نوشته شده توسط : درسا حسینی

چند وقتی بود که سشوارم سوخته بود به همین دلیلی به دنبال یک سشوار خوب  و کاربردی و البته با قیمتی مناسب بودم اما متاسفانه این روز ها انواع بنرد های بسیار گوناگون و متنوعی در بازار وجود دارد که انواع سشوار های حرفه ای ، خانگی ، برس دار  و... را روانهبازار می کنند . به همنی دلیلی توصیه ما این است  تا قبلاز خرید بهترین مدل سشوار ابتدا ببنید یچه انتظاراتاز سشوار مد نظر خود دارید و سپس مطابق با این نکات بهترنی مدل سشوار های موجود در بازار را مشاهده تا بلاخره مدل سوشار مورد نیاز خود را پیدا کنید ، این کار کمک می کند تا خرید لذت بخشی را تجربه کنید . در ادامه مطلب ما قصد داریم تا چند مدل از بهرتین مدل های سشوئار توسط مارک ها معروفی چون پرومکس ، بابیلیس ، براون ، فیلیپس ، پاناسونیک ، رمینگتون و...را به شما معرفی کنیم ، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید . 

1. سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل ۷۲۰۰

سشوارپرومکس مدل ۷۲۰۰ با عملکرد آنویک به صورت دایمی، باد سرد به منظور تثبیت حالت مو، قابلیت تنظیم درجه باد وحرارت می‌تواند گزینه خوبی برای استفاده در سالن های آرایشی باشد.این نوع سشوار حرفه ای دارای موتور ۲۰۰۰ وات AC ، که به دلیل سرعت زیاد باد سشوار برای براشینگ مناسب است ومورد توجه ارایشگران واقع شده است

ازدیگر ویژگی های این سشوار میتوان به سه حالت دما، دو فیلترهوای قابل تعویض وسه متمرکزکننده هوا اشاره کرد، بد نیست بدانید که این سشوار یکی از پرفروش ترین سشوارهای دیجی کالا می‌باشد که بیش از ۲۵۰ نفر از خریداران آن را توصیه کرده اند و از این رو می‌تواند یکی از بهترین سشوارهای حرفه ای بازار باشد.

2. سشوار براون مدل Br-8828

یکی دیگر از پرفروش ترین سشوارهای حرفه ای بازار را به شما معرفی می کنیم. اگر به یک سشوار قوی برای استفاده‌ی خانگی نیاز دارید بدون شک این مدل از سشوار‌های خانگی براون می‌تواند انتخاب اول و آخر شما باشد. سشوار‌های براون دارای موتور AC بوده و به همین دلیل دوام بسیار بالایی دارند.

این محصول یک سری متمرکز کننده دارد و طول سیم آن ۱.۵ متر است. از این محصول حتی در سالن‌های زیبایی نیز می‌توانید استفاده کنید اما استفاده از آن در منزل بیشتر پیشنهاد می‌شود.

3. سشوار حرفه ای بابیلیس مدل BAB6610INE

– ولتاژ: 220-240 ولت
– توان: 2200 وات
– نوع موتور: AC
– وزن: 540 گرم
– حلقه آویختن: بله
– طول سیم: 2.7 متر
– دارای 3 درجه تنظیم حرارت و 2 درجه تنظیم سرعت
– طراحی ارگونومیک
– ساخت ایتالیا
– دارای دو متمرکزکننده بسیار باریک


4. سشوار پاناسونیک Panasonic NA65 Nano
محصولات الکترونیکی شرکت «پاناسونیک» در هر مدل و کاربری به لطف کیفیت بالا، مورد توجه مخاطبان این بازار قرار دارد اما در کنار کیفیت بالای این محصول، ویژگی برجسته آن، استفاده از فناوری نانو برای تسریع در فرایند خشک شدن موها بدون آسیب زدن به بافت آن‌ها است. این سشوار با آزاد کردن «یون منفی»، موجب کوتاه شدن زمان شکسته شدن اتصال‌های ملکولهای آب می‌شود که بدین صورت، در زمان کوتاه‌تری آماده بخار شدن یا جدا شدن از بافت مو خواهند بود. برای کاهش هرچه بیش تر تاثیر منفی سشوار بر مو می‌توان از جریان باد سرد برای حفظ لطافت آن استفاده کرد.

 

5. سشوار حرفه ای رمینگتون مدل AC9096
مورد پیشنهادی بعدی این سشوار حرفه ای رمینگتون است. که برای مصارف حرفه‌ایی و آرایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. موتور این سشوار پرقدرت AC است و توان آن 2400 وات می‌باشد. با اینکه قدرت موتور این دستگاه بسیار بالا است اما صدای خیلی کمی دارد و همچنین مجهز به فناوری یون ساز می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به توانایی تولید باد سرد، تقویت کننده توربو، فیلتر هوای جدا شونده،طول سیم 3 متری ... اشاره کرد.

 

6. سشوار فیلیپس مدل HP8230/50

سشوار فیلیپس مدل HP8230/50 دارای ۶ درجه تنظیم سرعت ودمای باد خروجی وجود دارد که به راحتی میتوان به موها را حالت داد و برای تثبیت از باد سرد سشوار استفاده کرد.

به طور کلی میتوان گفت سشوار فیلیپس مدل HP8230/50 با موتور ۲۱۰۰ واتی از نوع DC، قدرت وسرعت با هم ترکیب شده اند تا حالت دادن وخشک کردن موها سریع تر وراحت تر انجام شود.

این سشوار را می‌توان در کنار دیگر سشوارهای حرفه ای به عنوان بهترین سشوار حرفه ای بازار نامگذاری کرد که هم قیمت معقولی دارد و هم از کیفیت بالایی برخوردار است.

این سشوار فیلیپس توسط بیش از ۱۰۰ نفر از خریدران توصیه شده است، امتیاز ۴.۶ از ۵ را دریافت کرده است و رضایت ۸۷درصدی خریدران را به همراه داشته است که همه اینها این سشوار را به انتخاب نهایی خیلی از افراد برای خرید بهترین سشوار تبدیل کرده است.



:: برچسب‌ها: بهترین مدل سشوار ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

 این روز ها از میان اجاق گاز ها ، گاز های صفحه ای بسیار محبوب و پر طرفدار هستند .  این نوع اجاق گاز ها معمولا ظاهر جمع و جوری دارند و می توان آن ها را بر روی سنگ و کانتر آشپزهخانه نیز ققرار دارد . در زمان خرید اجاق گاز صفحه ای یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که پرسیده می شود این است که اجاق گاز صفحه ای چه مارکی خوبه بخرم ؟  در پاسخ به این سوال لازم است بین کنیم که این روز ها بنر های بسیار متنوعی در بازار  وجود دارند که انواع اجاق گپاز ها را روانه بازار می کنند . ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا چند تا  از پرفروش ترین اجاق گاز ها را به شما معرفی کنیم. به علاوه آن  مدل های معروفی آن ها را بررسی و معرفی کرده ایم و می توانید با ویژگی های آن ها نیز آشنا شوید . در زمان خرید اجاق گاز صفحه ای  توجه داشته باشید که تنها  اهمیت به مارک گاز صفحه ای نمیتواند دلیل خوبی برای خرید یک اجاق گاز خوب باشد بلکه لازم است تا  به جنس گاز ،  ابعاد آن  و ویژگی های و قابلیت هایی هم که دارد توجه کنید . 

1. اجاق گاز صفحه ای ایگل

در تیر ماه ۱۳۹۰، شرکت لوازم خانگی ایگل فعالیت خود را در استان تهران آغاز کرد.
در مرداد سال ۱۳۹۴ با تغییر مدیریت مجموعه تحولی عظیم در سازوکار کارخانه‌جات ایگل شکل گرفت.
درحال حاضر ایگل به عنوان یکی از پیشگامان در عرصه ی نوآوری و تولید، به صورت سهامی خاص به فعالیت خود ادامه می‌دهد که دریافت پیاپی تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده و استاندارد طراحی آیدیران گواهی بر این مدعاست.

2. گاز صفحه ای آریستون مدل PH-941

Hotpoint-Ariston PH 941 MSTV IX/HA ☂
ابعاد اجاق گاز: 3 * 51 * 87 سانتیمتر ☂
ابعاد برش: 3 * 47/5 * 83/5 سانتیمتر ☂
نوع برنر : گاز + برق ☂
دارای 1 زون رادیانت + 4 شعله گازی ☂
دارای قفل کودک ☂
دارای 5 شعله با پلوپز چپ ☂
دارای بدنه استنلس استیل ☂
وزن گاز : 12 کیلوگرم ☂
دارای فندک الکتریکی و ولوم باکالیت ☂
دارای 3 شبکه چدنی ☂
شعله پلوپز 3 حلقه ای ☂
دارای نشانگر باقی مانده حرارتی ☂
دارای 3 سال گارانتی معتبر ☂
Gas Power (KW): 8.5 ☂
Max pot. Consumption (Watts): 1800 ☂

3. اجاق گاز صفحه ای مستر هوم مدل EE01

ابعاد
86*50*0.8 سانتی‌متر
طول گاز
86 سانتی‌متر
محدوده سایز
85 و بزرگتر از 85 سانتی متر
تعداد شعله
5
رده مصرف انرژی
+A
جنس صفحه
شیشه
فندک اتوماتیک
دارد
شعله پلوپز
دارد
محل شعله پلوپز
وسط
توان حرارتی پلوپز
کیلووات (kw)

 

4 اجاق‌گاز صفحه‌ای استیل البرز مدل g-5910-w

اجاق‌گاز صفحه‌ای استیل البرز مدل g-5910-w از محصولات جدید شرکت تولیدی استیل البرز است. شرکت استیل البرز یکی از برندهای باکیفیت ایرانی و بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم‌خانگی در ایران است که سال‌ها در این زمینه فعالیت دارد و موفقیت‌های زیادی به دست آورده است. این شرکت تمام محصولات خود را با مواد اولیه با کیفیت تولید می‌کند.

اجاق‌گاز صفحه‌ای استیل البرز مدل g-5910-w دارای نمای شیشه سفید و 5 شعله است. در ساخت این اجاق‌گاز تمامی استانداردهای موردنیاز به کار گرفته شده است و در گروه گازهای با راندمان بالا و کم مصرف قرار می‌گیرد. بد نیست بدانید، قطعات اصلی این اجاق‌گاز صفحه‌ای ساخت کشور ایتالیا و اسپانیا است. اجاق‌گاز استیل البرز مدل G5910 W دارای ۱۸ ماه ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

5. آلتون

شرکت تولیدی صنعتی البا گاز با برند تجاری آلتون از اوایل دهه 80 شروع به تولید لوازم خانگی کرد. به‌کارگیری ماشین‌آلات مدرن و کارشناسان مجرب باعث شده تا آلتون به عنوان یک واحد تولیدی پیشرو و نوآور سهم مناسبی از بازار لوازم خانگی را تصاحب کند. شرکت آلتون با دریافت گواهینامه‌های ایزو 10002 و ایزو 10004 در مدیریت شکایات و رضایتمندی مشتری توانسته اعتماد مصرف‌کنندگان را جلب کند.

اجاق گازهای توکار آلتون با استفاده از فناوری‌های روز دنیا و در رده انرژی A تولید می‌شوند. این محصولات از جنس استیل، سرامیک، شیشه و شیشه اپتیک ساخته شده و به بازار عرضه می‌شوند.

به طور کلی مزایای اجاق گاز رومیزی توکار آلتون عبارتند از:

✅ راندمان حرارتی بالا
✅ وجود سپر حرارتی برای جلوگیری از انتقال حرارت به ولوم‌ها
✅ نظافت آسان و راحت
✅ شبکه چدنی لعاب‌دار و مقاوم
✅ ضمانت 24 ماهه
✅ قیمت مقرون به صرفه
✅ خدمات پس از فروش گسترده

6. خرید اجاق گاز صفحه ای برتینو مدل BS302

مشخصات این محصول
ابعاد: 89x50x5 سانتی‌متر
محدوده سایز: 85 و بزرگتر از 85 سانتی متر
تعداد شعله: 5
رده مصرف انرژی: A
جنس صفحه: استیل
توضیحات جنس صفحه: استیل
فندک اتوماتیک: دارد
شعله پلوپز: دارد
توان حرارتی پلوپز: 4.8 کیلووات (kw)
سیستم ایمنی: دارد
نوع شیشه: طرح ساباف ایتالیایی
نوع سرشعله: درجه یک
نوع ولوم: زاماک و پلی آمید
جنس شبکه: چدنی
کابل برق: دارد
سایر مشخصات:
صفحه رویه استیل
به کارگیری نسل جدید سرشعله ها با قدرت حرارتی بالا
مجهز به پایه جهت استفاده روی کابینت
مجهز به فندک و ترموکوپل فوق سریع در تمامی شعله ها و قابلیت EASY CLEAN
پلیت گرد با پوشش لعابی



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()