نوشته شده توسط : درسا حسینی

یک از خرید های که در جهیزیه اهمیت دارد خرید سرویس پلاستیک عروس است ، در این مقاله ما سعی کرده ایم تا انواع اقلام موحود در یک سرویس پلاستیک عروس را به ما معرفی کنیم و بهترین برند ها مانند لیمون ، زیبا سازان و ... را بررسی کنیم .  در حقیقت سرویس های پلاستیکی در انواع رنگ ها متفاوت تولید می شوند که از جمه محبوب ترن این رنگ ها می توان به صورتی ، آبی کم رنگ ، سفید ، کرم ، لیمویی و.. اشاره کرد . سرویس پلاستیک  به سه دته سرویس پلاستیک دست شویی ، سرویس پلاسنیک حمام ، سرویس پلاسیک آشپزخانه تقسیم بندی می شوند و یک پک سرویس کامل تمام این  اقلام را دارا می باشد . یک سرویس پلاستک کامل را می تواند در دو رنگ به صورت تریبی خیداری کنید اگر طردتر رنگ هی ترکیبی هستید . قبل از خرید برای اطلاع از کیفیت سرویس پلاستیک توصیه می کم تا آن ها را بو کنید یک سروس پلاستیک خوب باید خوبی بدهد.

 

انواع اقلام موجود در سرویس پلاستیک عروس
شال آویز
رخت آویز
رخت آویز گردان
ست جارو و خاک انداز
فرچه فرش
سبد با گیره های رخت
قیف جفتی
ست پیمانه
ظرف های فریزری
ست برنج شوی دسته دار
جا قاشق و چنگال کرستال
آب میوه گیری دستی
پارچ کوتاه
جا قاشقی دو طبقه
جا شیری
سبد نان و سبزی
ست آبکش و لگن در سایز های مختلف
سبد میوه پایه استیل
جارو نپتون
سرویس کاسه گرد
صافی سینک
تخته گوشت
جعبه لوازم خیاطی
لگن گرد
جا نونی سه پارچه
یقه شوی
سبد پیک نیک
جای پودر شوینده
صندلی حمام
سطل و فرچه
سطل حمام

سرویس پلاستیک چه رنگی بخرم؟
یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید سرویس پلاستیک عروس بیشتر افراد از خود می‌پرسند این است که خرده ریزهای دم دستی و داخل کابینتی سرویس پلاستیک چه رنگی بخرم ، ما پیشنهاد میکنیم ابتدا رنگی که بیشتر با خصوصیات اخلاقی شما ساز گار است را انتخاب کنید چون امروزه اکثرا رنگبندی سرویس پلاستک عروس جدید می‌شود و تنوع رنگ ها بسیار زیاد است. یک رنگی را انتخاب کنید که بتوانید تا چند سال از آن رنگ استفاده کنید و باعث دلزدگی شما نشود مثلا رنگ سرویس پلاستیک سفید رنگی بوده که تا حالا از چرخه رنگ ها پا پس نکشیده و یا رنگ سرویس پلاسکو قرمز که از گذشته این رنگ مورد استقبال خیلی از خانواده ها بوده و رنگ آبی رنگی که به خاطر اینکه رنگ آرامش بخشی است میتواند به آشپزخانه جلوه خاصی بدهد یا رنگ ظروف پلاستیکی سبز هم که به خاطر طبیعتش تا حدود زیادی استرس را از آدم دور میکند میتواند رنگ خوبی در آشپزخانه باشد ، البته شما میتوانید از ترکیب چند رنگ استفاده کنید.
تاثیر رنگ بر انسانها در آزمایش های گوناگون به اثبات رسیده بنابراین می توانید به انتخاب خودتان یک رنگ با خصوصیات احساسی خود را انتخاب کنید که با روحیه شما تطابق داشته باشد.در ادامه مشخصات تعدادی از رنگ ها و تاثیران آن روی انسان را بررسی میکنیم.

ست کنید
اینکه هر تکه از سرویس پلاستیک تان را از یک جا و به یک رنگ خریداری کنید، قطعا نتیجه ای که به دست می آورید نتیجه خوبی نیست و قطعا دل تان را می زند.

سعی کنید پلاستیک های تان را از یک رنگ و با یک جنس انتخاب کنید تا آشپزخانه مرتب و خوشرنگی داشته باشید. البته ترکیب بعضی رنگ‌ ها با هم بسیار خوب هستند، مثلا اگر قصد خرید سرویس کرم دارید، بهتر است آن را با قهوه ای ترکیب کنید.

یا مثلا اگر دل تان می خواهد سرویس تان یاسی باشد، حتما به ترکیب سفید در کنارش فکر کنید.

برند لیمون

لیمون تولیدکننده لوازم خانه و آشپزخانه با دستیابی به بالاترین سطح کیفی در تولید محصول و همچنین رعایت حقوق مصرف کننده

با دارا بودن تجهیزات آزمایشگاهی کنترل کیفیت و استفاده از مواد اولیه بهداشتی و مرغوب توانسته تا محصولات خود را دراختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

این مجموعه سعی داشته با داشتن خلاقیت و ایده های نوین درسطح طراحی روز دنیا و به کارگیری رنگ های متنوع و اهمیت کیفیت و دوام کالا راحتی و

زیبایی را به خانه های شما هدیه کند. که این توانایی با استفاده ازنیروهای متخصص و با تجربه در بخش های طراحی محصول ، قالبسازی ، تولید و بخش

کنترل کیفیت صورت گرفته و توانسته با دراختیار گذاشتن محصولات خود درتمام سطح کشور و حتی صادرات به موفقیت برسد.

زیبا سازان

زیباسازان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ظروف پلاستیکی و بلور در ایران است.از ویژگی های محصولات تولیدی این شرکت می توان به زیبایی و کاربردی بودن تولیدات این شرکت اشاره نمود. محصولات این شرکت به قدری زیباست که ممکن است در نگاه اول اصلا نتوانید طراحی داخلی آن را باور نمایید.

زیبا سازان از برندهای مطرح ایرانی است که در سایت های مختلف مانند سایت فروشگاهی چشمگیر با قیمتی مناسب به فروش می رسد. زیباسازان نام اختصاری شرکت زیباسازان کیانا است که از جمله بزرگترین تولید کنندگان ظروف پلاستیکی و بلور است. این برند به دلیل تولیدات کارخانه ای خود در رنج کیفیت بسیار بالا، توانسته است بازار داخلی امروز را احاطه کند. محصولات شرکت زیباسازان به دلیل تنوع بسیار بالا تقریبا رضایت خاطر 100% محصولات مورد نیاز در آشپزخانه را فراهم نموده است. زیباسازان گاها با نام برند زیبا نیز شناخته می شود. این امر بدین دلیل است که در سال 1396 برند زیبا توسط خود شرکت زیباسازان کیمیا مطرح گردید. برند زیبا تأمین کننده برخی لوازم مورد نیاز زندگی به خصوص لوازم آشپزخانه است.

برند هوم کت

برند «هوم کت» (Homeket) در حوزه لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت می‌کند. این شرکت با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص، متعهد و توانمند و هم‌چنین با ایجاد و ارتقاء واحدهای استراتژیکی همچون طراحی و توسعه محصول، بازار سنجی و نیازسنجی مشتریان، مدیریت سیستم‌ها و روش‌ها تبدیل به یکی از انتخاب‌های مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی شده است. این شرکت با تولید 300 قلم کالا در 4 گروه لوازم‌خانگی، مخازن زباله صنعتی میز و صندلی و دراور در رنگ‌های خاص توانسته محصولات زیبا، راحت و کاربردی را روانه بازار کند. تعهد به اخلاق حرفه‌ای، حرکت به سمت نقص صفر، کار و تلاش برای خوشنودی و راحتی مشتریان و ارتقاء مستمر دانش حرفه‌ای کارکنان جزء باورهای کلیدی خانواده «هوم کت» (Homeket) است.



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

یک از مشکلاتی که اکثر نو عروسان با آن در ارتباط هستند در رابطه با خرید اجاق گاز آشپزخانه آن هاست ، در رابطه با خرید  اجاق گاز نکاتی وجود دارد که بهتر است انت قبل  از خرید آن ها را مورد توجه خود قرار دهید ، به عنوان مثال از جمله از این نکات می توان به رنگ اجاق گاز ، نوع اجاق گاز ، مدل های تو کار ، مدل های رومیزی و ... اشاره کرد .  متاسفانه  یا خوشبختانه اجاق گاز ها جزو اقلامی از جهیزیه به شمار می روند که خرید آن ها بسیار واجب شمرده می شوند و با استفاده از اجاق گاز ها می توان انواع وعده ها غذایی خود را آماده کرد . در ادامه این مطلب علاوه بر آن که با انواع اجاق گاز ها و راهنمای خرید آن ها آشنا می شود با مزایا و معایب آن ها نیز آشنا خواهید شد . 

راهنمای خرید اجاق گاز

انداه اجاق گاز

اندازه: قبل از اینکه برای خرید گاز آشپزخانه خود اقدام کنید، اولین و مهمترین نکته ای که باید در نظر بگیرید، اندازه گیری فضایی است که می خواهید گاز خود را در آن بگذارید. حتماٌ ابعاد این فضا را در نظر داشته و قبل از خرید نیز اطلاعات ابعاد گاز انتخابی خود را بررسی کنید. به طور کلی اجاق گازها از نظر اندازه به دو شکل هستند: اجاق هایی که طول کمتر اما ارتفاع بیشتری داشته و اجاق هایی که از نظر طول بزرگ ترند. اجاق هایی که طول بیشتری دارند نسبت به گروه دیگر تعداد شعله بیشتر و قابلیت های بیشتری هم دارند. انتخاب میان این دو نوع بستگی به فضای آشپزخانه، تعداد افراد خانواده شما، میزان استفاده از گاز و همچنین استفاده شما از قابلیت های دیگر مانند جوجه گردان، گریل و ... دارد.

ظاهر اجاق گاز

هنگام خرید اجاق گاز باید علاوه بر ظاهر و کارایی به نیاز خانواده هم توجه کرد. برای خانواده‌های پرجمعیت اجاق‌های ۵ یا ۶ شعله مناسب است اما یک خانواده کم‌جمعیت با یک اجاق ۴ شعله یا اجاق رومیزی ۲ شعله هم می‌تواند امورات خود را بگذراند.

البته تجهیزات اجاق‌ها هم اهمیت دارد. برای مثال خیلی‌ها از فر اجاق استفاده زیادی می‌کنند و برخی دیگر استفاده زیادی ندارند.

 جنس بدنه

اجاق گازها از نظر پوشش بدنه و رویه، به دو دسته استیل و لعابی دسته بندی می شوند. در اجاق گازهای تمام استیل، رویه و همچنین بدنه دستگاه از جنس استیل بوده که این قسمت ها در اجاق گازهای لعاب از جنس لعاب حرارت دیده می باشند. در برخی از مدل ها رویه دستگاه از جنس استیل و بدنه دارای پوشش رنگ لعاب می باشد. مزیت پوشش استیل، طول عمر مفید بیشتر آن و همچنین مقاومت بیشتر در برابر خوردگی (به ویژه در مناطق با آب و هوای مرطوب) و مزیت پوشش لعاب در سهولت بیشتر به هنگام تمیز کردن می باشد.

انتخاب تعداد شعله های گازبر اساس و تعداد افراد خانواده

برای انتخاب تعداد شعله های گاز علاوه بر در نظر گرفتن فضای آشپزخانه ، تعداد افراد خانواده را نیز در نظر بگیرید مثلا بهترین انتخاب برای خانواده های پرجمعیت گازهای 5 و 6 شعله و برای کم جمعیت ها 3 و 4 شعله است.

ایمنی گاز را هم درنظر بگیرید.

اجاق گازهای که مجهز به فندک و ترموکوپل هستند از ایمنی بیشتری برخوردارند زیرا ترموکوپل هنگام خاموش شدن شعله به هر علت ، موجب قطع شدن جریان گازمی شود.

توان حرارتی

هنگام خرید اجاق گاز به توان حرارتی آن توجه کنید. توان حرارتی اجاق گاز میزان گرمایی است که از شعله‌ها خارج می‌شود و واحد اندازه‌گیری استاندارد آن بی‌تی‌یو بر ساعت است. (بی‌تی‌یو به معنای واحد حرارتی بریتانیا به ازای هر ساعت است و به‌شکل BTU/hr نوشته می‌شود). در ایران این توان حرارتی بر اساس کیلووات در نظر گرفته می‌شود. خروجی حرارت شعله‌ها در اجاق گازهای استاندارد به ازای هر ساعت از ۵۰۰۰ تا ۱۲,۵۰۰ BTU (معادل ۱,۴ کیلووات تا ۳,۶ کیلووات) متغیر است.

معمولا ایده‌آل‌ترین توان حرارتی برای هر شعله در اجاق گازهای خانگی ۲,۰۵ کیلووات (معادل ۷۰۰۰ BTU) است. توان حرارتی بالاتر از این مقدار، بیشتر برای رستوران‌ها مناسب است. بااین‌حال، معمولا اجاق گازها دارای شعله‌هایی با توان حرارتی یکسان نیستند و توان بعضی شعله‌ها از ۰,۸۷تا ۱,۴ کیلووات (معادل ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ BTU) است.


چه نوع سوختی برای اجاق خود مصرف می کنید؟

اجاق های آشپزی در چندین نوع موجودند که بطور کلی می توان در دو نوع گازی و یا برقی طبقه بندی نمود. اجاق های گازی بدلیل ویژگی های شاخص برتر و رواج بیشتر در میان مردم از مقبولیت بیشتری نسبت به اجاق های برقی و الکتریکی برخوردارند. دلیل دیگر نیز بهای گاز مصرفی اجاق های گازی نسبت به قبض برق اجاق های برقی مشابه است که با توجه به بهای انرژی گازی پایین در کشورمان، خرید اجاق های گازی را به صرفه تر نموده است.

مزايای انواع اجاق گاز

برای انتخاب بهترین اجاق گاز ایرانی و یا حتی بهترین مارک اجاق گاز بهتر است این نکات را بدانید تا آگاهانه اقدام کنید:

اجاق گاز هاي توكار (صفحه اي) به دليل كمتر اشغال كردن فضاي آشپزخانه بيشتر مورد توجه قرار مي گيرند و مي توانيد از فضاي زير اجاق گاز با كابينت و سيستم آشپزخانه استفاده مفيدي كنيد.

اجاق گاز هاي توكار زيبايي بيشتري به آشپزخانه مي دهند و آشپزخانه تان را زيباتر مي كنند.
كارايي و قدرت اجاق گاز هاي توكار مانند اجاق گاز هاي مبله است.
اجاق گاز هاي استيل به نسبت ديگر جنس ها طرفدار بيشتري دارد زيرا كه راحت تر تميز مي شوند و مواد غذايي روي آن ها نمي چسبد.
اجاق گاز هاي روميزي امكان جا به جايي شان بيشتر است و قيمت آن ها ارزان تر است و براي فضا هاي اداري مناسبند.
اجاق گاز هاي شيشه اي به راحتي تميز مي شوند.
اجاق گاز هاي برقي به دليل قدرت بالا، زمان پخت را كم مي كنند. توان حرارتی اجاق گاز

 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل بهترین مارک سرویس آرکوپال را برای شما نام بریم و از ویژگی های هر کدام صحبت کنیم . از جمله از بهترین مارک های سرویس آرکوپال که بهترین مدل ها را روانه بازار می کنند  می توان به برند های آذین اوپال ، آرکوفام ، پارس اوپال ، لومینارک و ... اشاره کرد . شاید شمایی که دارید این مطلب را می خوانید حتی در رابطه با جنس آرکوپال ها هم اطلاعی نداشته باشید ، آرکوپال ها خود از ترکیب دو جنس شیشه و چینی ساخته شده اند ، در حقیقت کارشناسان و طراحان مواد اولیه شیشه و چینی را در دمای بالا با یکدیگر ترکیب می کنند تا بتوانند مواد اولیه آرکوپال ها را بسازند ، بر اساس تجربیاتی که داشته ام می توان گفت آرکوپال ها نسبت به شیشه از ظاهر زیباتری برخوردار هستند و در رابطه با ظروف چینی باید بگوییم که آرکوپال ها نسبت به ظروف چینی از مقاومت پایین تری برخوردار هستند.

این نکته را هم به یاد داشته باشید که آیروپال ها به ظروف آوپال ساخته شده در ایران گفته می شوند و آرکوپال ها به ظروف اوپال ساخته شده در کشور ها خارجی گفته می شود .  

 

بهترین برند های سرویس آرکوپال

برند مقصود : مقصود یک از برترین برند های تولید کننده انواع ظروف است که در کشر ایران تاسیس شده است ، این برند انواع محصولات خود از جمله از بهترین مدل های سرویس آرکوپال خود را به انواع کشور های جهان صادر می کند ، و در واقع مقصود دارای چندین برند زیر مجموعه میباشد برند زیرمجموعه ای که آرکوپال تولید می کند با نام لئون اوپال شناخته شده است .

برند آذین اوپال : یک دیگر از برند های معروف ایرانی برند آذین اوپال است که انواع ظروف آرکوپال یا اوپال را با تنوع طرح و رنگی بالا روانه بازار می کند ، این برند محبوب در سال 1384 تاسی س شده است .

برند لومینارک : این برند که از جمله از برند های کشور فرانسه به شمار می روند بهترین مدل ها و شیک ترین مدل های سرویس آرکوپال را روانه بازار می کند ، از جمله از این برند ها می توان به در واقع برند لومینارک در سطح بین المللی بسیار پیشرفته عمل کرده است و انواع سرویس های آرکوپال را به کشور های گوناگون جهانی صادر می کند برای خرید از محصولات لومینارک می توانید به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کرد .

برند دسینی : دسینی نام یک برند ایتالیایی است که در زمینه تولید انواع ظرف و ظروف آشپزخانه فعالیت می کند . محصولات برند لومینارک با گارنتی و ضمانت به فروش می رسند ،در واقع این برند با کارخانجات مقصود وارد همکاری شده است و بدین طریق محصولات خود را به فروش می رساند .

برند پارس اوپال : این برند در سال 1376 تا سیس شده است و فعالیت خود را زیر نظر لیسانس انگلستان آغاز کرده است . و انواع ظروف اوپال با کیفیت را روانه بازار می کند .

 

نکته 
حال که با برترین مارک های سرویس آرکوپال آشنا شده اید توصیه ما این است که هنگام خرید به سراغ نمایندگی ها و فروشگاه های معتبری مانند فروشگاه دلاوا بروید تا بتوانید سرویس آرکوپال اصل و با کیفیت را خریداری کنید ، چرا که امروزه ممکن است نمونه های تقلبی از ظروف آرکوپال را روانه بازار کنند .که در داخل ساختار ان ها از سرب استفاده شده است که برای بدن انسان مضر می باشد .


نکات مهم قبل از خرید سرویس آرکوپال

1. همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم قبل از خرید ابتدا نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر را شناسایی کنید و سپس اقدام به خرید کنید .

2. سرویس های آرکوپال در تعداد پارچه های متفاوتی روانه بازار می شوند در نظر داشته باشید تا سرویس خود را بر اساس تعداد افراد خانواده خریداری کنید .

3. انتخاب طرح و رنگ مناسب بای سرویس خود را فراموش نکنید . در واقع خیلی از افراد هستند که بعد از خرید خود پشیمان می شوند چرا که بعدا متوجه این موضوع می شوند که نمی توانند سرویس خود را با دیگر ظروف خود ست کنند.

4. قیمت ظروف آرکوپال را در نظر داشته باشید ، بی شک قیمت بهترین مارک های ارانی سرویس آرکوپال نسبت به بهترین مارک های خارجی سرویس آکوپال پایین تر هستند البته ابن نمکته را باید عغرض کنم که از نظر کیفیت تقریا یکی هستند و ممکن است تفاوت ان ها تنها در رنگ و تنوع انها باشد .

5. پسس برای خرید سرویس آرکوپال مناسب و با کیفیت و قیمت مناسب توصیه ما این است که به سراف بهترین مارک سرویس آرکوپال ایرانی بروید .

منبع :

https://delavaa.com/the-best-brand-of-archopal-service/

 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

برای کسانی که در آپارتمان زندگی می کنند خرید بند رخت یکی از واجبات است . در کل امروزه ساخت خانه های ویلایی خیلی کم شده است و حتی کسانی که ویلایی دارند تصمیم میگیرند تا خانه های خود را به حالت آپارتمانی در بیاورند ، آپارتمان های امروزی مکانی مانند حیاط ندارد به همین دلیل زمانی که شما لباس های خود را می شویید مکانی ندارید تا بتوانید لباس های خود را خشک کنید ، به همین دلیل رخت آویز ها و یا بند رخت ها روانه بازار شده اند تا  با استفاده ازآن ها بتوانید لباس های خود را خشک کنید ، این نوع بند رخت ها در مدل های متفاوت دیواری ، کشویی ، ایستاده ، چتری و ... در بازار وجود دارند که شما باید بر اساس راهنمای خرید بند رخت مناسب ترین بند رخت را برای آپارتمان خود انتخاب کنید . 

مدل انواع بند رخت ها

مشتریان بعد از این که جنس بند رخت ها را مد نظر قرار می دهند مدل در مرحله دوم مهم است. افراد با در نظر گرفتن محیطی که بند رخت می خواهد استفاده خریداری می شود و اگر محیط کوچک باشد بند رخت مورد استفاده کوچک و در محیط های بزرگ بند رخت های بزرگ تر مورد کاربری قرار می گیرد. مدل انواع بند رخت ها در بازار ها متفاوت است که در این جا ذکر می کنیم:

بند رخت مدل چتری
بند رخت مدل ایستاده
بند رخت مدل جمع شو
بند رخت مدل کشویی
بند رخت مدل دیواری

 

مصارف بند رخت چیست؟

افرادی که در آپارتمان زندگی‌ می ‌کنند، به این وسیله به میزان زیادی نیاز دارند. کوچک شدن متراژ خانه ‌ها و عدم وجود حیاط، موجب شده است تا این وسیله اکنون در قالب رخت آویزهایی متنوع ارائه شود؛‌ چرا که برای خشک کردن لباس‌ های شسته‌ شده باید حتما فضایی در نظر گرفته شود. این ‌جاست که این وسیله می‌ تواند این فضا را به آسانی برای ما تامین کند.

 

جنس بند رخت

جنس بند رخت باید طوری باشد که هم سبک بوده و هم در برابر پوسیدگی و نم مقاوم باشد. بیشتر رخت‌آویزهای موجود در بازار از جنس پلاستیک ساخته شده و یا این که جنسشان فلزی و از استیل نازک یا توخالی است. البته نمونه‌هایی هم وجود دارد که از فلز آلومینیوم در ساختشان بهره گرفته شده یا روکش ضد زنگ و طلایی رنگ دارند. در هر حال اگر رخت آویز از مواد مرغوبساخته شده باشد، نگرانی بابت طول عمر آن نخواهید داشت. 

 

ابعاد محصول

موردی دیگری که حتما باید با توجه به آن، اقدام به خرید یک بند رخت مناسب برای منزل خود کنید؛ توجه به ابعاد آن است. پیشنهاد می کنیم اگر از فضای نسبتا زیادی در محیط خانگی خود برخوردار هستید، حتما از نوع ایستاده این قبیل محصولات بهره گیری نمایید و چنانچه فاقد محیط اضافه در خانه خود هستید، از نوع دیواری آن ها که قابل استفاده بر روی رادیاتورهای خانگی نیز هستند، استفاده بعمل آورید.

 

وزن مناسب

به سراغ خرید مدلی بروید که وزن کمی داشته باشد تا در صورت قرار دادن لباس بر روی آن وزن زیادی پیدا نکند. چون گاهی اوقات به دلیل شرایط جوی مجبور خواهید بود که بند رخت را با لباس حمل کنید. پس اگر سنگین باشد، فشار به کمر شما وارد می‌شود.


مقاومت

مقاومت بند رخت به جنس فلز و اتصالات آن ربط دارد. بهترین جنسی که هم مقاومت خوبی دارد و وزن کمی دارد استیل توخالی یا نازک است که علاوه بر موارد گفته شده ضد زنگ نیز است. گفتنی است علاوه بر کیفت بالای استیل نحوه اتصال و قرار گیری شبکه به پایه نیز مهم است و میتواند در کیفیت محصول موثر باشد.

 

اندازه و ظرفیت بند رخت

انداره رخت آویزها بستگی زیادی به ابعاد مکانی دارد که قرار است در آنجا نصب شود. برای مکان‌های بزرگتر بهتر است از رخت آویز ایستاده استفاده شده و برای فضاهای کوچک‌تر، بند رخت‌های دیواری، رخت‌آویزهای شوفاژی و بند رخت‌های سقفی گزینه مناسب‌تری هستند.

همچنین هنگام انتخاب ظرفیت رخت آویز، باید به مقدار لباس‌هایی که قرار است هر بار روی آن خشک شوند توجه کرد و طبق آن رخت آویز مورد نظر را انتخاب نمود.

 

میزان وزن قابل تحمل

منظور از میزان وزن قابل تحمل در این مورد، مجموع وزن لباس های خیسی است که بند رخت با آویزان شدن آنان از حالت کلی خود خارج نشده و همچنان مستحکم باقی مانده و تعادل خود را نیز حفظ کرده است. بطور کلی میزان وزن قابل تحمل این قبیل محصولات خانگی از ۵ کیلوگرم آغاز و حتی تا ۳۰ کیلوگرم نیز ادامه پیدا می کند.

جنس

حتما به جنس محصول هم توجه داشته باشید، جنس این محصولات معمولا از پلاستیک مقاوم و یا استیل ضدزنگ می‌باشد. انتخاب هر کدام از این مدل‌ها هم به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

 

نوع بند رخت

اولین گام برای خرید بند رخت انتخاب نوع و مدل آن است. بسته به شرایط مکان مورد نظرتان و ابعاد آن شما باید یکی از رخت‌آویرهای معمولی (طنابی) که لباس‌ها با گیره به آن وصل می‌شوند، بند رخت‌های ایستاده، بند رخت‌های سقفی، بند رخت‌های دیواری، بند رخت‌های شوفاژی، بند رخت‌های برقی، بند رخت‌های متحرک، چند طبقه و بالدار را انتخاب نمایید. هر کدام از گزینه‌های گفته شده مزیت‌ها و معایب خود را دارند و بسته به جنس به کار رفته در ساخت آن‌ها و ابعادشان، قیمت‌های مختلفی را دارا هستند.

 

بازو بسته کردن راحت

اگر با محدودیت فضا مواجه هستید. بنابراین بازو بسته کردن مرتب بند رخت اجتناب ناپذیر است. پس هنگام خرید محصولی را انتخاب کنید که که در کمترین زمان و به راحتی بازو بسته شود، نقش لولا ها و قلاب ها را در بازو بسته کردن بند رخت ها نادیدده نگیرید و به طراحی و کیفیت آنها توجه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()