نوشته شده توسط : درسا حسینی

همانطور که بسیای از شماها می دانید نوشیدنی چای یکی از محبوب ترین نوشیدنی های موجود در بازار ایران می باشد و وجود یک عدد سماورگازی در هر خانه ی ایرانی برالی درست کردن چای الزامی است. اگر شما هم قصد خرید سماور گازی را دارید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های سماور گازی موجود در بازار ایران بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم . در این مطلب به بررسی بهترین و جذاب ترین سماور گازی های ساخت کشور ایران می پردازیم که هم قیمت بسیار خوری را دارا می باشند و هم از لحاظ کیفیتی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. اگر شما قصد خرید و یا تکمیل جهزیه خود را دارید و به دنبال بهترین مدل های سماور گازی در بازار ایران می گردید در ادامه ی این مطلب با من باشید. 

بهترین سماور های گازی ایرانی برای خرید

 

۱. سماور گازسوز عالی نسب مدل سهند سیمین

عالی‌نسب یکی از بهترین برندهای سماور گازی و برقی است و قبلا در مطلب نکات مهم در خرید سماور به آن اشاره کرده‌ بودیم. سماور گازسوز مدل سهند-سیمینِ آن هم یکی از محبوب‌ترین‌های بازار است. اما دلیل محبوبیت آن چیست و چرا پرفروش و پرطرفدار است؟

کیفیت ساخت
سماور عالی‌نسب ۸لیتری است و تولیدکنندگان ظرفیت خوبی برایش در نظر گرفته‌اند. این محصول بدنه‌ای از جنس برنج دارد و دارای پوششی نیکل-کرومی هم روی بدنه است. پایه‌های برنجی آن مستحکم‌اند و کیفیت ساخت خوبی دارند.

ایمنی
این سماور مجهز به ترموسوئیچ اتوماتیک است و اگر سماور بی‌آب بماند، به‌طور خودکار خاموشش می‌کند. برای همین از نقطه‌نظر امنیت می‌توان روی آن حساب کرد. شیر سماور عالی‌نسب هم ترموکوپل‌دار است و بِرنِر استانداری دارد که ایمنی بیشتری برای دستگاه مهیا می‌کند.

طراحی
این سماور هم از جنس خوب و مقاومی برای بدنه‌ و اجزایش استفاده کرده و هم طراحی شکیل و زیبایی دارد. دسته‌های آن هم از جنس باکالیت هستند و کیفیت خوبی دارند.

ارزش خرید و نظرات کاربران
خریداران قبلی این محصول از آن رضایت داشته‌اند و گفته‌اند که ماندگاری و مقاومت بالای سماور در کنار ظاهر ظریف و زیبایش از آن گزینه درجه‌یکی ساخته است. مشتریان قبلی‌ می‌گویند اگر از آب تصفیه‌شده استفاده کنید، رسوب کمتری در سماور شکل می‌گیرد. تمیزکردن راحت محصول و ایمنی خوب هم از جمله دلایل محبوبیت سماور عالی‌نسب است. این محصول در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ حدود ۴میلیون و ۴۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

۲. سماور گازی پلان کد 1580P

گزینه دیگری که در این مقاله می‌تواند جایگاه بهترین سماور گازی را به خود اختصاص بدهد، سماور گازی پلان است. این برند هم از معروف‌های بازار است و سماور ۶لیتری‌اش در میان خریداران طرفدار دارد.

کیفیت ساخت
بهترین سماور گازی پلان ۶لیتری از جنس استیل است و پوشش بدنه‌اش نیکل و کروم هم دارد. وزن این سماور حدود ۳٫۵کیلوگرم است و پایه‌های مستحکمی هم دارد.

ایمنی
شیر سماور گازی پلان هم ترموکوپل دارد و دسته‌هایش هم طوری طراحی شده‌اند که امنیت خوبی برای بلند و جابه‌جاکردن آن فراهم می‌کنند. پیلوت و بِرنر آن هم استانداردهای لازم را دارند.

طراحی
جنس بدنه سماور پلان از استیل است و از نظر زیبایی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. اگر به تصویرش نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که با سماور زیبایی روبه‌رو هستید.

ارزش خرید و نظرات کاربران
دوام و کیفیت این محصول قابل‌اعتناست و مشتریان قبلی‌اش اذعان داشته‌اند که چندین سال است از آن استفاده می‌کنند. ظاهر خوب و کیفیت عملکرد سماور پلان آن را محبوب می‌کند اما باید بدانید که قیمت این سماور گازی چندان ارزان نیست و در زمستان ۱۴۰۰، لازم است که حدود ۴میلیون و ۱۰۰هزار تومان برایش بپردازید.

۳. سماور گازی آپولون مدل پلوتون

ومین گزینه‌ای که در فهرست بهترین سماور گازی می‌خواهیم معرفی کنیم هم از برندی معروف و معتبر در بازار است. نام برند آپولون را شنیده‌اید، این‌طور نیست؟ این برند هم محصولات باکیفیتی عرضه می‌کند.

کیفیت ساخت
سماور گازی آپولون ۶لیتری و مانند دو موردی که پیش‌تر گفتیم از جنس استیل است. ترکیب نیکل و کروم هم در پوشش بدنه اش استفاده شده و دسته‌هایی از جنس باکالیت دارد. البته برخلاف موارد قبلی، این سماور قوری هم دارد.

ایمنی
شیر این مدل از بهترین سماور گازی ساده است و شاید از نظر ایمنی نسبت به دو گزینه قبلی کمی در رده پایین‌تری بایستد. البته ترموکوپل دارد و از نظر ایمنی گزینه خوبی بدی نیست.

طراحی
سماور آپولون طراحی خوبی دارد. جنس بدنه‌اش و شکل پایه‌ها و بدنه متناسب‌اند. دسته‌های قوری و خود سماور حالتی خلاقانه دارند و اگر متناسب با سلیقه‌تان باشد، خرید خوبی خواهید داشت.

ارزش خرید و نظرات کاربران
این محصول از سوی مشتریان قبلی رضایت‌بخش بوده و به سهولت در استفاده، کارایی و عملکرد و کیفیت ساختش نمرات خوبی داده‌اند. اگر شما هم قصد خرید این سماور ۶لیتری را دارید، باید حدود ۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان بپردازید؛ البته این قیمت متعلق به بهمن ۱۴۰۰ است.



:: برچسب‌ها: بررسی سماورهای گازی برای خرید ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید بهترین دستگاه های تردمیل خانگی را دارید و نمی دانید در زمان خرید دستگاه های تردمیل باید به چه نکاتی توجه بکنید  در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های تردمیل خانگی بپردازینم و آن ها را بررسی بکنیم. دستگاه های تردمیل با توجه به شیوع ویروس کرونا تبدیل به یک وسیله ی بسیار محبوب شده است که بسیاری خواهان خرید آن می باشند اگر شما هم از این دسته از افراد هستید در ادامه بری شما لیستی از بهترین تردمیل های خانگی برای شما آماده کرده ایم تا شما بتوانید با خیال راحت تری خرید خود را انجام بدهید. از دسته بهترین برند های دستگاه تردمیل در بازار می شود به مدل های تایتان فیتنس ، آذیموس و... اشاره کرد که بسیار کیفیت بالایی را دارا می باشند و در بازار بسیار پطرفدار و محبوب هستند.

 

راهنمای خرید تردمیل


در خرید تردمیل سعی کنید بیشتر دقت کنید تا بتوانید تردمیل را با توجه به نیاز خود و همچنین تردمیل مناسب برای خود خرید کنید. بیشتر افرادی که قصد خرید تردمیل دارند معمولا مشکل کمبود جا دارند برای اینکه بتوانید تردمیل مناسب و با امکانات خرید کنید و جای کمتری را در خانه نیز اشغال کند سعی کنید تردمیل تاشو خرید کنید زیرا این تردمیل ها فضای بسیار کمتری نسبت به سایر تردمیل اشغال میکنند. به مارک تردمیل و کشور سازنده ی آن حتمی دقت کنید شرکت و کشور سازنده ی تردمیل تاثیر زیادی در کیفیت آن دارد تردمیل هایی که در بازار ایران وجود دارد معمولا محصول کشورهای تایوان، چین، کره، اسپانیا و فنلاند هستند.بیشتر از کشور سازنده ی تردمیل گارانتی و خدمات پس از فروش آنها حائز اهمیت است. تردمیل ها دارای امکانات زیادی هستند که در قیمت آنها نیز تاثیر مثبت دارد پس قبل از خرید تردمیل بودجه ی خود را مشخص کنید تا بتوانید از امکانات تردمیل نیز استفاده کنید برای مثال بیشتر تردمیل ها امکان شیب دار کردن آن به صورت برقی وجود دارد دارای ضربه گیر هستند و از فشار و آسیب به زانو جلوگیری میکند سرعت بیشتری نسبت به سایر تردمیل ها دارند پس حتمی بودجه ی خود را از قبل مشخص کنید تا بتوانید تردمیل با امکانات لازم با قیمت مناسب خرید کنید.

 

برندهای مختلف تردمیل در ایران


برای خرید تردمیل و دانستن قیمت تردمیل و مقایسه آنها ابتدا باید برندهای مختلف تردمیل را بشناسیم. تردمیل های موجود در بازار ایران، بیشتر متعلق به کشورهای چین، فنلاند، اسپانیا، کره و تایوان هستند. البته اگرکمی دقت نماییم به تردمیل های آمریکایی نیز در بازار برمی خوریم.

اگر بخواهیم تک تک برندها و مدل های متنوع موجود در بازار را معرفی کنیم، به یک کتاب چند جلدی نیاز خواهیم داشت. اما برای انتخاب تردمیل مارک خوب ، نکات مهمی است که باید به آنها دقت نماییم.

 

معرفی انواع فشارسنج‌ ها و بررسی قیمت آن‌ها


اگر قصد خرید تردمیل درجه یک را دارید و برای اینکار در سایت­های اینترنتی جستجو کرده باشید، قطعا به شدت باید گیج شده باشید. سوال مهمی که در انتخاب بهترین برند تردمیل باید به آن پاسخ داده شود، این سوال است، معیارهای انتخاب بهترین برند برای تردمیل چیست؟ آیا یک تردمیل فول آپشن، با تمام امکانات اما بدون خدمات پس از فروش، برند منتخب شما خواهد بود؟ بیایید چند نکته و معیار درباره انتخاب بهترین برند تردمیل را با هم مرور کنیم.

نکات مهم در خرید تردمیل ایرانی


بودجه: اولین و مهم­ترین گزینه برای انتخاب بهترین برند، بودجه و قیمت تردمیل مورد نظر است. با توجه به تنوع زیاد تردمیل در بازار، با یک دسته بندی قیمتی، تعداد انتخاب های خود را به حدود قیمت مدنظرتان، محدود نمایید.
کارآیی: شما از تردمیل خود چه انتظاری دارید؟ اینکه قیمت تردمیل لطیفی فلان است و قیمت تردمیل تایوانی فلان قدر، تا وقتی که شما انتظار خود از تردمیل را ندانید، هیچ فایده­ای ندارد. برای مصرف خانگی خرید گرانترین تردمیل باشگاهی، دور از عقل است.
آپشن های لازم: هر راحتی و رفاه و خدماتی، قیمت خاص خودش را دارد. اگر نیاز به پخش موسیقی در هنگام ورزش روی تردمیل خود هستید، نیاز به بلوتوث و یا USB در تردمیل خود دارید، باید روی قیمت تردمیل خود کمی دست و دلبازتر باشید.
اندازه تردمیل: فضای کار شما برای تردمیل چقدر است؟ مکان استفاده شما اتاق خوابتان است؟ شاید یک تردمیل تاشو بهترین انتخاب برای شما باشد.
گارانتی و خدمات پس از فروش: معمولا بدنه و قسمت فلزی تردمیل­ها گارانتی مادام العمر دارند. اما به گارانتی موتور و صفحه نمایشگر و سایر قسمت­های داخلی تردمیل باید دقت نمایید. برندهای معتبر به دلیل ساخت قوی و با کیفیت از گارانتی دستگاه­های خود ترسی ندارند.
قبل از خرید حتما تست کنید: از قبل یک چک لیست تهیه نمایید و قبل از پرداخت پول حتما موارد مهم را تست کنید.
در زیر برخی از مواردی که می­تواند در چک لیست شما قرار گیرد را تهیه نموده ­ایم:

کنترل ایست و حرکت تردمیل را تست کنید. به موقع ترمز می­کند؟ ترمز اورژانسی به خوبی عمل می­کند؟


اعداد روی مانیتور را ببینید که خوانا باشند.
عرشه در زمان حرکت، لرزش­های سنگین و غیرطبیعی ندارد؟
سر و صدا چطور؟ عرشه در زمان حرکت سر و صدای اضافی نداشته باشد.
هزینه ­های اضافی را مانند هزینه­ های نقل و انتقال، مونتاژ و جابجایی و گارانتی را بپرسید. گارانتی­ ها برای تردمیل­های مختلف و بر اساس قیمت تردمیل، متفاوت است. معمولا تردمیل­ها 2 نوع گارانتی دارند. یک گارانتی برای بدنه که معمولا مادام العمر است و گارانتی دوم برای موتور و نمایشگر.
نکاتی دیگری هم در نحوه انتخاب بهترین مارک و برند تردمیل وجود دارد که بصورت موردی در هنگام معرفی برند های تردمیل ذکر خواهیم کرد.

 



:: برچسب‌ها: خرید بهترین تردمیل خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مقاله قصد داریم به بررسی مهم ترین نکات آموزشی در ارتباط با خرید دستگاه چای ساز بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. از آنجایی که نوشیدنی چای در ایران از دسته محبوب ترین نوع های نوشیدنی در بازار می باشد ، می شود گفت وجود دستگاه های چای ساز در هر خانه ای ضروری و واجب می باشد و افراد بسیار در جال اضافه کردنم دستگاه چای سای به لیست جهیزیه ی خود می باشند ! اگر قصد خرید چای ساز را دراید و به دنبال بهترین مدل های چای ساز در بازار می باشید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین و مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید دستگاه چای ساز به آن دقت بکنیم بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم تا در زمان خرید محصول اشتباهی را خریداری نکنید که نتوانید از آن استفاده بکنید و مورد استفاده ی شما قرار نگیرد. 

بررسی مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید چای ساز به آن توجه بکنید

دم آور

در ابتدا اول نگاهی به بهترین نوع چای ساز خواهیم پرداخت که به به صورت دم آور هست طراحی این دسته از چای سازها به این صورت است که قوری بر روی کتری قرار می گیرد و چای با حرارت بخار آب به آرامی دم می کشد که این موضوع باعث می شود چای رنگ و بوی بهتری داشته باشد دقیقا مانند زمانی که با از سماور و یا کتری قوری استفاده می کنیم.

چای ساز دارای استند

در طراحی این نوع از چای سازها از یک استند استفاده شده است که کتری و قوری به صورت جداگانه بر روی آن قرار می گیرد به این صورت که چای ساز بر روی یک صفحه قرار می گیرد که توسط المنت گرم می شود و باعث دم کشیدن چای می شود و اما در این حالت اگر قوری مدت زیادی بر روی آن باشد رنگ و طعم چای عوض می شود که برای جلوگیری از این اتفاق در مدل های جدید یک تایمر برای آن در نظر گرفته شده که این صفحه بعد از چند دقیقه خاموش شود تا باعث خراب شدن طعم و رنگ چای نشود یا در اصطلاح می گویند از جوشیدن چای جلوگیری شود ولی همین موضوع باعث می شود چای یخ کند، تنها مزیتی کر در مورد این نوع از چای سازها می توانیم بگویم این است که طراحی زیباتری دارند و بیشتر افراد این نوع طراحی را بیشتر دوست دارند اما کیفیت چای در چای سازهای دم آور بسیار بالاتر است.


حال که با عملکرد دو نوع چای ساز آشنا شدیم مواردی را که در زمان انتخاب بهترین چای ساز باید به آن دقت کنیم را مورد بررسی قرار می دهیم چرا که امروزه به قدری برندها و مدل های مختلف در بازار بسیار زیاد است که باعث می شود شما را سر در گم کند و شما بیشتر بر اساس ظاهر و قیمت چای ساز تصمیم به خرید بگیرید اما با دانستن این مطالب شما می توانید انتخاب بهتری داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم تمام این موارد را با دقت بخوانید شاید تعدادی از آن ها را بدانید و تعدای را هم تا امروز به آن دقت نکرده باشید و در نهایت تمام این موارد باعث خواهد شد تا بهترین چای ساز را برای منزل و یا محل کار خود انتخاب کنید این مطلب نهایتا 10 دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت.


جنس قوری

یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود چای و یا دمنوش ما طعم و رنگ بهتری داشته باشد در کل جنس قوری می تواند پیرکس، چینی و یا استیل باشد، قوری های که جنس چینی و یا پیرکس دارند بهترین کیفیت را برای دم کردن چای به ما می دهد اما قوری های استیل بسیار زیباتر هستند و هیچ گاه نمی شکند اما متأسفانه استیل باعث تغییر رنگ و طعم چای می شود و خیلی زود چای را سیاه می کند اما در زیبایی آن هیچ شکی نیست، پس اگر کیفیت طعم و رنگ برای شما اهمیت بیشتری دارد به دنبال چای سازی باشید که دارای قوری چینی و یا پیرکس هست اما متأسفانه برندهای مطرح هیچ کدام قوری چینی ندارند اما کیفیت پیرکس هم بسیار به چینی نزدیک است.

قطع کن خودکار

قطع خودکار چای سازیکی از مواردی که در انتخاب چای ساز بسیار مهم است داشتن قطع کن اتوماتیک می باشد این سیستم در کتری برقی باعث می شود به محض اینکه آب به نقطه جوش برسد کتری برقی شما به صورت خودکار در حالت گرم نگه دارنده قرار می گیرد این موضوع دو مزیت برای شما خواهد داشت اول اینکه مصرف انرژی پایین می آید و دوم اینکه چای با دمای ملایم و دائمی بخار آب شروع به دم کشیدن می کند و در انتها در صورت تمام شدن آب کتری به صورت اتوماتیک خاموش می شود و از آسیب رسیدن به کتری برقی جلوگیری می شود و دیگر لازم نیست نگران تمام شدن آب کتری خود باشید، شاید برندهای متفرقه نیز همین سیستم را داشته باشند اما سنسوری که برای این کار استفاده می کنند به قدری ضعیف است که بعد از مدت کوتاهی خراب می شود و احتیاج به سرویس پیدا خواهد کرد و به یک دستگاه بلااستفاده در منزل شما تبدیل می شود.



:: برچسب‌ها: راهنمای خرید چای ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

 در این مقاله همراه من باشید چرا که قصد داریم به بررسی بهترین تلویزیون های برند سونی در بازار بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم ، در ادامه برای شما لیستی از بهترین تلویزیون های موجود سونی در ایران تهیه کرده ایم که این لیست براساس بررسی های صورت گرفته بر روی نظرات کاربران این لیست تهیه شده است تا بتوانید با خیال راحت تری محصول مورد نظر خودتان را خریداری بکنید. امروزه می شود گفت که تلویزیون به یک بخش مهمی از زندگی روزمره افراد تبدیل شده است و می توان آن را در تمامی خانه ها نیز پیدا کرد. از دیگر برند های تلویزیون موجود در بازار می شود به کیفیت بسیار بالایی دارند و قیمت آن ها برای خرید مناسب می باشد ، می شود به تلویزیون های برند پاناسونیک ، ال جی و... نیز اشاره کرد که بسیار معروف و محبوب می باشند اما همانطور که گفته شد قرار است در این مقاله تلویزیون های برند سونی را برای خرید بررسی بکنیم.

بررسی بهترین مدل های تلویزیون سونی در ایران 

 

۱. تلویزیون ۵۵ اینچ سونی مدل X8500G

این مدل از تلویزیون‌های سونی سال ۲۰۱۹ وارد بازار شده و از وضوح تصویر 4K برخوردارست. رنگ‌های تصاویر به دلیل استفاده از فناوری‌هایی چون Live Colour و Triluminos بسیار طبیعی به نظر می‌رسند.

این مدل از بهترین تلویزیون سونی به فناوری HDR10 مجهز است که در کنتراست تصویر بسیار بالاست و صحنه‌های تاریک و روشن با تفکیک بالایی به تصویر کشیده می‌شوند.

تلویزیون سونی X8500G همچنین از استانداردهای HLG و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. در نتیجه تصویر خروجی چشم‌نواز و واقعی‌تر به نظر می‌رسد.

یکی دیگر از امکانات جالب این تلویزیون جستجوی برنامه مورد نظر با استفاده از صداست. می‌توانید اسم برنامه دلخواه‌تان را با صدای بلند بگویید و نرم‌افزار جستجوی تلویزیون آن برنامه را برایتان فراخوانی کند.

 

۲. تلویزیون ۶۵ اینچی سونی X7000G

این مدل از تلویزیون‌های سونی هم سال ۲۰۱۹ تولید شده و از نوع صفحه تخت است. صفحه نمایش آن از فناوری Triluminos برخوردارست که کمک می‌کند تصاویر شفاف‌تر و با کیفیت بیشتری دیده شوند. در واقع با این فناوری نمایش بسیاری از رنگ‌ها در پنل‌های LCD و TFT ممکن می‌شود.

فناوری دیگر مورد استفاده در این تلویزیون Live Colour است که پوشش طیف رنگی را تا ۳۰درصد افزایش می‌دهد. از فرمت‌های ویدیویی و تصویری که این تلویزیون پشتیبانی می‌کند می‌توان به MKV، M2TS، MP4، MPEG-4، TS، VC-1، VP7 و JPEG، GIF، PNG، MPO، BMP و فرمت‌‌های صوتی AAC، FLAC، M4A، MIDI، MP3 و ALAC اشاره کرد.

از ویژگی‌های دیگر این مدل تلویزیون سونی باید به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد: ۱۴۶,۳ × ۸۴,۵ × ۸ سانتی‌متر
نمایشگر: ۶۵ اینچی با وضوح تصویر 4K و پنل VA LCD
خروجی صدا: مجهز به ۲بلندگوی ۱۰وات (توان کلی سیستم صوتی:۲۰وات)
سیستم عامل: لینوکس
قیمت: ۲۳ میلیون تومان

۳. تلویزیون ۵۰ اینچی سونی مدل W660F

گر بودجه کمتری دارید و وضوح 4K برایتان مهم نیست، بهترین تلویزیون سونی برای شما W660F با نمایشگر ۵۰ اینچ و وضوح FHD است.

این مدل هم از فناوری‌های HDR برای افزایش کنتراست، Live Colour برای نمایش زنده رنگ‌ها و ارتقای شفافیت تصویر برخوردار است. همچنین به رابط هوشمند لینوکس مجهز است و می‌توانید از طریق وای‌فای به اینترنت هم متصل شوید

می‌توانید با کمک ۲درگاه USB، ویدیوها، عکس‌ها و موسیقی‌هایی که در ابزارهای دیگرتان مانند تلفن هوشمند ذخیره کرده‌اید در این تلویزیون پخش کنید و آنها را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون ببینید.

سیستم صوتی این تلویزیون ارزان سونی به فناوری +ClearAudio مجهز است که می‌تواند به‌طور خودکار صدا را در بهترین و واضح‌ترین حالت ممکن تنظیم کند.

از دیگر ویژگی‌های تلویزیون ارزان سونی W660F باید به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد: ۱۱۳× ۶۶× ۶,۸ سانتی‌متر
نمایشگر: ۵۰ اینچ با رزولوشن FHD و پنل VA
خروجی صدا: ۱۰ وات (دو بلندگوی ۵ واتی)
سیستم عامل: لینوکس
قیمت: ۱۵ میلیون تومان

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین تلویزیون‌های سونی در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد تهیه لوازم خامگی و جهزیه را دارید و می خواهید با بهترین برند های خارجی برای خرید جهزیه آشنا بشوید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین برند های لوازم خانگی خارجی بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. خرید لوازم خانگی و جهیزیه از یک برند خوب بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که قرار است تا سال ها از آن وسیله استفاده بکنیم و خرید لوازم خانگی که چندان کیفیت خوبی نداشته باشد ما را مجبور به تعویض سالیانه می کند لوازم زندگی می کند. در ادامه برای راحتی کار شما و آشنایی با بهترین برند های لوازم خانگی خارجی برای شما لیستی از بهترین برند ها تهیه کرده ایم تا با خیال راحت خرید تان را انجام بدهید. از دسته بهترین برند های لوازم خارجی در بازار می شود به برند هایی همچون بوش ، سامسونگ ، ال جی و... نیز اشاره کرد.

 

لیستی از بهترین لوازم خانگی خارجی

1. بررسی لوازم خانگی برند بوش 

بوش در این لیست از 10 مارک برتر لوازم آشپزخانه در جهان در سال 2020، رتبه چهارم را دارد. بوش یک شرکت مهندسی و فناوری چند ملیتی آلمان است که دفتر مرکزی آن در گرلینگن، نزدیک اشتوتگارت آلمان قرار دارد و این شرکت به دلیل محصولات با کیفیت بالا شناخته شده است. J.D. Power Ratings رتبه دوم را در بین برندهای برتر لوازم آشپزخانه به Bosch اعطا کرده که تنها پشت سر برند LG قرار دارد. بوش بیشتر یک مارک لوکس لوازم آشپزخانه محسوب می شود، زیرا قیمت محصولات آن ها معمولاً بیشتر از محصولات سامسونگ یا ال جی است. همچنین برخی محصولات مثل اجاق های خود خنک کننده و لوازم خانگی خود تمیز شونده از این برند، با قیمت های بسیار بالاتر ارائه می شود. بوش سال گذشته 84.84 میلیارد دلار درآمد سالانه داشت و از این نظر، در رتبه سوم مارک های برتر آشپزخانه در جهان قرار گرفت.

2. بررسی لوازم خانگی برند بوش 

شرکت ال جی یکی از بهترین برند های کره ای می باشد ، ال جی فعالیت خود را از سال 1947 آغاز کرده است ، در رابطه با ساخت محصولات ال جی باید بیان کنیم که برخی از محصولات ال جی در خود کشور کره ساخته میشوند اما در برخی از موارد قطعات محصولات الجی در خود کره ساخته شده و در کشور های دیگری چون چین ، ایران ، ژاپن ، مصر ، مالزی و … مونتاژ می شوند .

منظور از مونتاژ کردن این می باشد که قطعاتی که ساخت کشور کزه هستند در داخل کشور دیگری در کنار هم دیگر پیوند میزنند تا محصول اصلی را بسازند ، برند ال جی اولین برندی بوده است که سولاردام ها را تولید کرده اند . مارک ال جی هم همانند دیگر برند های معتبر دارای گارانتی می باشد .در واقع الجی برای هر یک از محصولات خود گارانتی جداگانه ای با مدت زمان معین در نظر میگیرد. در ایران به راحتی می توانید نمایندگی خرید محصولات الجی را پیدا کنید .

 

3.بررسی لوازم زندگی برند سامسونگ

امسونگ یک برند لوازم خانگی کره‌‌ای است که از سال 1938 تاسیس شد و به صادرات فرآورده‌های دریایی پرداخت، سپس در دهه 1950 و 1960 وارد بیمه عمر وو منسوجات شد در دهه 1970 تلویزیون سیاه و سفید ساخت و کم‌کم تولید لوازم خانگی دیگر را آغاز کرد، سپس در دهه 2000 به بازار موبایل و لوازم ارتباطی هم وارد شد. و در دهه اخیر رقیب سرسخت برندهای مشهور دنیا از جمله اپل شده است.

چرا سامسونگ معروف است؟

سامسونگ در زبان کره‌ای یعنی 3 ستاره و این شرکت از سال 2000 به بعد رشد چشم‌گیری در کل دنیا داشته است. سامسونگ در سال ‌2005 از دیدگاه Businessweek به عنوان برترین تولیدکننده لوازم برقی شناخته شده است.

بهترین‌های سامسونگ: سامسونگ تلویزیون و یخچال‌های بسیار خوبی دارد.

به سامسونگ اعتماد کنیم؟ بله سامسونگ در سال‌های اخیر پیش‌رفت‌های زیادی در تمام شاخه‌های تولید لوازم خانگی خود داشته است و برای جلب اطمینان مصرف کننده تیم تحقیق و توسعه‌ای قوی دارد و هنگامی که در سال 2016 باتری گوشی‌های نوت 7 آتش گرفت، مدیران شرکت سامسونگ به رسم عذرخواهی از مصرف‌کنندگان روی استیج به مردم تعظیم عذرخواهی کردند.

4. بررسی  برند KitchenAid

آخرین برند از فهرست 10 مارک برتر لوازم آشپزخانه در جهان که توسط وب سایت فروشگاه آنلاین ژینال گردآوری شده است، برند KitchenAid، مارک لوازم خانگی آمریکایی متعلق به شرکت Whirlpool است. KitchenAid یک مارک کلاسیک است که به دلیل محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب شناخته شده است. یکی از بزرگترین ویژگی های KitchenAid، رنگ های مختلفی است که محصولات آن را خاص می کند. همچنین درصد قابلیت اطمینان این برند،20.54٪ است.

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین لوازم خانگی خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از مهم ترین پرسش های شما که در ارتباط با بهترین مارک های لوازم خانگی ایرانی می باشد بررسی بکنیم و بهترین برند ها را برای شما معرفی بکنیم. برند های ایرانی با توجه به تحریم های صورت گرفته در چند سال اخیر باحمایت مردم از تولید کالای داخلی توانتسه ان خودی نشان بدهند و دوبارهجایگاه خود را در بازار پس بگیرند. از دسته بهترین مارک های لوازم خانگی در بازار ایران می شود به لوازم خانگی های برند اسنوا ، پارس خزر ، پاکشوما و... نیز اشاره کرد. در ادامه هزماه من باشید تا بیش تر این موارد را بررسی بکنیم و آن ها را زیر ذره بین بررسی ببریم. وجه تمایز لوازم خانگی های ایرانی با خارجی ها می شود به قیمت بسیار ارزان تری که لوازم خانگی ایرانی دارند اشاره کرد. بیایید ابتدا به بررسی برند اسنوا بپردازیم و آن را بررسی بکنیم. 

 ۱. اسنوا؛ یک برند ملی و اصیل ایرانی

بد تولید اسنوا شامل محصولات متنوعی است: ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق‌گاز، یخچال‌فریزر، تلویزیون و تجهیزات توکار از قبیل فر و قهوه‌ساز. البته، قهوه‌ساز که می‌گوییم منظورمان قهوه‌سازهای رومیزی و قابل‌حمل نیست؛ قهوه‌سازهای اسنوا توکارند و خود به آسیاب‌ قهوه چندحالته مجهزند.

اسنوا را می‌توان برندی برای کلیه لوازم اساسی آشپزخانه دانست. اما وجه تمایز اسنوا با سایر برندهای وطنی رقیب در چیست؟ خود اسنوا، به‌خصوص، روی کیفیت بالای مواد اولیه و لعاب‌کاری محصولاتش مدعی است؛ ادعا دارد که از مواد اولیه قابل‌رقابت با مواد موردمصرف در کارخانجات تراز اول دنیا استفاده می‌کند و نیز ماشین‌آلات و فرمولاسیون مورداستفاده در لعاب‌کاری محصولاتش بر استانداردهای اروپا و آمریکا منطبق‌ است.

برای مثال، برخی محصولات فِردار اخیر اسنوا از لعاب هوشمند خودتمیزشونده برخوردارند. یعنی پس از هر بار پخت‌وپز نیازی به تمیزکاری نیست، بلکه قسمت‌هایی از فر که به پوشش خودتمیزشونده مجهزند بدون نیاز به هیچ دخالتی توسط مصرف‌کننده به‌خودی‌خود از ذرات غذا پاک خواهند شد.

 

۲. پارس خزر؛ نیم‌قرن همراهی، مشارکت و همدلی

پارس خزر نامی آشنا در صنعت لوازم خانگی وطنی است و یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی به شما می‌رود. اغلب‌مان پارس خزر را به پلوپزهای خوش‌ته‌دیگ این برند می‌شناسیم. حتی ایرانیان خارج‌نشین هم، بااینکه انواع‌واقسام پلوپزهای آن‌ورآبی برایشان مهیاست، باز خاطرخواه پارس‌خزرند. پلوپزی هم که در تصویر می‌بینید، از سِری پلوپزهای دیجیتالی پارس خزر است که چند مدل برنامه پخت دارند.

اما محصولات پارس خزر تنها به پلوپز محدود نمی‌شوند. در حال حاضر، پارس خزر بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران است و تقریبا همه خرده‌ریزهای برقی جهیزیه را شامل می‌شود. حتی جالب است بدانید پارس خزر اسپرسوساز هم دارد. تولیدات این برند پیشتر با نام پارس توشیبا به بازار عرضه می‌شدند، اما از سال ۱۳۶۱ تاکنون با نام تجاری پارس خزر و سایا شناخته می‌شوند.

3. تولیپس (تولید کننده با تجربه در صنعت لوازم خانگی)

تولیپس برای نخستین بار در سال 1380 توسط شرکت صنايع الکتريکي ناسيونال ایران به بازار کشور معرفی شد که البته این شرکت پیش از معرفی این برند لوازم خانگی، در زمینه عرضه محصولات پاناسونیک در ایران فعالیت می کرد.

شرکت صنايع الکتريکي ناسيونال ایران (سهامی خاص) در دی ماه سال 1351 با مشارکت 70 درصدی گروه ژاپنی ماتسوشيتا الکتريک با نام تجاری ناسيونال شروع به کار کرد که در واقع موسس این شرکت همان شخصی است که برند پاناسونیک را بنا نهاد. شرکت تولیپس در حال حاضر انواع مختلفی از لوازم های برقی های کوچک مانند جاروبرقی، پلوپز، چای ساز و.. را روانه بازار لوازم خانگی ایران می کند و در لیست لوازم خانگی ایرانی برتر قرار می گیرد.

4. ایکس ویژن (سابقه دیرینه در تولید تلویزیون با کیفیت)

برند ایکس ویژن در سال 1385 توسط شرکت مادیران به منظور تولید تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری راه اندازی شد و از سال 1395 به تولید دیگر محصولات خانگی نظیر ماشین لباسشویی، دستگاه تصفیه هوا و یخچال فریزر مشغول شد.تلویزیون های ایکس ویژن با استقبال مشتریان مواجه شدند و از قابلیت های آن ها می توان به رزولوشن و کیفیت بالا و قابلیت های هوشمند اشاره کرد.

ماشین لباسشویی و یخچال فریزرهای ایکس ویژن نیز از برچسب انرژی A و بالاتر برخوردار بوده که در نتیجه مصرف انرژی پایین تری دارند. از دیگر مزیت های محصولات ایکس ویژن می توان به تنوع بالا و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته نام برد. تلویزیون های ایکس ویژن در بازار ایران پرطرفدار بوده و می تواند جایگزین مناسبی برای برندهای خارجی باشد.



:: برچسب‌ها: بهترین لوازم خانگی های ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروزه یکی از وسایلی که در بین بسیاری از مردمان محبوب شده است ، می شود به دستگاه های اسپرسو ساز اشاره کرد. در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مارک های ارسپرسو ساز در بازار بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. در بازار امروزه مدل های متفاوت و مختلفی وجود دارد که به تولید دستگاه های اسپرسو ساز می پردازند اگر در بین این همه مدل سردرگم شده اید و نمی دانید برای خرید کدام مدل باید اقدام بکنید همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل ها و مارک های اسپرسو ساز بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. از بهترین مارک های دستگاه اسپرسو در بازار می شود به دستگاه هایی همچون نوا ، اسپرسو ساز دلونگی ، دلمونتی و... نیز اشاره کرد که بسیار پرطرفدار و معروف می باشند. همچنین برخی از دستگاه های قهوه ساز موجود در بازار دارای ویژگی های بسیار متفاوتی نیز می باشند و برخی از آن ها دارای نازل بخار و قابلیت ساخت کاپوچینو را نیز دارا می باشند. در ادامه بیش تر به بررسی بهترین مارک های اسپرسو ساز می پردازیم.

بررسی بهترین مارک اسپرسو ساز

۱. اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

اسپرسوساز دلونگی (Delonghi) مدل EC685 در سه رنگ قرمز، سفید و مشکی و با بدنه استیل ضد زنگ تولید شده و با فشار بخار ۱۵ بار، از پرفروش‌ترین اسپرسوسازهای بازار است.

این دستگاه دارای نازل بخار است و با استفاده از آن می‌توانید شیر داغ یا فوم شیر برای کاپوچینو استفاده کنید. در ضمن می‌توانید فاصله لیوان و نازل را تنظیم کنید. از نوشیدنی‌های قابل تهیه در این دستگاه می‌توان به اسپرسو، کاپوچینو، شیر گرم و آب جوش اشاره کرد.

این مدل از بهترین اسپرسو ساز به قابلیت تنظیم دمای قهوه (سرد، ولرم و داغ) و قابلیت غلظت قهوه مجهز است و دارای قطع‌کن خودکارست. از دیگر ویژگی‌های این اسپرسو ساز دلونگی ارزان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد ۳۶۵x ۱۵۵x ۳۱۰ میلی‌متر و وزن ۴ کیلوگرم
قابلیت تنظیم میزان بخار به‌صورت دستی
حجم مخزن آب ۱,۲ لیتری و حجم مخزن قهوه ۳۰ گرمی
توان ۱۳۵۰ وات
دو عدد نازل قهوه
یکی از نکات ضعف این دستگاه نداشتن قابلیت آسیاب قهوه است که با توجه به قیمتش تقریبا قابل چشم پوشی است.

 

2) اسپرسوساز دلونگی Delonghi ELETTA ECAM44.660B

اگر به دنبال اسپرسوسازی حرفه‌ای با امکانات پیشرفته و بادوام برای کافه و منزل خود هستید این مدل که به نام ELETA شناخته می‌شود بهترین گزینه است. زیرا با امکاناتی پیشرفته امکان تهیه نوشیدنی‌های‌ متنوع را به شما می‌دهد و در آن آب جوش، شیر گرم،کاپوچینو، اسپرسو، کافه لاته، لانگو، ماکیاتو با درجات مختلف غلظت قابل تهیه است.

قابلیت شخصی‌سازی مقادیر شیر و قهوه علاوه بر تنظیمات پیش فرض دستگاه و تولید کف شیر با مخزن شیر و مکانیسم بخاردهی نوشیدنی‌های ترکیبی که با قهوه و شیر سرو می‌شوند، همه مصرف‌کنندگان را راضی نگه می‌دارد. نازل دوتایی و امکان تنظیم فاصله‌ی فنجان و نازل برای فنجان‌های کوچک تا لیوانی به ارتفاع 14.2 سانتی‌متر قابل استفاده است. شاید قابلیت مهم و مفید این مدل سیستم گرمایشی دو بخشی مجزا برای تهیه آب جوش و دیگری برای گرم‌کردن شیر باشد که باعث افزایش سرعت فرآیند آماده‌سازی نوشیدنی می‌شود. ضمن آن که آب جوش برای تهیه انواع چای و دمنوش، تنوع نوشیدنی‌ها را افزایش می‌دهد.

3. اسپرسوساز نسپرسو مدل Creatista Plus

اسپرسوساز کپسولی کریتیستا پلاس نه‌تنها طراحی زیبایی دارد، بلکه از پیشرفته‌ترین سیستم‌ها و تنظیمات برای تهیه قهوه استفاده می‌کند و به همین خاطر در فهرست بهترین اسپرسو ساز خانگی جای گرفته است.

این دستگاه مناسب تهیه انواع نوشیدنی مانند کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، ریسترتو، لانگو، فلت وایت، شیر با بافت‌های مختلف و آب جوش است.

این دستگاه همراه یک پارچ استیل برای تهیه شیر گرم عرضه می‌شود که حجمی معادل ۴۸۰ میلی‌لیتر دارد. این محصول ۹ گزینه برای آماده‌سازی شیر دارد که شامل ۴ گزینه برای انتخاب بافت شیر با طعم‌های مختلف و ۵ گزینه برای دمای شیر می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این اسپرسوساز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت تهیه ۸ بافت قهوه
خاموش شدن خودکار بعد از ۹ دقیقه
ظرفیت ۸ تا ۱۲ کپسول
وزن ۶,۲ کیلوگرم و ظرفیت مخزن ۱,۵ لیتر
مجهز به سیستم کاپوچینو ساز، فیلتر آب، نشانگر سطح آب، سینی چکه‌گیر و قابلیت تولید کف شیر
توان مصرفی ۱۳۰۰ تا ۱۶۰۰ وات
دارای یک نازل قهوه
اسپرسوساز دلونگی کریتیستا پلاس از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۴ ستاره دریافت کرده و در بازار با قیمت ۱۷میلیون و ۹۸۰هزار تومان به فروش می‌رود.

4. اسپرسوساز Espressione Stainless Steel Machine Espresso and Coffee Maker

قهوه‌ساز و اسپرسوساز استیل ضدزنگ Espressione با طراحی کشور سوئیس از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار است و با آن می‌توانید اسپرسو، قهوه فیلتر شده و لاته موردعلاقه خود را با بهترین کیفیت تهیه کنید. این دستگاه دارای مخزن آب شفاف 1.5 لیتری، یک دستگیره تنظیم، چهار دکمه و 2 لامپ LED آبی‌رنگ است و قابلیت برنامه دادن دارد و می‌تواند میزان آب را تشخیص دهد تا در صورت تمام شدن آب، خاموش شود.

قهوه‌ساز Espressione Stainless Steel با فشار بخار 19 بار و سیستم گرم‌کننده ترموبلاک قهوه قوی، غلیظ و خوشایندی تولید می‌کند و هر بار 10 فنجان قهوه به شما تحویل می‌دهد که به لطف سینی گرم‌کننده، تا زمان مصرف گرم باقی می‌مانند. فشار بخار در این دستگاه بالاتر از حد معمول قهوه‌سازهای هم‌رده است که تاثیر مستقیمی بر کیفیت و غلظت اسپرسو دارد.

این دستگاه ظاهر و عملکرد یک قهوه‌ساز حرفه‌ای و همه‌کاره را دارد. نازل بخار قدرتمند آن، کف شیر خوشمزه‌ای برای کافه لاته و کاپوچینو تولید می‌کند و امکان جوش کردن آب برای چای و دمنوش را دارد و مخزن قهوه برای سرو کردن به راحتی جدا می‌شود.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک اسپرسو ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین مارک های آرام پز در بازار بپردازیم و به پرسش هایی همچون ، آرام پز چیست ؟، آرام پز چه مارکی خوبه بخرم ؟ و... را بررسی می کنیم. اگر هیچ اطلاعاتی در ارتباط با خرید آرام پز ندارید جای هیچ نگرانی نیست چرا که در ادامه قرار است به بررسی راهنمای خرید آرام پز هم بپردازیم. از بهترین برند های موجود در بازار که به تولید آرام می پردازند ، می شود به برند هایی همچون برند بوش ، فلر و... نیز اشاره کرد که بسیار محبوب می باشد و به علت کیفیت بالا و خدمات بسیار خوبی که ارائه می دهند ، بسیار معروف و محبوب می باشند. از مزایای دستگاه آرام پز هم می شود به انرژی مصرفی بسیار کمی که دارند اشاره کرد که سبب صرفه جویی در مصرف برق نیز می شود. همچنین از سایر ویژگی های آرام پز می شود به کم سر و صدا بودن آن ها در زمان پختن غذا ها اشاره کرد که هیچگونه مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کنند

نحوه استفاده از آرام پز

برای طبخ غذا با استفاده از این محصولات تنها کافی است تا مواد غذایی را درون ظرف اصلی گذاشته و زمان پخت و دستورات مربوط به آن را تنظیم نمایید و پخت را آغاز کنید. بعد از آماده شدن غذا و کامل شدن فرآیند پخت، دستگاه به طور خودکار خاموش میشود و دیگر نیازی به بررسی و یا نگرانی از سوختگی غذا وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید که ظرف اصلی این دستگاه ها دارای پوشش کاملاً نچسب است که از سرامیک یا تفلون ساخته شده و غذا بعد از پخت به راحتی از کف و بدنه ظرف جدا خواهد شد. محدوده دما پخت دستگاه نیز بین ۷۰ تا ۱۴۰ درجه سنتیگراد بوده که مانع از سوختگی غذا می شود و میتواند به آرامی غذا را طبخ نماید.

آیا من واقعا به آرام پز نیاز دارم؟

آرام پز وسیله‌ای همه‌کاره برای آشپزخانه شماست. این وسیله با استفاده از رطوبت موجود در غذاهایی مانند خورش‌ها، سوپ‌ها و کسرول‌ها، آن‌ها را در دمایی بسیار پایین می‌پزد. این محصول مخصوصا برای پخت سوپ گوشت یا مرغ یا هر نوع حبوبات بسیار کارآمد است. آرام پزها از جمله وسایل بسیار کارآمد آشپزخانه هستند؛ چراکه می‌توانید غذا را برای پخت در آن‌ها گذاشته و آن را ساعت‌ها رها کنید و به کار خود برسید. علاوه بر این می‌توانید با استفاده از آرام پزها گوشت‌های دیرپز و ارزان‌تر را بپزید. بعلاوه با پخت غذا با آرام پز نیازی به فعالیت زیادی نداشته و آشپزخانه خود را کمتر به هم می‌ریزید و نیازی به بالا بردن نابجای دمای آشپزخانه خود نیز ندارید. پس خرید آرام پز را در فهرست خریدهای خود قرار دهید.

 

 2 مورد از بهترین آرام پز های موجود در بازار 2022

در میان تنوع مدل ها و برند ها در بازار انتخاب مناسب بسیار سخت است، چرا که هر مدلی می تواند دارای بخشی از ویزگی های خوب باشد، اما ما برای اینکه در هنگام خرید انتخابی راحت تر و لذت بخش تری داشته باشید پنج مورد از بهترین آرام پز های موجود در بازار را برای شما تهیه کرده ایم.

راهنمای خرید بهترین آرام پز فلر مدل rc99

آرام پز فلر مدل rc99 از این برند مطرح جزو کامل ترین آرام پز های موجود در بازار است که تمام آن چه که یک مصرف کننده می خواهد را در خود جای داده، این برند که همیشه جزو مطرح ترین تولید کننده های لوازم آشپزخانه بوده در تولید آرام پز هم عملکرد بسیار خوبی داشته.

راهنمای خرید بهترین آرام پز میگل مدل GRC 830

برند میگل این آرام پز را برای خانواده های 4 تا 6 نفره با ظاهری زیبا و مدرن طراحی کرده است، آرام پز میگل مدل GRC 830 یکی از آرام پز هایی است که مجموعه ای کامل از تمام امکانات می باشد و هر آن چه را که یک مصرف کننده بخواهد در خود جای داده، اعم از:

گنجایش 3 لیتری.
جنس بدنه از پلاستیک سخت.
دارای صفحه نمایشگر.
توان مصرفی 600 واتی.
دارای 8 برنامه پخت.
دستگیره حمل دیگ.
دارای حالت گرم نگه دارنده.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک آرام پز ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

از دسته وسایل محبوب در بازار که امروزه بسیار پرفروش و پرطرفدار می باشد ، می شود به دستگاه های غذاساز اشاره کرد. در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی  بهترین مارک های غذاساز بپردازیم و ویژگی های آن را بررسی بکنیم. از دلایل مبحوبیت غذاساز در بازار می شود به این مورد اشاره کرد که سبب می شود تا فرایند درست کردن غذا و آماده کردن مواد اولیه برای شما سریع تر از قبل پیش برود. از بهترین مارک های غذاساز موجود در بازار می شود به ، غذاساز های برند پارس خزر ، فیلیپس ، بوش و... نیز اشاره کرد که از دسته بهترین و پرطرفدار ترین مارک های غذاساز در بازار می باشد. در میان غذاساز های ایرانی و خارجی چندان تفاوتی وجود ندارد و اگر قیمت غذاساز ها برایتان مهم نمی باشد پیشنهاد به شما استفاده از غذاساز های خارجی است. در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا بیش تر به بررسی این بهترین مارک های غذاساز بپردازیم. 

معرفی بهترین مارک های غذاساز 

1. غذاساز فیلیپس مدل HR7778

غذاساز فیلیپس مدل HR7778 یکی از محصولات خوب این برند هلندی با قابلیت‌های مختلف است. دستگاه دارای بدنه‌‌ای زیبا با طراحی شیک است. پیچ تنظیم دستگاه روی بدنه قرار دارد. به‌وسیله‌ی این پیچ می‌توانید قدرت دستگاه را در سرعت‌های مختلف تنظیم کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه عدم روشن شدن موتور در صورت نصب نادرست قسمت‌های مختلف است. اگر ظرف مخلوط‌کن یا خردکن به‌درستی روی دستگاه نصب نشود یا درب دستگاه به‌خوبی بسته نشده باشد، موتور روشن نخواهد شد. به این ترتیب می‌توان گفت این غذاساز از ایمنی بالا برخوردار است.

این دستگاه از اجزای مختلف تشکیل شده است؛ آبمیوه‌گیری پلاستیکی، ظرف مخلوط‌کن، تیغه‌ی خردکن و دیسک‌های رنده و برش‌زن ازجمله اجزای این غذاساز هستند.

2.غذاساز گوسونیک محصولی با ظرفیت و کیفیت بالا

غذاساز گوسونیک مدل gfp-890، محصولی با ظرفیت و کیفیت ساخت بالا، توان مصرفی مناسب (500وات) و قابلیت‌های ویژه که برای هر آشپزخانه‌ای لازم است. این دستگاه دارای یه پارچ مخلوط کن، ظرف آسیاب و سه تیغه متفاوت رنده که خرد کردن ریز و درشت و خلالی را انجام می‌دهند. تیغه‌های این دستگاه از جنس استیل و مقاوم هستند.

همچنین در حالت خرد کن که ظرف اصلی روی موتور سوار می‌شود و تیغه‌ها، صفحات رنده یا سری مخصوص ورز دادن داخل این ظرف قرار گرفته و دستگاه را تبدیل به یک خرد کن قدرتمند تبذیل می‌کند که می‌تواند میوه و سبزیجات و حتی گوشت را ریز و آماده طبخ کند. آب مرکبات گیری نیز از قابلیت‌های خوب این دستگاه است.

3.  خرید غذاساز بوش مدل MCM3201B

غذاساز «بوش» مدل « MCM3201B» یکی از دستگاه‌های باکیفیت ارائه‌شده در بازار است. این غذاساز چندکاره، بدنه‌ای اصلی دارد که موتوری قدرتمند داخل آن قرار گرفته است. بدنه با ترکیب رنگ‌های مشکی زیبایی خاصی دارد که به جذابیت آشپزخانه هم اضافه می‌کند. روی دستگاه، پیچ تنظیم سرعت و روشن و خاموش تعبیه ‌شده که از حالت پالس یا لحظه‌ای هم پشتیبانی می‌کند. این پیچ تنظیم می‌تواند به‌صورت پله‌ای تنظیم شده و در دو سرعت تعریف شود. در بالای بدنه‌ی اصلی، ظرف خردکن متصل می‌شود که این امکان را ایجاد می‌کند تا با اتصال تیغه‌ها و دیسک‌های رنده‌ی مختلف، عملکردهای متفاوتی از دستگاه مشاهده شود؛ مثلا ریزکردن، خردکردن، رنده به صورت ریز و درشت. پارچ مخلوط‌کن نیز در غذاساز بوش مدل MCM3201B وجود دارد تا بتوان مخلوط‌های مایع، آبمیوه‌ و اسموتی‌های متنوع تهیه کرد.

4. غذاساز فلر مدل HB 851

غذاساز فلر مدل HB 851 یکی از محصولات باکیفیت این برند آلمانی است. جنس بدنه‌ی این محصول از پلاستیک است. توان مصرفی این غذاساز ۸۰۰ وات و مجهز به عملکرد توربو است.

غذاساز فلر مدل HB 851 دارای تیغه‌ای از جنس استیل ضد زنگ و محفظه‌ی پلاستیکی خردکن به گنجایش ۳/۱ لیتر است. این دستگاه فاقد امکاناتی چون مخلوط‌کن، یخ‌خردکن، آبمیوه‌گیری و چرخ‌گوشت است. اما به همراه امکانات دیگری چون رنده‌ی نگینی، چیپس‌ساز و خمیرزن عرضه می‌شود.

این محصول همچنین دارای یک پیمانه‌ی مدرج ۱ لیتری است ۱۰ تیغه و لوازم جانبی دارد. سری مخلوط‌کن این دستگاه قابلیت استفاده در مواد داغ را هم دارد.



:: برچسب‌ها: بهترین مارک غذاساز ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مقاله همراه من باشید زیرا قصد داریم به بررسی بهترین برند های تلویزیون بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. امرزوه یکی از وسایلی که می شود آن را در هر خانه ای پیدا کرد ، می شود به دستگاه های تلویزیون نیز اشاره کرد. اگر قصد خرید بهترین مارک تلویزیون را دارید اما در انتخاب خرید خود سردرگم هستید و نمی دانید کدام برند برای خرید مناسب است هیچ جای نگرانی نیست. البته حق هم دارید با وجود این همه مدل و برند های مختلف در بازار پیدا کردن بهترین مارک تلویزیون بسیار سخت است. از دسته بهترین برند های تلویزیون که در ادامه قصد بررسی آن ها را داریم می شود به تلویزیون های ایرانی برند ایکس ویژن ، گلدیران ، جی پلاس و.. نیز اشاره کرد جزو بهترین مدل های تلویزیون در بازار می باشند و بسیار پرطرفدارند چرا که هم کیفیت بالایی دارند و هم از قیمت پایین تری نیز برخوردار می باشند.در ادامه ی این مقاله هرماه من باشید .

تلویزیون ایرانی چی بخرم ؟

از برندهای خوش‌نام داخلی، در حال حاضر می‌توان به ایکس‌ویژن، اسنوا، جی‌پلاس و شهاب اشاره کرد که از پرفروش‌ترین برند‌های ایرانی محسوب می‌شوند. سابقه فعالیت برخی از این برندها به‌بیش از یک دهه برمی‌گردد که همگی آنها در ارائه تلویزیون‌های خوش‌قیمت به‌همراه پشتیبانی از قابلیت‌های ضروری و داشتن کیفیت قابل‌قبول تلاش می‌کنند. در این لیست شاهد معرفی محصولاتی اکثرا از این مارک‌ها هستیم تا بتوانیم به‌اطمینان خرید آنها را به شما پیشنهاد کنیم.

 

تلویزیون هوشمند جی پلاس

تلویزیون جی پلاس توسط شرکت گلدیران ساخته و به بازار عرضه می‌شود. گلدیران یک شرکت معتبر و خوش نام ایرانی است که سال‌ها نمایندگی و خدمات پس از فروش ال‌جی در ایران را بر عهده داشته و به خوبی توانسته بود برند ال‌جی را راضی نگه دارد. بعد از خروج برندهای کره‌ای شامل سامسونگ و ال‌جی از بازار ایران، شرکت گلدیران با خط تولید قبلی خود اقدام به مونتاژ و تولید محصولات ایرانی با نام برند جی پلاس کرد. تلویزیون جی پلاس یکی از محصولات خوب این شرکت است که توانسته رضایت بسیاری از مصرف‌کنندگان ایرانی را جلب کند.

تلویزیون جی پلاس در انواع مختلف معمولی و هوشمند، در ابعاد گوناگون و با کیفیت‌ تصویرهای متفاوت 4k، Full HD و HD به بازار عرضه می‌شود. بنابراین شما هیچ محدودیتی در انتخاب نوع تلویزیون مورد نظر خود نخواهید داشت. یکی از تلویزیون‌های بسیار محبوب و پرفروش جی پلاس، تلویزیون هوشمند ال‌ای دی مدل GTV-50LU722S است که در اندازه 50 اینچ به بازار عرضه شده و بسیاری از مشخصاتی که از یک تلویزیون باکیفیت انتظار دارید را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. سیستم عامل به کار رفته در نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس، اندروید نسخه‌ی 9 است که امکان استفاده از برنامه‌های بیشتری را فراهم می‌کند. البته بهتر است انتظار بسیار بالایی از محصولات داخلی نداشته باشید. همین که جی پلاس توانسته است یک تلویزیون با قیمت مناسب، مطابق با تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت 4k مشابه بسیاری از مدل‌های خارجی ارائه کند، کافی است.

 

تلویزیون هوشمند اسنوا

بسیاری از مردم اسنوا را با نام یخچال و فریزر می‌شناسند اما اسنوا یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید تلویزیون است. این شرکت در سال 1384 با تولید اجاق گاز و کولر آبی کار خود را آغاز و به تدریج دامنه محصولات خود را گسترده‌تر کرد. تلویزیون‌های هوشمند اسنوا یکی از بهترین تلویزیون‌های ایرانی موجود در بازار هستند که در ابعاد و اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند.

از جمله پرفروش‌ترین تلویزیون‌های اسنوا می‌توان به تلویزیون ال ‌ای دی هوشمند مدل SSD-50SA620U و تلویزیون ال ای دی SSD-55SA620U اشاره کرد که به ترتیب در اندازه‌های 50 و 55 اینچ به بازار عرضه می‌شوند. امکاناتی که این تلویزیون‌ها ارائه می‌دهد شامل کیفیت تصویر 4K (Ultra HD)، دو درگاه USB، درگاه‌های HDMI وکامپوزیت است. سیستم عامل به کار رفته در تلوزیون‌های هوشمند اسنوا اندروید نسخه‌ی 9 است.

بهترین تلویزیون های ایرانی – تلویزیون شهاب مدل 55SH301UFL

شرکت شهاب با بیش از نیم قرن فعالیت درحوزه تولید محصولات الکترونیکی و تلویزیون، یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تولید لوازم برقی خانگی است. تلویزیون شهاب 55SH301UFL طراحی چشم‌نواز و عملکردی عالی دارد.

 پنل 55 اینچی این تلویزیون ساخت ایران تصاویر را با وضوح خیره‌کننده 4K و 2160 در 3840 پیکسل درکنار کنتراست بالا ‌نمایش می‌دهد. این دستگاه دارای رابط کاربری هوشمند اندروید است که با استفاده از آن می‌توان انواع اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی را اجرا کرد. پردازنده این رابط هوشمند شامل هسته Cortex-A53 است و رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایت را در اختیار دارد. افزون‌بر این، گیرنده دیجیتال و مرورگر وب نیز از دیگر امکانات جذاب این مدل هستند. در قاب پایینی تلویزیون دو مجرای خروجی صدا با توان 8 وات وجود دارد که منجر به توان کلی صوتی 16 وات می‌شود.

فناوری صفحه: LED
اندازه صفحه: 55
رزولوشن: 4K
رابط هوشمند: دارد
توان خروجی صدا: 16 وات
قابلیت‌ها: اندروید 9، نصب برنامه از طریق USB یا مرورگر وب، پشتیبانی از ضبط دیجیتال، تنظیمات مخصوص هتل

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین برند های تلویزیون در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()