بهترین مارک سرویس آرکوپال
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل بهترین مارک سرویس آرکوپال را برای شما نام بریم و از ویژگی های هر کدام صحبت کنیم . از جمله از بهترین مارک های سرویس آرکوپال که بهترین مدل ها را روانه بازار می کنند  می توان به برند های آذین اوپال ، آرکوفام ، پارس اوپال ، لومینارک و ... اشاره کرد . شاید شمایی که دارید این مطلب را می خوانید حتی در رابطه با جنس آرکوپال ها هم اطلاعی نداشته باشید ، آرکوپال ها خود از ترکیب دو جنس شیشه و چینی ساخته شده اند ، در حقیقت کارشناسان و طراحان مواد اولیه شیشه و چینی را در دمای بالا با یکدیگر ترکیب می کنند تا بتوانند مواد اولیه آرکوپال ها را بسازند ، بر اساس تجربیاتی که داشته ام می توان گفت آرکوپال ها نسبت به شیشه از ظاهر زیباتری برخوردار هستند و در رابطه با ظروف چینی باید بگوییم که آرکوپال ها نسبت به ظروف چینی از مقاومت پایین تری برخوردار هستند.

این نکته را هم به یاد داشته باشید که آیروپال ها به ظروف آوپال ساخته شده در ایران گفته می شوند و آرکوپال ها به ظروف اوپال ساخته شده در کشور ها خارجی گفته می شود .  

 

بهترین برند های سرویس آرکوپال

برند مقصود : مقصود یک از برترین برند های تولید کننده انواع ظروف است که در کشر ایران تاسیس شده است ، این برند انواع محصولات خود از جمله از بهترین مدل های سرویس آرکوپال خود را به انواع کشور های جهان صادر می کند ، و در واقع مقصود دارای چندین برند زیر مجموعه میباشد برند زیرمجموعه ای که آرکوپال تولید می کند با نام لئون اوپال شناخته شده است .

برند آذین اوپال : یک دیگر از برند های معروف ایرانی برند آذین اوپال است که انواع ظروف آرکوپال یا اوپال را با تنوع طرح و رنگی بالا روانه بازار می کند ، این برند محبوب در سال 1384 تاسی س شده است .

برند لومینارک : این برند که از جمله از برند های کشور فرانسه به شمار می روند بهترین مدل ها و شیک ترین مدل های سرویس آرکوپال را روانه بازار می کند ، از جمله از این برند ها می توان به در واقع برند لومینارک در سطح بین المللی بسیار پیشرفته عمل کرده است و انواع سرویس های آرکوپال را به کشور های گوناگون جهانی صادر می کند برای خرید از محصولات لومینارک می توانید به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کرد .

برند دسینی : دسینی نام یک برند ایتالیایی است که در زمینه تولید انواع ظرف و ظروف آشپزخانه فعالیت می کند . محصولات برند لومینارک با گارنتی و ضمانت به فروش می رسند ،در واقع این برند با کارخانجات مقصود وارد همکاری شده است و بدین طریق محصولات خود را به فروش می رساند .

برند پارس اوپال : این برند در سال 1376 تا سیس شده است و فعالیت خود را زیر نظر لیسانس انگلستان آغاز کرده است . و انواع ظروف اوپال با کیفیت را روانه بازار می کند .

 

نکته 
حال که با برترین مارک های سرویس آرکوپال آشنا شده اید توصیه ما این است که هنگام خرید به سراغ نمایندگی ها و فروشگاه های معتبری مانند فروشگاه دلاوا بروید تا بتوانید سرویس آرکوپال اصل و با کیفیت را خریداری کنید ، چرا که امروزه ممکن است نمونه های تقلبی از ظروف آرکوپال را روانه بازار کنند .که در داخل ساختار ان ها از سرب استفاده شده است که برای بدن انسان مضر می باشد .


نکات مهم قبل از خرید سرویس آرکوپال

1. همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم قبل از خرید ابتدا نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر را شناسایی کنید و سپس اقدام به خرید کنید .

2. سرویس های آرکوپال در تعداد پارچه های متفاوتی روانه بازار می شوند در نظر داشته باشید تا سرویس خود را بر اساس تعداد افراد خانواده خریداری کنید .

3. انتخاب طرح و رنگ مناسب بای سرویس خود را فراموش نکنید . در واقع خیلی از افراد هستند که بعد از خرید خود پشیمان می شوند چرا که بعدا متوجه این موضوع می شوند که نمی توانند سرویس خود را با دیگر ظروف خود ست کنند.

4. قیمت ظروف آرکوپال را در نظر داشته باشید ، بی شک قیمت بهترین مارک های ارانی سرویس آرکوپال نسبت به بهترین مارک های خارجی سرویس آکوپال پایین تر هستند البته ابن نمکته را باید عغرض کنم که از نظر کیفیت تقریا یکی هستند و ممکن است تفاوت ان ها تنها در رنگ و تنوع انها باشد .

5. پسس برای خرید سرویس آرکوپال مناسب و با کیفیت و قیمت مناسب توصیه ما این است که به سراف بهترین مارک سرویس آرکوپال ایرانی بروید .

منبع :

https://delavaa.com/the-best-brand-of-archopal-service/

 





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: