نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروزه در هر خانه ای می شود یک تلویزیون پیدا کرد و دشتن یک رسیور و یا گیرنده ی دیجیتالی برای دیدین تلویزیون با کیفیت بسیار لازم می باشد. در این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین گیرنده های دیجیتالی تلویزیون در بازار ایران بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکنیم. در ادامه برای شما لیستی از بهترین مدل های گیرنده ی دیجیتالی لیست و تهیه کرده ایم که این لیست براساس آخرین بررسی های انجام شده بر روی نظرات کاربران و خریداران تهیه و جمع آوری شده است تاش ما با شناخت بهترین مدل های موجود در بازار نسبت به خرید آن ها نیز اقدام بکنید و با خیال راحت تری خرید خودتان را انجام بدهید ، در ادامه ی این بخش همراه من باشید تا بیش تر این موضوع را بررسی بکنیم. 

راهنمای خرید بهترین گیرنده دیجیتال تلویزیونی

این روزها دیگر کمتر خانه‌ای را می‌توانید پیدا کنید که یک گیرنده‌ی دیجیتال تلویزیون در آن وجود نداشته باشد. این دستگاه‌ها با گرفتن شبکه‌های با کیفیت و دیجیتال دیگر شما را از زحمت تنظیم کردن آنتن و کلنجار رفتن با آن راحت کرده‌اند.

با خرید یک گیرنده‌ی دیجیتال می‌توانید حتی روی تلویزیون‌های قدیمی خود هم کانال‌های با کیفیت و با وضوح بالا را تماشا کنید. اگر می‌خواهید یکی از این دستگاه‌های کاربردی را بخرید اما آشنایی چندانی با آن‌ها ندارید، ادامه‌ی راهنمای ما را از دست ندهید.

 

گیرنده دیجیتال تلویزیون چیست؟

ابتدا به سراغ آشنایی با این دستگاه می‌رویم تا بدانیم اصلا یک گیرنده‌ی دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد. گیرنده‌ی دیجیتال قادر است به کمک آنتن مرکزی خود امواج تلویزیونی را دریافت کند. سپس آن‌ها را به‌صورت صدا و تصویر به تلویزیون شما انتقال می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید انواع شبکه‌های داخلی و صدا و سیما را تماشا کنید.

این دستگاه به کمک درگاه‌های HDMI و AV به تلویزیون‌های شما وصل می‌شوند و دارای قابلیت ذخیره و جست‌وجوی کانال‌های رادیویی و تلویزیونی هستند.

چرا باید از گیرنده دیجیتال تلویزیونی استفاده کنیم؟


بدون شک شما هم به کیفیت بالای محتوای تصویری و شنیدن صدای واضح و با کیفیت اهمیت می‌دهید؛ پس داشتن یک گیرنده‌ی دیجیتال کمک بسیار بزرگی برای بهره‌مندی از بهترین امکانات تلویزیونی است.

این دستگاه‌ها قادرند تصاویر را با بهترین کیفیت و کمترین مقدار نویز برای شما نمایش دهند. این گیرنده‌های دیجیتال نیازی به آنتن‌های بزرگ و جاگیر ندارند و با یک آنتن کوچک و جمع‌وجور کار می‌کنند. همچنین به کمک این گیرنده‌ها می‌توانید برنامه‌های دلخواه خود را ضبط کرده و بعدا تماشا کنید.

به این ترتیب دیگر برنامه‌ی مورد علاقه‌ی خود را از دست نخواهید داد. به‌علاوه، خرید گیرنده‌ی دیجیتال تلویزیون هزینه‌ی معقول و مناسبی خواهد داشت. یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه‌ها این است که می‌توانید همیشه برنامه‌های دلخواه خود را تماشا کنید؛ اگر ساعاتی که برنامه‌ی مورد نظرتان پخش می‌شود در خانه نباشید یا سرتان شلوغ باشد، می‌توانید به‌راحتی آن را ضبط کنید. به این ترتیب برنامه‌ی تلویزیونی مورد علاقه‌ی خود را از دست نخواهید داد.

 

بهترین مدل های گیرنده ی دیجیتالی برای خرید 

 

۱. گیرنده دیجیتال دنای مدل STB1011H

کیفیت صدا و تصویر در این مدل از گیرنده‌های دیجیتال دنای عالی است و از رزولوشن با وضوح بالای 1080P و عمق رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند. این گیرنده قابلیت پخش بیشتر فرمت‌های صوتی و ویدیویی متعددی از جمله ,PNG , BMP , JPG AAC , MP3 , OGG , WMA , M4A وKV, AVI, MP4, MPEG, MTS را دارد. این گیرنده به تیونر DVB-T2 پرقدرت مجهز است و پردازشگر پرسرعتی دارد.

با وجود پورت USB این دستگاه می‌توانید به‌راحتی برنامه‌های دیجیتال را ضبط کنید. البته این دستگاه علاوه‌بر پورت USB به پورت HDMI هم مجهز است. با این پورت می‌توان تصاویر و صوت را با کیفیت بالاتر به تلویزیون یا مانیتورهای دیجیتال انتقال داد.

نوع دیکودر آنلاین این گیرنده دیجیتال HEVC و MPEG4 است. این دستگاه تا ۱۰۰۰ کانال را می‌تواند در خود ذخیره کند. این گیرنده دیجیتال از زیرنویس فارسی و همچنین تله‌تکست فارسی پشتیبانی می‌کند و قابلیت خاموش شدن خودکار دارد.

 

۲. گیرنده دیجیتال پاناتک مدل P-DJ4413

این گیرنده دیجیتال نمایشگری چندزبانه دارد و به‌راحتی می‌توانید زبان دلخواه‌تان را انتخاب کنید. برای اتصال این گیرنده به تلویزیون باید از طریق پورت‌های HDMI و AV اقدام کنید. وضوح تصویر در این مدل از بهترین گیرنده دیجیتال 1080P است و می‌توانید بیش از ۱۰۰۰ کانال را در این گیرنده ذخیره کنید.

از امکانات و قابلیت‌های این گیرنده باید به پردازشگر قوی با سرعت بالا، رم پرسرعت داخلی، تنظیم روشن‌ و خاموش شدن خودکار و پشتیبانی از زیرنویس فارسی اشاره کرد. تصاویری که می‌توان با استفاده از این گیرنده دیجیتال پخش کرد باید فرمت JPG یا PNG داشته باشند. تیونر این دستگاه از نوع DVB-T2 و رزولوشن قابل پشتیبانی آن از نوع تمام HD است.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید دستگاه های غذا ساز را دارید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید دستگاه های غذاساز آن ها را رعایت بکنید را بررسی بکنیم و اطلاعات بیش تری در این زمینه به دست بیاوریم. دستگاه های غذاساز به خاطر قابلیت های بسیار خوبی که دارند کار شما را در درست کردن دستگاه های غذا ساز راحت تر می کند. در واقع دستگاه های غذا ساز مخلوطی از چند دستگاه مخلتف کار آمد در اشپزخانه ی شما می باشد که کار شما در ساخت و درست کردن غذا راحت تر می کند. اگر دوست دارید تا اطلاعات بیش تری در ارتباط با دستگاه های غذا ساز به دست آورید در ادامه بیش تر به بررسی مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید دستگاه های غذاساز به دست آورید. 

غذاساز ساده بهتر است یا مدلی که مخلوط‌کن و آبمیوه‌گیری هم داشته باشد ؟

اولین نکته‌ای که در این مورد باید در نظر داشته باشید این است که هر چقدر تعداد عملکردهای غذاساز بیشتر شود ظروف و وسایل مربوط به آن هم بیشتر می‌شود و فضای بیشتری برای نگهداری متعلقات غذاساز لازم دارید. پس اگر در آشپزخانه‌تان محدودیت فضا دارید بهتر است سراغ غذاساز های ساده‌تر بروید.

نکته دیگر اینکه اگر خودتان مخلوط‌کن یا آبمیوه‌گیری هم دارید دیگر لزومی ندارد سراغ غذاسازی بروید که این عملکردها را داشته باشد. چرا که هم هزینه بیشتر و اضافه‌ای باید پرداخت کنید، هم اینکه معمولا دستگاه‌هایی که تخصصی یک عملکرد را انجام می‌دهند کارایی بیشتری در آن عملکرد دارد. به عنوان مثال در اکثریت قریب به اتفاق غذاساز هایی که آبمیوه‌گیری هم دارند نباید انتظار داشته باشید که به خوبی یک دستگاه مخصوص آبمیوه‌گیری تک‌کاره برای‌تان آبمیوه بگیرد.

مورد آخر اینکه باید ببینید چقدر از غذاسازتان استفاده می‌کنید. اگر شما وقت زیادی را صرف آشپزی و درست کردن غذا و نوشیدنی می‌کنید و حجم زیادی از غذا و نوشیدنی آماده می‌کنید یک غذاساز همه‌کاره برای شما مناسب‌تر است. به این ترتیب لازم نیست در طول روز چندین بار سراغ دستگاه‌های مختلف بروید و می‌توانید همه کارهایتان را با یک دستگاه چندکاره انجام دهید.

غذاسازها تا چه اندازه از خود صدا تولید می‌کنند؟

باید این موضوع را پذیرفت که غذاساز یک وسیله پر سروصدا است! اگر به دنبال یک مدل بی سروصدا هستید که کاملا رضایت شما را از کم بودن صدایش جلب کند، به احتمال زیاد موفق نمی‌شوید آن را پیدا کنید! نتایج به دست آمده از اندازه‌گیری صدای تولیدی از مدل‌های مختلف نشان می‌دهد که صدای ایجاد شده توط اکثر غذاساز ها در بازه ۶۸ دسی‌بل تا ۹۰ دسی‌بل قرار می‌گیرد.

جالب است بدانید که صدای ناشی از یک گفتگوی معمولی حدود ۶۰ دسی‌بل است! و ترافیک شهری حدود ۸۰ دسی‌بل سروصدا به همراه دارد! به این ترتیب احتمالا حتی هنگام استفاده از کم‌صداترین غذاساز هم برای داشتن مکالمه با شخص دیگری، لازم است صدای‌تان را بلند کنید تا بتوانید به خوبی صدای یکدیگر را بشنوید!

صدای ایجاد شده توسط مدل‌های نسبتا پر سروصدا به اندازه‌ای است که انگار یک موتورسیکلت در فاصله ۸ متری شما دارد گاز می‌دهد! پس درست است که همه غذاساز ها میزانی از صدا ایجاد می‌کنند اما اگر در هنگام خرید به این نکته توجه نکنید ممکن است غذاسازی بخرید که کار کردن با آن به حدی آزاردهنده باشد که انگیزه‌ای برای استفاده از آن نداشته باشید.

پیش ار خرید باید به کدام ویژگی‌های غذاساز ها بیشتر دقت کنیم ؟

 

فضای مورد نیاز

می‌خواهید غذاساز تان را کجا قرار دهید؟ از آنجایی که غذاساز دستیار شما در پختن غذاست، بهتر است دم‌دست‌تان باشد. پس دقت کنید که اندازه مدل مورد نظرتان با فضایی که در آشپزخانه در اختیار دارید تناسب داشته باشد. از طرف دیگر غذاساز ها معمولا چندین تکه و قطعه جدا از خود دارند. پس دقت کنید چه میزان فضا برای نگهداری آن‌ها دارید.

اندازه ظرف غذاساز

اندازه ظرف غذاساز در مدل‌های مختلف متفاوت است. بنابراین مهم است مدلی را انتخاب کنید که گنجایش ظرف آن با میزان نیاز شما تناسب داشته باشد. اگر تعداد افراد خانواده‌تان بیش از ۴ نفر است یا اینکه اهل مهمانی دادن هستید، دقت کنید مدلی را انتخاب کنید که ظرف نسبتا بزرگی داشته باشد.

اگر ظرف غذاساز متناسب با نیازتان نباشد مجبور می‌شوید برای هر عملکرد چندین بار از آن استفاده کنید. این موضوع هم باعث افزایش مصرف و هزینه برق می‌شود و هم یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این دستگاه که صرفه‌جویی در زمان است را زیر سوال می‌برد. این نکته هم یادتان نرود که اگر غذاسازی که مدنظر دارید مخلوط‌کن هم دارد به گنجایش پارچ مخلوط‌کن هم توجه کنید.

عملکردهای غذاساز

هر غذاسازی تعداد مشخصی از عملکردها را دارد و نمی‌توانید مدلی پیدا کنید که بتواند تمام عملکردها را در اختیار شما بگذارد. پس مهم است بدانید کدام عملکردها برای شما در اولویت هستند و آیا مدلی که در نظر دارید این عملکردها را دارد یا خیر.

عملکردهایی که می‌توانید در غذاسازها دنبال آن باشید عمدتا عبارتند از: یخ خردکن، آب مرکبات گیری، آب‌میوه گیری، آسیاب، خردکن کوچک، رنده ریز و درشت، رنده نگینی، رنده چیپس‌ساز، رنده رشته‌ساز، رنده خلال‌کن، پوره‌ساز، رب‌ساز، خمیر زن و همزن.

قابلیت پالس «Pulse» یا عملکرد لحظه‌ای

عملکرد لحظه‌ای چرخش‌های پرقدرت، اما لحظه‌ای و منقطع ایجاد می‌کند. این قابلیت کمک می‌کند تا مواد داخل ظرف غذاساز به صورت یکنواخت‌تری در حجم ظرف قرار بگیرند و مخلوط یکنواخت‌تری از مواد اولیه به‌دست آید. این قابلیت مخصوصا در مواقعی که مقدار مواد اولیه، قسمت کمی از گنجایش ظرف خرد کن را تشکیل می‌دهد، می‌تواند کارایی دستگاه را بالاتر ببرد.

اندازه‌ دهانه ظرف غذاساز

اگر برای خرد کردن سبزیجات و مواد اولیه نسبتا بزرگ از غذاساز استفاده می‌کنید، مهم است که اندازه دهانه به قدر کافی بزرگ باشد. وگرنه مجبورید انرژی و زمان اضافه‌ای صرف کوچک‌تر کردن مواد اولیه بکنید. البته دقت داشته باشید که طراحی دهانه باید به گونه‌ای باشد که ضمن اینکه ظرفیت ورودی قابل قبولی دارد، مواد اولیه هنگام کار با دستگاه از آن خارج نشوند.

تعداد تنظیمات سرعت

تعداد تنظیمات سرعت در غذاساز های مختلف متفاوت است. برخی از غذاساز ها به همان دو حالت روشن و خاموش بسنده کرده‌اند اما در برخی مدل‌ها تا ۱۵ حالت سرعت در نظر گرفته شده است. این سرعت‌های متفاوت می‌توانند بسته به عملکردی که مد نظرتان است کارایی دستگاه را بالاتر ببرند. مثلا برای عملکرد خردکن ریز و چیپس‌ساز سرعت بیشتر، نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: نکات لازم برای خرید غذاساز ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

دستگاه های تردمیل با توجه به وجود کرونا و خانه نشین شدن بسیاری از افراد توانسته است نظر بسیاری از ورزشکاران و افزارد معمولی را به خودش جلب بکند و به یکی از پرفروش ترین محصول ات موجود در سال نیز تبدیل بشود. اگر دوست دارید تا اطلاعات بیش تری در ارتباط با تردمیل های خانگی به دست بیاورید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های تردیمل خانگی موجود در بازار بپردازم و آن ها را برا یخرید بررسی بکنیم. در ادامه برای شما بهترین مدل های تردمیل موجود در بازار را لیست کرده ایم که این لیست براساس بررسی های صورت گرفته بر روی نظرات کاربران و خریداران تهیه و مع آوری شده است تا شما توانید با خیال راحت تری خرید خودتان را انجام بدهید. بنابراین در ادامه همراه ما باشید. 

 

معرفی برخی از برند های تردمیل خانگی 

معرفی برندهای تردمیل
تردمیل توربوفیتنس – Turbo Fitness
به نظر معروف ترین برند موجود در بازار است. ساخت کشور تایوان. یک کمپانی معروف و معتبر در بازارهای جهانی. اما آیا بهترین برند تردمیل در بازار ایران است؟ باید بررسی شود.

بازار این برند، آسیا و اروپا است. توربو فیتنس محصولات خود را برای مصارف خانگی و باشگاهی به بازار عرضه می­نماید. تمام محصولات خانگی توربوفیتنس همگی از نوع تاشو هستند. مدل­های این برند تک کاره و چندکاره به بازار عرضه می­شوند.

اگر قدرت موتور برایتان اهمیت دارد، حتما دقت نمایید. قدرت موتور محصولات خانگی توربوفیتنس از 8/1 تا 5 اسب بخار متغیر است. مدل­های چندکاره آن مجهز به کش ایروبیک، تخته شنا، ماساژور برقی و پایه دراز و نشست و البته دمبل می­باشند. امکان تغییر شیب تردمیل بصورت دستی و کنترلی در آن امکان پذیر است. احتمالا پرطرفدارترین برند بازار ایران، با توجه به قیمت تردمیل این برند، توربوفیتنس می­باشد.

قیمت تردمیل تایوانی توربوفیتنس به نسب جزء قیمت­های مناسب و متوسط رو به بالا بازار است. نظرات کاربران برای مدل­های باشگاهی این برند، رنک یک پرطرفدارترین­ ها را به خود اختصاص داده است.

تردمیل اسپرتک – Sportec
اگر دنبال طراحی زیبا و موتور قوی برای تردمیل خود هستید، اسپرتک بهترین برند برای شماست. طراحی زیبا اسپرتک زبانزد همه مشتریان است. موتور تایوانی این برند در چین مونتاژ می­شود.

کاربری ساده آن، کار با آن را برای همه آسان کرده است. مشخصه ویژه دیگر این برند، خدمات پس از فروش آن است. اگر به دنبال پرفروش ترین تردمیل خانگی ارزان قیمت هستید، شاید بهینه ترین گزینه اسپورتک باشد. قیمت تردمیل تایوانی اسپورتک تقریبا مناسب است.

تردمیل بی اچ فیتنس – BH Fitness
یک برند اروپایی خوشنام و خوش قیمت. اسپانیا مبداء این تردمیل است. با توجه به موتور فوق العاده آن، که 2 سال گارانتی نیز به آن تعلق می­گیرد، قیمت تردمیل اسپانیایی را جزء رده بالاها قرار داده است. قیمت تردمیل تایوانی در مقایسه با این برند، ارزان­تر است.

برند معتبری است، گول قیمت بالای آن را نخورید، حتما در میان گزینه هایتان قرار دهید و آن را تست نمایید. در مدل­های تاشو نیز در بازار عرضه می­شود و مدل­های فول آپشن نیز به بازار عرضه کرده است.

تردمیل استرانگ – Eastrong
قطعات تایوانی این برند در کشور چین و تحت لیسانس تایوان مونتاژ می­شوند. برند معروفی است. قیمت آن مناسب است و کیفیت ساخت بالایی دارد.

شرکت چینی با نزدیک به 20 گواهینامه و استاندارد جهانی، لوازم ورزشی خود را در بازار عرضه می­نماید. قیمت تردمیل استرانگ معمولا متوسط رو به پایین است. در بازار ایران پرطرفدار بوده و خدمات پس از فروش خوبی ارائه می­نماید.

 

بهترین مدل های تردمیل خانگی برای خرید

 

1. تردمیل خانگی جی ایکس مدل 902

اگر قصد ورزش هوازی دارید و تردمیل خانگی با کیفیت می‌خواهید، نگاهی به جی‌ایکس داشته باشید. البته دقت کنید که این مورد، گران‌ترین گزینه پیشنهادی در فهرست بهترین تردمیل خانگی است و حدود ۳۳ میلیون تومان قیمت دارد (بهار ۱۴۰۱). بگذارید که نگاهی به ویژگی‌هایش داشته باشیم.

ابعاد: ۱۷۰x۷۳x۱۲۸ سانتی‌متر
قابلیت جمع کردن: دارد
جنس بدنه: آلومینیوم، فلز
جنس تسمه: پلاستیک
ظرفیت وزنی: تا ۱۲۰ کیلوگرم
قابلیت‌ها: نمایش ضربان قلب، کالری مصرف‌شده، سرعت
تردمیل جی‌ایکس حرفه‌ای است و تمام خدمات تردمیلی مطلوب را در اختیارتان می‌گذارد. یکی از ویژگی‌های جذابش، این است که اپلیکیشنی تحت سیستم‌های اندروید و ios دارد. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که دستگاه را برنامه‌ریزی و نمودارهای مختلفی از آن دریافت کنید.

منظور چه نمودارهایی است؟ داده‌ها و اطلاعاتی که فعالیت‌های بدنی‌تان با تردمیل را در طول هفته‌ها و ماه‌ها به نمایش می‌گذارند و امکان رصد وضعیت ورزش و سلامت را برایتان به‌وجود می‌آورند.

2.  تردمیل مارشال فیتنس مدل 1-133

مارشال فیتنس از مواردی است که قیمت متعادل‌تری نسبت به گزینه‌های قبلی دارد. برای خرید تردمیل خانگی مارشال باید حدود ۱۵ میلیون تومان بپردازید. البته قیمت مخصوص بهار ۱۴۰۱ است. مارشال فیتنس هم از پرفروش‌های بازار به‌شمار می‌رود و ویژگی‌های مطلوبی دارد.
ابعاد: ۱۲۶x۶۸x۱۲۲ سانتی‌متر
قابلیت جمع کردن: دارد
جنس بدنه: فلز، پلاستیک
جنس تسمه: پلاستیک
ظرفیت وزنی: تا ۱۱۰ کیلوگرم
قابلیت‌ها: نمایش ضربان قلب، مجهز به ضربه‌گیر و پورت USB، امکان پخش موسیقی
در میان مدل‌های مختلف تردمیل، بعضی دارای خدمات جذابی هستند که کارکردن با آنها را مفرح‌تر می‌کند. این مدل از بهترین تردمیل خانگی مجهز به پورت‌هایی برای متصل‌کردن فلش و… به آن است. این وسیله برایتان موسیقی هم پخش می‌کند و وجود ضربه‌گیر در آن به شما احساس دویدن و پیاده‌روی روی چمن‌ها را می‌دهد.

 

3. تردمیل لیجی یوجیا مدل 6028S

شرکت لیجی یوجیا هم از تازه‌واردهای بازار ایران است و محصولات خوبی روانه بازار ما می‌کند. محصولات این برند از نظر کیفیت و خدماتی مانند ارائه ضمانت سطح خوبی دارند. پس اگر قصد خرید بهترین تردمیل خانگی دارید، خوب است که نگاهی به این تردمیل هم داشته باشید.

ابعاد: ۱۷۰x۷۱x۱۲۵ سانتی‌متر
قابلیت جمع کردن: دارد
جنس بدنه: فلز
جنس تسمه: پلاستیک
ظرفیت وزنی: تا ۱۱۰ کیلوگرم
قابلیت‌ها: نمایش ضربان قلب، کلیدهای تنظیم شیب و سرعت روی دسته
این تردمیل ضربه‌گیر دارد و استفاده از آن به زانوها و بخش‌های مختلف پا فشار وارد نمی‌کند. کلیدهای تنظیم شیب و سرعت وسیله هم روی کنسول آن است و کاملا در دسترس کاربر قرار دارد. تردمیل لیجی یوجیا تحت لیسانس آمریکا تولید می‌شود.



:: برچسب‌ها: خرید بهترین مدل های تردمیل خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

سبزی از دسته مواد غذایی محبوب در بین خانواده ی ایرانی می باشد که می شود آن را در هر سفره ای پیدا کرد. در این مقاله قص داریم به بررسی بهرتین مدل های سبزی خرد کن در بازار بپردازیم و آن ها را برای خرید انتخاب بکنیم. خرید یک دستگاه سبزی خدر کن با کیفیت بسیار بالا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و بسیار مهم است چه مارکی را انتخاب می کنید تا هم طول عمر بالا داشته باشید و هم بتواند جواب نیاز و حواسته های شما را بدهد. از دسته بهترین بهترین مدل هایی که در ادامه قصد داریم به بررسی آن بپردازیم می شود به مارک هایی همچون آکا الکتریک ، سبزی خرد کن ایران و... نیز اشاره کرد که در این مقاله قصد داریم به بررسی ان بپردازیم و جزیئان آن را بررسی بکنیم. اما ابتدا بیایید به بررسی بهترین سبزی خرد کن های موجود در بازار بپردازیم.

انواع دستگاه سبزی خردکن‌:


سبزی خردکن های خانگی: این مدل سبزی خرد کن ها معمولا برای مصارف خانگی که سبزی در حجم کمتری خرد می‌شود کاربرد دارند و معمولا جنس تیغه های آنها از استیل ضد زنگ است که بسیار برنده می‌باشند. لازم است بدانیم که دور موتور در بیشتر سبزی خرد کن‌های خانگی ۱۴۰۰ دور در دقیقه است.

سبزی خردکن های صنعتی: این مدل سبزی خردکن‌ها بیشتر در مصارف صنعتی مثل: هتل ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. ابعاد این مدل سبزی خرد کن ها بزرگتر است و در نتیجه حجم بیشتری از سبزی را می‌توان با آن خرد کرد.

 

بررسی بهرتین سبزی خرد کن های ایران برای خرید 

 

سبزی خرد کن سبزی ایران مدل SIN-16

ابعاد ۲۵×۴۹ سانتی‌متر

وزن ۷.۲۰ گرم

اقلام همراه محصول یک عدد کفگیر پلاستیکی یک عدد سوهان درب شیشه ای بسته بندی مناسب

سایر ویژگی‌ها

دور موتور:۱۴۰۰ دور در دقیقه با الکترو موتورهای فن دار بهداشتی تیغه استیل قطر ۲۵ دستگیره در از جنس پلاستیک،اتصال با پیچ و واشر زوار فلزی در قابلیت چرخش تیغه به چپ یا راست پایه پلاستیکی دارای دریچه خروجی کابل و کلید با کیفیت

طول سیم ۱.۵ سانتی متر

توان ۲۲۰ وات

ظرفیت ۳ لیتر

جنس بدنه : استیل ضدزنگ

 

۲. سبزی خردکن ایرانی دیسینی مدل 001

سبزی خرد کن دیسینی مدل ۰۰۱ هم از جنس استیل است. علاوه بر بدنه، جنس تیغه هم از استیل ساخته شده و به ادعای شرکت سازنده آن، در عرض ۳۰ ثانیه، سبزی‌ها را کاملا خرد و ریز می‌کند. در قسمت پایینی دستگاه، یک عدد فن در نظر گرفته شده است که باعث بهبود عملکرد دستگاه می‌شود و نمی‌گذارد موتور وسیله بیش از حد داغ شود.

با خرید این دستگاه، یک عدد سنگ تیزکُن هم دریافت خواهید کرد. این سنگ برای تیز کردن تیغه سبزی خرد کن کاربرد دارد. کاردک هم زدن سبزی هم یکی دیگر از اقلامی است که همراه با وسیله به خریدار داده می‌شود.

ویژگی‌ها و مشخصات دیگر
وزن کلی این دستگاه حدود شش کیلوگرم است. پس یادتان باشد که جابجایی و انتقالش کار چندان ساده‌ای نیست. ضمن اینکه نگهداری یک وسیله بزرگ و سنگین در منازل نه چندان بزرگ امروزی تاحدی دشوار خواهد بود. پس اگر در نگهداری وسیله محدودیت‌هایی از نظر جا و مکان دارید حتما قبل از خرید، دقت کافی داشته باشید. قیمت این دستگاه حدود ۲۸۰ هزار تومان است.

 

۳. سبزی خردکن ایرانی آکا الکتریک مدل Sahand 3000

آکا الکتریک هم شرکت ایرانی دیگری است که با در نظر گرفتن نیاز و خواسته مشتریان وطنی، اقدام به طراحی و تولید دستگاه سبزی خرد کن می‌کند. موتور دستگاه تولیدی آکا الکتریک مدل Sahand 3000 ، سیصد و پنجاه وات است و حجم زیادی سبزی را در مدتی کوتاه خرد می‌کند. بدنه این وسیله، تلفیقی است از فلز و پلاستیک و ظرفیت مخزن آن حدود سه کیلوگرم است. این میزان از سبزی برای مصارف خانگی کاملا مطلوب خواهد بود.

از نکات قابل توجه این محصول باید به میکروسوئیچ ایمنی اشاره کرد. یعنی کلیدی در این دستگاه تعبیه شده است که تا در جایگاهی ثابت قرار نگیرد، روشن نمی‌شود. علاوه بر نشان ملی استاندارد، وجود گواهی‌هایی مانند ایزو ۹۰۰۱، ایزو۱۴۰۰۱ و ایزو ۱۸۰۰۱ هم از نکات مثبتی است که باعث می‌شود در میان گزینه‌های موجود برای خرید به این دستگاه هم فکر شود.

ویژگی‌ها و مشخصات دیگر
در قسمت گلویی موتور این دستگاه سبزی خرد کن، کاسه نمد آب‌بندی وجود دارد و آب سبزی به هیچ عنوان وارد موتور نمی‌شود. با خرید سبزی خرد کن آکا الکتریک به شما یک عدد کف‌گیر پلاستیکی به همراه سنگ مخصوص تیز کردن تیغه هم داده می‌شود. از این وسیله می‌توانید برای آماده‌سازی ترشی و خرد کردن کلم و سبزی‌های لازم برای آن هم استفاده کنید.

 

جمع بندی 

در خرید یک دستگاه سبزی خرد کن باید علاوه بر قدرت موتور آن به کیفیت طراحی و ساخت هم دقت کنید. اگر وسیله ابعاد و وزن زیادی داشته باشد، نگهداری و جابجایی آن کمی دشوار خواهد شد. این وسیله برای کسانی که عاشق مهمانی‌های بزرگ هستند و دوست دارند که سبزی خورشت پرطرفدار قرمه‌سبزی یا آش‌های خوشبوی ایرانی را خودشان درست کنند بسیار مناسب خواهد بود.

  



:: برچسب‌ها: بهترین مدل سبزی خرد کن ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()