بهترین تلویزیون‌های سونی در ایران
نوشته شده توسط : درسا حسینی

 در این مقاله همراه من باشید چرا که قصد داریم به بررسی بهترین تلویزیون های برند سونی در بازار بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم ، در ادامه برای شما لیستی از بهترین تلویزیون های موجود سونی در ایران تهیه کرده ایم که این لیست براساس بررسی های صورت گرفته بر روی نظرات کاربران این لیست تهیه شده است تا بتوانید با خیال راحت تری محصول مورد نظر خودتان را خریداری بکنید. امروزه می شود گفت که تلویزیون به یک بخش مهمی از زندگی روزمره افراد تبدیل شده است و می توان آن را در تمامی خانه ها نیز پیدا کرد. از دیگر برند های تلویزیون موجود در بازار می شود به کیفیت بسیار بالایی دارند و قیمت آن ها برای خرید مناسب می باشد ، می شود به تلویزیون های برند پاناسونیک ، ال جی و... نیز اشاره کرد که بسیار معروف و محبوب می باشند اما همانطور که گفته شد قرار است در این مقاله تلویزیون های برند سونی را برای خرید بررسی بکنیم.

بررسی بهترین مدل های تلویزیون سونی در ایران 

 

۱. تلویزیون ۵۵ اینچ سونی مدل X8500G

این مدل از تلویزیون‌های سونی سال ۲۰۱۹ وارد بازار شده و از وضوح تصویر 4K برخوردارست. رنگ‌های تصاویر به دلیل استفاده از فناوری‌هایی چون Live Colour و Triluminos بسیار طبیعی به نظر می‌رسند.

این مدل از بهترین تلویزیون سونی به فناوری HDR10 مجهز است که در کنتراست تصویر بسیار بالاست و صحنه‌های تاریک و روشن با تفکیک بالایی به تصویر کشیده می‌شوند.

تلویزیون سونی X8500G همچنین از استانداردهای HLG و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. در نتیجه تصویر خروجی چشم‌نواز و واقعی‌تر به نظر می‌رسد.

یکی دیگر از امکانات جالب این تلویزیون جستجوی برنامه مورد نظر با استفاده از صداست. می‌توانید اسم برنامه دلخواه‌تان را با صدای بلند بگویید و نرم‌افزار جستجوی تلویزیون آن برنامه را برایتان فراخوانی کند.

 

۲. تلویزیون ۶۵ اینچی سونی X7000G

این مدل از تلویزیون‌های سونی هم سال ۲۰۱۹ تولید شده و از نوع صفحه تخت است. صفحه نمایش آن از فناوری Triluminos برخوردارست که کمک می‌کند تصاویر شفاف‌تر و با کیفیت بیشتری دیده شوند. در واقع با این فناوری نمایش بسیاری از رنگ‌ها در پنل‌های LCD و TFT ممکن می‌شود.

فناوری دیگر مورد استفاده در این تلویزیون Live Colour است که پوشش طیف رنگی را تا ۳۰درصد افزایش می‌دهد. از فرمت‌های ویدیویی و تصویری که این تلویزیون پشتیبانی می‌کند می‌توان به MKV، M2TS، MP4، MPEG-4، TS، VC-1، VP7 و JPEG، GIF، PNG، MPO، BMP و فرمت‌‌های صوتی AAC، FLAC، M4A، MIDI، MP3 و ALAC اشاره کرد.

از ویژگی‌های دیگر این مدل تلویزیون سونی باید به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد: ۱۴۶,۳ × ۸۴,۵ × ۸ سانتی‌متر
نمایشگر: ۶۵ اینچی با وضوح تصویر 4K و پنل VA LCD
خروجی صدا: مجهز به ۲بلندگوی ۱۰وات (توان کلی سیستم صوتی:۲۰وات)
سیستم عامل: لینوکس
قیمت: ۲۳ میلیون تومان

۳. تلویزیون ۵۰ اینچی سونی مدل W660F

گر بودجه کمتری دارید و وضوح 4K برایتان مهم نیست، بهترین تلویزیون سونی برای شما W660F با نمایشگر ۵۰ اینچ و وضوح FHD است.

این مدل هم از فناوری‌های HDR برای افزایش کنتراست، Live Colour برای نمایش زنده رنگ‌ها و ارتقای شفافیت تصویر برخوردار است. همچنین به رابط هوشمند لینوکس مجهز است و می‌توانید از طریق وای‌فای به اینترنت هم متصل شوید

می‌توانید با کمک ۲درگاه USB، ویدیوها، عکس‌ها و موسیقی‌هایی که در ابزارهای دیگرتان مانند تلفن هوشمند ذخیره کرده‌اید در این تلویزیون پخش کنید و آنها را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون ببینید.

سیستم صوتی این تلویزیون ارزان سونی به فناوری +ClearAudio مجهز است که می‌تواند به‌طور خودکار صدا را در بهترین و واضح‌ترین حالت ممکن تنظیم کند.

از دیگر ویژگی‌های تلویزیون ارزان سونی W660F باید به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد: ۱۱۳× ۶۶× ۶,۸ سانتی‌متر
نمایشگر: ۵۰ اینچ با رزولوشن FHD و پنل VA
خروجی صدا: ۱۰ وات (دو بلندگوی ۵ واتی)
سیستم عامل: لینوکس
قیمت: ۱۵ میلیون تومان

 

 





:: برچسب‌ها: بهترین تلویزیون‌های سونی در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: