نوشته شده توسط : درسا حسینی

دستگاه های تردمیل با توجه به وجود کرونا و خانه نشین شدن بسیاری از افراد توانسته است نظر بسیاری از ورزشکاران و افزارد معمولی را به خودش جلب بکند و به یکی از پرفروش ترین محصول ات موجود در سال نیز تبدیل بشود. اگر دوست دارید تا اطلاعات بیش تری در ارتباط با تردمیل های خانگی به دست بیاورید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های تردیمل خانگی موجود در بازار بپردازم و آن ها را برا یخرید بررسی بکنیم. در ادامه برای شما بهترین مدل های تردمیل موجود در بازار را لیست کرده ایم که این لیست براساس بررسی های صورت گرفته بر روی نظرات کاربران و خریداران تهیه و مع آوری شده است تا شما توانید با خیال راحت تری خرید خودتان را انجام بدهید. بنابراین در ادامه همراه ما باشید. 

 

معرفی برخی از برند های تردمیل خانگی 

معرفی برندهای تردمیل
تردمیل توربوفیتنس – Turbo Fitness
به نظر معروف ترین برند موجود در بازار است. ساخت کشور تایوان. یک کمپانی معروف و معتبر در بازارهای جهانی. اما آیا بهترین برند تردمیل در بازار ایران است؟ باید بررسی شود.

بازار این برند، آسیا و اروپا است. توربو فیتنس محصولات خود را برای مصارف خانگی و باشگاهی به بازار عرضه می­نماید. تمام محصولات خانگی توربوفیتنس همگی از نوع تاشو هستند. مدل­های این برند تک کاره و چندکاره به بازار عرضه می­شوند.

اگر قدرت موتور برایتان اهمیت دارد، حتما دقت نمایید. قدرت موتور محصولات خانگی توربوفیتنس از 8/1 تا 5 اسب بخار متغیر است. مدل­های چندکاره آن مجهز به کش ایروبیک، تخته شنا، ماساژور برقی و پایه دراز و نشست و البته دمبل می­باشند. امکان تغییر شیب تردمیل بصورت دستی و کنترلی در آن امکان پذیر است. احتمالا پرطرفدارترین برند بازار ایران، با توجه به قیمت تردمیل این برند، توربوفیتنس می­باشد.

قیمت تردمیل تایوانی توربوفیتنس به نسب جزء قیمت­های مناسب و متوسط رو به بالا بازار است. نظرات کاربران برای مدل­های باشگاهی این برند، رنک یک پرطرفدارترین­ ها را به خود اختصاص داده است.

تردمیل اسپرتک – Sportec
اگر دنبال طراحی زیبا و موتور قوی برای تردمیل خود هستید، اسپرتک بهترین برند برای شماست. طراحی زیبا اسپرتک زبانزد همه مشتریان است. موتور تایوانی این برند در چین مونتاژ می­شود.

کاربری ساده آن، کار با آن را برای همه آسان کرده است. مشخصه ویژه دیگر این برند، خدمات پس از فروش آن است. اگر به دنبال پرفروش ترین تردمیل خانگی ارزان قیمت هستید، شاید بهینه ترین گزینه اسپورتک باشد. قیمت تردمیل تایوانی اسپورتک تقریبا مناسب است.

تردمیل بی اچ فیتنس – BH Fitness
یک برند اروپایی خوشنام و خوش قیمت. اسپانیا مبداء این تردمیل است. با توجه به موتور فوق العاده آن، که 2 سال گارانتی نیز به آن تعلق می­گیرد، قیمت تردمیل اسپانیایی را جزء رده بالاها قرار داده است. قیمت تردمیل تایوانی در مقایسه با این برند، ارزان­تر است.

برند معتبری است، گول قیمت بالای آن را نخورید، حتما در میان گزینه هایتان قرار دهید و آن را تست نمایید. در مدل­های تاشو نیز در بازار عرضه می­شود و مدل­های فول آپشن نیز به بازار عرضه کرده است.

تردمیل استرانگ – Eastrong
قطعات تایوانی این برند در کشور چین و تحت لیسانس تایوان مونتاژ می­شوند. برند معروفی است. قیمت آن مناسب است و کیفیت ساخت بالایی دارد.

شرکت چینی با نزدیک به 20 گواهینامه و استاندارد جهانی، لوازم ورزشی خود را در بازار عرضه می­نماید. قیمت تردمیل استرانگ معمولا متوسط رو به پایین است. در بازار ایران پرطرفدار بوده و خدمات پس از فروش خوبی ارائه می­نماید.

 

بهترین مدل های تردمیل خانگی برای خرید

 

1. تردمیل خانگی جی ایکس مدل 902

اگر قصد ورزش هوازی دارید و تردمیل خانگی با کیفیت می‌خواهید، نگاهی به جی‌ایکس داشته باشید. البته دقت کنید که این مورد، گران‌ترین گزینه پیشنهادی در فهرست بهترین تردمیل خانگی است و حدود ۳۳ میلیون تومان قیمت دارد (بهار ۱۴۰۱). بگذارید که نگاهی به ویژگی‌هایش داشته باشیم.

ابعاد: ۱۷۰x۷۳x۱۲۸ سانتی‌متر
قابلیت جمع کردن: دارد
جنس بدنه: آلومینیوم، فلز
جنس تسمه: پلاستیک
ظرفیت وزنی: تا ۱۲۰ کیلوگرم
قابلیت‌ها: نمایش ضربان قلب، کالری مصرف‌شده، سرعت
تردمیل جی‌ایکس حرفه‌ای است و تمام خدمات تردمیلی مطلوب را در اختیارتان می‌گذارد. یکی از ویژگی‌های جذابش، این است که اپلیکیشنی تحت سیستم‌های اندروید و ios دارد. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که دستگاه را برنامه‌ریزی و نمودارهای مختلفی از آن دریافت کنید.

منظور چه نمودارهایی است؟ داده‌ها و اطلاعاتی که فعالیت‌های بدنی‌تان با تردمیل را در طول هفته‌ها و ماه‌ها به نمایش می‌گذارند و امکان رصد وضعیت ورزش و سلامت را برایتان به‌وجود می‌آورند.

2.  تردمیل مارشال فیتنس مدل 1-133

مارشال فیتنس از مواردی است که قیمت متعادل‌تری نسبت به گزینه‌های قبلی دارد. برای خرید تردمیل خانگی مارشال باید حدود ۱۵ میلیون تومان بپردازید. البته قیمت مخصوص بهار ۱۴۰۱ است. مارشال فیتنس هم از پرفروش‌های بازار به‌شمار می‌رود و ویژگی‌های مطلوبی دارد.
ابعاد: ۱۲۶x۶۸x۱۲۲ سانتی‌متر
قابلیت جمع کردن: دارد
جنس بدنه: فلز، پلاستیک
جنس تسمه: پلاستیک
ظرفیت وزنی: تا ۱۱۰ کیلوگرم
قابلیت‌ها: نمایش ضربان قلب، مجهز به ضربه‌گیر و پورت USB، امکان پخش موسیقی
در میان مدل‌های مختلف تردمیل، بعضی دارای خدمات جذابی هستند که کارکردن با آنها را مفرح‌تر می‌کند. این مدل از بهترین تردمیل خانگی مجهز به پورت‌هایی برای متصل‌کردن فلش و… به آن است. این وسیله برایتان موسیقی هم پخش می‌کند و وجود ضربه‌گیر در آن به شما احساس دویدن و پیاده‌روی روی چمن‌ها را می‌دهد.

 

3. تردمیل لیجی یوجیا مدل 6028S

شرکت لیجی یوجیا هم از تازه‌واردهای بازار ایران است و محصولات خوبی روانه بازار ما می‌کند. محصولات این برند از نظر کیفیت و خدماتی مانند ارائه ضمانت سطح خوبی دارند. پس اگر قصد خرید بهترین تردمیل خانگی دارید، خوب است که نگاهی به این تردمیل هم داشته باشید.

ابعاد: ۱۷۰x۷۱x۱۲۵ سانتی‌متر
قابلیت جمع کردن: دارد
جنس بدنه: فلز
جنس تسمه: پلاستیک
ظرفیت وزنی: تا ۱۱۰ کیلوگرم
قابلیت‌ها: نمایش ضربان قلب، کلیدهای تنظیم شیب و سرعت روی دسته
این تردمیل ضربه‌گیر دارد و استفاده از آن به زانوها و بخش‌های مختلف پا فشار وارد نمی‌کند. کلیدهای تنظیم شیب و سرعت وسیله هم روی کنسول آن است و کاملا در دسترس کاربر قرار دارد. تردمیل لیجی یوجیا تحت لیسانس آمریکا تولید می‌شود.



:: برچسب‌ها: خرید بهترین مدل های تردمیل خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

سبزی از دسته مواد غذایی محبوب در بین خانواده ی ایرانی می باشد که می شود آن را در هر سفره ای پیدا کرد. در این مقاله قص داریم به بررسی بهرتین مدل های سبزی خرد کن در بازار بپردازیم و آن ها را برای خرید انتخاب بکنیم. خرید یک دستگاه سبزی خدر کن با کیفیت بسیار بالا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و بسیار مهم است چه مارکی را انتخاب می کنید تا هم طول عمر بالا داشته باشید و هم بتواند جواب نیاز و حواسته های شما را بدهد. از دسته بهترین بهترین مدل هایی که در ادامه قصد داریم به بررسی آن بپردازیم می شود به مارک هایی همچون آکا الکتریک ، سبزی خرد کن ایران و... نیز اشاره کرد که در این مقاله قصد داریم به بررسی ان بپردازیم و جزیئان آن را بررسی بکنیم. اما ابتدا بیایید به بررسی بهترین سبزی خرد کن های موجود در بازار بپردازیم.

انواع دستگاه سبزی خردکن‌:


سبزی خردکن های خانگی: این مدل سبزی خرد کن ها معمولا برای مصارف خانگی که سبزی در حجم کمتری خرد می‌شود کاربرد دارند و معمولا جنس تیغه های آنها از استیل ضد زنگ است که بسیار برنده می‌باشند. لازم است بدانیم که دور موتور در بیشتر سبزی خرد کن‌های خانگی ۱۴۰۰ دور در دقیقه است.

سبزی خردکن های صنعتی: این مدل سبزی خردکن‌ها بیشتر در مصارف صنعتی مثل: هتل ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. ابعاد این مدل سبزی خرد کن ها بزرگتر است و در نتیجه حجم بیشتری از سبزی را می‌توان با آن خرد کرد.

 

بررسی بهرتین سبزی خرد کن های ایران برای خرید 

 

سبزی خرد کن سبزی ایران مدل SIN-16

ابعاد ۲۵×۴۹ سانتی‌متر

وزن ۷.۲۰ گرم

اقلام همراه محصول یک عدد کفگیر پلاستیکی یک عدد سوهان درب شیشه ای بسته بندی مناسب

سایر ویژگی‌ها

دور موتور:۱۴۰۰ دور در دقیقه با الکترو موتورهای فن دار بهداشتی تیغه استیل قطر ۲۵ دستگیره در از جنس پلاستیک،اتصال با پیچ و واشر زوار فلزی در قابلیت چرخش تیغه به چپ یا راست پایه پلاستیکی دارای دریچه خروجی کابل و کلید با کیفیت

طول سیم ۱.۵ سانتی متر

توان ۲۲۰ وات

ظرفیت ۳ لیتر

جنس بدنه : استیل ضدزنگ

 

۲. سبزی خردکن ایرانی دیسینی مدل 001

سبزی خرد کن دیسینی مدل ۰۰۱ هم از جنس استیل است. علاوه بر بدنه، جنس تیغه هم از استیل ساخته شده و به ادعای شرکت سازنده آن، در عرض ۳۰ ثانیه، سبزی‌ها را کاملا خرد و ریز می‌کند. در قسمت پایینی دستگاه، یک عدد فن در نظر گرفته شده است که باعث بهبود عملکرد دستگاه می‌شود و نمی‌گذارد موتور وسیله بیش از حد داغ شود.

با خرید این دستگاه، یک عدد سنگ تیزکُن هم دریافت خواهید کرد. این سنگ برای تیز کردن تیغه سبزی خرد کن کاربرد دارد. کاردک هم زدن سبزی هم یکی دیگر از اقلامی است که همراه با وسیله به خریدار داده می‌شود.

ویژگی‌ها و مشخصات دیگر
وزن کلی این دستگاه حدود شش کیلوگرم است. پس یادتان باشد که جابجایی و انتقالش کار چندان ساده‌ای نیست. ضمن اینکه نگهداری یک وسیله بزرگ و سنگین در منازل نه چندان بزرگ امروزی تاحدی دشوار خواهد بود. پس اگر در نگهداری وسیله محدودیت‌هایی از نظر جا و مکان دارید حتما قبل از خرید، دقت کافی داشته باشید. قیمت این دستگاه حدود ۲۸۰ هزار تومان است.

 

۳. سبزی خردکن ایرانی آکا الکتریک مدل Sahand 3000

آکا الکتریک هم شرکت ایرانی دیگری است که با در نظر گرفتن نیاز و خواسته مشتریان وطنی، اقدام به طراحی و تولید دستگاه سبزی خرد کن می‌کند. موتور دستگاه تولیدی آکا الکتریک مدل Sahand 3000 ، سیصد و پنجاه وات است و حجم زیادی سبزی را در مدتی کوتاه خرد می‌کند. بدنه این وسیله، تلفیقی است از فلز و پلاستیک و ظرفیت مخزن آن حدود سه کیلوگرم است. این میزان از سبزی برای مصارف خانگی کاملا مطلوب خواهد بود.

از نکات قابل توجه این محصول باید به میکروسوئیچ ایمنی اشاره کرد. یعنی کلیدی در این دستگاه تعبیه شده است که تا در جایگاهی ثابت قرار نگیرد، روشن نمی‌شود. علاوه بر نشان ملی استاندارد، وجود گواهی‌هایی مانند ایزو ۹۰۰۱، ایزو۱۴۰۰۱ و ایزو ۱۸۰۰۱ هم از نکات مثبتی است که باعث می‌شود در میان گزینه‌های موجود برای خرید به این دستگاه هم فکر شود.

ویژگی‌ها و مشخصات دیگر
در قسمت گلویی موتور این دستگاه سبزی خرد کن، کاسه نمد آب‌بندی وجود دارد و آب سبزی به هیچ عنوان وارد موتور نمی‌شود. با خرید سبزی خرد کن آکا الکتریک به شما یک عدد کف‌گیر پلاستیکی به همراه سنگ مخصوص تیز کردن تیغه هم داده می‌شود. از این وسیله می‌توانید برای آماده‌سازی ترشی و خرد کردن کلم و سبزی‌های لازم برای آن هم استفاده کنید.

 

جمع بندی 

در خرید یک دستگاه سبزی خرد کن باید علاوه بر قدرت موتور آن به کیفیت طراحی و ساخت هم دقت کنید. اگر وسیله ابعاد و وزن زیادی داشته باشد، نگهداری و جابجایی آن کمی دشوار خواهد شد. این وسیله برای کسانی که عاشق مهمانی‌های بزرگ هستند و دوست دارند که سبزی خورشت پرطرفدار قرمه‌سبزی یا آش‌های خوشبوی ایرانی را خودشان درست کنند بسیار مناسب خواهد بود.

  



:: برچسب‌ها: بهترین مدل سبزی خرد کن ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروزخ یخچال یکی از مهم ترین لوازم جهزیه به شما ر می رود از زمان های قدیم هم همین طور بوده است. اگر قصد دارید تا بیش تر در ارتباط با بهترین مارک های یخچال ، اطلاعات به دست آورید در ادامه همراه من باشید. در ادامه ی این بخش به بررسی بهترین برند هایی که به تولید یخچال می پردازند ، خواهیم پرداخت و آن ها را بررسی خواهیم کرد. تا شما هایی که قدص خرید یخچال را دارید به راحتی با شناخت بهترین و پرفروش ترین مدل های یخچال های موجود در بازار نسبت به خرید آن ها اقدام بکنید. از دسته بنرد هایی که در ادامه تصمیم گرفتیم به بررسی آن ها بپردازیم می شود به برند هایی همچون اسنوا ، ال جی ، سامسونگ و... اشاره کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخهوردار می باشند و از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشند. در ادامه ی این بخش همراه من باشید. 

انواع مدل‌ یخچال فریزر  در بازار ایران


یخچال فریزر بالا و پایین

گاهی برای خرید بهترین مدل یخچال فریزر، فروشنده از کلماتی کار میبرد که برای ما نامفهوم است. یکی از این کلمات یخچال و فریزر کمبی است. حال منظور از یخچال و فریزر کمبی چیست؟ کمبی به معنی ترکیبی است وقتی یخچال هم کاربرد یخچال داشته باشد و هم کاربرد فریزر داشته باشد را یخچال فریزر کمبی میگویند. در کل یخچال فریزر بالا و پایین کمبی هستند.

یخچال فریزر دوقلو

در این مدل یخچال فریزر، نسبت به سایر مدل‌ّها فضای بیشتری برای قرار دادن مواد غذایی طراحی شده است. داشتن فریزر جداگانه برای خانواده‌های پر جمعیت امتیاز محسوب می‌شود، البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که به نسبت باقی مدل‌ها فضای بیش‌تری را هم اشغال می‌کنند.

 
یخچال فریزر ساید بای ساید

یخچال فریزر ساید جز مدل‌هایی است که از تکنولوژی بالاتری برخوردار بوده و طراحی آن به روزتر است یخچال فریزر فضای داخلی کم‌تری داشته اما از نظر ظاهری طراحی بی‌نظیری دارد و برای خانواده‌های پر جمعیت خیلی جذاب‌ است. یخچال فریزرهای ساید دارای آب سرد کن و یخ‌ساز اتوماتیک هستند.

 

عرفی چندتا از برند های خوب تولید کننده یخچال در بازار ایران :

یخچال فریزر امرسان

یخچال فریزر یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم هر خانه است و برای انتخاب آن لازم است دقت زیادی به خرج داده شود. امروزه برخلاف گذشته تعداد مدل‎‌های موجود در بازار به طرز شگفت‌انگیزی زیاد است و پیدا کردن یخچالی که نیازهایتان را برطرف کند کار چندان سختی نیست.
البته نکات مهمی را باید در انتخاب یخچال مدنظر قرارداد. برای مثال قطعات پلاستیکی داخل یخچال باید باکیفیت باشند و یخچال باید از نظر مصرف انرژی هم به‌صرفه باشد. ضد برفک بودن و داشتن قابلیت‌هایی مانند یخساز اتوماتیک هم می‌تواند مزیت به‌حساب بیاید. به‌علاوه باید پیش از خرید نیاز خودتان و فضایی که برای یخچال در اختیار دارید را نیز در نظر بگیرید.

یخچال فریزر امرسان یکی از محصولات باکیفیت و قابل قبولی است که در حال حاضر در بازار ایران موجود است و می‌توانید انواع آن از یک یخچال فریزر ایستاده ۲۷ فوت گرفته تا یک ساید بزرگ و جادار یا یخچال درب فرانسوی را به‌راحتی تهیه کنید. در حقیقت می‌توان گفت برند امرسان، برندی است که به‌عنوان یک نمونه داخلی در مقابل برندهای خارجی خوب عمل کرده و انواع لوازم خانگی امرسان از ماشین ظرفشویی تا لباسشویی و یخچال فریزر باکیفیت هستند.
کارخانه امرسان در سال‌های اخیر کارهایی مشابه یکی از برندهای امریکایی لاکچری لوازم خانگی انجام داده و می‌توانید یخچال فریز امرسان رنگی برای آشپزخانه تهیه کنید و چیدمان مدرن و شیکی داشته باشید. برای مثال یخچال فریزر ساید زرشکی طرح و رنگی بسیار خواستنی دارد و می‌تواند کل فضای آشپزخانه را تغییر دهد. درحالی‌که اگر بخواهید یخچال‌های خارجی با چنین طرح و رنگی بخرید قیمت‌ها نجومی می‌شوند با پرداخت هزینه کمتر می‌توانید شیک‌ترین مدل‌های یخچال فریزر امرسان را در اختیار داشته باشید.

 

دوو، تکنولوژی برتر کره

کمپانی دوو الکترونیکز (Daewoo Electronics) پس از ال جی و سامسونگ بزرگ‌ترین شرکت الکترونیکی در کشور کره جنوبی است. این شرکت از سال ۱۹۸۷ تا امروز یکی از نام‌های برتر لوازم خانگی برقی، نه فقط در کره، که در تمام دنیا بوده است. تنوع محصولات دوو از لوازم خانگی صوتی و تصویری تا لوازم خانه و آشپزخانه را پوشش می‌دهد. دوو در یخچال فریزرهای خود همیشه از ترندهای جدید و مدرن رونمایی می‌کند.
یخچال فریزر دوو، دوست‌دار خانواده و طبیعت
در دوو، فناوری به خدمت خانواده و طبیعتی سالم و ماندگار درآمده است. دوو در کنار فراهم کردن امکانات مدرن در یخچال‌فریزرهای خود، اهمیت زیادی هم به حفظ کیفیت مواد غذایی و پایداری منابع انرژی و محیط زیست می‌دهد.
انواع یخچال فریزرهای ساید بآی ساید، دو قلو، در فرانسوی و یخچال فریزر پایین بالا با کیفیت بالایی در این شرکت تولید می‌شوند. اما سبک زندگی می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب یک یخچال فریزر مناسب داشته باشد. اگر به داشتن انواع نوشیدنی علاقه دارید، قطعا یک یخچال ساید دوو می‌تواند فضای کافی برای نگهداری از بطری‌های کوچک و بزرگ نوشیدنی برای‌تان فراهم کند. از طرفی یخچال فریزر دو قلو به معنی دکوراسیون متفاوت در آشپزخانه و دسترسی آسان‌تر است.
این محصولات بسته به نیاز کاربران یا حتی فضای زندگی و کار آن‌ها، در ابعاد مختلف از ۲۰ و ۲۸ فوت گرفته تا ۳۸ و ۳۴ فوت. شاید اندازه و حجم این یخچال‌ فریزرها زیاد باشد و یک یخچال ۱۵ فوتی هم نیاز شما را برآورده کند. اما تکنولوژی و امکانات به کار رفته در این یخچال‌های بزرگ را نمی‌توان با یک یک یخچال کوچک و جمع‌وجور مقایسه کرد.
دوو با خوش‌فکری و با در نظر گرفتن امکانات خاص و ویژه‌ در محصولات خود، کار استفاده از یخچال و فریزرها را فارغ از نوع و ابعاد آن‌ها آسان‌تر کرده است. قفل کودک، یخ‌ساز، آب‌ریز، نمایش‌گر همه به معنای استفاده‌ی آسان‌تر و مطمئن‌تر از یک یخچال فریزر هوشمند برای کابران است.

 

یخچال فریزر ال جی (LG)

یخچال یکی از مهم‌ترین اجزای هر آشپزخانه است. حتی پیش از اختراع برق و وجود تکنولوژی‌های امروزی مردم از یخچال‌های طبیعی برای خنک نگه‌داشتن مواد استفاده می‌کردند. روش‌هایی مانند نگهداری مواد خراب‌شدنی در سردابه‌ها و زیرزمین‌های خنک و حتی دفن کردن بعضی از مواد خوراکی درون زمین روش‌هایی بود که مردم گذشته برای سالم نگه‌داشتن مواد غذایی استفاده می‌کردند.
اما امروزه با وجود تکنولوژی لاکچری ترین و جدیدترین مدل‌های یخچال هرروز به بازار می‌آیند و افراد انتخاب‌های بسیار گسترده‌ای ازنظر کیفیت و قیمت در اختیاردارند.

ال جی،زندگی خوب

برند ال جی یکی از برندهایی است که در زمینه‌ی لوازم خانگی بسیار موفق عمل کرده است. محصولات این شرکت از ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی گرفته تا یخچال و اجاق‌گاز یکی از بهترین‌ انتخاب‌های موجود در بازار هستند. ال جی در طی سال‌های گذشته انواع و اقسام مدل‌های یخچال فریز را با اندازه‌های مختلف روانه‌ی بازار کرده است. مهم نیست یک یخچال ۱۸ فوت می‌خواهید، ۲۵ فوت، ۲۷ فوت یا بزرگتر، ال جی همه چیز را در نظر گرفته است. این یخچال‌ها امکانات مختلفی هم دارند که باید متناسب با نیازتان آن‌ها را انتخاب کنید.
برای انتخاب یک یخچال خوب توجه به چند نکته ضروری است. اندازه‌ی یخچال باید مناسب نیاز شما و حجم موادی که می‌خواهید نگه‌داری کنید باشد، کوچک یا بزرگ بودن هر دو ایجاد مسئله می‌کنند، به‌اضافه‌ی اینکه یخچال باید جای کافی داشته باشد اگر فضای آشپزخانه‌ی شما خیلی کوچک است می‌توانید از یخچال‌های زیر کانتر یا مینی یخچال‌ها استفاده کنید. مسئله‌ی بعدی مسئله‌ی انرژی است. برچسب انرژی یخچال در طولانی‌مدت اهمیت زیادی دارد و البته ضد برفک بودن بسیار مهم است. امکاناتی مانند یخساز اتوماتیک یا آبسرد کن جداگانه هم امکاناتی هستند که می‌توانند موردنظر شما باشند.
جدای از کاربرد این روزها ظاهر وسایل خانه هم از اهمیت زیادی برخوردار است. هرکدام از لوازمی که تهیه می‌کنید بخشی از چیدمان به‌حساب می‌آیند. همین باعث شده بسیاری از برندهای لوازم خانگی از جمله ال جی طراحی‌های خاص و جالبی را هم برای بعضی از محصولاتشان در نظر گرفته‌اند. برای مثال می‌توانید یخچال ساید زرشکی طرح گل ال جی را هم برای خانه‌ی جدیدتان تهیه کنید. برای دیدن تنوع ساید بای سایدهایی که ال جی تولید کرده است کافی است refrigerator side by side lg را در گوگل سرچ کنید.

 



:: برچسب‌ها: خرید بهترین مارک یخچال ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی


:: برچسب‌ها: راهنمای خرید فرتوکار ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید دستگاه های اجاق را دارد د به دنبال بهترین مدل های اجاق گاز در بازار می گردید در ادامه ی این مقاله هرماه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های اجاق گاز بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. امروزه شما می تواندی یک دستگاه اجاق گاز شیشه ای و یا استیل را در هر خانه ای به راحتی پیدا بکند. اگر به دنبال عوض کردن اجاق گاز خانه ی خود می باشید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی آن نیز بپردازیم تا با شناخت بهترین مدل های موجود در بازار با خیال راحت تری محصولات خودتان را خریداری بکنید. از دسته بهترین برند های موجود در که خدمات بسیار خوبی را به مشتری اش ارائه بدهد می شود به برند کن ، پارس خزر ، داتیس و... اشاره کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند تا شما بتوانید با خیال راحت تری محصولات مورد نظرتان راخریدای بکنید. 

با انواع اجاق گاز آشنا شوید


اجاق گازهای انواع مختلفی دارند، اجاق گازهای ایستاده فردار، اجاق گازهای ایستاده بدون فر، اجاق گازهای صفحه ای، اجاق گازهای توکار و … که در ادامه به توضیح مختصری از مزایا و معایت هر کدام می پردازیم.

اجاق گاز ایستاده فردار


این مدل اجاق گازها همان مدل های معروف قدیمی هستند که بین کابینت‌های شما قرار می‌گیرند، این مدل اگرچه فضای زیادی اشغال می‌کند و برای آشپزخانه‌های بزرگ مناسب است، اما در عوض قدرت و دوام بیشتری دارند و همچنین شما را از خرید فر بی نیاز می ‌کنند.

تنها عیب این مدل این است که اولا برای آشپزخانه‌های کوچک خیلی مناسب نیست و دوما ممکن است همه مدل‌های آن زیبایی چندانی برای آشپزخانه ایجاد نکنند، البته مدل‌های زیبایی هم در بازار وجود دارند که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

اجاق گاز ایستاده بدون فر


اجاق گازهای ایستاده در دو مدل فردار و بدون فر هستند، در مدل بدون فر مسلما قیمت کاهش پیدا می‌کند و از فضای زیر گاز که می‌توان به عنوان کابینت استفاده کرد، چرا که دیگر فر وجود ندارد.

اما در عوض اگر نیاز به فر داشته باشید مجبور هستید که به صورت جداگانه خریداری کنید که قطعا نیاز به فضایی در آشپزخانه برای فر جداگانه دارید، پس در نظر داشته باشید که اگر قصدتان خرید اجاق گاز ایستاده هست و به فر هم نیاز دارید، قطعا باید اجاق گاز ایستاده فر دار را انتخاب کنید.

8 نکته ای مهم برای خرید اجاق گاز فردار و طرح فر ایرانی


1.انتخاب مدل
اولین چیزی که باید هنگام خرید اجاق گاز باید به خاطر بسپارید انتخاب مدل است. در بازار امروز کشور ما می توانید 3 مدل اصلی پیدا کنید: گازهای مبله (ایستاده)، گازهای داخلی و همچنین گازهای رومیزی. بسته به اندازه فضا یا میزان استفاده از این محصولات می توانید مناسب ترین مدل ممکن را انتخاب کنید.

ناگفته نماند که گازهای رومیزی که در نهایت می توانند سه شعله داشته باشند، بیشتر برای محیط های کاری استفاده می شوند.

2.جنس بدنه
به طور کلی اجاق گازها از سه چنس در ساخت اجاق های ایستاده استفاده می شود: استیل، سرامیکی، شیشه ای در مدل های داخلی و همچنین خانواده های دیگر فلزات در مدل های جدول استفاده می شود.

به یاد داشته باشید که جنس بدنه محصول شما تأثیر مستقیمی در تمیز کردن آسان ، مقاومت در برابر ضربه و طول عمر دارد. خصوصاً اگر در شرایط محیطی مرطوب مانند مناطق شمالی کشورمان زندگی می کنید.

استیل: مقاومت این مدل بیشتر از سایر موارد است. غذا به سطح این اجاق نمی چسبد و به راحتی تمیز می شود.این اجاق به دو مدل کلی تقسیم می شود. در مدل ساده به دلیل براق بودن و سطح صیقلی، احتمال ایجاد خراش زیاد است اما مدل آژدار به دلیل سطح ناهموار در برابر خراش مقاوم است اما پاک کردن لک روغن از آن مشکل است.
سرامیکی: کاشی و سرامیک مقاومت در برابر حرارت خود را افزایش می دهد. ریختن آب سرد روی سطح این اجاق گاز ترک ایجاد نمی کند و به راحتی تمیز می شوند. مزیت این مدل در برابر چربی، گرد و غبار و سایش ایجاد فرصت بیشتری برای خرید این اجاق گاز است.
شیشه ای: صفحه نشکن این اجاق ها بسیار زیبا و مقاوم در برابر حرارت است. شیشه ای استفاده شده در این مدل باعث تمیز کردن سریع و آسان سطوح می شود و با ریختن آب سرد ترکی ایجاد نمی کند.

بهترین اجاق گاز فردار ایرانی کدام است؟

همانطوری که در پاراگراف قبلی نیز اشاره کردیم، شرکت اسنوا، یکی از شرکت های برتر ایرانی در زمینه تولید محصولات خانگی، از جمله اجاق گاز های فردار می باشد. لذا اجاق گاز های اسنوا، به عنوان یکی از بهترین انواع اجاق گاز های فردار ایرانی، مورد توجه بسیاری از خریداران و مشتریان اجاق گاز در سراسر کشور قرار گرفته و فروش این مارک، در چند سال گذشته در سراسر کشور، بدلیل کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت بالا رفته است.

 

لیست اجاق گاز های فردار خارجی


در این قسمت به دو مورد از معروف ترین و پر فروش ترین انواع اجاق گاز های فردار خارجی اشاره می کنیم:

اجاق گاز فردار برتینو مدل Bergamo plus: یکی از انواع اجاق گاز های خارجی که با عنوان بهترین اجاق گاز فردار آن را می شناسند، اجاق گاز برتینو مدل Bergamo plus است. این اجاق گاز پنج شعله دارد که در فاصله های مناسبی از یکدیگر قرار گرفته اند. بطوریکه می توان به طور همزمان پنج قابلمه روی آن قرار داد و بصورت همزمان از هر پنج شعله استفاده نمود. یکی دیگر از ویژگی های این نوع اجاق گاز فردار، این است که درب این اجاق گاز فردار دارای سیستم ایمنی می باشد و همچنین شیشه فر آن دو جداره بوده که از انتقال گرما و حرارت به بیرون از آن جلوگیری به عمل می آورد.

اجاق گاز هاردستون مدل LUXURY-SS: یکی دیگر از اجاق گاز های فردار خارجی که مشتریان بسیاری در بازار فروش این محصولات دارد، اجاق گاز هاردستون مدل LUXURY-SS می باشد. این اجاق گاز نیز دارای پنج شعله بوده و جنس شبکه های آن از چدن می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارند. همچنین دارای فندک بوده و وزنی در حدود 70 کیلوگرم دارد.

 



:: برچسب‌ها: بهترین مدل اجاق گاز ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروز قصد داریم تا به بررسی مهم ترین نکاتی که باید آن در خانه داری آن ها را رعایت بکنید ، بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. دانستن راز ها و نکات خانه داری باعث می شود تا راحت تر بتوانید کار های خود را با سرعت بیش تری انجام بدهید و زمان بیش تری برای خودتان ذخیره بکنید. به طور مثال در ادامه به شما روش هایی یاد خواهیم داد همانند تمیز کردن شیشه ، استفاده از هواگیر به جای لوله ی جاروبرقی و... را به شما اموزش خواهیم داد تا هم هزینه ی کمتری بپردازید و هم کار ها را سریع تر پیش ببرید. همچنین در ادامه به بررسی راز های مامان بزرگ ها هم نیز خواهیم پرداخت که از دسته مهم ترین گنجینه های کدبانو بودن می باشد. 

 

1. استفاده از فیلتر قهوه برای تمیز کردن شیشه و آیینه

شاید اصلا به فیلتر قهوه توجه نکرده باشید و خیلی راحت آن را دور بریزید اما اگر یک بار با آن به تمیز کردن شیشه و آینه بپردازید، دیگر هیچوقت آن ها را دور نخواهید انداخت .

2. استفاده از هواگیر در لوله جاروبرقی

با قرار دادن هواگیر در لوله جاروبرقی باعث می شوید که جارو برقی شما ناخودآگاه سکه ها و پول های تان را به درون خود نکشد .

3. تمیز کردن مایکروویو با یک فنجان آب

اگر مایکرویو شما بعد از چند بار استفاده سریعا کثیف می شود ، عصبانی نشوید. یک فنجان آب گرم بردارید و نصف یک لیمو را به آن اضافه کنید و آن را به مدت یک دقیقه درون ماکروویو قرار دهید و سپس آن را بیرون آورده و کل مایکروویو را با دستمال آغشته به این ترکیب تمیز کنید .

4. استفاده از اسفنج های مصرف شده

هرگز مجبور نیستید که به طور مداوم در حال خرید اسفنج و اسکاچ باشید که این کار نه تنها هزینه های شما را بالا می برد، بلکه به طبیعت نیز آسیب وارد می کند . یک یا دو دقیقه این اسفنج ها را درون مایکروویو با دمای بالا قرار دهید تا ببینید که مثل روز اول شده است و تمام باکتری های آن کشته می شود .

5. از یک پاک کننده طبیعی برای کل خانه استفاده کنید.

در این قسمت می توانید کاملا اقتصادی عمل کنید و خودتان پاک کننده بسازید و فقط کافی است که چهار قاشق جوش شیرینی را با یک لیتر آب گرم مخلوط کنید تا یک پاک کننده چند منظوره و طبیعی داشته باشید و سپس آن را روی دستمال ریخته و در هر جای خانه که خواستید، بکشید .

9. استفاده از روغن بچه برای لکه های روی استیل ضد زنگ
روغن بچه فقط برای نرم شدن پوست و تسکین دادن به کار نمی رود. اگر کاپوت ماشین یا دیگر وسایل استیل ضد زنگ با اثرات انگشت کثیف شده باشند، کمی روغن بچه بر روی یک پارچه تمیز قرار دهید و آن را پاک کنید.

10. مسواک کهنه برای تمیز کردن دستشویی
مسواک کهنه خود را دور نریزید - این می تواند یک ابزار واقعاً مفید باشد. آن را در آب جوش آب قرار دهید تا از شر هر گونه میکروب خلاص شوید و از آن برای تمیز کردن جاهایی که جاروبرقی تان به آن دسترسی ندارد، استفاده کنید.

به خصوص در دستشویی، برای تمیز کردن جاهایی که دسترسی خوبی ندارن مفید است، مثل دور اطراف شیر آب و یا فاضلاب.

14. نکات خانه داری پیرامون تمیز کردن لکه های مبل
اگر روی مبل تان لکه ای ایجاد شده است بهتر است پیش از کهنه شدن فکری برای تمیز کردن آن کنید، برای این منظور می توانید از الکل و فرچه ی نرم استفاده کنید، اگر لکه از بین نرفت بهتر است آن را به یک متخصص بسپارید تا مثل روز اول آن را تمیز کند.

18. نکات خانه داری درباره تمیز کردن یخچال فریز
همانطور که میدانید یخچال یکی از مهم ترین وسیله ها در آشپز خانه می باشد و تمیزی و بهداشت آن بسیار حائز اهمیت است و همیشه باید آن را مرتب و تمیز نگه داریم ولی یک سوال اینکه چطور به بهترین شکل ممکن یخچال فریزر خود را تمیز کنیم؟ در مطلب تمیز کردن یخچال فریز مفصل به مطالب زیر پرداخته ایم :

تمیز کردن یخچال حداقل سالی دوبار
تمیز کردن یخچال با جوش شیرین
تمیز کردن درب یخچال
تمیز کردن لاستیک درب یخچال
تمیز کردن فریزر
از بین بردن بوی یخچال با قهوه
از بین بردن بوی یخچال با جوش شیرین
چگونه بدنه یخچال را تمیز کنیم؟

 

امیدوار این مطلب به شما در ارتباط با یادگیری شما در ارتباط با مهم ترین نکات خانه داری کمک کرده باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: مهم ترین نکات خانه داری ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر به دنبال خرید تلویزیون هستید و به دنبال بهترین مارک های تلویزیون در بازار می باشد ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مارک های تلویزیون در بازار بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکینم. امروزه وجود دستگاه تلویزیون در هر خانه ای جزو واجبات است و در هر خانه ای امروزه می شود دستگاه تلویزیون را پیدا کرد. در اادامه ی این مقالعه همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های تلویزیون بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکنیم. در ادامه به بررسی مدل هایی می پردازیم که توانسته اند نظر بسیاری از خریداران را به خودشان جلب بکنند و به صدر لیست پرفروش ترین تلویزیون های موجود در بازار تبدیل بشوند. از دسته تلویزیون هایی که در ادامه قصد داریم به بررسی آن بپردازیم می شود به تلویزیون های ایکس ویژن ، ساموسنگ ، ال جی و.. اشاره کرد. با من باشید 

 

بررسی بهترین مارک های تی وی برای خرید

 

بهترین مارک تلویزیون ال ای دی – بررسی برند تی سی ال

آیا نام TCL را شنیده‌اید؟ بدون شک این نام برایتان آشناست، با تولید حدود ۱۰٪ از سهم بازار جهانی تلویزیون، این تولید کننده لوازم الکترونیکی چینی در چند سال گذشته به خانه‌های ما هجوم آورده و عنوان بهترین برند چینی تلویزیون را از آن خود کرده است و از نظر مقیاس پشت سر سامسونگ و ال جی قرار دارد. این برند با نمایندگی شرکت مادیران با قیمت بسیار خوب در بازار ایران به فروش می‌رسد و رتبه‌ی دوم محبوبیت را در آمریکا دارد. 

تلویزیون‌های تی سی ال بیشتر گزینه‌های اقتصادی هستند که از ویژگی‌های خوبی بهره می‌برند، اما نباید انتظار زیادی از آنها داشت. کیفیت و پردازش تصویر برای محصولاتی با چنین برچسب قیمتی رضایت بخش است.

بیشترین تلویزیون‌های TCL برای استفاده خانگی خود بازار چین طراحی می‌شوند ، اما مدل‌های سری ۵ و ۶ آن از بهترین مواردی است که می‌توانید با صرف هزینه مقرون به صرفه تهیه کنید، به خصوص که به پلتفورم هوشمند Roku مجهز شده‌اند. لازم به ذکرست در سال ۲۰۲۱ شاهد عرضه‌ی ارزان‌ترین تلویزیون ۸K ساخته شده نیز هستیم.

تلویزیون های ال جی

در جواب این سوال که کدام برند تلویزیون بهتر است می‌توانیم از ال‌جی نام ببریم. از اولین تولید کننده های نمایشگر OLED ال جی بود که توانست انقلاب بزرگی در صنعت تصویر سازی به وجود آورد، این تکنولوژی باعث می شود پیکسل ها به صورت خودکار خاموش و روشن شوند و عمق رنگ مشکی خالصی را به نمایش بگذارد. اما تلویزیون های LCD و LED که توسط ال جی ساخته می شوند زاویه دید وسیع تری دارند و نور بیشتری تولید می کنند، اما کنتراست آن ها پایینتر از OLED است.
خرید تلویزیون LG بهترین انتخاب برای کسانی هستند که با تلویزیون خود زیاد ورزش تماشا می کنند و یا گیمر هستند. تفکیک رنگ عالی پنل های OLED باعث می شود رنگ ها را به صورت واعی با کنتراست بالا ببینید و تاخیر کم ورودی های HDMI 2.1 باعث می شود این تلویزیون ها برای کسانی که بازی های ویدئویی با ایکس باکس و PS5 انجام می دهند انتخاب عالی ای باشد.

 

بررسی برند ایکس ویژن

یکی از برندهای خصوصی فعال در زمینه تولید تلویزیون برند ایکس ویژن است که فعالیت خود را تحت نظر شرکت مادیران در ایران آغاز کرده است. تلویزیون‌های ایکس ویژن خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر ارائه می‌دهند، بنابراین پس از خرید این تلویزیون‌ها خیالتان کاملاً راحت باشد.

اگر کمی به عقب برگردیم متوجه می شویم که در ابتدا ایکس ویژن وظیفه‌ی مونتاژ و گارانتی مانیتورهای ال جی را بر عهده داشت، اما بعدها گام در عرصه‌ی تولید تلویزیون گذاشت و کار خود را با تولید تلویزیون کوچک آغاز کرد، اما رفته رفته تلویزیون‌های جدیدی با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا راهی بازار می‌کند.

کاربری آسان، کیفیت تصویر مناسب با قیمت، پردازش سریع، کیفیت صوتی خوب و برچسب قیمتی مقرون به صرفه از جمله مزایای خرید تلویزیون ایکس ویژن است. این حقیقت بر کسی پوشیده نیست که برندی نظیر ایکس ویژن نمی‌تواند با برندهای نظیر ال جی، سامسونگ، سونی و … رقابت کند، اما نسبت به همتایان مشخصات بسیار خوبی دارد که آن را در فهرست بهترین مارک تلویزیون داخلی قرار داده است.

 

تلویزیون های سونی

همانطور که می دانید، سونی از گذشته تا کنون در صنعت صوت و تصویر بسیار موفق بوده و توانسته جای پای خود را در این بازار محکم کند؛ تلویزیون های سونی بیشترین کیفیت تصویر را در بین تلویزیون های بازار دارند و از کیفیت ساخت بسیار خوبی بالاتر از تمام برندها قرار گرفته اند.
تلویزیون های سونی در زمینه هوشمند بودن هم عملکرد بسیار خوبی دارند و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند، به این ترتیب می توانید از فروشگاه گوگل پلی برنامه های مورد نظرتان را دانلود کنید و لذت ببرید. همچنین تصویر تلویزیون های سونی بسیار سریع و بدون تاخیر است که برای گیمرها ویژگی بسیار بزرگی است. همچنین می تواند محتوای با کیفیت پایین را به صورت خودکار ارتقا دهد و با کیفیت بیشتری پخش کند، شاید به همین دلایل است که تلویزین های سونی قیمت بالاتری نسبت به ال جی و سامسونگ دارند.

 


:: برچسب‌ها: خرید بهترین مارک تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

در این مقاله هراه من باشید چرا که قصد داریم به بررسی مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید فر توکار آشپزخانه به آن دقت بکنید را بررسی بکنیم و به آن بپردازیم. از دسته بهترین راه های خرید فر توکار آشپزخانه می شود به سفارش آن از طریق وب سایت های آنلاین اشاره کرد که در ادامه بیش تر به بررسی آن خواهیم پرداخت. امروزه فر های توکار در بازار ایران بسیار معروف شده اند که می شود گفت از ارزش خرید بالایی برخوردار می باشد. همچنین بسیاری از افرادی که فر های توکار آشپزخانه این برند ها را خریداری کرده اند از خریدی که داشته اند راضی بوده و از دسته بهترین فر های موجود در بازار را در ادامه ی این مطلب قصد داریم به  شما معرفی بکنیم.در ادامه در مورد کلیه ویژگی ها و پارامترها و عملکردهای دستگاه فر آشپزخانه صحبت خواهیم کرد. در ادامه توضیح خواهیم داد که فر توکار را با توجه به چه پارامترهایی باید خرید. برای خرید بهترین فر توکار، باید مشخصات کلی آن، مثل ابعاد فر توکار و همین طور قیمت فرتوکار را مد نظر قرار داد. در این مقاله به صورت کامل در مورد آن صحبت خواهیم نمود.

 


چه نوع فری را شما نیاز دارید؟


شما همیشه این انتخاب را ندارید که فر برقی یا گازی بخرید چون این موضوع بستگی داره به امکانات و تجهیزات سوخت برق و گاز که در خانه شما مهیاست. به عنوان مثال فرهای گازی نیاز به لوله کشی جداگانه تا پشت فر بوده و در غیر اینصورت شرکت تولید کننده بحث نصب و گارانتی را به عهده نخواهد گرفت.
بعضی مواقع ممکن است که شما دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر داده و انتخاب شما بدلیل کم بودن فضای نصب فر، محدود شود. در ادامه ما آپشن های موجود و مزایا و معایب آنرا توضیح می دهیم تا به شما کمک کند که تصمیم بگیرید آیا میخواهید تغییرات کلی در آشپزخانه خود ایجاد کنید یا به سادگی موارد را با هم جایگزین کنید.

 

فر توکار چی بخرم؟ فر برقی یا گازی؟


فرهای توکار برقی امروزه مرسوم ترند. با توجه به اینکه فر تنها یا دابل در نظر دارید می توانید از موارد بسیاری انتخاب کنید. فرهای توکار گازی امروزه سخت تر پیدا می شوند. فقط تعداد کمی از تولید کننده ها فر توکار گازی را در سبد کالایی خود قرار داده اند، بنابر این انتخاب شما محدودتر می شود.
به طور کلی، نتایج نشان می دهد که فرهای برقی بهتر عمل می کنند. فرهای توکار برقی گرما را در فضای داخل مخزن بهتر پخش کرده و پخت بهتر و کامل تری نسبت به فرهای گازی دارند.
از طرف دیگر، فرهای گازی میتونن از نظر هزینه خرید و نصب ارزان تر باشن و برخی موارد مناسب وجود داره. بنابر این اگر لوله کشی گاز را قبلا انجام دادید و نمی خواین هزینه فر برقی را بپردازید می توانید فرهای توکار گازی موجود در فروشگاه هایپرکیت را بررسی کنید. البته به این نکته هم توجه داشته باشین که احتراق گاز همیشه همراه با تولید مونو اکسید کربن خواهد بود و قطعا بر سلامت غذا تاثیر خواهد گذاشت.

سایز درست فر توکار را انتخاب کنید


ظرفیت فرهای توکار شناخته شده می تونه از 51 تا 76 لیتر متغیر باشه.
ظرفیت متوسط یک فر تک معمولا 60 لیتره.
ظرفیت متوسط برای فرهای دابل : 62 لیتر برای فر اصلی و 35 لیتر برای فر کوچکتره.
طراحی و نحوه قرار گرفتن طبقات یک فر روی میزان غذایی که داخل آن طبخ می کنید تاثیر گزاره.
تولید کنندگان معمولا حجم کلی داخل فر را به عنوان راهنمای ظرفیت فر عنوان می کنند. اما از آنجایی که غذا به صورت مکعب های بزرگ در داخل فر قرار نمی گیره این مورد خیلی مفید نیست. توجه داشته باشید که ظرفیت خالص فر نشان دهنده ظرفیت واقعی فر خواهد بود. این امکان وجود داره که یک فر با ابعاد بزرگتر دارای فضای کمتری نسبت به یک فر با ابعاد کوچتر باشه.
ظرفیت مورد استفاده یک فر توکار میتونه 27 لیتر کمتر از ظرفیت شناخته شده آن فر باشه.
حجم واقعی استفاده شده از یک فر اندازه گیری شده است و فضای 3 سانتیمتری بالای فر و فضای زیر آخرین طبقه فر در این اندازه گیری چشم پوشی شده است. اگر غذا را در این فضا ها قرار دهید از گردش صحیح هوای داغ جلوگیری کرده و بر نتایج پخت و پز تاثیر خواهید گذاشت.

پرفروش ترین مدل های فر توکار


در این بخش می خواهیم سه مدل از پرفروش ترین مدل های فر توکار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به آنها انتخاب راحت تری داشته باشید.

فر توکار اخوان مدل F35: این مدل از فر توکار با داشتن برنامه پخت، استفاده از برق، یخ زدایی، جوجه گردان، صفحه نمایش و... به یکی از سه مدل پرفروش فر توکار تبدیل شده است.
فر توکار سینجر مدل SES1: این مدل نیز با داشتن عملکرد گاز و برق، رده مصرفی A ، سیستم گازرسانی، قابلیت مایکروویو، گریل، یخ زدایی، جوجه گردان و... توانسته در میان یکی از سه مدل پرفروش فر توکار خودنمایی کند.
فر توکار بوش مدل HBN559W3I: این مدل نیز دارای رده مصرفی A بوده و با داشتن برنامه پخت، یخ زدایی، صفحه نمایش و... به یکی از سه مدل پرفروش تبدیل شده است.



:: برچسب‌ها: راهنمای خرید فر توکار آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید دستگاه های رنده برقی را دارید ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های رنده برقی موجود در بازار ایران بپردازیم و آن را بررسی بکنیم. امروزه دستگاه های رنده برقی توانسته اند نظر بسیاری از خریداران را به خودشان جلب بکنند و به یکی از پر فروش ترین مدل های دستگاه رنده برقی در بازار تبدیل بشوند. در ادامه به بررسی برند هایی همچون پارس خزر ، گاسونیک و ... خواهیم پرداخت که توانسته اند در این زمینه خوب عمل بکنند و به یکی از بهترین مدل های رنده برقی در بازار تبدیل بشوند و برای خرید محصولی مناسب باشند. رنده و خرد کردن مواد غذایی یکی از کارهای بسیار سخت در آشپزخانه می باشند و با وجود دستگاه های رنده برقی اینکار به یک کار لذت بخش تبدیل شده است. 

رنده برقی مناسب چه کسانی است؟


رنده برقی برای هر آشپزخانه‌ای کارایی دارد. فرقی ندارد که گیاهخوار هستید یا نه؛ ورزشکارید یا رژیم غذایی خاصی را برای کاهش وزنتان انتخاب کرده‌اید؛ در هرصورت این ابزار کاربردی برای هر کسی که زیاد از سبزیجات و صیفی‌جات استفاده می‌کند، بسیار کارآمد خواهد بود.

از طرفی، با استفاده از رنده برقی، نیاز شما به رنده دستی کاملا از بین خواهد رفت. برای بسیاری از ما، استفاده از رنده دستی، کاری زجرآور و خسته‌کننده است.

این مسئله برای کسانی که دچار ضعف عضله‌اند، به آرتروز یا رماتیسم مبتلا هستند یا به‌علت افزایش سن قوای بدنی ضعیف‌تری دارند هم بسیار کارآمد خواهد بود.

رنده برقی به شما کمک می‌کند تا مصرف سبزیجات را افزایش دهید و این مسئله، عاملی برای بهبود سبک تغذیه و افزایش سلامتی شما خواهد بود.

 

فهرست بهترین رنده برقی در بازار ایران

 

رنده برفی سافلون مدل FSM-110


این رنده برقی مناسب تهیه انواع سالاد است و به شما کمک می‌کند تا به‌سادگی انواع سبزیجات را خرد و قطعه‌قطعه کنید. طراحان رنده برقی سافلون مدل FSM-110 با قرار دادن ۴ رنده مخروطی متفاوت، دست شما را در انواع برش باز گذاشته‌اند تا به‌سادگی سبزیجات را به‌هرشکلی خرد کنید.

توان: ۱۵۰ وات
جنس تیغه: استیل ضدزنگ
ظرفیت: ۰.۵ لیتر
جنس بدنه: استیل
قیمت: ۱میلیون و ۸۵۰ هزارتومان
امکانات: مجهز به ۴ تیغه مخروطی برای انواع برش، امکان جداسازی تمام قطعات، مجهز به پایه ضدلغزش، سیستم قفل ایمنی و چرخش دوطرفه تیغه.

 

رنده برقی تفال MB7535

برای رنده یا خلال‌کردن میوه یا سبزیجات‌مختلف به صورت یکنواخت، می‌توان از رنده‌های برقی مختلف استفاده کرد. رنده برقی تفال مدل MB7535 محصولی با درت موتور 200 واتی، دارای 3 تیغه مختلف برای رنده و برش است.

به‌وسیله این رنده می توانید برش‌های ریز، درشت و برش‌های چیپس مانند بزنید و از قطعات یکنواخت مواد برای غذاهای مختلف استفاده کنید. قطعاتی که خرد یا رنده می‌شوند مستقیما وارد ظرف سالاد یا هر ظرف مورد نظر شما می‌شوند و بلافاصله قابل استفاده خواهند شد.

سری‌های رنده‌ها به راحتی جدا و نصب می‌شوند. قطعات مختلف جداشونده دستگاه قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارند.

 

رنده چندکاره کیپ NJM-2200TK

رنده برقی مولینکس مدل DJ50 که در بازار لوازم‌خانگی برقی به سالادساز دستی مولینکس هم معروف است، بدون سختی نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های معمول رنده‌کن یا غذاسازها وظیفه‌ی خود را انجام می‌دهد.

کافی است دیسک رنده‌ی موردنظر خود را انتخاب کرده، در دستگاه قرار دهید، درپوش را گذاشته و دستگاه را بالای ظرف نگه‌دارید تا با فشار دکمه‌ی روی دستگاه، موتور حرکت کرده و دیسک را به چرخش در‌آورد. حالا زمان آن است که میوه و سبزیجات موردنیاز تهیه‌ی سالاد را از بالا وارد آن کنید تا پس از رنده‌شدن از سمت دیگر خارج‌ شده و وارد ظرف شوند.

 

بهترین رنده برقی: رنده برقی Presto 02910


این رنده یکی دیگر از رنده‌های برقی مارک چینی Presto است که توانسته در این لیست جای بگیرد. این رنده برقی با اندازه جمع و جور خود فضای زیادی در آشپزخانه شما اشغال نمی‌کند؛ بدنه آن از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و به سرعت می‌تواند میوه و سبزیجات و سایر مواد غذایی مانند پنیر را تکه تکه کند. شما با این دستگاه می‌توانید به سرعت مواد اولیه یک پیتزا، ساندویچ، دسر و سوپ را آماده کنید. تیغه‌های فولادی ضد زنگ متنوع در آن این امکان را به شما می‌دهد که این مواد غذایی را در اندازه و ضخامت‌های مختلف برش دهید. به منظور شست‌وشو، کافی است قسمت‌های قابل بازسازی را از دستگاه خارج کرده و در ماشین ظرف‌شویی قرار دهید.

 



:: برچسب‌ها: بررسی بهترین مدل های رنده برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید دستگاه های مایکروویو را دارید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مایکروویو های موجود در بازار ایران بپردازیم و ارزان ترین مدل های مایکروویو را بررسی بکنیم. براساس آخرین بررسی های انجام شده امروزه دستگاه های مایکروویو تبدیل به یکی از بهترین و پرطرفدار ترین دستگاه های مجود در بازار شده اند و بسیاری از افراد آن را جزو اصلی از جهاز عروس می دانند. همچنین از دسته بهترین برند های مایکروویو موجود در بازار می شود به برند های همچون میگل ، فلر و... نیز اشاره کرد که بسیار در بازار معروف می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین در کنار برند های گفته شده ، برند هایی همچون سامسونگ و ال جی و... هم از ارزش خرید بالایی نیز برخوردار می باشند اما با توجه به اینکه وارد شدن این محصولات به کشور ممنوع شده امکان خرید آن ها فراهم نمی باشد. 

 

خرید مایکروویو ارزان قیمت

 

۱. مایکروویو میگل مدل GMW 342

 

این مدل مایکروویو میگل هم از محصولات نسبتا ارزان بازار است. مایکروویو مدل GMW 342 امکانات خوبی دارد و در راهنمای خرید مایکروویو ارزان گزینه قابل‌تأملی به نظر می‌رسد.
کارایی
این مایکروویو ۳۴لیتری است و اندازه‌ای متوسط دارد. برنامه‌های پخت مختلفش هم به شما کمک می‌کند که پیتزا، ماهی، سبزیجات، کیک، مرغ، ذرت و… آماده کنید.

این مدل از مایکروویو ارزان میگل مجهز به سیستم فن کانوِکشن هم هست که دما را در تمام کابین دستگاه به‌طور یکنواخت پخش می‌کند و گزینه‌ای کاربردی است.

طراحی و سهولت استفاده
طراحی مایکروویو میگل ساده و زیباست. صفحه نمایش آن هم اطلاعاتی درباره پخت در اختیارتان قرار می‌دهد. بدنه دستگاه از جنس استیل ضدزنگ است و قفل ایمنی کودک هم دارد.

ارزش خرید و نظرات کاربران
امکانات این وسیله مطلوب است. علاوه بر مواردی که پیش‌تر گفته شد، وجود جوجه‌گردان در آن هم مزیت خوبی به حساب می‌آید. مشتریانی که آن را خریده‌اند از کیفیتش ابراز رضایت کرده‌اند.

اگر شما هم دوست دارید که این مایکروویو ارزان یا شاید بهتر است بگوییم، نسبتا ارزان را بخرید، باید حدود ۹ میلیون بپردازید(آذر ماه ۱۴۰۰). اگر هم این قیمت برایتان زیاد است، همراه ما باشید تا موارد ارزان‌تری هم در ادامه به شما معرفی کنیم.

 

۲. مایکروویو سامسونگ مدل 3513
 

این مدل از مایکروویو سامسونگ هم در دسته ارزان‌قیمت‌ها قرار می‌گیرد. مایکروویو سامسونگ ۲۳لیتری است و دستگاهی با ظرفیت کم به حساب می‌آید. اما اگر قصد خرید مایکروویو جمع‌وجور داشته باشید، گزینه بدی نخواهد بود.

کارایی مایکروویو ارزان سامسونگ
این مایکروویو ارزان می‌تواند در حد یک وسیله با امکانات و کیفیت نسبتا متوسط به شما خدمات بدهد. سامسونگ برای کاهش قیمت تا حدودی کیفیت ساخت و استحکام بدنه را پایین آورده اما قابلیت‌های مناسبی در آن قرار داده است.

طراحی و سهولت در استفاده
ظاهر مایکروویو ارزان سامسونگ نسبتا زیبا و شکیل است. کارکردن با آن هم دشواری خاصی ندارد. صفحه نمایشش هم لمسی است.

ارزش خرید و نظرات کاربران
کاربرانی که این مایکروویو را خریده‌اند، در یک کلام توصیف جالبی از آن داشته‌اند: این وسیله کار راه‌انداز است.

طراحی و کارایی نسبتا مطلوب مایکروویو سامسونگ می‌تواند شما را از خرید این دستگاه راضی نگه دارد. قیمت آن هم در پاییز ۱۴۰۰، حدود ۳میلیون و ۴۰۰هزار تومان است.

 

۳. مایکروویو تکنو مدل ۳۴۲ 

تکنو هم از برندهای خوش‌نام بازار است که محصولات با کیفیت و مقرون‌ به‌صرفه‌ای عرضه می‌کند. این مایکروویو ارزان دارای المنت برای گریل است و قابلیت پخت ترکیبی و یخ‌زدایی هم دارد.

کارایی مایکروویو ارزان تکنو
این دستگاه دارای برنامه‌های متنوعی برای گرم کردن غذا، دم کردن چای و قهوه، تهیه سوپ، پیتزا، پاستا، پاپ‌کرن و گریل جوجه، ماهی و استیک است.

قابلیت یخ‌زدایی از مواد منجمد و فریزری دارد و امکانات متنوع دیگری از جمله تایمر ۶۰ دقیقه‌ای و زنگ هشدار پایان زمان پخت در آن موجود است.

طراحی و سهولت استفاده
ظاهر و کیفیت ساخت مایکروویو ارزان تکنو نمره خوبی می‌گیرد. کارکردن با آن سخت نیست و وسیله کاربردی و خوبی در آشپزخانه‌تان خواهد بود. البته به گواه کاربران، کمی وزن آن سنگین است.

ارزش خرید و نظرات کاربران
کسانی که این مایکروویو نسبتا ارزان را خریده‌اند، می‌گویند که صدای اندک، کارایی خوب، قابلیت‌های متنوع و البته قابلیت گریل رضایت‌بخش است. البته برخی هم از متوسط بودن قدرت یخ‌زدایی گلایه کرده‌اند.

برای خرید این وسیله باید حدود ۳میلیون و ۹۰۰هزار تومان بپردازید. این قیمت متعلق به اواخر پاییز سال ۱۴۰۰ است.

 

راهنمای خرید مایکروویو

 

پخت سریع: آشپزی با مایکروفر سریع‌تر از هر روش پخت و پز دیگر مانند گاز یا اجاق الکتریکی است.


حفظ ارزش غذایی: غذای پخته شده با مایکروفر از ارزش غذایی بالاتری نسبت به غذای پخته شده با روش‌های سنتی برخوردار است و کمتر مواد مغذی خود را از دست می‌دهد.


آشپزخانه‌ی خنک‌تر: در صورت استفاده از مایکروفر، درجه حرارت آشپزخانه‌ بالا نخواهد رفت؛ چرا که در این روش خبری از شعله‌ی آتش نیست و حتی ظرف و ظروف آشپزی شما نیز همانند پخت‌و‌پز با اجاق داغ نخواهند شد.


ایمنی: آشپزی با مایکروفر به دلیل عدم استفاده از آتش به خودی خود ایمن است. علاوه بر این، جهت اطمینان خاطر، مایکروفرها معمولا به چندین سیستم امنیتی مختلف نیز مجهز هستند تا در صورت پخت بیش از حد غذا، با قطع خودکار عملیات پخت‌و‌پز مانع از آتش‌گیری آن شوند.


نظافت: تمیز کردن داخل مایکروفر به سادگی کشیدن یک دستمال است؛ البته در برخی موارد نیاز به استفاده از مواد شست‌و‌شوی مخصوص مایکروفر برای حذف مواد چسبیده به بدنه‌ی آن است.

 

باور های اشتباه مایکروویو

برخی افراد معتقدند استفاده از مایکروفر، غذا را به امواج رادیواکتیو آلوده می‌کند؛ اما FDA که سازمان غذا و دارو در ایالات متحده است اذعان دارد که مایکروفر غذا را آلوده نمی‌کند. امواج مایکروویو تنها مولکول‌های آب داخل غذا را به جنبش در می‌آورند که باعث تولید گرما در غذا و پخت آن می‌شود. به همین دلیل است که خوراکی‌های آب‌دارتر مثل سبزی‌ها زودتر در مایکروفر پخته می‌شوند. دلیل این موضوع که گفته می‌شود مایکروفر غذا را از داخل به بیرون می‌پزد نیز همین است. بنابراین، انرژی امواج در مایکروفر به گرمای داخل غذا تبدیل می‌شود و هیچ‌گونه آلودگی در کار نخواهد بود. البته امواج مایکروویو تأثیری که روی غذا می‌گذارند را بر بافت‌های بدن شما نیز می‌توانند بگذارند و از این جهت برای شما ایجاد خطر کنند؛ اما این فقط در زمانی ممکن است که درب فر شکسته باشد و یا درزی در لولای آن به وجود آمده باشد و امواج به بیرون از محفظه درز پیدا کنند. به گفته‌ی چاد مولر، استادیار دانشگاه بیرمنگام، امواج مایکروویو مخصوصا روی قسمت‌هایی از بدن که قابلیت انتقال گرما را ندارند، مانند چشم‌ها، می‌تواند تأثیر مخربی داشته باشد. مولر همچنین سردرد گرفتن افرادی که در فست‌فودها کار می‌کنند را تا حدودی ناشی از درز امواج مایکروویو می‌داند.



:: برچسب‌ها: بررسی و خرید مایکروویو ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()