نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از مهم ترین پرسش های شما که در ارتباط با بهترین مارک های لوازم خانگی ایرانی می باشد بررسی بکنیم و بهترین برند ها را برای شما معرفی بکنیم. برند های ایرانی با توجه به تحریم های صورت گرفته در چند سال اخیر باحمایت مردم از تولید کالای داخلی توانتسه ان خودی نشان بدهند و دوبارهجایگاه خود را در بازار پس بگیرند. از دسته بهترین مارک های لوازم خانگی در بازار ایران می شود به لوازم خانگی های برند اسنوا ، پارس خزر ، پاکشوما و... نیز اشاره کرد. در ادامه هزماه من باشید تا بیش تر این موارد را بررسی بکنیم و آن ها را زیر ذره بین بررسی ببریم. وجه تمایز لوازم خانگی های ایرانی با خارجی ها می شود به قیمت بسیار ارزان تری که لوازم خانگی ایرانی دارند اشاره کرد. بیایید ابتدا به بررسی برند اسنوا بپردازیم و آن را بررسی بکنیم. 

 ۱. اسنوا؛ یک برند ملی و اصیل ایرانی

بد تولید اسنوا شامل محصولات متنوعی است: ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق‌گاز، یخچال‌فریزر، تلویزیون و تجهیزات توکار از قبیل فر و قهوه‌ساز. البته، قهوه‌ساز که می‌گوییم منظورمان قهوه‌سازهای رومیزی و قابل‌حمل نیست؛ قهوه‌سازهای اسنوا توکارند و خود به آسیاب‌ قهوه چندحالته مجهزند.

اسنوا را می‌توان برندی برای کلیه لوازم اساسی آشپزخانه دانست. اما وجه تمایز اسنوا با سایر برندهای وطنی رقیب در چیست؟ خود اسنوا، به‌خصوص، روی کیفیت بالای مواد اولیه و لعاب‌کاری محصولاتش مدعی است؛ ادعا دارد که از مواد اولیه قابل‌رقابت با مواد موردمصرف در کارخانجات تراز اول دنیا استفاده می‌کند و نیز ماشین‌آلات و فرمولاسیون مورداستفاده در لعاب‌کاری محصولاتش بر استانداردهای اروپا و آمریکا منطبق‌ است.

برای مثال، برخی محصولات فِردار اخیر اسنوا از لعاب هوشمند خودتمیزشونده برخوردارند. یعنی پس از هر بار پخت‌وپز نیازی به تمیزکاری نیست، بلکه قسمت‌هایی از فر که به پوشش خودتمیزشونده مجهزند بدون نیاز به هیچ دخالتی توسط مصرف‌کننده به‌خودی‌خود از ذرات غذا پاک خواهند شد.

 

۲. پارس خزر؛ نیم‌قرن همراهی، مشارکت و همدلی

پارس خزر نامی آشنا در صنعت لوازم خانگی وطنی است و یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی به شما می‌رود. اغلب‌مان پارس خزر را به پلوپزهای خوش‌ته‌دیگ این برند می‌شناسیم. حتی ایرانیان خارج‌نشین هم، بااینکه انواع‌واقسام پلوپزهای آن‌ورآبی برایشان مهیاست، باز خاطرخواه پارس‌خزرند. پلوپزی هم که در تصویر می‌بینید، از سِری پلوپزهای دیجیتالی پارس خزر است که چند مدل برنامه پخت دارند.

اما محصولات پارس خزر تنها به پلوپز محدود نمی‌شوند. در حال حاضر، پارس خزر بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران است و تقریبا همه خرده‌ریزهای برقی جهیزیه را شامل می‌شود. حتی جالب است بدانید پارس خزر اسپرسوساز هم دارد. تولیدات این برند پیشتر با نام پارس توشیبا به بازار عرضه می‌شدند، اما از سال ۱۳۶۱ تاکنون با نام تجاری پارس خزر و سایا شناخته می‌شوند.

3. تولیپس (تولید کننده با تجربه در صنعت لوازم خانگی)

تولیپس برای نخستین بار در سال 1380 توسط شرکت صنايع الکتريکي ناسيونال ایران به بازار کشور معرفی شد که البته این شرکت پیش از معرفی این برند لوازم خانگی، در زمینه عرضه محصولات پاناسونیک در ایران فعالیت می کرد.

شرکت صنايع الکتريکي ناسيونال ایران (سهامی خاص) در دی ماه سال 1351 با مشارکت 70 درصدی گروه ژاپنی ماتسوشيتا الکتريک با نام تجاری ناسيونال شروع به کار کرد که در واقع موسس این شرکت همان شخصی است که برند پاناسونیک را بنا نهاد. شرکت تولیپس در حال حاضر انواع مختلفی از لوازم های برقی های کوچک مانند جاروبرقی، پلوپز، چای ساز و.. را روانه بازار لوازم خانگی ایران می کند و در لیست لوازم خانگی ایرانی برتر قرار می گیرد.

4. ایکس ویژن (سابقه دیرینه در تولید تلویزیون با کیفیت)

برند ایکس ویژن در سال 1385 توسط شرکت مادیران به منظور تولید تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری راه اندازی شد و از سال 1395 به تولید دیگر محصولات خانگی نظیر ماشین لباسشویی، دستگاه تصفیه هوا و یخچال فریزر مشغول شد.تلویزیون های ایکس ویژن با استقبال مشتریان مواجه شدند و از قابلیت های آن ها می توان به رزولوشن و کیفیت بالا و قابلیت های هوشمند اشاره کرد.

ماشین لباسشویی و یخچال فریزرهای ایکس ویژن نیز از برچسب انرژی A و بالاتر برخوردار بوده که در نتیجه مصرف انرژی پایین تری دارند. از دیگر مزیت های محصولات ایکس ویژن می توان به تنوع بالا و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته نام برد. تلویزیون های ایکس ویژن در بازار ایران پرطرفدار بوده و می تواند جایگزین مناسبی برای برندهای خارجی باشد.



:: برچسب‌ها: بهترین لوازم خانگی های ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروزه یکی از وسایلی که در بین بسیاری از مردمان محبوب شده است ، می شود به دستگاه های اسپرسو ساز اشاره کرد. در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مارک های ارسپرسو ساز در بازار بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. در بازار امروزه مدل های متفاوت و مختلفی وجود دارد که به تولید دستگاه های اسپرسو ساز می پردازند اگر در بین این همه مدل سردرگم شده اید و نمی دانید برای خرید کدام مدل باید اقدام بکنید همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل ها و مارک های اسپرسو ساز بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. از بهترین مارک های دستگاه اسپرسو در بازار می شود به دستگاه هایی همچون نوا ، اسپرسو ساز دلونگی ، دلمونتی و... نیز اشاره کرد که بسیار پرطرفدار و معروف می باشند. همچنین برخی از دستگاه های قهوه ساز موجود در بازار دارای ویژگی های بسیار متفاوتی نیز می باشند و برخی از آن ها دارای نازل بخار و قابلیت ساخت کاپوچینو را نیز دارا می باشند. در ادامه بیش تر به بررسی بهترین مارک های اسپرسو ساز می پردازیم.

بررسی بهترین مارک اسپرسو ساز

۱. اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

اسپرسوساز دلونگی (Delonghi) مدل EC685 در سه رنگ قرمز، سفید و مشکی و با بدنه استیل ضد زنگ تولید شده و با فشار بخار ۱۵ بار، از پرفروش‌ترین اسپرسوسازهای بازار است.

این دستگاه دارای نازل بخار است و با استفاده از آن می‌توانید شیر داغ یا فوم شیر برای کاپوچینو استفاده کنید. در ضمن می‌توانید فاصله لیوان و نازل را تنظیم کنید. از نوشیدنی‌های قابل تهیه در این دستگاه می‌توان به اسپرسو، کاپوچینو، شیر گرم و آب جوش اشاره کرد.

این مدل از بهترین اسپرسو ساز به قابلیت تنظیم دمای قهوه (سرد، ولرم و داغ) و قابلیت غلظت قهوه مجهز است و دارای قطع‌کن خودکارست. از دیگر ویژگی‌های این اسپرسو ساز دلونگی ارزان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد ۳۶۵x ۱۵۵x ۳۱۰ میلی‌متر و وزن ۴ کیلوگرم
قابلیت تنظیم میزان بخار به‌صورت دستی
حجم مخزن آب ۱,۲ لیتری و حجم مخزن قهوه ۳۰ گرمی
توان ۱۳۵۰ وات
دو عدد نازل قهوه
یکی از نکات ضعف این دستگاه نداشتن قابلیت آسیاب قهوه است که با توجه به قیمتش تقریبا قابل چشم پوشی است.

 

2) اسپرسوساز دلونگی Delonghi ELETTA ECAM44.660B

اگر به دنبال اسپرسوسازی حرفه‌ای با امکانات پیشرفته و بادوام برای کافه و منزل خود هستید این مدل که به نام ELETA شناخته می‌شود بهترین گزینه است. زیرا با امکاناتی پیشرفته امکان تهیه نوشیدنی‌های‌ متنوع را به شما می‌دهد و در آن آب جوش، شیر گرم،کاپوچینو، اسپرسو، کافه لاته، لانگو، ماکیاتو با درجات مختلف غلظت قابل تهیه است.

قابلیت شخصی‌سازی مقادیر شیر و قهوه علاوه بر تنظیمات پیش فرض دستگاه و تولید کف شیر با مخزن شیر و مکانیسم بخاردهی نوشیدنی‌های ترکیبی که با قهوه و شیر سرو می‌شوند، همه مصرف‌کنندگان را راضی نگه می‌دارد. نازل دوتایی و امکان تنظیم فاصله‌ی فنجان و نازل برای فنجان‌های کوچک تا لیوانی به ارتفاع 14.2 سانتی‌متر قابل استفاده است. شاید قابلیت مهم و مفید این مدل سیستم گرمایشی دو بخشی مجزا برای تهیه آب جوش و دیگری برای گرم‌کردن شیر باشد که باعث افزایش سرعت فرآیند آماده‌سازی نوشیدنی می‌شود. ضمن آن که آب جوش برای تهیه انواع چای و دمنوش، تنوع نوشیدنی‌ها را افزایش می‌دهد.

3. اسپرسوساز نسپرسو مدل Creatista Plus

اسپرسوساز کپسولی کریتیستا پلاس نه‌تنها طراحی زیبایی دارد، بلکه از پیشرفته‌ترین سیستم‌ها و تنظیمات برای تهیه قهوه استفاده می‌کند و به همین خاطر در فهرست بهترین اسپرسو ساز خانگی جای گرفته است.

این دستگاه مناسب تهیه انواع نوشیدنی مانند کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، ریسترتو، لانگو، فلت وایت، شیر با بافت‌های مختلف و آب جوش است.

این دستگاه همراه یک پارچ استیل برای تهیه شیر گرم عرضه می‌شود که حجمی معادل ۴۸۰ میلی‌لیتر دارد. این محصول ۹ گزینه برای آماده‌سازی شیر دارد که شامل ۴ گزینه برای انتخاب بافت شیر با طعم‌های مختلف و ۵ گزینه برای دمای شیر می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این اسپرسوساز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت تهیه ۸ بافت قهوه
خاموش شدن خودکار بعد از ۹ دقیقه
ظرفیت ۸ تا ۱۲ کپسول
وزن ۶,۲ کیلوگرم و ظرفیت مخزن ۱,۵ لیتر
مجهز به سیستم کاپوچینو ساز، فیلتر آب، نشانگر سطح آب، سینی چکه‌گیر و قابلیت تولید کف شیر
توان مصرفی ۱۳۰۰ تا ۱۶۰۰ وات
دارای یک نازل قهوه
اسپرسوساز دلونگی کریتیستا پلاس از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۴ ستاره دریافت کرده و در بازار با قیمت ۱۷میلیون و ۹۸۰هزار تومان به فروش می‌رود.

4. اسپرسوساز Espressione Stainless Steel Machine Espresso and Coffee Maker

قهوه‌ساز و اسپرسوساز استیل ضدزنگ Espressione با طراحی کشور سوئیس از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار است و با آن می‌توانید اسپرسو، قهوه فیلتر شده و لاته موردعلاقه خود را با بهترین کیفیت تهیه کنید. این دستگاه دارای مخزن آب شفاف 1.5 لیتری، یک دستگیره تنظیم، چهار دکمه و 2 لامپ LED آبی‌رنگ است و قابلیت برنامه دادن دارد و می‌تواند میزان آب را تشخیص دهد تا در صورت تمام شدن آب، خاموش شود.

قهوه‌ساز Espressione Stainless Steel با فشار بخار 19 بار و سیستم گرم‌کننده ترموبلاک قهوه قوی، غلیظ و خوشایندی تولید می‌کند و هر بار 10 فنجان قهوه به شما تحویل می‌دهد که به لطف سینی گرم‌کننده، تا زمان مصرف گرم باقی می‌مانند. فشار بخار در این دستگاه بالاتر از حد معمول قهوه‌سازهای هم‌رده است که تاثیر مستقیمی بر کیفیت و غلظت اسپرسو دارد.

این دستگاه ظاهر و عملکرد یک قهوه‌ساز حرفه‌ای و همه‌کاره را دارد. نازل بخار قدرتمند آن، کف شیر خوشمزه‌ای برای کافه لاته و کاپوچینو تولید می‌کند و امکان جوش کردن آب برای چای و دمنوش را دارد و مخزن قهوه برای سرو کردن به راحتی جدا می‌شود.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک اسپرسو ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین مارک های آرام پز در بازار بپردازیم و به پرسش هایی همچون ، آرام پز چیست ؟، آرام پز چه مارکی خوبه بخرم ؟ و... را بررسی می کنیم. اگر هیچ اطلاعاتی در ارتباط با خرید آرام پز ندارید جای هیچ نگرانی نیست چرا که در ادامه قرار است به بررسی راهنمای خرید آرام پز هم بپردازیم. از بهترین برند های موجود در بازار که به تولید آرام می پردازند ، می شود به برند هایی همچون برند بوش ، فلر و... نیز اشاره کرد که بسیار محبوب می باشد و به علت کیفیت بالا و خدمات بسیار خوبی که ارائه می دهند ، بسیار معروف و محبوب می باشند. از مزایای دستگاه آرام پز هم می شود به انرژی مصرفی بسیار کمی که دارند اشاره کرد که سبب صرفه جویی در مصرف برق نیز می شود. همچنین از سایر ویژگی های آرام پز می شود به کم سر و صدا بودن آن ها در زمان پختن غذا ها اشاره کرد که هیچگونه مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کنند

نحوه استفاده از آرام پز

برای طبخ غذا با استفاده از این محصولات تنها کافی است تا مواد غذایی را درون ظرف اصلی گذاشته و زمان پخت و دستورات مربوط به آن را تنظیم نمایید و پخت را آغاز کنید. بعد از آماده شدن غذا و کامل شدن فرآیند پخت، دستگاه به طور خودکار خاموش میشود و دیگر نیازی به بررسی و یا نگرانی از سوختگی غذا وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید که ظرف اصلی این دستگاه ها دارای پوشش کاملاً نچسب است که از سرامیک یا تفلون ساخته شده و غذا بعد از پخت به راحتی از کف و بدنه ظرف جدا خواهد شد. محدوده دما پخت دستگاه نیز بین ۷۰ تا ۱۴۰ درجه سنتیگراد بوده که مانع از سوختگی غذا می شود و میتواند به آرامی غذا را طبخ نماید.

آیا من واقعا به آرام پز نیاز دارم؟

آرام پز وسیله‌ای همه‌کاره برای آشپزخانه شماست. این وسیله با استفاده از رطوبت موجود در غذاهایی مانند خورش‌ها، سوپ‌ها و کسرول‌ها، آن‌ها را در دمایی بسیار پایین می‌پزد. این محصول مخصوصا برای پخت سوپ گوشت یا مرغ یا هر نوع حبوبات بسیار کارآمد است. آرام پزها از جمله وسایل بسیار کارآمد آشپزخانه هستند؛ چراکه می‌توانید غذا را برای پخت در آن‌ها گذاشته و آن را ساعت‌ها رها کنید و به کار خود برسید. علاوه بر این می‌توانید با استفاده از آرام پزها گوشت‌های دیرپز و ارزان‌تر را بپزید. بعلاوه با پخت غذا با آرام پز نیازی به فعالیت زیادی نداشته و آشپزخانه خود را کمتر به هم می‌ریزید و نیازی به بالا بردن نابجای دمای آشپزخانه خود نیز ندارید. پس خرید آرام پز را در فهرست خریدهای خود قرار دهید.

 

 2 مورد از بهترین آرام پز های موجود در بازار 2022

در میان تنوع مدل ها و برند ها در بازار انتخاب مناسب بسیار سخت است، چرا که هر مدلی می تواند دارای بخشی از ویزگی های خوب باشد، اما ما برای اینکه در هنگام خرید انتخابی راحت تر و لذت بخش تری داشته باشید پنج مورد از بهترین آرام پز های موجود در بازار را برای شما تهیه کرده ایم.

راهنمای خرید بهترین آرام پز فلر مدل rc99

آرام پز فلر مدل rc99 از این برند مطرح جزو کامل ترین آرام پز های موجود در بازار است که تمام آن چه که یک مصرف کننده می خواهد را در خود جای داده، این برند که همیشه جزو مطرح ترین تولید کننده های لوازم آشپزخانه بوده در تولید آرام پز هم عملکرد بسیار خوبی داشته.

راهنمای خرید بهترین آرام پز میگل مدل GRC 830

برند میگل این آرام پز را برای خانواده های 4 تا 6 نفره با ظاهری زیبا و مدرن طراحی کرده است، آرام پز میگل مدل GRC 830 یکی از آرام پز هایی است که مجموعه ای کامل از تمام امکانات می باشد و هر آن چه را که یک مصرف کننده بخواهد در خود جای داده، اعم از:

گنجایش 3 لیتری.
جنس بدنه از پلاستیک سخت.
دارای صفحه نمایشگر.
توان مصرفی 600 واتی.
دارای 8 برنامه پخت.
دستگیره حمل دیگ.
دارای حالت گرم نگه دارنده.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک آرام پز ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

از دسته وسایل محبوب در بازار که امروزه بسیار پرفروش و پرطرفدار می باشد ، می شود به دستگاه های غذاساز اشاره کرد. در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی  بهترین مارک های غذاساز بپردازیم و ویژگی های آن را بررسی بکنیم. از دلایل مبحوبیت غذاساز در بازار می شود به این مورد اشاره کرد که سبب می شود تا فرایند درست کردن غذا و آماده کردن مواد اولیه برای شما سریع تر از قبل پیش برود. از بهترین مارک های غذاساز موجود در بازار می شود به ، غذاساز های برند پارس خزر ، فیلیپس ، بوش و... نیز اشاره کرد که از دسته بهترین و پرطرفدار ترین مارک های غذاساز در بازار می باشد. در میان غذاساز های ایرانی و خارجی چندان تفاوتی وجود ندارد و اگر قیمت غذاساز ها برایتان مهم نمی باشد پیشنهاد به شما استفاده از غذاساز های خارجی است. در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا بیش تر به بررسی این بهترین مارک های غذاساز بپردازیم. 

معرفی بهترین مارک های غذاساز 

1. غذاساز فیلیپس مدل HR7778

غذاساز فیلیپس مدل HR7778 یکی از محصولات خوب این برند هلندی با قابلیت‌های مختلف است. دستگاه دارای بدنه‌‌ای زیبا با طراحی شیک است. پیچ تنظیم دستگاه روی بدنه قرار دارد. به‌وسیله‌ی این پیچ می‌توانید قدرت دستگاه را در سرعت‌های مختلف تنظیم کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه عدم روشن شدن موتور در صورت نصب نادرست قسمت‌های مختلف است. اگر ظرف مخلوط‌کن یا خردکن به‌درستی روی دستگاه نصب نشود یا درب دستگاه به‌خوبی بسته نشده باشد، موتور روشن نخواهد شد. به این ترتیب می‌توان گفت این غذاساز از ایمنی بالا برخوردار است.

این دستگاه از اجزای مختلف تشکیل شده است؛ آبمیوه‌گیری پلاستیکی، ظرف مخلوط‌کن، تیغه‌ی خردکن و دیسک‌های رنده و برش‌زن ازجمله اجزای این غذاساز هستند.

2.غذاساز گوسونیک محصولی با ظرفیت و کیفیت بالا

غذاساز گوسونیک مدل gfp-890، محصولی با ظرفیت و کیفیت ساخت بالا، توان مصرفی مناسب (500وات) و قابلیت‌های ویژه که برای هر آشپزخانه‌ای لازم است. این دستگاه دارای یه پارچ مخلوط کن، ظرف آسیاب و سه تیغه متفاوت رنده که خرد کردن ریز و درشت و خلالی را انجام می‌دهند. تیغه‌های این دستگاه از جنس استیل و مقاوم هستند.

همچنین در حالت خرد کن که ظرف اصلی روی موتور سوار می‌شود و تیغه‌ها، صفحات رنده یا سری مخصوص ورز دادن داخل این ظرف قرار گرفته و دستگاه را تبدیل به یک خرد کن قدرتمند تبذیل می‌کند که می‌تواند میوه و سبزیجات و حتی گوشت را ریز و آماده طبخ کند. آب مرکبات گیری نیز از قابلیت‌های خوب این دستگاه است.

3.  خرید غذاساز بوش مدل MCM3201B

غذاساز «بوش» مدل « MCM3201B» یکی از دستگاه‌های باکیفیت ارائه‌شده در بازار است. این غذاساز چندکاره، بدنه‌ای اصلی دارد که موتوری قدرتمند داخل آن قرار گرفته است. بدنه با ترکیب رنگ‌های مشکی زیبایی خاصی دارد که به جذابیت آشپزخانه هم اضافه می‌کند. روی دستگاه، پیچ تنظیم سرعت و روشن و خاموش تعبیه ‌شده که از حالت پالس یا لحظه‌ای هم پشتیبانی می‌کند. این پیچ تنظیم می‌تواند به‌صورت پله‌ای تنظیم شده و در دو سرعت تعریف شود. در بالای بدنه‌ی اصلی، ظرف خردکن متصل می‌شود که این امکان را ایجاد می‌کند تا با اتصال تیغه‌ها و دیسک‌های رنده‌ی مختلف، عملکردهای متفاوتی از دستگاه مشاهده شود؛ مثلا ریزکردن، خردکردن، رنده به صورت ریز و درشت. پارچ مخلوط‌کن نیز در غذاساز بوش مدل MCM3201B وجود دارد تا بتوان مخلوط‌های مایع، آبمیوه‌ و اسموتی‌های متنوع تهیه کرد.

4. غذاساز فلر مدل HB 851

غذاساز فلر مدل HB 851 یکی از محصولات باکیفیت این برند آلمانی است. جنس بدنه‌ی این محصول از پلاستیک است. توان مصرفی این غذاساز ۸۰۰ وات و مجهز به عملکرد توربو است.

غذاساز فلر مدل HB 851 دارای تیغه‌ای از جنس استیل ضد زنگ و محفظه‌ی پلاستیکی خردکن به گنجایش ۳/۱ لیتر است. این دستگاه فاقد امکاناتی چون مخلوط‌کن، یخ‌خردکن، آبمیوه‌گیری و چرخ‌گوشت است. اما به همراه امکانات دیگری چون رنده‌ی نگینی، چیپس‌ساز و خمیرزن عرضه می‌شود.

این محصول همچنین دارای یک پیمانه‌ی مدرج ۱ لیتری است ۱۰ تیغه و لوازم جانبی دارد. سری مخلوط‌کن این دستگاه قابلیت استفاده در مواد داغ را هم دارد.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک غذاساز ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1400 | نظرات ()