مایکروفر به سادگی کشیدن یک دستمال است؛ البته در برخی موارد نیاز به استفاده از مواد شست‌و‌شوی مخصوص مایکروفر برای حذف مواد چسبیده به بدنه‌ی آن است.

 

باور های اشتباه مایکروویو

برخی افراد معتقدند استفاده از مایکروفر، غذا را به امواج رادیواکتیو آلوده می‌کند؛ اما FDA که سازمان غذا و دارو در ایالات متحده است اذعان دارد که مایکروفر غذا را آلوده نمی‌کند. امواج مایکروویو تنها مولکول‌های آب داخل غذا را به جنبش در می‌آورند که باعث تولید گرما در غذا و پخت آن می‌شود. به همین دلیل است که خوراکی‌های آب‌دارتر مثل سبزی‌ها زودتر در مایکروفر پخته می‌شوند. دلیل این موضوع که گفته می‌شود مایکروفر غذا را از داخل به بیرون می‌پزد نیز همین است. بنابراین، انرژی امواج در مایکروفر به گرمای داخل غذا تبدیل می‌شود و هیچ‌گونه آلودگی در کار نخواهد بود. البته امواج مایکروویو تأثیری که روی غذا می‌گذارند را بر بافت‌های بدن شما نیز می‌توانند بگذارند و از این جهت برای شما ایجاد خطر کنند؛ اما این فقط در زمانی ممکن است که درب فر شکسته باشد و یا درزی در لولای آن به وجود آمده باشد و امواج به بیرون از محفظه درز پیدا کنند. به گفته‌ی چاد مولر، استادیار دانشگاه بیرمنگام، امواج مایکروویو مخصوصا روی قسمت‌هایی از بدن که قابلیت انتقال گرما را ندارند، مانند چشم‌ها، می‌تواند تأثیر مخربی داشته باشد. مولر همچنین سردرد گرفتن افرادی که در فست‌فودها کار می‌کنند را تا حدودی ناشی از درز امواج مایکروویو می‌داند.



:: برچسب‌ها: بررسی و خرید مایکروویو ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

همانطور که بسیای از شماها می دانید نوشیدنی چای یکی از محبوب ترین نوشیدنی های موجود در بازار ایران می باشد و وجود یک عدد سماورگازی در هر خانه ی ایرانی برالی درست کردن چای الزامی است. اگر شما هم قصد خرید سماور گازی را دارید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های سماور گازی موجود در بازار ایران بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم . در این مطلب به بررسی بهترین و جذاب ترین سماور گازی های ساخت کشور ایران می پردازیم که هم قیمت بسیار خوری را دارا می باشند و هم از لحاظ کیفیتی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. اگر شما قصد خرید و یا تکمیل جهزیه خود را دارید و به دنبال بهترین مدل های سماور گازی در بازار ایران می گردید در ادامه ی این مطلب با من باشید. 

بهترین سماور های گازی ایرانی برای خرید

 

۱. سماور گازسوز عالی نسب مدل سهند سیمین

عالی‌نسب یکی از بهترین برندهای سماور گازی و برقی است و قبلا در مطلب نکات مهم در خرید سماور به آن اشاره کرده‌ بودیم. سماور گازسوز مدل سهند-سیمینِ آن هم یکی از محبوب‌ترین‌های بازار است. اما دلیل محبوبیت آن چیست و چرا پرفروش و پرطرفدار است؟

کیفیت ساخت
سماور عالی‌نسب ۸لیتری است و تولیدکنندگان ظرفیت خوبی برایش در نظر گرفته‌اند. این محصول بدنه‌ای از جنس برنج دارد و دارای پوششی نیکل-کرومی هم روی بدنه است. پایه‌های برنجی آن مستحکم‌اند و کیفیت ساخت خوبی دارند.

ایمنی
این سماور مجهز به ترموسوئیچ اتوماتیک است و اگر سماور بی‌آب بماند، به‌طور خودکار خاموشش می‌کند. برای همین از نقطه‌نظر امنیت می‌توان روی آن حساب کرد. شیر سماور عالی‌نسب هم ترموکوپل‌دار است و بِرنِر استانداری دارد که ایمنی بیشتری برای دستگاه مهیا می‌کند.

طراحی
این سماور هم از جنس خوب و مقاومی برای بدنه‌ و اجزایش استفاده کرده و هم طراحی شکیل و زیبایی دارد. دسته‌های آن هم از جنس باکالیت هستند و کیفیت خوبی دارند.

ارزش خرید و نظرات کاربران
خریداران قبلی این محصول از آن رضایت داشته‌اند و گفته‌اند که ماندگاری و مقاومت بالای سماور در کنار ظاهر ظریف و زیبایش از آن گزینه درجه‌یکی ساخته است. مشتریان قبلی‌ می‌گویند اگر از آب تصفیه‌شده استفاده کنید، رسوب کمتری در سماور شکل می‌گیرد. تمیزکردن راحت محصول و ایمنی خوب هم از جمله دلایل محبوبیت سماور عالی‌نسب است. این محصول در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ حدود ۴میلیون و ۴۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

۲. سماور گازی پلان کد 1580P

گزینه دیگری که در این مقاله می‌تواند جایگاه بهترین سماور گازی را به خود اختصاص بدهد، سماور گازی پلان است. این برند هم از معروف‌های بازار است و سماور ۶لیتری‌اش در میان خریداران طرفدار دارد.

کیفیت ساخت
بهترین سماور گازی پلان ۶لیتری از جنس استیل است و پوشش بدنه‌اش نیکل و کروم هم دارد. وزن این سماور حدود ۳٫۵کیلوگرم است و پایه‌های مستحکمی هم دارد.

ایمنی
شیر سماور گازی پلان هم ترموکوپل دارد و دسته‌هایش هم طوری طراحی شده‌اند که امنیت خوبی برای بلند و جابه‌جاکردن آن فراهم می‌کنند. پیلوت و بِرنر آن هم استانداردهای لازم را دارند.

طراحی
جنس بدنه سماور پلان از استیل است و از نظر زیبایی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. اگر به تصویرش نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که با سماور زیبایی روبه‌رو هستید.

ارزش خرید و نظرات کاربران
دوام و کیفیت این محصول قابل‌اعتناست و مشتریان قبلی‌اش اذعان داشته‌اند که چندین سال است از آن استفاده می‌کنند. ظاهر خوب و کیفیت عملکرد سماور پلان آن را محبوب می‌کند اما باید بدانید که قیمت این سماور گازی چندان ارزان نیست و در زمستان ۱۴۰۰، لازم است که حدود ۴میلیون و ۱۰۰هزار تومان برایش بپردازید.

۳. سماور گازی آپولون مدل پلوتون

ومین گزینه‌ای که در فهرست بهترین سماور گازی می‌خواهیم معرفی کنیم هم از برندی معروف و معتبر در بازار است. نام برند آپولون را شنیده‌اید، این‌طور نیست؟ این برند هم محصولات باکیفیتی عرضه می‌کند.

کیفیت ساخت
سماور گازی آپولون ۶لیتری و مانند دو موردی که پیش‌تر گفتیم از جنس استیل است. ترکیب نیکل و کروم هم در پوشش بدنه اش استفاده شده و دسته‌هایی از جنس باکالیت دارد. البته برخلاف موارد قبلی، این سماور قوری هم دارد.

ایمنی
شیر این مدل از بهترین سماور گازی ساده است و شاید از نظر ایمنی نسبت به دو گزینه قبلی کمی در رده پایین‌تری بایستد. البته ترموکوپل دارد و از نظر ایمنی گزینه خوبی بدی نیست.

طراحی
سماور آپولون طراحی خوبی دارد. جنس بدنه‌اش و شکل پایه‌ها و بدنه متناسب‌اند. دسته‌های قوری و خود سماور حالتی خلاقانه دارند و اگر متناسب با سلیقه‌تان باشد، خرید خوبی خواهید داشت.

ارزش خرید و نظرات کاربران
این محصول از سوی مشتریان قبلی رضایت‌بخش بوده و به سهولت در استفاده، کارایی و عملکرد و کیفیت ساختش نمرات خوبی داده‌اند. اگر شما هم قصد خرید این سماور ۶لیتری را دارید، باید حدود ۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان بپردازید؛ البته این قیمت متعلق به بهمن ۱۴۰۰ است.



:: برچسب‌ها: بررسی سماورهای گازی برای خرید ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()