نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد تهیه لوازم خامگی و جهزیه را دارید و می خواهید با بهترین برند های خارجی برای خرید جهزیه آشنا بشوید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین برند های لوازم خانگی خارجی بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. خرید لوازم خانگی و جهیزیه از یک برند خوب بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که قرار است تا سال ها از آن وسیله استفاده بکنیم و خرید لوازم خانگی که چندان کیفیت خوبی نداشته باشد ما را مجبور به تعویض سالیانه می کند لوازم زندگی می کند. در ادامه برای راحتی کار شما و آشنایی با بهترین برند های لوازم خانگی خارجی برای شما لیستی از بهترین برند ها تهیه کرده ایم تا با خیال راحت خرید تان را انجام بدهید. از دسته بهترین برند های لوازم خارجی در بازار می شود به برند هایی همچون بوش ، سامسونگ ، ال جی و... نیز اشاره کرد.

 

لیستی از بهترین لوازم خانگی خارجی

1. بررسی لوازم خانگی برند بوش 

بوش در این لیست از 10 مارک برتر لوازم آشپزخانه در جهان در سال 2020، رتبه چهارم را دارد. بوش یک شرکت مهندسی و فناوری چند ملیتی آلمان است که دفتر مرکزی آن در گرلینگن، نزدیک اشتوتگارت آلمان قرار دارد و این شرکت به دلیل محصولات با کیفیت بالا شناخته شده است. J.D. Power Ratings رتبه دوم را در بین برندهای برتر لوازم آشپزخانه به Bosch اعطا کرده که تنها پشت سر برند LG قرار دارد. بوش بیشتر یک مارک لوکس لوازم آشپزخانه محسوب می شود، زیرا قیمت محصولات آن ها معمولاً بیشتر از محصولات سامسونگ یا ال جی است. همچنین برخی محصولات مثل اجاق های خود خنک کننده و لوازم خانگی خود تمیز شونده از این برند، با قیمت های بسیار بالاتر ارائه می شود. بوش سال گذشته 84.84 میلیارد دلار درآمد سالانه داشت و از این نظر، در رتبه سوم مارک های برتر آشپزخانه در جهان قرار گرفت.

2. بررسی لوازم خانگی برند بوش 

شرکت ال جی یکی از بهترین برند های کره ای می باشد ، ال جی فعالیت خود را از سال 1947 آغاز کرده است ، در رابطه با ساخت محصولات ال جی باید بیان کنیم که برخی از محصولات ال جی در خود کشور کره ساخته میشوند اما در برخی از موارد قطعات محصولات الجی در خود کره ساخته شده و در کشور های دیگری چون چین ، ایران ، ژاپن ، مصر ، مالزی و … مونتاژ می شوند .

منظور از مونتاژ کردن این می باشد که قطعاتی که ساخت کشور کزه هستند در داخل کشور دیگری در کنار هم دیگر پیوند میزنند تا محصول اصلی را بسازند ، برند ال جی اولین برندی بوده است که سولاردام ها را تولید کرده اند . مارک ال جی هم همانند دیگر برند های معتبر دارای گارانتی می باشد .در واقع الجی برای هر یک از محصولات خود گارانتی جداگانه ای با مدت زمان معین در نظر میگیرد. در ایران به راحتی می توانید نمایندگی خرید محصولات الجی را پیدا کنید .

 

3.بررسی لوازم زندگی برند سامسونگ

امسونگ یک برند لوازم خانگی کره‌‌ای است که از سال 1938 تاسیس شد و به صادرات فرآورده‌های دریایی پرداخت، سپس در دهه 1950 و 1960 وارد بیمه عمر وو منسوجات شد در دهه 1970 تلویزیون سیاه و سفید ساخت و کم‌کم تولید لوازم خانگی دیگر را آغاز کرد، سپس در دهه 2000 به بازار موبایل و لوازم ارتباطی هم وارد شد. و در دهه اخیر رقیب سرسخت برندهای مشهور دنیا از جمله اپل شده است.

چرا سامسونگ معروف است؟

سامسونگ در زبان کره‌ای یعنی 3 ستاره و این شرکت از سال 2000 به بعد رشد چشم‌گیری در کل دنیا داشته است. سامسونگ در سال ‌2005 از دیدگاه Businessweek به عنوان برترین تولیدکننده لوازم برقی شناخته شده است.

بهترین‌های سامسونگ: سامسونگ تلویزیون و یخچال‌های بسیار خوبی دارد.

به سامسونگ اعتماد کنیم؟ بله سامسونگ در سال‌های اخیر پیش‌رفت‌های زیادی در تمام شاخه‌های تولید لوازم خانگی خود داشته است و برای جلب اطمینان مصرف کننده تیم تحقیق و توسعه‌ای قوی دارد و هنگامی که در سال 2016 باتری گوشی‌های نوت 7 آتش گرفت، مدیران شرکت سامسونگ به رسم عذرخواهی از مصرف‌کنندگان روی استیج به مردم تعظیم عذرخواهی کردند.

4. بررسی  برند KitchenAid

آخرین برند از فهرست 10 مارک برتر لوازم آشپزخانه در جهان که توسط وب سایت فروشگاه آنلاین ژینال گردآوری شده است، برند KitchenAid، مارک لوازم خانگی آمریکایی متعلق به شرکت Whirlpool است. KitchenAid یک مارک کلاسیک است که به دلیل محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب شناخته شده است. یکی از بزرگترین ویژگی های KitchenAid، رنگ های مختلفی است که محصولات آن را خاص می کند. همچنین درصد قابلیت اطمینان این برند،20.54٪ است.

 

 





:: برچسب‌ها: بهترین لوازم خانگی خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: